Die jongen was een huis aan het bouwen in Rijssen, waardoor hij er zelf geen tijd meer voor had. Hij had echter ruimte zat op dat terrein dus die auto stond m niet in de weg, daarom ging ie ook niet onder de 200 euro weg, zei hij. Naja das ook niet echt heel veel geld dus OK.quote:Zonder kenteken, bedoeld voor cross;
B.M.W. 318i bj'89 dus met M40 motor. Getrag 5-bak.
Start direct, en loopt perfect.
Auto is nog helemaal compleet, nog geen tijd gehad om te strippen.
Technisch goeie auto, optisch; kleine voor+achterschade.
Gaat weg wegens tijd gebrek, prijs 200euro
Waarom zou je stoelen in je auto hebben als er toch niemand in wil zitten.. zou ook wat voor jou zijnquote:Op zondag 4 april 2004 18:20 schreef ook_gek het volgende:
PSSST ik zal je eens wat vertellen. Je mist een paar stoelen
WTF kent iedereen me of zoquote:Op zondag 4 april 2004 18:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
.. zou ook wat voor jou zijn
Ja met een 06nummer, wat ik elke keer moet wegphotoshoppen... volgende keer eerst dat eraf föhnen.quote:Op zondag 4 april 2004 20:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
ghehe staat er nou op de achterruit BEL ME NU
Idd. Eerst knippen en dn pas kijken welke draar het is.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:39 schreef BroesWillems het volgende:
haal dat dashboard er toch uit..... die draden kun je heel makkelijk weg werken....
gewoon knippen... ff starten, doet ie dat nog. hele draad eruit. etc. etc....
Naah zeg. Alcohol is slecht voor je.. Wat zijn dat nu voor'n tips. Oh ik snap m al kratjes bier kun je gebruiken als stoel om na te denken/praten of als steun. Je kan als je er een dikke plaat op legt een werkbank maken... *SLIM*quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:54 schreef GizartFRL het volgende:
tip van flip:
Zorg ervoor dat je de onderdelen die je er vanaf haalt op marktplaats zet.
Dan houd je er misschien ook nog wat geld aan over voor andere activiteiten. ( lees: drank)
We staan dus nog met de inmiddels overleden 325i ingeschreven (eerste foto in de post), we moeten dus nog ff doorgeven dat we een andere auto hebben, want een 318i is niet snel zat voor klasse 3 denk ik....quote:Naam : Jarno Broeze
Merk auto : BMW
Type auto : 325
Cilinderinhoud : 2500
Vermogen : 170
Gewicht : 1150
Kun je die rijderslijst een posten hiero. Ik ben zelf student en wil wel eens zien waar ze daar mee gaan scheurenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:02 schreef Taxi het volgende:
Als ik de rijderslijst ook zo doorkijk, wordt het dit jaar toch weer sneller. Er zitten vette bakken bij
wat wil je eraan uitgeven??quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef jwstoop het volgende:
>>>>>Nog een vraag: Waar haal ik een cheapo kuipstoel??? Marktplaats iig niet, maarja daar kost ALLES tegenwoordig een fortuin<<<<<
Dan ga je langzamerquote:Op donderdag 8 april 2004 22:32 schreef BazzoS het volgende:
skoep ff een lichtbak van een politieauto af, en bouw die er op![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:15 schreef jwstoop het volgende:
Mwa ja niet origineel. Deze reed in 1999 mee:
[afbeelding]
Ben zeker geen expert, maar de vuistregel voor de (oudere generaties) katalysatoren is dat ze ongeveer 10% van je vermogen 'wegfilteren'. Ik denk daarom dat jou schatting van 15 pk extra na verwijdering van kat+einddemper toch zeker wel reëel te noemen is.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:55 schreef jwstoop het volgende:
Ff een vraagje voor de experts: standaard heeft ie 115 pk, nu is de katalysator weg en de einddemper, beiden vervangen door een open pijp, zit ik goed als ik zeg dat er nu ong 130pk uitkomt?
Ik vind m er wel lekker luchtig uitzien...quote:Op donderdag 15 april 2004 17:06 schreef jwstoop het volgende:
fuck, jammer.... die er nu inzit is een beetje 'op' zeg maar
Ik zat meer aan kratjes oid te denkenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:43 schreef jwstoop het volgende:
Dat was het huidige geluid, de uitlaat zat er zo al onder toen ik hem kocht
@PeuRac: als ie deze circuitdag goed overleeft dan ga ik hem vaker gebruiken. Anders hoor je het zeker! En trouwens, als je een goed bod doet, gaat hij ook weg
Altijd maar goedkoop hequote:Op donderdag 15 april 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zat meer aan kratjes oid te denkenligt aan de staat
We zullen zien, maar ik bedoel echt een goed bod in EURO'Squote:Op donderdag 15 april 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zat meer aan kratjes oid te denkenligt aan de staat
Daar ben ik Nederlander voorquote:Op donderdag 15 april 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Altijd maar goedkoop he
Wat is het merk van deze? Tamiya of Nikko?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:20 schreef jwstoop het volgende:
uhmmm zeker geen verstand van autosport???
zoals auto's in het BTCC:
[afbeelding]
alleen maar 4 deurs volgens mij
![]()
jaloers?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:17 schreef extreme het volgende:
een vierdeurs racewagen
D'chem, kom gewoon met m'n OV, of de 'roest'bak van m'n paquote:Op donderdag 15 april 2004 20:40 schreef jwstoop het volgende:waar woon je?
Alle 2004 DTM wagens ?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:17 schreef extreme het volgende:
een vierdeurs racewagen
Wie heeft t over DTMquote:Op donderdag 15 april 2004 23:07 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Alle 2004 DTM wagens ?
Het ging toch hierover :quote:Op donderdag 15 april 2004 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heeft t over DTM![]()
ze hadden t over DTCC, en t BTCC
quote:Op donderdag 15 april 2004 20:17 schreef extreme het volgende:
een vierdeurs racewagen
Wat een prijzenquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:05 schreef Tommeh het volgende:
Je zou het kunnen proberen bij Prins Techniek ( http://www.prins-techniek.nl/ ). Gewoon even bellen, ze hebben vaak wel dingen liggen. Ze hebben een zaakje onder de tribune in zandvoort.
LOLquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:02 schreef jwstoop het volgende:
Nog ff een update: vandaag van 15:00 tot 22:30 bezig geweest de auto naar hengelo te krijgen.
Situatie: de auto stond in arnhem, wij waren in arnhem. We gingen de auto naar hengelo brengen met een auto uit hengelo en een aanhanger uit Oldenzaal.
1. Eerst dus met een andere auto (picasso) van Arnhem naar hengelo. Daar de trekauto opgehaald
2. Naar Oldenzaal de aanhanger halen
3. Naar Arnhem de BMW opladen
4. Naar Hengelo de BMW afladen
5. Naar Oldenzaal de aanhanger terugbrengen
6. Naar hengelo de picasso ophalen
7. Naar Enschede de Picasso wegbrengen
8. Naar Hengelo waar ik nu ga slapen bij mn ouders
DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS............... lekker omslachtig, niet?
JAJAJAJAJA ik weet het ik weet het...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:53 schreef jwstoop het volgende:
jij hebt t oude model, wij het nieuwe(re)
jij hebt standaard 105 pk wij 115pk (nu 130pk)
jij doet 0-100 in 11,8 wij 10,8 (nu minder)
Simpele vraag voor je. Ben jij dom?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:23 schreef Nilzz het volgende:
maar jullie lassen er een rolkooi in, dus waarschijnlijk zitten jullie ongeveer rond het standaard gewicht, wij laten hem helemaal leeg![]()
staat er niet in de regels dat een rolkooi verplicht is?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:09 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Simpele vraag voor je. Ben jij dom?![]()
Nee, maar weet jij wel hoe het er bij een gemiddelde circuitdag van een school eruit ziet? Dat lijkt meer op een derby als een race. Elke auto komt er iets anders gemodelleerd uit als dat die erin ging. Een rolkooi kan absoluut geen kwaadquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
staat er niet in de regels dat een rolkooi verplicht is?
tuurlijk weet ik hoet het er aan toegaat daarom vroeg of het niet verplicht was een rolkooi.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar weet jij wel hoe het er bij een gemiddelde circuitdag van een school eruit ziet? Dat lijkt meer op een derby als een race. Elke auto komt er iets anders gemodelleerd uit als dat die erin ging. Een rolkooi kan absoluut geen kwaad
Nee, op de meeste circuitdagen niet, want dan zou het animo vanwege de hoge kosten veel te laag liggen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tuurlijk weet ik hoet het er aan toegaat daarom vroeg of het niet verplicht was een rolkooi.
Hij staat nu bij een motorzaak waar we ook kunnen lassen, ik ben dit weekend bij mn ouders in hengelo dus kan er zo heenquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL![]()
wanneer kan je de auto weer ophalen?
Waarom?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:09 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Simpele vraag voor je. Ben jij dom?![]()
over t fietspad oid.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:46 schreef jwstoop het volgende:
Correctie: Ze hadden geen tijd, zaterdag gebeurt het ZEKER. ze doen het bij het bedrijf van de oom van Jarno, de andere eigenaar. Wel heb ik vandaag de veren opgehaald, die gaan er vrijdag onder. Zit alleen met een dilemma. Daarna moet de auto uitgelijnd worden.... Het is ongeveer 100 meter naar de KwikFit over de openbare weg...... Wel midden in de stad.... doen of niet? (geen kenteken verzekering wegenbelasting enz, weet dat t niet mag, maarja 100 meter....)
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:55 schreef jwstoop het volgende:
Dat zou ik ook wel doen als t rustig is, maar dit is MIDDEN in hengelo (het centrum dus ongeveer), enschedese straat voor de kenners, van Motopoint naar KwikFit.....
ja maar dat valt juist weer enorm op voor de smeris....quote:Op donderdag 22 april 2004 18:24 schreef Ultimora het volgende:
ja of even groene platen zien te regelen, dan mag je overal de weg zo'n beetje mee op.
Ja, maar dat komt later, als ie heel blijftquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:22 schreef GizartFRL het volgende:
Worden de achterste deuren ook nog vastgelast voor de stevigheid?
ik kom definitief naar zandvoort donderdag. en ik neem m'n SiPix Snap meequote:en het is natuurlijk wel vet gaaf als er fans aan de baan staan![]()
quote:
Rij zelf op Zandvoort
(Zandvoort, 15 April 2004) - Circuit Park Zandvoort zet zondag 2 mei van 10.00 tot 17.00 uur de poorten open voor een ieder die zelf met zijn automobiel eens op de snelle racepiste wil rijden. De kosten bedragen ¤ 20 per sessie van twintig minuten.
KLIK HIER VOOR HET VOLLEDIGE BERICHT
Dit jaar komen er alleen echte race wagens...quote:Op zondag 25 april 2004 20:44 schreef jannoxyz het volgende:
Overigens tijdens de circuitdag rijden er tussen de middag vaak demo's.... dat zijn dan ferrari's, porches etc. altijd lachen om te zien (ohja, de afgelopen twee jaar was er ook zijn omgebouwde golf en tering dat ding ging echt hard....
helaas hebben we geen camera geinstalleerdquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:21 schreef TazDevl het volgende:
Zit er al een video camera in de auto gemonteerd voor ranzige in action filmpjes afterwards?
Kadett GSi??quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:14 schreef jannoxyz het volgende:
[..]
helaas hebben we geen camera geinstalleerd... maar als de bmw de race heel uikomt gaan we ff kijken of we ergens een (of meerdere) 10e hands beuk bestendige camera('s) vandaan kunnen bietsen en dan gaan we die zeker monteren.
Een kameraad van mij heeft wel een camera gemonteerd (in een opel kadett)... ik zal ff kijken of hij er nog wat spectaculaire filmpjes op na houdt... dan kunnen we die wel ff posten
of www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
je hebt voor 50 euro toch wel een ouwe hi8 of 8mm camera met een accu die +/- 20 minuten kan draaien ? gewoon even rondvragen bij de foto/video handeren in het winkelcentrum!!!
nee kadett 1.6iquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kadett GSi??
Jaaa, maar jullie zijn wel mooi 2,5 keer over de kop gegaan zonder rolkooi! mag je nog van geluk spreken dat je nog ongedeerd uit de auto kwam.quote:JAJAJAJAJA ik weet het ik weet het...
![]()
![]()
![]()
maar jullie lassen er een rolkooi in, dus waarschijnlijk zitten jullie ongeveer rond het standaard gewicht, wij laten hem helemaal leeg![]()
BMW -> Kwaliteitje he...quote:Op donderdag 29 april 2004 18:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Jaaa, maar jullie zijn wel mooi 2,5 keer over de kop gegaan zonder rolkooi! mag je nog van geluk spreken dat je nog ongedeerd uit de auto kwam.
hahahaha hij leert er wel vanquote:Op donderdag 29 april 2004 18:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Jaaa, maar jullie zijn wel mooi 2,5 keer over de kop gegaan zonder rolkooi! mag je nog van geluk spreken dat je nog ongedeerd uit de auto kwam.
ik zit ook met spanning te wachten op het fijnere beeldmateriaal. k'heb het van dichtbij zien gebeuren, en slechte kooien vind ik maar een vage redenering om geen kooi te nemen.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Nilzz het volgende:
[..]
BMW -> Kwaliteitje he...![]()
Trouwens ik zat er zelf niet in, en ja de bestuurder heeft geluk gehad...
Maar ik blijf erbij: liever geen kooi dan een slechte kooi.
maarrem als iemand nog beeldmateriaal van die koprol heeft?![]()
Nou uitgerekend HIJ ging over de kop, en dan blijft er weinig over van je auto:quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:23 schreef Nilzz het volgende:
[..]
JAJAJAJAJA ik weet het ik weet het...
![]()
![]()
![]()
ik ga hem morgen eerst maar is van alle schimmel ontdoen... k denk dat dat zowiezo al 5 kilo scheelt![]()
![]()
Was dat Jozef444 toevallig ?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
of een witte volvo 440 waarvan de koelvloeistof net zo hard weglekte als dat 't erin ging. die die aardige witte rook uit de uitlaat gaf.... bleef ook gewoon rijden!
Vertel mij wat... ik schroeide gister bijna weg met die 37 graden hierquote:Op donderdag 29 april 2004 23:58 schreef Nilzz het volgende:
Ik heb hem ook heel gehouden! Maat van me alleen niet![]()
![]()
Verder heb ik niet eens zin om in discussie te gaan over wat veilig zou zijn en wat niet...
we zijn zelf meer dan genoeg in staat omdat voor onszelf te bepalen, wij hebben namelijk ook de technische keuring verzorgd en geloof me, daar kom je veel bizardere dingen tegen dan het rijden zonder rolkooi![]()
![]()
De bestuurder is er ongedeerd vanaf gekomen en dat is het enige wat telt...
verder zie ik er geen heil in om dit doorgaans intressante topic te gaan verpeste met zo een zinloze discussie, laten we deze dan ook niet voeren.
Want daarvoor was deze dag toch veelse te geslaagd ofniet?
Trouwens de tijd van het jaar bevalt me veel beter als voorgaande jaren!
Dit was tenminste een aangenaam temperatuurtje om lekker buiten te vertoeven!![]()
ik moet inderdaad zeggen dat het vaak niet eens de technische staat van de auto is, maar de rijstijl van de bestuurder die het gevaarlijk maakt, want er waren daar mensen die gerust een nog een TANK met 120 de bocht in zouden sturenquote:Op donderdag 29 april 2004 23:58 schreef Nilzz het volgende:
Ik heb hem ook heel gehouden! Maat van me alleen niet :'(![]()
Verder heb ik niet eens zin om in discussie te gaan over wat veilig zou zijn en wat niet...
we zijn zelf meer dan genoeg in staat omdat voor onszelf te bepalen, wij hebben namelijk ook de technische keuring verzorgd en geloof me, daar kom je veel bizardere dingen tegen dan het rijden zonder rolkooi![]()
![]()
De bestuurder is er ongedeerd vanaf gekomen en dat is het enige wat telt...
verder zie ik er geen heil in om dit doorgaans intressante topic te gaan verpeste met zo een zinloze discussie, laten we deze dan ook niet voeren.
Want daarvoor was deze dag toch veelse te geslaagd ofniet?
Trouwens de tijd van het jaar bevalt me veel beter als voorgaande jaren!
Dit was tenminste een aangenaam temperatuurtje om lekker buiten te vertoeven!![]()
en noem eens een paar bizardere dingenquote:wij hebben namelijk ook de technische keuring verzorgd en geloof me, daar kom je veel bizardere dingen tegen dan het rijden zonder rolkooi![]()
![]()
Wehehehe ik zelf stond de laatste ronde ook vast in de Nissan, ik spinde en kwam heel lullig net in de grindbak tot stilstandquote:Op vrijdag 30 april 2004 09:51 schreef jannoxyz het volgende:
[..]
(moet trouwens niet te hard schreeuwen, want heb ook vast gestaan in de tarzan)
waarom moet je technisch zijn? ik kon ook niet sleutelen hoor, gewoon DOENquote:Op zondag 2 mei 2004 14:35 schreef carfreak het volgende:
Gaaf idd!!
Als ik es wat technischer was geweest.....![]()
hmmmm.. ja het is een beetje moeilijk om daar ff iets over te vertellen, maar ik wil wel een poging wagen....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:44 schreef multipla het volgende:
maar jullie zitten op HTS autotechniek in Arnhem?
ik zit er over te denken om die opleiding ook te doen, wat zijn jullie meningen/ervaringen over deze opleiding?
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:02 schreef jannoxyz het volgende:
[..]
want school is en blijft altijd KUT..... net als WERKEN.
quote:Op maandag 3 mei 2004 09:26 schreef Nilzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dus ook een HTS-Autotechniek
uit betrouwbare bron vernomen dat deze persoon zo vriendelijk was terug te zwaaien naar het enthousiaste publiek in de gerlach bocht... wel zo aardig tochquote:Op vrijdag 30 april 2004 13:15 schreef jwstoop het volgende:
[afbeelding]
de mercedes 190 2.3 16v die alleen maar aan het driften was, en dan gaat t wel eens mis....![]()
ghehehehe wat een humor :>quote:Op maandag 3 mei 2004 21:43 schreef Nilzz het volgende:
Ow dat is een DEAL, moet je morgen maar naar Arnhem komen
mag je van mij een rondje over het schoolterrein rijden voor 10 euro
niet eens aan gedacht... als ie in 6 m3 past dan kost 't maar 10 euro huur per maand, zo'n citybox. nu de voorwaarden naspeuren of 't wel toegestaan is om daar auto's in te gooienquote:Je vind heus wel ergens een garagebox waar je hem mag zetten, desnoods een terrein en een 'tent' erover bouwen (geen bache OP leggen).
quote:Extrabox voor de opslag van uw inboedel, tuinmeubels, old-timer, noem maar op!
Ik heb echt (maar dan ook echt!!!) twee linkerhanden...quote:Op zondag 2 mei 2004 21:29 schreef jwstoop het volgende:
[..]
waarom moet je technisch zijn? ik kon ook niet sleutelen hoor, gewoon DOEN
maak je daar wel filmpjes of fotoos van??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:05 schreef Nilzz het volgende:
Vanavond gaan we de motor opblazen![]()
Dus als iemand nog intresse heeft in een rijdende BMW met een 'beetje' schade, moet ie heeeel erg snel zijn!75 euro
anders gaan we er vanavond nog wat lol mee beleven![]()
mja en daar zie ik dus echt totaal de lol niet van in. zie je dat bij formule 1 nog niet genoeg danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:05 schreef Nilzz het volgende:
Vanavond gaan we de motor opblazen![]()
Dus als iemand nog intresse heeft in een rijdende BMW met een 'beetje' schade, moet ie heeeel erg snel zijn!75 euro
anders gaan we er vanavond nog wat lol mee beleven![]()
Foto`s zeker, filmpjes ligt eraan of we nog een camera kunnen regelen... dus als er iemand in Arnhem woont en een video camera heeft?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:22 schreef Gurb het volgende:
[..]
maak je daar wel filmpjes of fotoos van??
Hmmm en jij hebt als 1 van de weinige die auto nog in het echt gezien ook...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
mja en daar zie ik dus echt totaal de lol niet van in. zie je dat bij formule 1 nog niet genoeg dan
kan beter de auto als driftauto aanhouden man
Ja ik had het gelezenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:14 schreef Tommeh het volgende:
Nilzz! Ik wilde eigenlijk nog even reageren in het andere ( slowchat,circuit dagen) topic alleen die was gesloten dus doe ik het hier even. Bij die ERAN dagen (www.eranracing.be) is wel ervaring nodig. Hier zit een positieve MAAR aan want deze ervaring kun je opdoen door een keer 's ochtends achter een instructeur aan te rijden. Deze laat wat dingen zien e.d. en in de middag krijg je je ERAN pasje. Hiermee kun je op alle ERAN dagen van 1 tot 6 ongeveer gewoon vrij rijden (tegen betaling uiteraard). Echt de moeite waard!
Heb alle fotos nog wel groter dus van dezequote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:04 schreef Gurb het volgende:
jwstoop, weet jij misschien wie diegene is die in de witte peugeot 405 is, hij lijkt erg veel op de auto die een maatje van mij een half jaar geleden heeft weggedaan vanwege schade.
of misschien foto's in een hogere resolutie?
ik hoor je reactie hier wel of via de mail: jemoeder@islekker.nl
alvast bedankt
edit: het gaat om deze twee foto's
http://oege.ie.hva.nl/~st(...)gepages/image27.html
http://oege.ie.hva.nl/~st(...)epages/image103.html
Van andere remblokken zal het niet erg veel afkoelen hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:24 schreef jannoxyz het volgende:
Nou... allemaal een beetje leuke bevrijdingsdag gehad?
JW heeft misschien een sportstuur en sportstoel op kop getikt....
Dat betekent dat we nog ff op zoek moeten naar verlaginsveren en eigenlijk hebben we ook andere remblokken nodig... want de velgen werden al snel zo warm dat je er je hand al niet meer tegenaan kon houden... en onze huidige blokken zijn niet bestand tegen rijden op het randje....
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:16 schreef jwstoop het volgende:
zooww klinkt goed![]()
waar woon je en wat moet je ervoor hebben?
EDIT: ow breda
heb je ook een fotootje van je auto met die veren eronder?
Met blokken kun je al flink wat bereiken. Pagid oranje bijvoorbeeld, hiermee rem je als ze koud zijn een stuk minder, maar als ze warm zijn remmen ze flink met een weinig tot geen fading.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:43 schreef Nilzz het volgende:
[..]
Van andere remblokken zal het niet erg veel afkoelen hoor
Kan je beter andere schijven (geventileerde) monteren... daarbij dan nog andere blokken zodat ze het een beetje langer volhouden...
Of doe net als mij, maak watergekoelde remmen! (h)
Theoretisch gezien zou dat moeten werken, helaas heeft iemand mijn expiriment voortijdig afgebroken, dus ik heb geen idee of het daadwerkelijk zou werken![]()
![]()
![]()
Hmm... kijk nu ligt die van ons wel flink lager achter, moet dus alleen voor verlagen in principequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:23 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
[afbeelding]
Het oogt opzich niet heel laag maar zit hem maar eens naast een standaard e30 type 1 en je ziet een flink verschil. Het was helaas laag genoeg om elke drempel ontzettend langzaam te moeten pakken of je pan eronderuit te rijden...vandaar dat ik hem ietsje hoger heb gezet met andere veren.
Mocht je interesse hebben moet je je msn hier maar even neer zetten, opzich moeten we wel in het midden ergens kunnen meeten dan denk ik.
(op de foto staat ie overigens op 15" velgjes, scheelt misschien nog iets in hoogte)
Ja tuurlijk zal het effect hebben dat is zekerquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:27 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Met blokken kun je al flink wat bereiken. Pagid oranje bijvoorbeeld, hiermee rem je als ze koud zijn een stuk minder, maar als ze warm zijn remmen ze flink met een weinig tot geen fading.
dat was ook wat ik bedoelde... dat de huidige remblokken meer fading hebben als blokken die tegen hogere temperaturen bestand zijn, en niet alleen dat, door die hogere temperatuur slijten de originele blokken harderquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:12 schreef Nilzz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zal het effect hebben dat is zeker![]()
alleen je schijven/velgen zullen er niet van afkoelenze zullen eerde warmer worden...
immers je hebt de mogelijkheid om harder te remmen met andere blokken -> er wordt meer mechanische energie omgezet in thermische energie in een kortere tijd.
maar door gebruik van betere remblokken zal de fading ongetwijfeld afnemen, ik vraag me alleen af hoeveel warmte de originele schijven kunnen hebben aangezien het nog echte massieve schijven zijn...
Naja aan de andere kant: als ze eenmaal kromtrekken kan je altijd nog andere monteren![]()
Ja die BMW.........quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:05 schreef Taxi het volgende:
Kep het ernstig druk gehad in de wedstrijdtoren, maar afgezien van de BMW die 3,5 x over de kop ging, viel het mij mee.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:14 schreef Taxi het volgende:
En voor de fans thuis nog ff de Taxi
![]()
go go go goquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:16 schreef jwstoop het volgende:
Ff een updeet:
-Ik heb een logo gemaakt, show ik binnenkort wel hier, eerst ff bedenken of we er tevreden over zijn
-En dan ten tweede, dinsdag 18 ga ik de veren bij Tommeh ophalen, dus dan gaat ie ook voor omlaag.
-Een garage die ik ken is opzoek naar GRATIS velgen voor de auto
ik ben nu helaas ff druk met school, jannoxyz ook, dus we updaten iets minder. Na 2 juni heb ik iig vakantie dus dan gaan we er weer VOL tegenaan
zit wel nog een kleiner deukje op zo lijkt 't he, dus dat wordt afdingen in Lochem. Lochem? Ja, Lochem, bij Deventer....quote:waar is dat enne/of kan jij die er ff voor me afhalen
get rid of teh frames! verder is broestracing.nl nog vrijquote:Graag serieuze reacties, wat is er goed en wat kan beter?
Ziet er professioneel uitquote:Op zondag 16 mei 2004 22:27 schreef jwstoop het volgende:
leuk man
Mensen! Ik ben bezig met een website voor ons team! Deze is nog NIET AF maar dan krijgen jullie alvast een impressie!
Graag serieuze reacties, wat is er goed en wat kan beter?
De LINK!
dat moet ik gaan werken in tables en php..... niet zon zin in, kost me teveel tijdquote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
get rid of teh frames! verder is broestracing.nl nog vrij
anyway, zondag om half 3 ga ik kijken bij de v8 stockcar races in sint maartenquote:DSE Server-verzoek niet toegestaan!
Dit verzoek /~jwstoop/bmw/BMW6.jpg aan de Web-server van Digitale Stad Eindhoven is niet toegestaan!
skg carstyling zit in mijn woonplaats, lichtenvoordequote:Op zondag 30 mei 2004 13:59 schreef jwstoop het volgende:
Nog ff wat foto's van vorige week zondag
Mooi in de zon
[zooi plaatjes]
[nog meer plaatjes]
ow bij de weg: we gaan hem zo helemaal verlagen![]()
Foto's vanavond!
Was dat ook niet die kerel die met een Opel Manta met een M3-blok erin aan de sprint op Full Speed meedeed?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:43 schreef Kolkie het volgende:
Remy Vos, dat is toch die vent die die Mini V8 gebouwd heeft, een e30 met M3blok aan het bouwen zijn en zo'n schadebedrijf hebben en laatst daarmee in de autoweek gestaan hebben? Zit je daar nu bij in het team of is dat vage kennis/sponsor van je teammaat?
Ja mijn teammaat kent jeremy, die die E21 met M3 blok bouwt. zie DEZE SITE Die hebben bijvoorbeeld die 325i zo oranje gespoten.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:43 schreef Kolkie het volgende:
Remy Vos, dat is toch die vent die die Mini V8 gebouwd heeft, een e30 met M3blok aan het bouwen zijn en zo'n schadebedrijf hebben en laatst daarmee in de autoweek gestaan hebben? Zit je daar nu bij in het team of is dat vage kennis/sponsor van je teammaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |