Mogguhquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:08 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen homo nederland!.
.
Dat noemen ze toch geloof ik een dwangmatig iets? Een dwangneurose of zo?quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:18 schreef Jerruh het volgende:
mogguh nathan en caz!
ik ga zeker weten een piercing erbij nemen trouwens. ik moet het! haha
Ik mag het meestal niet. Ik doe het gewoon. Net zoals me laatste piercingquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:18 schreef Jerruh het volgende:
mogguh nathan en caz!
ik ga zeker weten een piercing erbij nemen trouwens. ik moet het! haha
Dat is pas als het elke week een piercing is. Maar dat lijkt me ook wat masochistische trekjes hebben en zover is het toch nog laaaaang niet met de bepiercten in dit topic, geloof ik...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:19 schreef Twoflower het volgende:
Dat noemen ze toch geloof ik een dwangmatig iets? Een dwangneurose of zo?
zoietsquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch geloof ik een dwangmatig iets? Een dwangneurose of zo?
geen bolletjequote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef Kreator het volgende:
Fouter dan een lippiercing kan bijna niet maar goed dat is mijn menig.
Hoe dan ook, ik moet zelf niets van piercings hebben...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
geen bolletje.
Agreed. In mijn vak is dat nog niet zo erg. De jouwe daarentegen wel Jerrequote:Op zaterdag 3 april 2004 11:28 schreef Kreator het volgende:
Mja, neem dan een clitpiercing ofzo. Of een tepel of scrotumding. die kun je tenminste nog verbergen tijdens een sollicitatie..
Tongpiercing is fouter in mijn ogenquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef Kreator het volgende:
Fouter dan een lippiercing kan bijna niet maar goed dat is mijn menig.
1) voor architecten maakt het weinig uit, je kan er tegenwoordig als architect zijnde gewoon goed verzorgd utizien met piercings. als het is voor beroepen zoals horeca, dan ist andersquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Agreed. In mijn vak is dat nog niet zo erg. De jouwe daarentegen wel Jerre
ja ik ben gister egweest!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:35 schreef ajuu het volgende:
jerruh,
ben je al naar de rem koolhaas expo in rotterdam geweest? (ik nog niet).
[afbeelding]
het kunstcentrum waar ik werk opent vanmiddag een expo over het architectenechtpaar The Smithsons
www.wdw.nl
quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:35 schreef Jerruh het volgende:
NELLY FURTADO HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jammer dat je net de the smithsons (klinkt als en kruising tussen the smiths en the simpsons!) gemist hebt. maar wat ik van de opbouw gezien heb deze week, is het een mooi overzicht van bepaalde hoogtepunten in architectuur (eames stoelen!). maar die show loopt nog tot juni dus.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik ben gister egweest!!. als leek moet je er nie komen, want het is echt vaag soms!
. maar die knutselmaquettes zijn zoooo tof om te zien!
.
haha als ik tijd heb kom ik wel langsquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
jammer dat je net de the smithsons (klinkt als en kruising tussen the smiths en the simpsons!) gemist hebt. maar wat ik van de opbouw gezien heb deze week, is het een mooi overzicht van bepaalde hoogtepunten in architectuur (eames stoelen!). maar die show loopt nog tot juni dus.
punt 1: Je kan er idd goed uitzien als met piercings gevulde architect, maar Kreator praat over de sollicitatie ook. Eerste impressie kan nog wel eens verkeerd overkomenquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1) voor architecten maakt het weinig uit, je kan er tegenwoordig als architect zijnde gewoon goed verzorgd utizien met piercings. als het is voor beroepen zoals horeca, dan ist anders.
2) je ken die dingen gerust uitdoen, en trouwens: het duurt nog wel 2 jaar voordat ik echt ga werken.
ik heb er vooralsnog geen last mee gehad toen ik ging solliciteren bij een archtiectenbureau met 3 piercings...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
punt 1: Je kan er idd goed uitzien als met piercings gevulde architect, maar Kreator praat over de sollicitatie ook. Eerste impressie kan nog wel eens verkeerd overkomen
punt 2: klopt
Anyway je moet 't zelf weten uiteraard. Ik hou je nie tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |