En opeens blijkt Jezus een ander logo te nemen...quote:Op zondag 4 april 2004 01:14 schreef Koos Voos het volgende:
zeg de een tegen de ander..laatst een mooie film gezien joh..![]()
[afbeelding]
Jezus versie 2.0 ... nu met ingebouwde internetbrowserquote:Op zondag 4 april 2004 01:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
En opeens blijkt Jezus een ander logo te nemen...
Dan altijd nog IESVS!quote:Op zondag 4 april 2004 01:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jezus versie 2.0 ... nu met ingebouwde internetbrowser
En een USB poort voor synchronisatie met handhelds.quote:Op zondag 4 april 2004 01:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jezus versie 2.0 ... nu met ingebouwde internetbrowser
Nâh, gewoon een IEE1394 poort dat schiet wat vlotter op en werkt zonder problemen.quote:Op zondag 4 april 2004 01:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En een USB poort voor synchronisatie met handhelds.
Het christendom is nu eenmaal ouderwets.quote:Op zondag 4 april 2004 02:30 schreef sjun het volgende:
[..]
Nâh, gewoon een IEE1394 poort dat schiet wat vlotter op en werkt zonder problemen.
Verdorie, sjun, daar gaat je reputatie van onbedorven echte intellectuteel, een beetje schermen met digitale termen.quote:Op zondag 4 april 2004 02:30 schreef sjun het volgende:
[..]
Nâh, gewoon een IEE1394 poort dat schiet wat vlotter op en werkt zonder problemen.
Misschien dat dequote:Op zondag 4 april 2004 02:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het christendom is nu eenmaal ouderwets.![]()
Bedoel je religie is ouderwets of het christendom kan niet voldoen aan het moderne karakter van andere religies?quote:Op zondag 4 april 2004 02:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien dat de Anti-Christ net zoals de hp5550 Wireless Lan heeft.
Als het laat is ga je nu eenmaal fouten maken dus ik kruip weer onder zeil, om net zoals een uitkeringsgerechtigde, morgen om 11 uur uit mijn bed te komen rollen.quote:Op zondag 4 april 2004 02:41 schreef Monidique het volgende:
Bedoel je religie is ouderwets of het christendom kan niet voldoen aan het moderne karakter van andere religies?
Ik wil je er wel op wijzen dat "ouderwets" nergens op slaat. Alles wat nu is, is modern.
Zilverzachtquote:Op zondag 4 april 2004 02:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als het laat is ga je nu eenmaal fouten maken dus ik kruip weer onder zeil, om net zoals een uitkeringsgerechtigde, morgen om 11 uur uit mijn bed te komen rollen.![]()
dus... respectquote:Op zondag 4 april 2004 03:47 schreef Ype het volgende:
Yoyoyo, big it up fo my main man Ype, who's chillin' in tha forum right now!
Spret de wurt mofo!quote:Op zondag 4 april 2004 03:57 schreef Monidique het volgende:
Ok.
Waar zullen we het wurt gaan spretten?quote:Op zondag 4 april 2004 04:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Spret de wurt mofo!
Appingedam lijkt me he.quote:Op zondag 4 april 2004 04:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar zullen we het wurt gaan spretten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |