quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef JohanHDrent het volgende:
Nog twee dagen en voor het derde jaar wordt de tour vergalt door het commentaar van de heer Ducrot. Wat was dat weer een verschrikking. Als renners niet aanvallen dan moeten ze aanvallen, als ze aanvallen dan moeten ze dat niet doen.
Knechten moeten maar gewoon doen waar ze zin aan hebben en zich niets van opdrachten van de ploegleiders aantrekken.
Ik vraag me af hoe hij in vredesnaam organisatie-adviseur kan zijn, als je dit soort onzin uitkraamt.
Ben ook fan aan het worden van hem... Iemand nog foto of wat leuke weetjes, zoals het antwoord op die vraag over die enige gewonnen tour-etappe van hem?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:13 schreef Ratjepoepe het volgende:
Ik vind het elke dag weer - een enkele opmerking daargelaten - genieten, vooral Ducrot.
Dat is toch gewoon een cultheld aan het worden. Wie gebruikt het woord zinksnijder nog?
Volgens mij won hij een rit naar Epinal in de Vogezen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:26 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ben ook fan aan het worden van hem... Iemand nog foto of wat leuke weetjes, zoals het antwoord op die vraag over die enige gewonnen tour-etappe van hem?
Er komt geen volgend jaar , geen avondetappe, ben meer en meer daarvan overtuigd.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ik vind hem goed volgend jaar moet hij ook een paar keer tijdens de Tour bij Mart aan tafel zitten en een beetje meelullen over de Tour. Tijdens rustdagen bijvoorbeeld
bron?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:08 schreef maril het volgende:
[..]
Er komt geen volgend jaar , geen avondetappe, ben meer en meer daarvan overtuigd.
Mart stopt, Jean kan niet meer, en de Nos heeft er dit jaar al op bezuinigd.. en niemand anders is capabel het programma te doen (tenzij ze een Belg charteren).quote:
Waar staat dan dat Smeets stopt?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Mart stopt, Jean kan niet meer, en de Nos heeft er dit jaar al op bezuinigd.. en niemand anders is capabel het programma te doen (tenzij ze een Belg charteren).
Gewoon Wilfried de Jong erheen schoppen. Heeft veel verstand/kennis van wielrennen, ziet zichzelf niet God en vraagt niet steeds dezelfde saaie vragen.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Mart stopt, Jean kan niet meer, en de Nos heeft er dit jaar al op bezuinigd.. en niemand anders is capabel het programma te doen (tenzij ze een Belg charteren).
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon Wilfried de Jong erheen schoppen. Heeft veel verstand/kennis van wielrennen, ziet zichzelf niet God en vraagt niet steeds dezelfde saaie vragen.
Dat zou toch prachtig zijn??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |