Helaas. Als iedereen voor elk buitje een topic gaat openen word het een zooitjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:58 schreef robh het volgende:
Sorry Vobje, geen centrale topics.
Dan verderlen we het.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:15 schreef calvobbes het volgende:
Helaas. Als iedereen voor elk buitje een topic gaat openen word het een zooitje
Ik denk niet dat jij die mensen bereikt met een topictitel als "paniek in Groningen". Als ik mijn was buiten zou hebben hangen (in Groningen) dan zou ik door zo'n topictitel niet gewaarshuwd worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:23 schreef robh het volgende:
Kijk, als je in een topic kijkt met "[centraal] klootjesweer " dan wéét je dat het regent.
Het ging dus om de mensen die het niet wisten en hun was buiten hadden.
Ow gelukkig! Dat is vast een verrijking voor mij!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:01 schreef robh het volgende:
Geeft niet, leer je vanzelf.
ik heb de link gezien..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:00 schreef dvr het volgende:
Dr_Flash, de aangegeven zaken waren GEEN auteursrechtelijk beschermde werken of werken die ergens te koop zijn, maar door de betreffende site-owners ZELF samengestelde lijsten. Het is hun legitieme keuze om hun eigen werken ter download aan te bieden. Het ging NIET om bijvoorbeeld de postcodedatabase van TPG of welke commerciële verzameling dan ook.
Ik neem dit niet licht op. Haal die aantijging weg.
Iedereen heeft de link gezien, hij staat ook nog gewoon in de volgende post. Lekker consequent weer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:07 schreef nikky het volgende:
ik heb de link gezien..
hmmmz maar je zou het dus niet kunnen gebruiken als software voor een navigatiesysteem?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:11 schreef dvr het volgende:
Een lijst van postcodes en plaatsnamen kun je bijvoorbeeld gebruiken in een programma, om automatische de plaatsnaam in te vullen als de postcode wordt ingetypt. Een van die lijsten bevatte ook geografische coördinaten. Die worden bijvoorbeeld door astrologen gebruikt. Je kunt er zoveel mee, maar dat is niet relevant. De vraag was of het om warez ging. Dat is niet het geval. Ik wil niet met immorele en strafbare zaken geassocieerd worden en dus wil ik dat die aantijging verdwijnt.
wou ik eventjes wetenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:15 schreef dvr het volgende:
Nee, het lijkt me dat je daarvoor het complete wegennet in een database zou moeten hebben. Hoezo?
Duidelijk. Dank je.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Die eerste 2 links konden wat mij betreft inderdaad geen kwaad, anders had ik ze uit de volgende post ook wel weggeknipt dwerg
Rechtgezet, kennelijk mag het gewoonquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:24 schreef dvr het volgende:
De betreffende post met het woord "warez" staat er overigens nog?
Dus stuur je ze naar ONZ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is NIET het "Kom hier zuigen want vobbes is mod" topic robh. Als je vobbes aan z'n haren wil trekken doe je dat maar in ONZ of zo. Dit is een serieus topic. EN nou optiefen.
Ja, jij kan ze beter hun ogen uitkrabben, vandaarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus stuur je ze naar ONZ?.
Goede redding.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij kan ze beter hun ogen uitkrabben, vandaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |