thanx honquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik zie het door de vingers deze keer.
Ja R.I.P.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
Herman is overleden hoor
-1 overbodig.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik zie het door de vingers deze keer.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
Herman is overleden hoor
DAAR MOET IK NIET AAN DENKENquote:Ondanks de commotie mocht hij zich van een ethische commissie voortplanten en kreeg hij 55 nakomelingen.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:34 schreef chillv het volgende:
ik vind Irma in dit overzicht er echt uitspringen
Idd!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:34 schreef chillv het volgende:
ik vind Irma in dit overzicht er echt uitspringen
inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:34 schreef tong80 het volgende:
En Schatje. Rot ff op met je modjes gedrag.
Wat maakt het uit dat het iets te vroeg is geopend ?
het ging niet om het aantal bolletjes hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:34 schreef SCH het volgende:
Ik vond het broertje van JK de beste
Whahaquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef SCH het volgende:
Schatje moet eruit, wat een trut
Volgende keer het geluid aan doen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Irma en JK vielen wat tegen geloof ik, als ik het overzicht zo zag.
ooohh shit dan moet ik dus op iemand anders stemmen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
het ging niet om het aantal bolletjes hoor.
Eensch.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef schatje het volgende:
1 Irma
2 Marlies
3 Boris
4 Maud
5 JK
6 Eric
?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef SCH het volgende:
Schatje moet eruit, wat een trut
Hoi Viviquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef Vivi het volgende:
Marlies doet irritant, de hele tijd duidelijk maken dat ze zooooooo graag wilDat stijle haar staat haar wel leuk vind ik (Schatje
) ze ziet er een stuk beter uit vandaag.
Duidelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
Op de stoel: Erik, Maud, Marlies
Lelijk is subjectiefquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:36 schreef vim-fuego het volgende:
JK
Irma
Eric
Boris
Maaud
Dat hele lelijke kind
Er komen er vandaag maar 2 op de kruk...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk
Schatje krijgt klop.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
schatje, zou je even op MSN of IRC willen komen?
Bij Marlies niet, althans, dat geld voor mij....Ik vind haar echt afzichtelijk lelijk....quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Lelijk is subjectief![]()
als je hem goed vond zingen waarom wil je hem eruit dan ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:36 schreef Lionfish het volgende:
Het liefst heb ik JK eruit, maar die zong op zich wel goed, dus dat zal helaas wel niet
Zijn we het waarachtig een keer eens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Maud degene is die moet.
Daarom doet Marlies ook de deur dicht...rare Hobbit en haar humor slaat ook op co...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
Bij Marlies niet, althans, dat geld voor mij....Ik vind haar echt afzichtelijk lelijk....
Niet dat ik het er mee eens ben.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn we het waarachtig een keer eens.
jij niet alleen hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
Bij Marlies niet, althans, dat geld voor mij....Ik vind haar echt afzichtelijk lelijk....
Stuur ff een gewoon mailtjequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Herman met zijn mooie " Hup allemaal "![]()
tnx veldmuis voor het plaatje.
ook mij lijstjequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
Mijn top 6 volledig gbaseerd op vanavond.
1. Irma.
2. JK
3. Marlies
4. Boris
5. Maud.
6. Eric
wat een mongoolquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Herman met zijn mooie " Hup allemaal "![]()
tnx veldmuis voor het plaatje.
Check.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef schatje het volgende:
Stuur ff een gewoon mailtje.
Nee hoor, vanaf de eerste keer dat ik haar zag en hoorde liep het dun door de broek heen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef Ruud_Gullit het volgende:
en nu is iedereen opeens anti-Marlies
Negatief commentaar trekt sowieso stemmen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:42 schreef scanman01 het volgende:
In die kleine stukjes is het stukje van Maud wel goed trouwens. Misschien dat haar dat nog wat stemmen oplevert. Voor mensen die nu pas inschakelen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet dat ik het er mee eens ben.
heel erg ja. dan komen die lelijke tanden ook nog in beeldquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef chillv het volgende:
marlies lacht echt eng
*ril*
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:40 schreef Dizer het volgende:
Edwin: Er zijn geen uitschieters
Wat een sukkel zeg!!! Irma was toch echt 80% en de rest samen 20% !!
Hierna nog 4.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef Georges het volgende:
Hoeveel rondes komen er nog? Ben het nu onderhand wel zat aan het worden.
Is voor jou vast nog wel meer op TVquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef Georges het volgende:
Hoeveel rondes komen er nog? Ben het nu onderhand wel zat aan het worden.
Is zo, maar ben toch wel benieuwd wie er wint.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Hierna nog 4.
Als je het zat wordt, kijk je toch niet meer?.
Me 2 maar daarom heeft ze ook alleen aandacht van een gans...had eerder gehoopt dat ie zijn kwakkie even op haar hoofd zou deponerenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf de eerste keer dat ik haar zag en hoorde liep het dun door de broek heen.
Daar ben ik het wel mee eens. Eigenlijk kun je wat mij betreft de eerste drie in iedere volgorde zetten. Ze waren wat mij betreft dit keer allemaal even goed. Irma zong het beste, maar Boris vind ik weer meer een idool. En JK had een geweldige show. Dus ze hadden alledrie iets was de ander minder had enzo...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn top 6:
1. Irma
2. JK
3. Boris
4. Marlies
5. Maud
6. Eric
Nou, we komen er wel hè??quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet
erg irritant aan het worden inderdaad.. hij doet het erom..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:46 schreef Magics het volgende:
Wat is eric zogenaamd grappig in beeld constant
iddquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
lekker spontane radio. van tevoren opnemen.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
De Maud-smiley:
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
geen maud smileys toekennen dat verdient ze niet zo slecht was ze
Maud heeft op de een of andere manier iets in d'r stem wat echt supergaaf overkomt. Vind ik, dan.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
De Maud-smiley:
Moet daar niet JK staan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Irma: "ik ben niet zo goed in Nederlands"
Nou, dat worden goede interviews dan![]()
Eric blijft nog wel ff hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:46 schreef Magics het volgende:
Wat is eric zogenaamd grappig in beeld constant
nee, met maten.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, gestemd op Irma.
De meneer aan de telefoon zegt wel dat ik met mate moet bellen.
geniet...maar bel met matequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, gestemd op Irma.
Gek, maar ik vind eigenlijk nooit iemand lelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
En terecht!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, gestemd op Irma.
Ja, ik vind het ook niet leuk hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
wat een stilte ineens.....
Wel een geweldige screenshot van Herman overigens!!!
Ik bedoel niet dat Maud goed was, want dat was ze idd niet. Maar elke keer dat ze in beeld zit zit ze zo:quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
geen maud smileys toekennen dat verdient ze niet zo slecht was ze
Huh?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef Vivi het volgende:
En houden jullie nou eens op met dat gezeur over Marlies, zo lelijk is dat meiske niet hoor
ow.. d8 alquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet leuk hoor.
Nee, maar mooi is anders. En dat geldt ook voor Irma en Maud trouwens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Idols zowiezo een aanfluiting, kan me niet voorstellen dat de persoontjes die er nu staan de beste zijn van wat er in NL te vinden is...de enige waardige kandidaat is Boris imo, al mag ie wel eens wat aan zijn kapsel doen
En houden jullie nou eens op met dat gezeur over Marlies, zo lelijk is dat meiske niet hoor
vooral maud..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar mooi is anders. En dat geldt ook voor Irma en Maud trouwens.
In het buitenland ligt het de kwaliteit veel hoger. Wordt dus weer een afgang met World Idol. Misschien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:51 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Idols zowiezo een aanfluiting, kan me niet voorstellen dat de persoontjes die er nu staan de beste zijn van wat er in NL te vinden is...de enige waardige kandidaat is Boris imo, al mag ie wel eens wat aan zijn kapsel doen
Nee, ze is zeker niet lelijk. Ze moet alleen wat aan haar gebit doen en dat haar niet zo steilquote:En houden jullie nou eens op met dat gezeur over Marlies, zo lelijk is dat meiske niet hoor
idd vond meike (die er de 1e finale ronde uitging) nog de mooiste denk ikquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar mooi is anders. En dat geldt ook voor Irma en Maud trouwens.
dat is 1 ding wat vaststaat..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef Dizer het volgende:
Wat heerlijk om bij (bijna) iedereen te zien dat in hun top 6 Irma op 1 staat
neequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
Even met z'n allen maud door deze aflevering helpen
[afbeelding]
en dat lukt door het plaatsen van smileys?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en dat lukt door het plaatsen van smileys?
jammer dat er niet 2 tegelijkertijd weg kunnen.. andersquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef --Globe-- het volgende:
ik hoop dat eric er echt uitgaat
Ja, Maud viel wat tegenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Shit Maud gemist omdat ik naar de wc moest... Waarom moet ik nou weer ziek zijn...
Was Maud zo slecht?
Ja Schatje, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef schatje het volgende:
[..]
In het buitenland ligt het de kwaliteit veel hoger. Wordt dus weer een afgang met World Idol. Misschien.
[..]
quote:Nee, ze is zeker niet lelijk. Ze moet alleen wat aan haar gebit doen en dat haar niet zo steil.
me too! (al 3 keerquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:56 schreef Ludacriss het volgende:
Weer gestemt op JK![]()
nee want boris komt niet in de finalequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
Zou Irma dan echt Boris kunnen verslaan straks op 1 mei?.
Nope eruit met die ouwe kopquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee
Even met z'n allen Maud eruit werken!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en terechtquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef Magics het volgende:
Ik merk dat Tooske Boris niet zo mag.
succes in je eentjequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
[afbeelding]Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding]
en ik mag dooske niet zo.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef Magics het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:58 schreef drugsgebruiker het volgende:
Dooske moet eruit vanavond...
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
succes in je eentje![]()
Waar heb je dat aan gemerkt dan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef Magics het volgende:
nergens bijna uitgestorven gelukkigquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:59 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen Maud fans hier![]()
jewel die zijn er wel..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:59 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen Maud fans hier![]()
www.idols.nlquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:00 schreef riri het volgende:
als je wilt stemmen waar vind je dan in vredesnaam het nummer waar je heen moet bellen?
Stem voor de eerste keer dus weet niet waar ik zoeken moet![]()
![]()
WTF?!quote:En houden jullie nou eens op met dat gezeur over Marlies, zo lelijk is dat meiske niet hoor
Hey lullo ik denk dat JK beter geintegreerd is dan dan die allochtone die hier al 25 jaar zitten en geen een woordje Nederlands kennenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:JK : INTEGREREN!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,116072,00.html
Ik ga vanavond op Maud stemmen en op Irmaquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:59 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen Maud fans hier![]()
http://frontpage.fok.nl/ext/reageer.fok/news/40089/quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kun je niet weggaanquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding] Maud [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hey lullo ik denk dat JK beter geintegreerd is dan dan die allochtone die hier al 25 jaar zitten en geen een woordje Nederlands kennen![]()
Tjeez wat een knuppel je mag die gastarbeiders in de kuip wel eens laten integreren die ene Egyptenaar die constant 24u zijn Tolk (cq vriend?) bij zich heeft![]()
er wordt weer ergens van een mug een olifant gemaakt denk ik zo...quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
indeedquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/ext/reageer.fok/news/40089/
mwah. de dode en gewonden zijn er welhoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
er wordt weer ergens van een mug een olifant gemaakt denk ik zo...
Neequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
er wordt weer ergens van een mug een olifant gemaakt denk ik zo...
quote:128 Teletekst za 03 apr
Razzia Madrid tegen verdachten 11/3
MADRID De Spaanse politie houdt in de
hoofdstad Madrid een razzia tegen
verdachten van de aanslag van 11 maart.
Een huizenblok waar de verdachten zich
mogelijk ophouden is afgrendeld.Volgens
ooggetuigen vliegen helikopters laag
over in het stadsdeel.Bewoners moeten
binnen blijven.
Bij een explosie op een plein zijn een
dode,mogelijk een politieman,en zeven
gewonden gevallen.De ontploffing kan
door de verdachten zijn veroorzaakt,
laat Binnenlandse Zaken weten.
Een radiozender meldt dat de verdachten
gedreigd hebben de flat waarin ze zich
veschanst hebben op te blazen.
tis tenminste iets dat haar aandacht geeft.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef Frunnikje het volgende:
Marlies blijkt wel doorlullen over die gans he![]()
dat heb je goed gehoord.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:04 schreef Skwish het volgende:
Haha wat hoor ik nou, Maud zong dus niet zo goed omdat ze was aangeslagen van dat filmpje over JK en haar houders?
Ja.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:04 schreef Skwish het volgende:
Haha wat hoor ik nou, Maud zong dus niet zo goed omdat ze was aangeslagen van dat filmpje over JK en haar houders?
ja dat wel ja..quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mwah. de dode en gewonden zijn er welhoor.
Dat zei Tooske, Maud zelf niet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.. Belachelijk he?
nr 4quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:05 schreef riri het volgende:
was boris nummer 2?
Vindt voor zijn 3 jaar dat hij in Nederland is dat ie goed Nederlands praat en helemaal gezongen heeft!!! Maar ja die gastarbeider betaal jij met je voetbal kaartjequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]Een half jaartje werken in NL is toch wel een verschil met jaren wonen in NL hoor
Hij kwam toch uit Curacao\?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vindt voor zijn 3 jaar dat hij in Nederland is dat ie goed Nederlands praat en helemaal gezongen heeft!!! Maar ja die gastarbeider betaal jij met je voetbal kaartje
JK : Doe Maar Remix 2004![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:08 schreef Cora het volgende:
[afbeelding] Eric [afbeelding] Eric [afbeelding] Eric [afbeelding] Eric [afbeelding] Eric [afbeelding]
vanuit colombia via curacao naar nederland, geloof ikquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hij kwam toch uit Curacao\?
Oorspronkelijk uit Colombia....quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hij kwam toch uit Curacao\?
Jij wilt gewoon tegen de stroming ingaan. Dat heb je altijd al gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Als ze nu aan mij zouden vragen "stel je mag 1 optreden van vanavond in z'n geheel nog een keer zien, welke zou dat dan zijn?" dan zou ik toch voor die van JK kiezen
Gaan we op schatje soppen ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schatje-sopmoment!
meldtquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Wie was dat andere leuke kleine meisje ook alweer?
Dat ook, maar dit keer was JK ook echt de beste entertainer.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon tegen de stroming ingaan. Dat heb je altijd al gedaan.
Ik mis alleen Scope.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Gaan we op schatje soppen ?![]()
Praat met zijn kaken op elkaar, alsof ie een pilletje op hebtquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:11 schreef Morwen het volgende:
Frank![]()
Frank = nep.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:11 schreef Dirkh het volgende:
Frank is ook een nep Chris Zeegers
ff akinetonnentje spuitenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Praat met zijn kaken op elkaar, alsof ie een pilletje op hebt.
Fardoe had ik graag door willen zien gaan ten koste van Alice.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:12 schreef Fusion het volgende:
Leuke meid die Fardoe, die kan wel in GTST worden geschreven als het kleine zusje van Charlie en Morris ofzo
Nee lieverd, bellen en sms gedoe doe ik nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:13 schreef Svensational het volgende:
Iedereen bellen: 0909-0304!
Dat heb ik allang gedaan joh!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:13 schreef Svensational het volgende:
Iedereen bellen: 0909-0304!
Of dat ze hem eruit willenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:13 schreef Fusion het volgende:
Eric zingt zelfs in dat belfilmpje vals, dat betekent dat ze geen beter stuk konden vinden
ja wel naakt, maar die mag ik niet posten.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:14 schreef BaggerUser het volgende:
foto van fardoe?... iemand ?
Dan liever ten koste van Robin, JK of Eric he! Alice was tenminste nog lekker.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fardoe had ik graag door willen zien gaan ten koste van Alice.
ze was op dr leukst tijdens de audities..quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:14 schreef -Hans- het volgende:
Alicia op MTV, wat een meid.
Strakke reetquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:14 schreef -Hans- het volgende:
Alicia op MTV, wat een meid.
Nog zakgeld over?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:15 schreef Magics het volgende:
2x voor Irma gestemd en 1x Boris en Marlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |