JK is de nieuwe Alicequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Lamb het volgende:
Vreselijk om JK zo aan zn stemmen te laten komen..
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAA KEREL wat een geweldige opmerking !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Code rood zal nu wel snel in werking treden.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
'Mama alsjeblieft, hou op met bolletjes slikken, ik ben nu een ster, het grote geld komt eraan'
James Kruithofquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Webkim het volgende:
En nu weet ik lekker ook dat hij stiekem James heet.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef SCH het volgende:
Geef je blauwe kleurtje maar aan mij lieverd en ga lekker met je poppen spelen
Of ze vertelt dat het uit is metquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..].
.
1-0 voor SCHquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef je blauwe kleurtje maar aan mij lieverd en ga lekker met je poppen spelen
Het is hem gegund, en nu optiefenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ZIjn moeder is de reden van zijn bestaan, hij houdt van haar en zijn broertje en ooit zien ze elkaar weer. Hij had nooit verwacht dat hij dit zou meemaken.
hahahahahaquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
tzal wel een afspraak met de regering zijn. kunnen ze dat kleurensysteem meteen ff testen
Mwah, hij bungelt samen met Eric onderaan vanavond.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef SCH het volgende:
Boris was de slechtste tot nu toe maar dat hebben die opgefokte delletjes niet in de gaten natuurlijk
Dit is heel ernstig ja. Willen ze er niemand uit ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Lamb het volgende:
Vreselijk om JK zo aan zn stemmen te laten komen..
Erik was de slechtste.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef SCH het volgende:
Boris was de slechtste tot nu toe maar dat hebben die opgefokte delletjes niet in de gaten natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ze onthult haar ware geboortjaar. 1963..
Jij kreeg dus ook dat Surprise Show gevoel...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik zat echt op het moment te w88 dat mama en broertje tevoorschijn kwamen
Dat gaat wel érg ver.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik mis Alice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |