quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:14 schreef veldmuis het volgende:
HIJ HEEFT EEN ANDERE KLEUR OORTJES ALS DE REST![]()
20 minpunten voor zang en uiterlijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef Ymke het volgende:
Jk . 10 punten voor lef en originaliteit
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef Dizer het volgende:
Vandaag op de kruk:
Boris, Erik en JK
My thoughts exactly.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, zit ik nu Spoorloos te kijken?
idd. dat hoor je op een eventuele single toch niet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef Insomaniac het volgende:
Wat boeit mij zijn familie?.
Die komt straks Surprise Surprise zingen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:16 schreef schatje het volgende:
Hij heeft zijn moeder als 3 jaar niet gezien.
Waar is Henny??
ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, zit ik nu Spoorloos te kijken?
ROFLquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:16 schreef Ymke het volgende:
we zitten naar spoorloos te kijken
Daar zijn andere programma's voorquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:16 schreef -Hans- het volgende:
DRAMA TV hier hou ik van.
Nu gaat ie nog janken ook.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
idd. dat hoor je op een eventuele single toch niet.
Inderdaad. Maar het is natuurlijk een zielige neger.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:17 schreef -Hans- het volgende:
OMG dit gaat JK weer mega veel stemmen opleveren
Lekker toch, humor en drama in 1 programma.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Daar zijn andere programma's voor
Mama ik hou van je en daarna ging het te snelquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Dark_Killah het volgende:
En nu ff vertalen
Dat heeft hij met dat optreden van net zeer zeker niet nodig!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:16 schreef Intronic het volgende:
Nu krijgt JK van die huilie-stemmen, net zoals Alice altijd kreeg.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
roept ie nu op tot een heilige oorlog ofzo?
Jup.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het is natuurlijk een zielige neger.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Doe maar was al bagger. Dit was de overtreffeb=nde trap.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Ymke het volgende:
Wat moet die Maud nu? Op de proppen komen met haar incest verleden???
Het was nooit aan.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:17 schreef SCH het volgende:
Tomtomtomtommie toch - na die opmerking over Doe Maar moet ik het helaas met je uitmaken
ZIjn moeder is de reden van zijn bestaan, hij houdt van haar en zijn broertje en ooit zien ze elkaar weer. Hij had nooit verwacht dat hij dit zou meemaken.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Dark_Killah het volgende:
En nu ff vertalen
Ze laten de beelden zien dat ze als jongetje is geborenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Ymke het volgende:
bijvoorbeeld. En de jarenlange onderdrukking door haar van haar opa gescheiden oma die direct erna trouwde met de directeur van de plaatselijke kleuterschool.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Ymke het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Ymke het volgende:
Dat heeft wat Eric doet al 8 weken niet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef chillv het volgende:
heeft niet echt veel met muziek te maken
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAA KEREL wat een geweldige opmerking !!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geef je blauwe kleurtje maar aan mij lieverd en ga lekker met je poppen spelenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was nooit aan.
JK..
Doe maar..
Idols maakt Emo-TV..
.
het item over anastacia is al geweest hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze laten de beelden zien dat ze als jongetje is geboren
Nee, ze onthult haar ware geboortjaar. 1963.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. En de jarenlange onderdrukking door haar van haar opa gescheiden oma die direct erna trouwde met de directeur van de plaatselijke kleuterschool.
ofzo.
Inso, opletten, lotgenoten!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Ymke het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ze onthult haar ware geboortjaar. 1963..
JK is de nieuwe Alicequote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Lamb het volgende:
Vreselijk om JK zo aan zn stemmen te laten komen..
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAA KEREL wat een geweldige opmerking !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Code rood zal nu wel snel in werking treden.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
'Mama alsjeblieft, hou op met bolletjes slikken, ik ben nu een ster, het grote geld komt eraan'
James Kruithofquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Webkim het volgende:
En nu weet ik lekker ook dat hij stiekem James heet.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef SCH het volgende:
Geef je blauwe kleurtje maar aan mij lieverd en ga lekker met je poppen spelen
Of ze vertelt dat het uit is metquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..].
.
1-0 voor SCHquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef je blauwe kleurtje maar aan mij lieverd en ga lekker met je poppen spelen
Het is hem gegund, en nu optiefenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ZIjn moeder is de reden van zijn bestaan, hij houdt van haar en zijn broertje en ooit zien ze elkaar weer. Hij had nooit verwacht dat hij dit zou meemaken.
hahahahahaquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
tzal wel een afspraak met de regering zijn. kunnen ze dat kleurensysteem meteen ff testen
Mwah, hij bungelt samen met Eric onderaan vanavond.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef SCH het volgende:
Boris was de slechtste tot nu toe maar dat hebben die opgefokte delletjes niet in de gaten natuurlijk
Dit is heel ernstig ja. Willen ze er niemand uit ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef Lamb het volgende:
Vreselijk om JK zo aan zn stemmen te laten komen..
Erik was de slechtste.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef SCH het volgende:
Boris was de slechtste tot nu toe maar dat hebben die opgefokte delletjes niet in de gaten natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ze onthult haar ware geboortjaar. 1963..
Jij kreeg dus ook dat Surprise Show gevoel...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik zat echt op het moment te w88 dat mama en broertje tevoorschijn kwamen
Dat gaat wel érg ver.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik mis Alice
Misschien willen ze Maud wel lozenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit is heel ernstig ja. Willen ze er niemand uit ofzo?
pssstttttttttquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1-0 voor SCH![]()
Boris viel inderdaad niet op, beetje de grijze muis van de avond.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, hij bungelt samen met Eric onderaan vanavond.
Weet je mijn doorgestoken-kaart-theorie nog?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit is heel ernstig ja. Willen ze er niemand uit ofzo?
Marlies of Eric, vermoed dat het Marlies gaat worden.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Maar. Wie gaat er dit keer uit. Ik kan me echt niemand bedenken.
Ik vond Marlies vandaag juist weer goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Tussenstand:
1 - JK
2 - Boris
3 - Irma
104 - Marlies
105 - Eric
Ben het helemaal met je eens scan. ik ben eigenlijk niet bepaald weg van JK maar dit optreden vond ik echt leuk. heel origineel. applausquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, hoe beter ik het eigenlijk vond. Dit was gewoon een superoptreden. Gehele eigen stijl eraan gegeven. Maar één woord voor: KLASSE !!!
Dit is de Doe Maar versie van 2004
Idd, zo grovquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat gaat wel érg ver.
Die heeft een grote pik, dus die mag verderquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Erik was de slechtste.
Komt straks in de Backstage uitzending!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik zat echt op het moment te w88 dat mama en broertje tevoorschijn kwamen
owja, 1-1 danquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
psssttttttttt
ik stond met 0-1 achter hoor
Kwam het door Missie Kilimanjaro?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef SCH het volgende:
ik stond met 0-1 achter hoor
Ik ook niet. Ik vind hem nog steeds het beste. Ook dit optreden eigenlijk. Maar JK maakte er dit keer zo'n pracht show van dat ik hem 1e heb gezet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef SCH het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Marlies of Eric, vermoed dat het Marlies gaat worden.
Konte bonke is zeker je favo liedje?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heeft een grote pik, dus die mag verder![]()
Lijkt me vrij simpel.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Maar. Wie gaat er dit keer uit. Ik kan me echt niemand bedenken.
Graag!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
kan ik sylvana er ook uitstemmen?![]()
yup yupquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij kreeg dus ook dat Surprise Show gevoel...
Tnx!quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:25 schreef SCH het volgende:
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
Behalve dat ze vrij erg vals zong was het aardig jaquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond Marlies vandaag juist weer goed.
tot later, SCHquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:25 schreef SCH het volgende:
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
De tent vastmaken?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
ow, ze eet haring op?
Ik had verwacht dat ze er andere dingen mee zou doen ...
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:25 schreef SCH het volgende:
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
STUDIO SPORT BEGINT
Boris is van de trap af gevallenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:25 schreef Ymke het volgende:
ff kijken hoor: Eric had Anastacia aan zijn been
Marlies was jarig
Jk zijn mams was er ineens
Maud heeft een incest verleden.
missen we boris nog
GMTAquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Zozo, dus ze koopt haring en eet het op. Ik dacht dat ze daar toch andere dingen mee deed
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij simpel.
Op de kruk: Marlies, Eric en Maud... Maud eruit.
Het is niet echt je avond he, Tong?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Wie i dit pijpwijf ?
Volumia mijn god.
Zelfde hersenenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
ow, ze eet haring op?
Ik had verwacht dat ze er andere dingen mee zou doen ...
Alice moest blijven om stemmen op te jagen. Alice en Irma op de kruk en de week erop werd er veel meer gestemd voor Alice. Nu is Alice weg en hebben ze niemand meer om de stemmen op te jagen. Nu JK positieve kritieken krijgt, denken alle Irma/Boris/Marlies stemmers óhw fuck, maar even extra op mijn favoriet stemmen dan'.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En Inso: nee, vertel!
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijk nummer, Afscheid wat een snij je pols doormidden plaat is dat
Gelukkig niet, houwe zo ..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:27 schreef itsme het volgende:
[..]
je hebt maud nog niet eens gehoord!!!
tis iig een bekend nummer.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Oei Maud, slechte keuze...
Toch niet echt, vind het niet speciaal. En soms zit ze er flink naastquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Wordt steeds beter....
Paardrijheld?? Wablief??quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:27 schreef Dirkh het volgende:
Kom op, nog een keer: Paardrijheld! Hebben jullie het niet gehoord?
Ze zingt ook slecht trouwens, dus hup, ga maar lekker snuiven meid.
vals wil ik ;t niet noemen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:28 schreef SynXteR het volgende:
jezus dit is echt zo vals als een canarie
Een moment zonder jou van Nastyquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:28 schreef Ymke het volgende:
waarom zingt ze niet iets leuks , zolas ik ben gelukkig zonder jouuuuuuuuuuuuu
Voorgaande weken welquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:27 schreef itsme het volgende:
[..]
je hebt maud nog niet eens gehoord!!!
Een doos heeft ze zeker beste Tong.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
Wat een dooie doos.
great minds think alike.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Roel, wtf is GMTA ??
offe weet je wat zie , als ik gedronken heb, nou nouuuuuuuuuuuuuuuuuu?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Een moment zonder jou van Nasty.
Da's lievquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
vals wil ik ;t niet noemen.
Maar die gooise R![]()
![]()
Nou??quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
offe weet je wat zie , als ik gedronken heb, nou nouuuuuuuuuuuuuuuuuu?
en nu objectief?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ze begint eindelijk te zingen inderdaad! Eerst was ze gewoon met een hele mooie stem aan het praten..
Nee Maud is nu heel mooi aan het zingen!!
Vanavond:
Irma
Maud
JK
..
..
..
..
..
..
..
Boris
Marlies
Eric
zo zingt ze het ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Dit is zo'n liedje wat ik zou opzetten als ik levensmoe zou zijn
Goh...mag ik mijn eigen mening hebben...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en nu objectief?
Graag uitleg.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:31 schreef JohnDDD het volgende:
Ze klinkt alsof ze zingt terwijl ze gebeft wordt
Whahahahaha oooh wat worden er weer leuke opmerkingen gemaakt hiero.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:31 schreef JohnDDD het volgende:
Ze klinkt alsof ze zingt terwijl ze gebeft wordt
met beeldmateriaal ondersteund zeker?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Graag uitleg.
Herman is overleden hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef veldmuis het volgende:
HERMAN IN HET PUBLIEK!?
* Insomaniac geeft Tom een rotschop.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Irma.
2. Marlies.
3. Eric.
4. Maud.
5. Boris.
6. JK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |