De 2e keer al vanavondquote:Op zondag 4 april 2004 00:50 schreef schatje het volgende:
En jij als eerste met topic openen.
trustequote:Op zondag 4 april 2004 00:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga ik echt. Weltrusten!
Ja.. Waar zou het aan liggen?quote:Op zondag 4 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
Toch zonde dat ze steeds op de kruk komt. Ze is echt verreweg de beste!!!!
Teveel rock 'n roll denk ik.quote:Op zondag 4 april 2004 00:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.. Waar zou het aan liggen?
Zou kunnen.. dan is het ongeveer hetzelfde als met Zosja vorig jaar..quote:Op zondag 4 april 2004 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Teveel rock 'n roll denk ik.
Dat zou triest zijn.quote:Op zondag 4 april 2004 01:03 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik gok dat Maud er het eerste uit gaat, daarna Irma, dan JK.
ik hoop dat ze weer beter gaat zingen. Vanavond was ze echtquote:Op zondag 4 april 2004 01:09 schreef XxxPimxxX het volgende:
IrmaMaud
Maud
Joh, opzouten met die harkerige Limbo met de uitstraling van een Skoda.quote:Op zondag 4 april 2004 01:17 schreef Hells_Angel het volgende:
Boris moet winnen en volgende week al als enige man overblijven!
Ik weet niet of het zangtalent de doorslag geeft bij maud. Wat ik bij haar vooral mis is iets extra's. Zo gauw als ze klaar is met zingen ben je haar vergeten.quote:Op zondag 4 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik hoop dat ze weer beter gaat zingen. Vanavond was ze echtMaar ik denk dat ze het qua zangtalent toch moet afleggen tegen Irma en Marlies.
Aan jou jaquote:Op zondag 4 april 2004 01:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zangtalent de doorslag geeft bij maud. Wat ik bij haar vooral mis is iets extra's. Zo gauw als ze klaar is met zingen ben je haar vergeten.
Maar misschien ligt dat aan mij
Dat is wel het leuke aan idols: smaken verschillenquote:Op zondag 4 april 2004 01:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Aan jou ja
Maud
quote:Op zondag 4 april 2004 01:27 schreef Stef_Unicef het volgende:
Doet Maud aan powerliften ofzo? Ik vind het net een kerel met lang haar.
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op zondag 4 april 2004 01:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zangtalent de doorslag geeft bij maud. Wat ik bij haar vooral mis is iets extra's. Zo gauw als ze klaar is met zingen ben je haar vergeten.
Maar misschien ligt dat aan mij
Dat is inderdaad vreemd. Irma was eigenlijk verreweg de beste vanavond wat zang betreft. Marlies zong regelmatig vals. En Eric was beroerder dan ooit.quote:Op zondag 4 april 2004 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom net terug uit studio 22. Wat klinken ze daar anders dan op tv zeg!
1. Marlies : echt geweldig! Ik ben nu helemaal fan van der!
2. JK: Hij was echt megagoed, publiek ging uit zijn dak.....ja ik ook!
3. Irma : ze was wel goed, maar zat er soms naast vond ik
4. Eric: Hij klonk echt heel erg goed. beter dan vorige week
5. Boris.....ik vind hem nog steeds saai. Maar hij zong wel ok hoor
6. Maud: ze was echt slecht en dat hoorde je heel goed in de studio!
raar maakt dus wel een heel verschil. Marlies en Eric waren helemaal niet vals. En JK was zeker de beste van de avond......quote:Op zondag 4 april 2004 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Irma was eigenlijk verreweg de beste vanavond wat zang betreft. Marlies zong regelmatig vals. En Eric was beroerder dan ooit.
Man, eric zong zo vals en Boris zo goed! Zou het zoveel uitmaken: thuis of in de studio?quote:Op zondag 4 april 2004 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
nou dat zie ik morgen wel.....quote:Op zondag 4 april 2004 02:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Man, eric zong zo vals en Boris zo goed! Zou het zoveel uitmaken: thuis of in de studio?
Waren wel heel erg vals, maar dat is blijkbaar in de studio LIVE niet goed te horen.quote:Op zondag 4 april 2004 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
raar maakt dus wel een heel verschil. Marlies en Eric waren helemaal niet vals.....
Op TV leek het dat ook Eric en JK erg goed bij het publiek lagen vanavond.quote:Op zondag 4 april 2004 02:06 schreef charmed_angel het volgende:
het viel me wel op dat marlies en boris de meesta fans hadden in de studio.......was dat ook te merken op tv?
Precies wat ik dacht ja, marlies' fans vielen me niet zo op. Zou dat een sturen van de idols uitxrnders zijn?quote:Op zondag 4 april 2004 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op TV leek het dat ook Eric en JK erg goed bij het publiek lagen vanavond.
Raar dat dat meisie dat er uitziet als een junkie zoveel stemmen krijgt.quote:Op zondag 4 april 2004 02:06 schreef charmed_angel het volgende:
het viel me wel op dat marlies en boris de meesta fans hadden in de studio.......was dat ook te merken op tv?
Ik krijg soms de indruk dat de 'galm' nogal een rol speelt.quote:Op zondag 4 april 2004 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren wel heel erg vals, maar dat is blijkbaar in de studio LIVE niet goed te horen.
Eric en Irma zaten op de 2 krukken. Alice is eruit.quote:Op zondag 4 april 2004 06:02 schreef Fluusje het volgende:
Help me even ik heb de uitslag niet gezien.. Zaten er vandaag maar 2 kandidaten op de kruk? Of heb ik er 1 gemist... Erik, Irma, en....?????? Niemand????
Jammer alleen dat ze elke keer zo'n chagerijnige kop trekt en die mondhoeken naar beneden trekt.quote:Op zondag 4 april 2004 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Irma is wel de mooiste van de drie meiden... met nog verreweg de beste stem ook!
Dat vond ik vorige week dus ook. Boris vond ik in de studio véél beter dan op tv (en daar istie al goed..kun je nagaan!).quote:Op zondag 4 april 2004 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom net terug uit studio 22. Wat klinken ze daar anders dan op tv zeg!
1. Marlies : echt geweldig! Ik ben nu helemaal fan van der!
2. JK: Hij was echt megagoed, publiek ging uit zijn dak.....ja ik ook!
3. Irma : ze was wel goed, maar zat er soms naast vond ik
6. Maud: ze was echt slecht en dat hoorde je heel goed in de studio!
Voor de liefhebbers: Ik heb 1 hele leuke foto van Megan en Fardoe
Mee eensquote:Op zondag 4 april 2004 07:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu nog opzouten met Mr. Arrenbie en z'n makkelijke nummertjes en dan hebben we een redelijke top 4.
Dus jij hebt niet gehoord dat Irma gisteren eigenlijk de beste was?quote:Op zondag 4 april 2004 12:23 schreef JohnDDD het volgende:
Nou ja, we zitten nu nog met vijf goeien, Boris, Maud, Marlies, JK en Irma. Boris en Marlies zijn erg populair denk ik, JK ook als hij goed is (voor zover mensen het met me eens zijn dat dat überhaupt mogelijk is![]()
)...Ik denk volgende week Maud eruit maar Irma zie ik ook graag vertrekken. Knap meisje maar zodra ze haar mond opendoet
Ja je hebt helemaal gelijk Eric zingt natuurlijk STUKKEN beter als Maud..quote:Op zondag 4 april 2004 12:35 schreef SynXteR het volgende:
waarom Eric eruit die maud was tering slecht wat een stemmers
quote:Op zondag 4 april 2004 13:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma gister onder de maat?
Haar eerste liveshow, die was onder de maat. Maar gister was ze duidelijk de top.
Lekker kortzichtig weer.quote:Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Nokia3310 het volgende:
Dat hij gister beter zong kan me geen reet schelen, eens vals gezongen en dan heb je voor mij afgedaan (geen goede liveartiest).
Als een artiest een keer een valse noot zingt is dat niet zo erg, maar als iemand een heel nummer gewoon verkracht (vorige week dus) dan mag je er van mij uit. Ook al gaf hij een goede show gisteren.quote:Op zondag 4 april 2004 13:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer.
Ik heb op verschillende concerten ook weleens hele goede artiesten een valse noot horen zingen.
Gelukkig ben jij niet de enige die bepaalt wie eruit moet danquote:Op zondag 4 april 2004 14:23 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Als een artiest een keer een valse noot zingt is dat niet zo erg, maar als iemand een heel nummer gewoon verkracht (vorige week dus) dan mag je er van mij uit. Ook al gaf hij een goede show gisteren.
Deze week werden nummers verkracht door Maud, Eric en Marlies. Dus moeten die er ook uit tochquote:Op zondag 4 april 2004 14:23 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Als een artiest een keer een valse noot zingt is dat niet zo erg, maar als iemand een heel nummer gewoon verkracht (vorige week dus) dan mag je er van mij uit.
Mee eensquote:Op zondag 4 april 2004 14:25 schreef DaFan het volgende:
Eindelijk van Eric af. Nu nog Marlies zouten en dan wordt het nog leuk om te volgen ook.
Vast van een film ofzo?quote:Op zondag 4 april 2004 16:58 schreef Frasier het volgende:
Dat trompet-deuntje wat je gister bij het afscheids-filmpje van Eric hoorde, weet iemand hoe dat heet? Kwam erg bekend voor maar weet niet meer waarvan.
En Maudquote:Op zondag 4 april 2004 18:56 schreef Christine het volgende:
Wat ik nog wel het grappigste vind, is het verschil in attitude tussen de verschillende deelnemers. Marlies kan bijv. alleen maar over zichzelf praten. Als je vraagt wat ze van het optreden van Maud vind, dan begint ze het antwoord met "Nou, ik..."
Ook grappig om te zien, dat Irma al drie keer bijna dood is gegaan bij het vooruitzicht dat ze er misschien wel eens uit zou moeten, terwijl Eric gewoon zichtbaar genoot van elke seconde, met een "Ik ben al zover gekomen, en heb lol gehad"-houding.
Boris is dan weer zo'n prefectionist... hij kan het niet hebben wanneer er iets niet goed gaat. Grappig.
Ik (sorry) zou dan inderdaad ook zeggen "Nou, ik vind dat Maud wel eens beter heeft gezongen" of zoiets. Als je het over iemand anders hebt is het wel zo logisch dat je even benadrukt dat het jouw mening is, vandaar dat ze danmet "ik" begint denk ik zo..quote:Op zondag 4 april 2004 18:56 schreef Christine het volgende:
Wat ik nog wel het grappigste vind, is het verschil in attitude tussen de verschillende deelnemers. Marlies kan bijv. alleen maar over zichzelf praten. Als je vraagt wat ze van het optreden van Maud vind, dan begint ze het antwoord met "Nou, ik..."
Lijkt me logisch, aangezien Eric heel goed door heeft dat zijn zang zeer te wensen overlaat. Voor hem zeker was iedere nieuwe ronde een verrassing en dus een bonus.quote:Ook grappig om te zien, dat Irma al drie keer bijna dood is gegaan bij het vooruitzicht dat ze er misschien wel eens uit zou moeten, terwijl Eric gewoon zichtbaar genoot van elke seconde, met een "Ik ben al zover gekomen, en heb lol gehad"-houding.
Hmja, wat ik bedoel is dat Marlies dan iets gaat zeggen in de trant van "Nou, ik had vanavond last van de airconditioning, en ik vind het daarom goed dat Maud daar geen last van had" Of zoiets. Het ging maar even over het voorbeeld... ik vind dat ze in alle situaties veel over zichzelf praat.quote:Op zondag 4 april 2004 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik (sorry) zou dan inderdaad ook zeggen "Nou, ik vind dat Maud wel eens beter heeft gezongen" of zoiets. Als je het over iemand anders hebt is het wel zo logisch dat je even benadrukt dat het jouw mening is, vandaar dat ze danmet "ik" begint denk ik zo..
In de day-after show vertelde Eric daar wat over, dat hij elke nieuwe stap telkens ziet als een cadeautje, en dat hij daarom zo positief kan blijven. Ontzettend goed als je zo in het leven kan staan, ja toch?quote:Op zondag 4 april 2004 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me logisch, aangezien Eric heel goed door heeft dat zijn zang zeer te wensen overlaat. Voor hem zeker was iedere nieuwe ronde een verrassing en dus een bonus.
In zijn geval was het ook iedere week weer een kadootje.quote:Op zondag 4 april 2004 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
In de day-after show vertelde Eric daar wat over, dat hij elke nieuwe stap telkens ziet als een cadeautje, en dat hij daarom zo positief kan blijven. Ontzettend goed als je zo in het leven kan staan, ja toch?
Ik heb het eerlijk gezegd niet gehoord, nee.quote:Op zondag 4 april 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hebt niet gehoord dat Irma gisteren eigenlijk de beste was?
Misschien wel, maar dat is zeker de reden dat hij zo positief met zijn vertrek om kon gaan, en dat hij niet arrogant of verwaand doet. Maar ik denk dat je ook voor alle andere aspecten van je leven dankbaar kan zijn, als ware "niets" het uitganspunt, en alle extra een cadeautje. Lijkt me heerlijk als je zo van het leven kunt genieten.quote:Op zondag 4 april 2004 23:10 schreef scanman01 het volgende:
In zijn geval was het ook iedere week weer een kadootje.
quote:Op zondag 4 april 2004 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Toen Maud zong "nééé , nééé , nééé... " knalden de speakers echt spontaan uit elkaar van ellende
Even je koppigheid-masker uitzetten... Irma was toch echt de beste gisteren. Ze heeft alleen niet zoveel fans.quote:Op zondag 4 april 2004 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd niet gehoord, nee.
En stemmend Nederland ook niet![]()
Klopt, maar sinds wanneer stemmen die wel op de beste stem dan?quote:Op zondag 4 april 2004 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd niet gehoord, nee.
En stemmend Nederland ook niet![]()
Ik vond Irma niet de beste. Haar stem kan me niet boeien en ze trekt als ze zingt een kop van 'wat doe ik hier, ik heb zin om naar huis te gaan'.quote:Op zondag 4 april 2004 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Even je koppigheid-masker uitzetten... Irma was toch echt de beste gisteren. Ze heeft alleen niet zoveel fans.
Zie, zelfs ik kan het toegeventerwijl ik Irma anders nooit echt iets vind.
Je zegt dat ze de beste was. Dat is dus duidelijk niet zo, anders had ze niet op de kruk gezeten.quote:Op zondag 4 april 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds wanneer stemmen die wel op de beste stem dan?
Wat dat betreft is ze de ideale winnares. Idols staat nou niet bepaald bekend om de lange houdbaarheid van de idolen...quote:Op zondag 4 april 2004 01:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo gauw als ze klaar is met zingen ben je haar vergeten.
In Nederland misschien niet, maar mensen als Kelly Clarkson en Will Young gaan gewoon lekker door. Ik zou liever zien dat er een talent uit Idols komt die echt de moeite waard is...quote:Op maandag 5 april 2004 18:59 schreef haarinmeglas het volgende:
[..]
Wat dat betreft is ze de ideale winnares. Idols staat nou niet bepaald bekend om de lange houdbaarheid van de idolen...
Ja, jammer dat de kans zo klein is dat er hier in ons landje zo'n topper rondloopt ( een type Joss Stone ofzo)quote:Op maandag 5 april 2004 20:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In Nederland misschien niet, maar mensen als Kelly Clarkson en Will Young gaan gewoon lekker door. Ik zou liever zien dat er een talent uit Idols komt die echt de moeite waard is...
Over het algemeen wel hoor. Alleen in Nederland zit er een korte code opquote:Op maandag 5 april 2004 18:59 schreef haarinmeglas het volgende:
[..]
Wat dat betreft is ze de ideale winnares. Idols staat nou niet bepaald bekend om de lange houdbaarheid van de idolen...
Goed man, ik stem op Robert-Jan uit Den-Haag, die met die luchtballon!quote:De grootste familie van Nederland (- waar ik niet bij hoor -) begint binnenkort met Smartlappenidols
Merel en Megan zijn voor Irma.....quote:Op donderdag 8 april 2004 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Elisaar ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:
Merel had door gemoeten![]()
Daar kom je lekker op tijd mee! Die is er 7 weken geleden al uitgevlogenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:
Merel had door gemoeten![]()
Van wie? Van Merel of van Elisaar?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Elisaar ook.
Vind je haar stem niet erg op die vanYasmin
uit GTST lijken?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar kom je lekker op tijd mee! Die is er 7 weken geleden al uitgevlogen
Elisaar natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van wie? Van Merel of van Elisaar?
Merel en Elisaar![]()
Yasmin![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke keer als ik Yasmin zie denk ik dat Elisaar langskomt.
quote:
Qua stem ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Elisaar natuurlijk.
Ik vind haar qua stem en uitstraling echt precies Yasmin. Alleen niemand is het met me eens.
Elke keer als ik Yasmin zie denk ik dat Elisaar langskomt.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Qua stem ben ik het met je eens.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:12 schreef Tania18 het volgende:
Zingt Yasmin ook zo vals dan??
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Elisaar lijkt op Yasmin![]()
![]()
Dat mocht Fajah Lourens willen ja
Merel op de foto, altijd leukquote:Op donderdag 8 april 2004 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Idd Merelquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:35 schreef khazad het volgende:
[..]
Merel op de foto, altijd leuk![]()
Ik heb ze deze week nog in de winkel zien liggen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
nog 13 minuutjes......ga me even Idols klaar maken.....
Weer geen Idols koekjes gevonden in de winkels! Zij ze uit de handel gehaald???
Dus moet ik het maar doen met chocoladechips...... is dat wel lekker?
Veel playbackquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:02 schreef -Hans- het volgende:
TMF ga ik zeker niet verder kijken, wat een crap zeg.![]()
Laat Idols maar beginnen.
Nu Scope nogquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:02 schreef misterDre het volgende:
Ook weer eens meldt*
enne hebben we er weer zin an?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:03 schreef schatje het volgende:
[..].
Ja, toastjes en kaas op tafel, biertje erbij en laptop op schoot.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
enne hebben we er weer zin an?
Die heb ik vandaag nog niet gezienquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu Scope nog.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
enne hebben we er weer zin an?
Ruudje hoi!quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Vanavond dan eindelijk JK eruit
Ben je al dronken??quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hope soquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
wijntje?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Alleen een beetje hoofdpijn enzo. ongesteld enzo.
Ik denk dat Maud er uit gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik zit al aan de Caneiquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
wijntje?
Marlies ziet er lekker uit hequote:Op zaterdag 10 april 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
[..].
Dat zeg ik....quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:10 schreef schatje het volgende:
Tieten heeft ze niet.
Het gaat welquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Marlies ziet er lekker uit he![]()
ik wou het niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:10 schreef schatje het volgende:
Tieten heeft ze niet.
Gezicht welquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:10 schreef schatje het volgende:
Tieten heeft ze niet.
heb al een flesje op Pquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zit al aan de Canei.
Neem er ook eentje??
PARTY!quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
heb al een flesje op P
wat is het thema dit keer?
Party lieve schatquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
heb al een flesje op P
wat is het thema dit keer?
Ik party heel andersquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PARTY!
ah , nah das niksquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Voetbal gedoe.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
irma en jk Maud zijn het leukst.
Goeie covers van Prince zijn zeldzaam. De meeste zijn echt niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:15 schreef snoweh het volgende:
g0g0g0 Boris met PRINCE !@!@!@. kan alleen maar lekker worden
Tietencompensatiequote:Op zaterdag 10 april 2004 21:16 schreef laffer het volgende:
wat een lekkere donkere danseresjes op het podium![]()
Nou wat is er mis met dit nummer? Klonk vet goed hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:16 schreef Lamb het volgende:Ik hoop zo dat dr volgende nummer beter is.
Heb hem vaker Prince horen zingen. Hij kan het wel..quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:17 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Goeie covers van Prince zijn zeldzaam. De meeste zijn echt niet om aan te horen.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
irma en[s jk[/s]Marlies zijn het leukst.
Dirkh!quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:15 schreef Dirkh het volgende:
heee, inso
Beastyboys (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:18 schreef Ymke het volgende:
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartyyyyyyyyyyy van wie was dat ook alweer?
you've got a right to paaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty ofzo ?
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:19 schreef Dizer het volgende:
Boris's stem =
Bois zelf =
Boris's kleding =
quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:19 schreef Dizer het volgende:
Boris's stem =
Bois zelf =
Boris's kleding =
owja , dank uquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beastyboys (of hoe je dat ook schrijft)
Zó... dat zijn wel twee uitersten zegquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
Ben bang dat het exit Irma wordt.
Maar goed dan hebben we Maud nog. Toch wel handig, 2 favorieten
.
Wat heb je dan gegeten?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:21 schreef Dizer het volgende:
vol
\
Hopelijk lijkt het genoeg van Boris afquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:22 schreef schatje het volgende:
Leuke lichtjes enzo.
Let's go Crazy.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:23 schreef Insomaniac het volgende:
1999! Herinneringen! Boris! Prince!.
.
Doritos zonder naamquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:22 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Wat heb je dan gegeten?
Nou, erg goed zegquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:24 schreef -Hans- het volgende:
En toch zitten er ook stukjes tussen die erg goed zijn, maar het is een veilige keuze hoor.
Ben je voor boris ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
Okay, nu gaat het goed.. Niet meer hoog zingen Boris.
Joh.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ben je voor boris ofzo
Kom op zeg, er ging helemaal niks lekker.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
Refrein gaat lekker..
Het hoog was te hoog, het laag was te laag en het refrein was lekker.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom op zeg, er ging helemaal niks lekker.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |