one tequilla voor beavje, coming up! met zout en citroen waar is waxxer?quote:Tequila
*one tequila, two tequila, three tequila, floor*
waat heb je die liefies vandaan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:24 schreef Xiance het volgende:[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Cuz this life is too short to live it just for you
But when you feel so powerless what are you gonna do
So say what you want
Say what you want[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
kwam biefje mee aanquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:24 schreef blublub het volgende:
[..]
waat heb je die liefies vandaan?
En ik heb ze van Vlarpquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
kwam biefje mee aan
wat hij zegt! 302e post opent nieuw topicquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:25 schreef wizarddragon het volgende:
Hey, Kugari-Ken was bezig hoor met het aanmaken van deel 837
Moet-ie maar opschietenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:27 schreef Idril-2 het volgende:
wat hij zegt! 302e post opent nieuw topic![]()
Het staat je goed al die pompomsquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:36 schreef Xiance het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
gelukkig heeft kugari niks te eisenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
[HOMO] 836 - make fun, enjoy fun, share fun
Omdat we altijd nog een verleden hebben om naar terug te gaan. Ik neem bij deze de gelegenheid om iets anders te doen. Het is aan mij om dit topic aan te maken, ik bepaal dus wat hier gebeuren zal in deze verdwaalde opening. Als ik zeg dat er geen H komt, dan is dat mijn volste recht. Als iemand het waagt om hier een H neer te zetten, dan is dat tegen mijn wil in.
Natural selection has been described as an environment selectively screening for those that will have progeny. Where humans are concerned, though, this is an extremely limited viewpoint. Reproduction by sex tends toward experiment and innovation. It raises many questions, including the ancient one about whether environment is a selective agent after the variation occurs, or whether environment plays a pre-selective role in determining the variations which it screens.
Niet dat iemand ooit de openingspost leest. Het is alleen maar een aanzet om te beginnen met kakelen. Misschien dat het gekozen topic nog discussie oproept, maar dat is zelden zo, tenzij er een verdwaald element van sex in zit verwerkt, of iets dat lijkt op flirten, nieuwsgierigheid is ook altijd erg succesvol geweest in dit soort topics. De openingspost zorgt voor een vraag, indirekt, die de deelnemers willen beantwoorden, of omdat ze dit beantwoord willen zien.
A creature who has spent his life creating one particular representation of his selfdom will die rather than become the antithesis of that representation.
Om het volk gerust te stellen, hier een aantal onderwerpen...
-Gerdo is een homo in vlees en bot.
-Blublub is een vrouw.
-Brains over beauty is iets dat lelijke mensen zeggen.
-ergens is een meeting, en ergens kun je daar wel een topic over vinden in General Chat. Daar hebben we een zoekfunctie voor.
-NathaN heeft wel coole comics, maar de mijne zijn cooler.
En ter afsluiting, met mijn Hemels Mandaat eis ik dat er een slot word gegooid op Blublub's topic.
![]()
ff stukje van kugari gecopy paste..
Relax man...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jerruh jij MOFO!
Spelbreker! We hebben ruzie!
Ik geef toe, de beste openingspost ooit. Ik snap nu dat je daar een tijdje mee bezig bent.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
en kijk geen enkele smilie dus is het allemaal bloedserieus!
Mijn coolste comics doe ik natuurlijk niet wegquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
-NathaN heeft wel coole comics, maar de mijne zijn cooler.
zeker omdat nathan en cool in dezelfde zin zatenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik geef toe, de beste openingspost ooit. Ik snap nu dat je daar een tijdje mee bezig bent.
Ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:43 schreef Jerruh het volgende:
zeker omdat nathan en cool in dezelfde zin zaten.
Bedoel je deze smileyquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben ik overigens de enige die echt een stronthekel heeft aan die chearleader-smilies?
Vroeger had je de dansende banaan, en op de fora die ik bezocht was iedereen die de dansende banaan gebruikte een instrument van de duivel.
behalve de spongebob-cheerleader, die's cool
Neuh ... nogal nichterigquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben ik overigens de enige die echt een stronthekel heeft aan die chearleader-smilies?
OMFGquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:49 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
en ik heb gisteren al naar G.Joling moeten kijken
Dat is nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OMFG![]()
Oh, my fucking Gerard?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
OMFG![]()
iddquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moet-ie maar opschieten
Gooi je de H er nog even in?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:52 schreef blublub het volgende:
idd
als je elke keer meer dan een kwartier moet gaan wachten tot de 302e eens bedenkt een nieuwe te openen, daar heb ik echt geen zin in
oh toch maar niet, ik lees m netquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef blublub het volgende:
nou Kugari, kom maa rop dan met die OP, dan plak ik m er even in
Nee, lieve schatquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oh, my fucking Gerard?
[HOMO] zo staat de topic aangeduidquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:49 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Neuh ... nogal nichterig
Homo en nicht zijn niet per definitie synoniem, Xiquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef Xiance het volgende:
[HOMO] zo staat de topic aangeduid
wat verwacht je dan?dat hier keurige heteroos zitten??
wel heteros, niet zo keurigquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
[HOMO] zo staat de topic aangeduid
wat verwacht je dan?dat hier keurige heteroos zitten??[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
hmmz.. hier welquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Homo en nicht zijn niet per definitie synoniem, Xi
Dat is er meer eentje voor Gerdoowquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
[..]
wel heteros, niet zo keurig [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
[..]
wel heteros, niet zo keurig [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is er meer eentje voor Gerdoow
Ja, jij bent nicht, dat weten wequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef Xiance het volgende:
hmmz.. hier wel
I'm SHOCKEDquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef blublub het volgende:
[..]
meisjes zijn ook niet altijd keurig enzo we doen graag alsof,dus niet doorvertellen hoor...
hoezo?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
I'm SHOCKED![]()
FEESTJE!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, jij bent nicht, dat weten we
Hij stond tegen het schrikdraad te piesen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:07 schreef blublub het volgende:
hoezo?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij stond tegen het schrikdraad te piesen?
M'n Blubje, wat zeg je nou?!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
oh ja, en JK was trouwens echt wel cool vanavond![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
het spijt me lief Beavje, ik ben t eigenlijk bijna altijd met je eens, behalve als t over braadjes en JK gaat. ik vind m meestal maar matig, maar ik vond dit een mooi optredenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n Blubje, wat zeg je nou?!
Hij was wel aardig op dreef, ja. Niet super, wel leuk en enthousiast. Maar het origineel van het nummer blijft stukken beterquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
oh ja, en JK was trouwens echt wel cool vanavond!
Ik vind JK echt steeds slechter worden. Dacht dat we vorige week al een dieptepunt hadden bereikt maar deze week vond ik hem nóg erger!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:14 schreef blublub het volgende:
[..]
het spijt me lief Beavje, ik ben t eigenlijk bijna altijd met je eens, behalve als t over braadjes en JK gaat. ik vind m meestal maar matig, maar ik vond dit een mooi optredenJK [afbeelding]
Die deed het slechter dan JK, vond ik...quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
Maar Eric blijft liev
Ok, Eric was ook zeker niet geweldig vanavond maar ik blijf JK echt de slechtste vinden.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die deed het slechter dan JK, vond ik...
Wat ben jij nou voor nicht?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:20 schreef Xiance het volgende:
IK BLIJF T HELE IDOLS MAAR POEP VINDEN
geeft niet, je blijft liefquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind JK echt steeds slechter worden. Dacht dat we vorige week al een dieptepunt hadden bereikt maar deze week vond ik hem nóg erger!
sorry
Maar Eric blijft liev
ik vond Maud zoooo slecht...quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ok, Eric was ook zeker niet geweldig vanavond maar ik blijf JK echt de slechtste vinden.
dat zijn en blijven jouw woorden..quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nicht?
Ze zijn voor algemeen gebruik, hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:23 schreef Xiance het volgende:
dat zijn en blijven jouw woorden..
Nog een maandje Deuxfleurquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef Twoflower het volgende:
Zijn jullie nou alweer/nog steeds bezig over Idols? Wanneer is dat eens afgelopen?
Zullen wij het anders intussen hebben over iets leukers?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef Twoflower het volgende:
Zijn jullie nou alweer/nog steeds bezig over Idols? Wanneer is dat eens afgelopen?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:.
hallo lieve vrolijke lacherdquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:.
Maud was inderdaad ook niet echt geweldig. Ik vond Marlies dit wel goed terwijl ik helemaal geen fan ben van Marliesquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vond Maud zoooo slecht...
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Je snapt het nog niet echt hè?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet echt hè?
Het gaat zo:![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:36 schreef Idril-2 het volgende:
*slapen gaat*:O
Welterusten allemaal en lurkers![]()
![]()
![]()
Kruk teveel gegoktquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Kruk: Maud, Erik, JK
Eruit: Maud
Gok ik
en allen vierden feest, opdat zij de wens uit spraken nog lang van G_E te mogen genieten.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Nog 26 nachtjes slapen en dan zal ener grote schare in den hemel zeggen Halleluja en de zaligheid, laat ons blijde zijn en vreugde bedrijven, en hem de heerlijkheid gevenwant dan viert G_E zijn 28e verjaardig.
.
Jeuhj!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Nog 26 nachtjes slapen en dan zal ener grote schare in den hemel zeggen Halleluja en de zaligheid, laat ons blijde zijn en vreugde bedrijven, en hem de heerlijkheid gevenwant dan viert G_E zijn 28e verjaardig.
.
Ik denk inderdaad ook Eric, Maud en JKquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Kruk: Maud, Erik, JK
Eruit: Maud
Gok ik
Ik denk precies wat jij denkt dat ze er mee bedoelenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
"De vreugde bedrijven". Wat zou daar nou psies mee bedoelt worden..
[Homo] 835 - Ruige sexquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
"De vreugde bedrijven". Wat zou daar nou psies mee bedoeld worden..
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk precies wat jij denkt dat ze er mee bedoelen
Neen piem0lsquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
kut
waar?!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:51 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Neen piem0ls
Fijn voor jequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef Gerdo het volgende:
Ik ben een beetje dronken!!
In je broek?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
waar?!
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef Gerdo het volgende:
Ik ben een beetje dronken!!
+broek!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
waar?!
Hij had het over meervoud.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
In je broek?
Althans, 1, dan. Nemen we aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beaverdingengts! Dingest! Met typfoutem! bquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
![]()
dronken zijn is leuk!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:55 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdingengts! Dingest! Met typfoutem! b.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:55 schreef wizarddragon het volgende:
Idols afgelopen..kheb zin om te .....Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:55 schreef wizarddragon het volgende:
Idols afgelopen..kheb zin om te .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Over 5 minuten is dat maatje jarfg!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dronken zijn is leuk!![]()
![]()
*naar Blubje ren*quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:58 schreef blublub het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH :'(
eric![]()
*naar t-burg duw*quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
Met Kugari-Ken natuurlijk
Weekend!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:58 schreef blublub het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
eric![]()
*troost*quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Naar Blubje ren*
* om nek vlieg*
*troost zoek*
![]()
Voel je je soms gepasseerd??quote:Op zondag 4 april 2004 00:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
*naar t-burg duw*
euhm...quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:58 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Over 5 minuten is dat maatje jarfg!. NMueckedn!!
Nee, Utrecht ligt toch niet op de routequote:Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
Voel je je soms gepasseerd??
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
maatje jarig? ook maatje van mij is jarigquote:Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...
JAJAquote:Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, Utrecht ligt toch niet op de route
dat rokje staat je echt goedquote:Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...
quote:Op zondag 4 april 2004 00:02 schreef wizarddragon het volgende:
JAJA![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...
Nee hoor, kom maar bij Angel, die legt het wel f uit hoe dat zit met bierquote:Op zondag 4 april 2004 00:02 schreef Gerdo het volgende:
Pfffffff,bier is slecht@!!.
Ik dacht dat jij meer voor wijn gingquote:Op zondag 4 april 2004 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, kom maar bij Angel, die legt het wel f uit hoe dat zit met bier
is viesquote:Op zondag 4 april 2004 00:02 schreef Gerdo het volgende:
Pfffffff,bier is slecht@!!.
Nog steeds dronken is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 april 2004 00:03 schreef Gerdo het volgende:
[..].
Mjaja... Angel denkt natuurlijk "the difference between straight and queer is a six-pack of beer" en ziet zijn kans schoon om de blonde onschuldige gerdo het bed in te kwebbelen voor een ménage à trois met pup.quote:Op zondag 4 april 2004 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maar bij Angel, die legt het wel f uit hoe dat zit met bier
*snik* *brul* *snif* Het viel te verwachten natuurlijk, maar het is nog steeds niet leuk *snif*quote:Op zondag 4 april 2004 00:00 schreef blublub het volgende:
[..]
*troost*
*snik* hoe *snik* kan *snik* dat *snik* nou?
quote:Op zondag 4 april 2004 00:05 schreef blublub het volgende:
[..]
is vies
als ik dronken ben dan zit ik eigenlijk niet achter mn computer enzo...quote:Op zondag 4 april 2004 00:05 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Nog steeds dronken is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*snik* *huil* waar vinden nou ooit nog zon leuke man (/jongen)??quote:Op zondag 4 april 2004 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*snik* *brul* *snif* Het viel te verwachten natuurlijk, maar het is nog steeds niet leuk *snif*
Eric![]()
En wederom heeft dGE zijne Koninklijke Doorzichtigheid doorzienquote:Op zondag 4 april 2004 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjaja... Angel denkt natuurlijk "the difference between straight and queer is a six-pack of beer" en ziet zijn kans schoon om de blonde onschuldige gerdo het bed in te kwebbelen voor een ménage à trois met pup..
You da queen?quote:Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef Ang3l het volgende:
En wederom heeft dGE zijne Koninklijke Doorzichtigheid doorzien
Op straatquote:Op zondag 4 april 2004 00:10 schreef blublub het volgende:
[..]
*snik* *huil* waar vinden nou ooit nog zon leuke man (/jongen)??Eric
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 00:10 schreef blublub het volgende:
*snik* *huil* waar vinden nou ooit nog zon leuke man (/jongen)??
quote:
pffftquote:Op zondag 4 april 2004 00:15 schreef blublub het volgende:
[..]dat zijn meisjes....
neeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee. gekkie. jongens liggen toch niet op de straat....quote:Op zondag 4 april 2004 00:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Op straat
quote:Op zondag 4 april 2004 00:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
pffft
quote:Op zondag 4 april 2004 00:17 schreef blublub het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee. gekkie. jongens liggen toch niet op de straat....
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 april 2004 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Kinderwens?
en ik geen vrouwquote:Op zondag 4 april 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
ik ben niet lesbisch
quote:Op zondag 4 april 2004 00:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
en ik geen vrouw![]()
*sugt*quote:Op zondag 4 april 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
ooooh nu snap ik t. je vindt jezelf een leuke man en je wil gevonden worden?
niet goed?quote:Op zondag 4 april 2004 00:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
*sugt*
vrouwen....
Okay, maar ik ga eerst Dreamcatcher kijken en dan slapen. Dus alvast Truste Kugari-Kenquote:Op zondag 4 april 2004 01:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Army of Darkness rocks!
Hoe kun je m'n avond in 1 post verpesten?quote:Op zondag 4 april 2004 02:36 schreef Cybart het volgende:
hoe vet kan soulvation* zijn...
damn!
volgende keer ga je meequote:Op zondag 4 april 2004 02:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe kun je m'n avond in 1 post verpesten?
Ik had soulvation ook willen zien!!
Je lijkt inderdaad enigszins vrolijkquote:Op zondag 4 april 2004 02:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgende keer ga je mee
ik sleur je mee
damn wat een super avond was dit!
ik had het ook echt nodig eigenlijk. ff een avond ergens mijn aandacht ergens anders op...quote:Op zondag 4 april 2004 02:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad enigszins vrolijk
Mooi dat je genoten hebt
Ja, gaaf!quote:Op zondag 4 april 2004 02:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had het ook echt nodig eigenlijk. ff een avond ergens mijn aandacht ergens anders op...
hoe was jou avond?
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 april 2004 02:52 schreef Cybart het volgende:
kwestie van tijd he
in venlo werkte ook zo'n ontzettend lekkere jongen achter de bar....
zucht
hey weltrusten voor jou zometeen
b is pitten...
bis morgen!
HAHAHquote:Op zondag 4 april 2004 02:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*erg laat schrik*
Ik ga mee...quote:Op zondag 4 april 2004 02:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HAHAH
Nou jah...truste alvast Vlarp en Cybart, want nu ga ik echt slapen hoor![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 02:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel dat er gelurkt wordt...
IDENTIFY URSELVES!
quote:Op zondag 4 april 2004 02:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga mee...
*voor de zekerheid licht van topic maar uitdoe*
hmm zo'n gevoel heb ik nu ook weer over iemand ('erg-leuk-maar-hij-moet-er-nog-achterkomen-dat-ie-homo-is-jongen')quote:Op zondag 4 april 2004 02:52 schreef Cybart het volgende:
kwestie van tijd he
in venlo werkte ook zo'n ontzettend lekkere jongen achter de bar....
zucht
HA... betrapt!!!quote:Op zondag 4 april 2004 04:46 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Waik op de tast in het donker
'waar ligt de zeep?'
trusten/morgen! [afbeelding]
*terugschop*quote:Op zondag 4 april 2004 09:50 schreef Dark_Killah het volgende:
*Schop*
Goedemorgen
Hij's nog jong, hij moet nog leren mikkenquote:Op zondag 4 april 2004 10:43 schreef Twoflower het volgende:
*terugschop*
Wil je in het vervolg uitkijken voor mijn enkels!
O, en waar had 'ie dan volgens jou moeten mikken?quote:Op zondag 4 april 2004 10:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's nog jong, hij moet nog leren mikken
Zou het een dronken Gerdo zijn geweest?quote:De vondst van een verdacht pakketje bij een abri op het station Veenendaal heeft het treinverkeer van en naar Veenendaal-De Klomp gisteravond een paar uur platgelegd. Het bleek om een nepbom te gaan.
bron
Dat merk je dan de volgende keer wel.quote:Op zondag 4 april 2004 10:55 schreef Twoflower het volgende:
O, en waar had 'ie dan volgens jou moeten mikken?
Nou zeg! Ik hou niet van verrassingen...quote:Op zondag 4 april 2004 10:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat merk je dan de volgende keer wel.
Life's full of surprises
De Trek?quote:Op zondag 4 april 2004 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Jeeej, de TREK is klaaaaaar
Ja, van Honig/Knor/Unox (ik weet 't ff nie). Van die opgiet-pastaquote:Op zondag 4 april 2004 11:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
De Trek?
Klinkt heerlijk....quote:Op zondag 4 april 2004 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja, van Honig/Knor/Unox (ik weet 't ff nie). Van die opgiet-pastaKaas Bacon
Ook nog maar netquote:Op zondag 4 april 2004 12:09 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaaa
we leven weer
is het zo'n zware avond geweest voor jequote:Op zondag 4 april 2004 12:18 schreef tech het volgende:
[..]
Ook nog maar net
Goedemorgen!!!
moguh...quote:Op zondag 4 april 2004 12:21 schreef blublub het volgende:
morgen
*ook maar eens aan FF X-2 begonnen
das t spel wat Angel en zn Pup altijd spelen... (ff van mn broertje gejat)quote:Op zondag 4 april 2004 12:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
moguh...
wil ik wel weten wat dat is?
Alleen voor mijn stem...quote:Op zondag 4 april 2004 12:23 schreef Cybart het volgende:
is het zo'n zware avond geweest voor je?
moguh Vlarp!
ahaaaaa. okquote:Op zondag 4 april 2004 12:25 schreef blublub het volgende:
[..]
das t spel wat Angel en zn Pup altijd spelen... (ff van mn broertje gejat)
ja gewoon erg stoerquote:Op zondag 4 april 2004 12:26 schreef tech het volgende:
[..]
Alleen voor mijn stem...
Voor de rest: eitjeEn voor jou? Het was gaaf, dat zag ik... En verder?
Het was erg gezellig!!!quote:Op zondag 4 april 2004 12:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
markie
hoe was je feest?
Goed, Soulvation* was dus erg gaaf, maar ik krijg de indruk dat de zaal/bediening inmiddels ook behoorlijk wat aantrekkingskracht op jou heeftquote:Op zondag 4 april 2004 12:32 schreef Cybart het volgende:
ja gewoon erg stoer
damn die jongen achter de bar was wel erg leuk eigenlijk
en hij lachte lief, en bleef me ook net iets langer aankijken als ik dat ook deed dan je normaal zou doen met een jongen
ik ga binnenkort weer
nee het was gewoon echt supergoed live. zal absoluut niet het laatste optreden zijn wat ik ga zien. 1 nadeel was dat die zaal geen airco had. damn wat was het daar warm. was ook uitverkocht was ook stoer eigenlijk
hebben ze je flink voor lul gezet qua cadeau's of viel het mee?quote:Op zondag 4 april 2004 12:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het was erg gezellig!!!
Leuke cadeautjes gehad ( veel drank natuurlijk) echt iedereen was er en het was gewoon gezellig. Daarna nog ff de stad ingeweest en dat was ook
Was wel een topavond dus!
En Soulvation was ook cool lees ik![]()
Ik kreeg een zwarte slip met de tekst: Niet knabbelen maar sabbelenquote:Op zondag 4 april 2004 12:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
hebben ze je flink voor lul gezet qua cadeau's of viel het mee?
Whehe.. gaafquote:Op zondag 4 april 2004 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik kreeg een zwarte slip met de tekst: Niet knabbelen maar sabbelen![]()
Voor de rest alleen leuke en bruikbare cadeautjes, dus het viel enorm mee dit jaar![]()
vast een domme vraag, maar ben/was je jarig dan?quote:Op zondag 4 april 2004 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik kreeg een zwarte slip met de tekst: Niet knabbelen maar sabbelen![]()
Voor de rest alleen leuke en bruikbare cadeautjes, dus het viel enorm mee dit jaar![]()
Yep ben vrijdag 21 gewordenquote:Op zondag 4 april 2004 12:48 schreef blublub het volgende:
[..]
vast een domme vraag, maar ben/was je jarig dan?
Hoi Vlarpquote:Op zondag 4 april 2004 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. gaaf
Hoi trouwens
gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 april 2004 12:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yep ben vrijdag 21 geworden
Ja, gaat best hoorquote:Op zondag 4 april 2004 12:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hoi Vlarp
alles ok???
Misschien kom je in de verkeerde winkels? (Just a suggestion...)quote:Op zondag 4 april 2004 13:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, ik ben gisteren half Amsterdam afgelopen op zoek naar normale to-the-point sneakers met een beige kleur, maar die zijn nagenoeg onvindbaar. En het irritante is dat je wel overal schattige jongens met die dingen ziet rondsjokken..
Voor de tv met 5.1 surround is toch net wat lekkerderquote:Op zondag 4 april 2004 13:32 schreef Twoflower het volgende:
Goh, wat is in bed een filmpje op de laptop bekijken lekker zeg. Ik miste het niet, maar nu ik weet hoe het is ga ik het vaker doen...
Heb je ook misschien een foto van wat jij verstaat onder normale to-the-point sneakers?quote:Op zondag 4 april 2004 13:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, ik ben gisteren half Amsterdam afgelopen op zoek naar normale to-the-point sneakers met een beige kleur, maar die zijn nagenoeg onvindbaar. En het irritante is dat je wel overal schattige jongens met die dingen ziet rondsjokken..
Volgens wiens standaarden, dan? Misschien zijn er wel hele kuddes die G_E een schattige jongen vinden?quote:Op zondag 4 april 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ook misschien een foto van wat jij verstaat onder normale to-the-point sneakers?
Misschien moet je eens bij Schattige Jongens-winkels kijken?
Of misschien verkopen ze ze alleen maar aan Schattige Jongens!
Klopt, maar op een moment dat je nog geen zin hebt om uit bed te komen is kijken naar een laptop een erg leuk alternatief.quote:Op zondag 4 april 2004 13:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor de tv met 5.1 surround is toch net wat lekkerder
quote:Op zondag 4 april 2004 13:53 schreef tech het volgende:
[..]
Volgens wiens standaarden, dan? Misschien zijn er wel hele kuddes die G_E een schattige jongen vinden?
Ik zeg ook niet dat G_E geen Schattige Jongen is maar misschien vinden de Schattige Jongens-winkels die to-the-point sneakers verkopen G_E geen schattige jongen.quote:Op zondag 4 april 2004 13:53 schreef tech het volgende:
[..]
Volgens wiens standaarden, dan? Misschien zijn er wel hele kuddes die G_E een schattige jongen vinden?
Stuitertje!!quote:
schatje, in bed lag ik nog te hupsen!!quote:Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stuitertje!!
Nog steeds aan het hupsen?![]()
![]()
![]()
Too much info!quote:Op zondag 4 april 2004 14:02 schreef Xiance het volgende:
schatje, in bed lag ik nog te hupsen!!
Toch niet alleen hoop ik?!quote:Op zondag 4 april 2004 14:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
schatje, in bed lag ik nog te hupsen!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mjah, zou kunnen. Ik ben met V. een aantal Hetero sport winkels binnengelopen, waar allemaal ehm... allochtone pubers vet cool stonden te wezen.quote:Op zondag 4 april 2004 13:32 schreef Twoflower het volgende:
Misschien kom je in de verkeerde winkels? (Just a suggestion...)
quote:Goh, wat is in bed een filmpje op de laptop bekijken lekker zeg. Ik miste het niet, maar nu ik weet hoe het is ga ik het vaker doen...
Ik zal een foto maken van de sneakers die ik nu aan heb. Zoiets zoek ik, maar dan in beige. (Of groen, eventueel).quote:Op zondag 4 april 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je ook misschien een foto van wat jij verstaat onder normale to-the-point sneakers?
Ben ik niet schattig?quote:Of misschien verkopen ze ze alleen maar aan Schattige Jongens!
quote:Op zondag 4 april 2004 14:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch niet alleen hoop ik?!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik denk ook niet dat je ze in Hetero sport winkels vind. Misschien moet je eens kijken bij kewle hippe trendy winkels.quote:Op zondag 4 april 2004 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, zou kunnen. Ik ben met V. een aantal Hetero sport winkels binnengelopen, waar allemaal ehm... allochtone pubers vet cool stonden te wezen..
Tuurlijk ben je schattig. Heel Schattig. Maar misschien niet Schattig voor A'damse begrippen ofzo. Ik zeg maar wat.quote:Ben ik niet schattig?.
quote:
For your information: The Fifth Element is geenquote:Op zondag 4 april 2004 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]-filmpjes? [afbeelding] Twoflower toch!
Mjah... Dat zou kunnen.quote:Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat G_E geen Schattige Jongen is maar misschien vinden de Schattige Jongens-winkels die to-the-point sneakers verkopen G_E geen schattige jongen.
Mjah, nu het even is opgehouden met regenen, moet ik misschien maar even naar een bepaalde Kewle winkel in E. gaan, het is tenslotte koopzondag.quote:Op zondag 4 april 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je ze in Hetero sport winkels vind. Misschien moet je eens kijken bij kewle hippe trendy winkels.
quote:Tuurlijk ben je schattig. Heel Schattig. Maar misschien niet Schattig voor A'damse begrippen ofzo. Ik zeg maar wat.
quote:Op zondag 4 april 2004 14:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, nu het even is opgehouden met regenen, moet ik misschien maar even naar een bepaalde Kewle winkel in E. gaan, het is tenslotte koopzondag..
Moet je hier naar Enschede komen. Hier is het, net als in Eindhoven, ook koopzondag...quote:Op zondag 4 april 2004 14:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil ook koopzondag
Misschien moet je een keer bij Britain gaan kijken... Dat is weliswaar zo'n winkel waar die 'vet coole' jeugd staat, maar volgens mij hebben ze die schoenen daar wel... 't Is maar een suggestie.quote:Op zondag 4 april 2004 14:27 schreef Great_Expectations het volgende:
afbeelding
Ik denk dat Eindhoven iets beter te doen is voor Beavje.quote:Op zondag 4 april 2004 14:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Moet je hier naar Enschede komen. Hier is het, net als in Eindhoven, ook koopzondag...
quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef tech het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer bij Britain gaan kijken... Dat is weliswaar zo'n winkel waar die 'vet coole' jeugd staat, maar volgens mij hebben ze die schoenen daar wel... 't Is maar een suggestie.
wil je ene keer met mij winkelen?quote:Op zondag 4 april 2004 14:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil ook koopzondag
Enschede heeft geen Bijenkorfquote:Op zondag 4 april 2004 14:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Moet je hier naar Enschede komen. Hier is het, net als in Eindhoven, ook koopzondag...
Dan loop jij achter, Enschede heeft sinds 1,5 jaar wel een Bijenkorf. G_E heeft daar zelfs zijn 5e deel van HP gekocht...quote:Op zondag 4 april 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Enschede heeft geen Bijenkorf
quote:Op zondag 4 april 2004 14:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
wil je ene keer met mij winkelen?
Je meent toch niet dat ik me bezig ga houden met wat zich allemaal in Enschede afspeelt?quote:Op zondag 4 april 2004 14:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan loop jij achter, Enschede heeft sinds 1,5 jaar wel een Bijenkorf. G_E heeft daar zelfs zijn 5e deel van HP gekocht...
Niet?quote:Op zondag 4 april 2004 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ik me bezig ga houden met wat zich allemaal in Enschede afspeelt?
quote:Op zondag 4 april 2004 14:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 april 2004 14:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet?
Maar doe dan geen uitspraken over Enschede die je niet kunt bewijzen...
Wel waar...quote:Op zondag 4 april 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Enschede heeft geen Bijenkorf
In de zomer heeft het wel wat, overdag dan. 's nachts, op zondag en in de rest van het jaar is pluskut saai jaquote:Op zondag 4 april 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
Pluskut is saai hoor, en dat kan ik bewijzen
En dus ook geen Holland Casino, en geen MediaMarkt, en geen... etc... ?quote:Op zondag 4 april 2004 14:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Enschede hoort gewoon geen Bijenkorf te hebben
Maar misschien geldt dat wel voor het gros van de provinciesteden.quote:Op zondag 4 april 2004 15:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de zomer heeft het wel wat, overdag dan. 's nachts, op zondag en in de rest van het jaar is pluskut saai ja
quote:Op zondag 4 april 2004 15:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En dus ook geen Holland Casino, en geen MediaMarkt, en geen... etc... ?
heee, daar keek ik gisteren ook al naarquote:Op zondag 4 april 2004 13:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[brabo hetero-modus]quote:Op zondag 4 april 2004 15:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de zomer heeft het wel wat, overdag dan. 's nachts, op zondag en in de rest van het jaar is pluskut saai ja
mogguhquote:Op zondag 4 april 2004 15:30 schreef Gerdo het volgende:
Goeie morgen!.
Doe mij het café d'r onder maar.quote:Op zondag 4 april 2004 15:33 schreef WAik het volgende:
[..]
Nou, ik vind Enschede wel ok hoor, gezellige oude markt met veel leuke cafe's en uiteraard, niet te vergeteren, de Pakkerij:
[afbeelding]
waarom? leuke bediening?quote:Op zondag 4 april 2004 15:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Doe mij het café d'r onder maar.
Gaat wel, maar ze hebben zo veel lekker bieren. En het is er nooit echt te druk. Gewoon ideaal.quote:Op zondag 4 april 2004 15:43 schreef WAik het volgende:
[..]
waarom? leuke bediening?
Den Bosch is niks qua uitgaan. Ik hou het op Tilburg. Breda is een mooie stad om te wonen maar ook bagger qua uitgaan.quote:Op zondag 4 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
Als ik verplicht werd Brabander te zijn, zou het Den Bosch worden.
Verder kan ik me naast Utrecht eigenlijk geen stad voorstellen die de moeite is.
Dan doel je specifiek op homo-uitgaan? Want Den Bosch heeft toch wel wat. Breda is ook leuk maar dat is voor mij echt te Brabants, daar versta ik ze niet meerquote:Op zondag 4 april 2004 15:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Den Bosch is niks qua uitgaan. Ik hou het op Tilburg. Breda is een mooie stad om te wonen maar ook bagger qua uitgaan.
Ik ben ook groot Utreg fan!quote:Op zondag 4 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
Als ik verplicht werd Brabander te zijn, zou het Den Bosch worden.
Verder kan ik me naast Utrecht eigenlijk geen stad voorstellen die de moeite is.
Ben wel een paar keer in Breda wezen stappen, Graanbeurs is wel een leuke tent, en verder nog wel het één en ander aan leuke kroegen. Discotheek Massa was cool, maar die is helaas dicht i.v.m wat foute alternatieve handelsactiviteiten...quote:Op zondag 4 april 2004 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan doel je specifiek op homo-uitgaan? Want Den Bosch heeft toch wel wat. Breda is ook leuk maar dat is voor mij echt te Brabants, daar versta ik ze niet meer![]()
Homokroegen ben ik niet zo in thuis, ken alleen de roze wolk ofzo in Utreg, en das wel een hele enge tent als ik daar zo langs loop! Waar ga je altijd stappen in Utreg?quote:Op zondag 4 april 2004 15:59 schreef SCH het volgende:
Graanbeurs is leuk ja, en hoe heet die homokroeg Charelli of zo? Beetje ons kent ons sfeertje.
En Utregt roeleert idd![]()
De wolk is een gruwel, bodytalk gaat wel, qua homo zijn de Pannfeesten op zaterdag (1xm) en de Rits op vrijdag het aardigst.quote:Op zondag 4 april 2004 16:01 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Homokroegen ben ik niet zo in thuis, ken alleen de roze wolk ofzo in Utreg, en das wel een hele enge tent als ik daar zo langs loop! Waar ga je altijd stappen in Utreg?
Ga je alleen naar homo-kroegen/feesten? Ik juist dus weer helemaal niet... Meestal te vinden in de Beurs (ok, dat is erg!) of The Jam (maar daar is het altijd zo druk...).quote:Op zondag 4 april 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
De wolk is een gruwel, bodytalk gaat wel, qua homo zijn de Pannfeesten op zaterdag (1xm) en de Rits op vrijdag het aardigst.
Oh nee, dat is voor mij echt jaren geleden - maar mijn uitgaanstijd ligt dan ook al ietwat achter mequote:Op zondag 4 april 2004 16:06 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ga je alleen naar homo-kroegen/feesten? Ik juist dus weer helemaal niet... Meestal te vinden in de Beurs (ok, dat is erg!) of The Jam (maar daar is het altijd zo druk...)..
Neej, wij spelen nog deel X. Die was cheaperquote:Op zondag 4 april 2004 12:25 schreef blublub het volgende:
[..]
das t spel wat Angel en zn Pup altijd spelen... (ff van mn broertje gejat)
*profiel bekijkt*quote:Op zondag 4 april 2004 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee, dat is voor mij echt jaren geleden - maar mijn uitgaanstijd ligt dan ook al ietwat achter me![]()
Daar ben ik ook een x geweestquote:Op zondag 4 april 2004 16:06 schreef Gerdo het volgende:
Meestal te vinden in de Beurs (ok, dat is erg!)
Beurs is inderdaad wel heel erg korps-bal-achtig ja, maar verder wel een leuke tent. Jam zit onder aan de gracht bij de AH-to-go en Broodje Mario!quote:Op zondag 4 april 2004 16:09 schreef SCH het volgende:
De Beurs is echt zo'n studentending. Jam ken ik niet. Voor mij t Hoogt, de Bastaard, Springhaver - het enige homo dat ik echt leuk vind was hier om de hoek: Navratilova - is helaas een vroege dood gestorven
Polootje aan en gááán!quote:Op zondag 4 april 2004 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een x geweest
Ga wel veel naar restaurants en film en theater en dergelijke maar al samenwonend en wat ouder wordend ook een gezellige huismus geworden.quote:Op zondag 4 april 2004 16:09 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*profiel bekijkt*
Waarom?.
Ook nix mis mee natuurlijk, ook gezellig!quote:Op zondag 4 april 2004 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga wel veel naar restaurants en film en theater en dergelijke maar al samenwonend en wat ouder wordend ook een gezellige huismus geworden.
Homo uitgaan is niet iets wat ik doe. Ik ben een alternatief ietsquote:Op zondag 4 april 2004 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan doel je specifiek op homo-uitgaan? Want Den Bosch heeft toch wel wat. Breda is ook leuk maar dat is voor mij echt te Brabants, daar versta ik ze niet meer![]()
Nee, dat was bij de V&D.quote:Op zondag 4 april 2004 14:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan loop jij achter, Enschede heeft sinds 1,5 jaar wel een Bijenkorf. G_E heeft daar zelfs zijn 5e deel van HP gekocht...
quote:Op zondag 4 april 2004 15:28 schreef WAik het volgende:
/meldt
[..]
heee, daar keek ik gisteren ook al naar![]()
O ja, bij de Bijenkorf waren ze toen al uitverkocht...quote:Op zondag 4 april 2004 16:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat was bij de V&D..
Gaastraquote:
Oh jeetje, heb ik in al mijn onbewustheid nou weer een merkschoen gekocht?quote:Op zondag 4 april 2004 16:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gaastra
Op de site van Nike kun je een schoen helemaal naar eigen wens samenstellen.quote:Op zondag 4 april 2004 16:48 schreef wizarddragon het volgende:
Alleen nike-logo is goud en schoen is in navy/lichtblauw combinatie.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |