Betreft dit topic :
Ik wil [ iets onbereikbaars ]Tekst die er in staat is bedoeld als "emotionele boodschap", in een sfeertje gegoten wat de drama beter doet overkomen.
De reacties zijn overwegend positief, de boodschap komt over ...en dan wordt ie zo dichtgegooid ?
Ik heb veel tijd en moeite in de posting gestoken, hij is _absoluut_ niet bedoeld voor "relaties & problemen" of "onzin" - gewoon voor jan en alleman om te lezen en iets herkenbaars in te vinden.
Beste vergelijking is als met een gedicht - alleen deze rijmt natuurlijk niet.
Er is geen specifiek subforum voor "zelfgemaakte gedichten, rijmpjes, versen met diepere boodschap" voorzover ik weet - literatuur subforum is hier niet echt voor bedoeld (heb de beschrijving doorgelezen).
Verders staat er bij 't G&C subforum duidelijk "alles wat niet in de andere subfora past".
Ik zou dus graag willen weten volgens welke normering hij niet in G&C past, en volgens welke normering hij dan WEL in andere subfora past (duidelijk niet Onzin, en ook duidelijk niet 't Relatietopic - het had ook over vervuiling kunnen gaan, of over het verdwijnen van de kleine bakker om de hoek).
Wat me opvalt is dat essays met vergelijkbare content alleen niet in "dichtvorm" gegoten ook gewoon in GC staan....
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk
hier voor deel II