ik hoop voor je dat ze het goed doetquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:27 schreef miss_bleu het volgende:
Nee zusje ook goed?
Kapster dus mja vertrouw haar wel met mijn haarquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:28 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat ze het goed doet
Ja, en toen was ik echt heel erg boos, toen was mijn haar ook zo kort dat ik er niets meer mee kon doen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:07 schreef Intergalactrick het volgende:
Snoei! weg kuif!
Mag je ook wel oppassen dat ie niet opeens voor de lol er een keer een hele hap uithaalt.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat een huisgenoot altijd even mijn tondeuse bedienenGaat prima hoor
Boejje, dan ga ik lekker helemaal kaalquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mag je ook wel oppassen dat ie niet opeens voor de lol er een keer een hele hap uithaalt.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Aaaahh
Moeders die je haar knippen, Jeugd trauma nummer 1
Oei, dat doet pijnquote:Op zondag 4 april 2004 00:34 schreef DarkElf het volgende:
nee nooit laten doen ook.
1 x een ongelukje gezien met mijn zus,schaar en oor en het feest was over
Als ze parkinson heeft krijg je leuke patronen in je kapselquote:Op zondag 4 april 2004 22:28 schreef DjDev het volgende:
1x laten doen door me oma doe ik nooit meer
Nah, dan laat je het toch een keer proberen en dan zie je wel of het goed zit. Als het dan niet goed is gewoon nooit meer; zolang zal je nou ook niet voor lul lopen met haar dat niet zitquote:Op zondag 4 april 2004 22:28 schreef be_mali het volgende:
sinds kort heb ik een vriend waarvan de moeder kapster is... ze heeft hele slechte ogen maar doet zijn haar ook altijd en dat zit dan ook wel... en nou verwachten ze dat ik ook mijn haar door haar laat doen.. maar wat als ze het nou helemaal verkloot? hoe kom ik hier onderuit aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... ff verzinnen nog
daar zit ik dan ook niet over in, meer over haar reactie als ze merkt dat ik er niet tevreden over ben... wil me schoonmama wel te vriend(in) houden natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2004 08:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nah, dan laat je het toch een keer proberen en dan zie je wel of het goed zit. Als het dan niet goed is gewoon nooit meer; zolang zal je nou ook niet voor lul lopen met haar dat niet zit
Dan doe je of je het mooi vind.quote:Op maandag 5 april 2004 15:29 schreef be_mali het volgende:
[..]
daar zit ik dan ook niet over in, meer over haar reactie als ze merkt dat ik er niet tevreden over ben... wil me schoonmama wel te vriend(in) houden natuurlijk![]()
Dan ga je rond die tijd gewoon snel naar de kapper. Dan zeg je gewoon; ow ik ben al naar de kapper geweest, ik was het helemaal vergeten dat u het ook zo goed konquote:Op maandag 5 april 2004 15:50 schreef be_mali het volgende:
jawel maar als ik vervolgens daar nooit meer kom omstreeks de tijd dat me haar gedaan moet worden gaat ze wel vermoedens krijgen?
das lulligquote:Op maandag 5 april 2004 18:09 schreef Djeez het volgende:
Een paar jaar geleden had een paar collega's uit pure ergernis over mijn kapsel mij op een stoel gezet en kaalgeschoren...
Wil je dan niet dat je kinderen gelukkig zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef leena het volgende:
Sedert begin dit jaar knip ik het haar van mijn vier kinderen zelf. Meestal na het wassen in bad mogen ze
elk na elkaar bij komen voor hun knipbeurt. Het nadeel voor de kinderen is dat het bij mij een stuk korter wordt
geknipt. De jongens worden geschoren met de tondeuse op standje1 (3mm.) Bij de meisjes is het half lang achteraan met een recht geknipte pony (froefroe). Bij de ene juist boven de wenkbrauwen en bij de tweede (tegen haar zin in) twee tot drie vingers boven de wenkbrauwen. De laatste heeft een vlugge haargroei, vandaar dat ik de pony zo kort knip. Echt leuk om doen en zou aan alle moeders zeggen: durven en begin er aan!
Same for me,quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:30 schreef TripleM het volgende:
Mijn moeder scheert m'n koppie iedere week terug naar standje één.
niet? ik dacht altijd nog van welquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:22 schreef Virus.NL het volgende:
nee, gelukkig al een aantal jaar niet meer
rotmoederquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef leena het volgende:
Sedert begin dit jaar knip ik het haar van mijn vier kinderen zelf. Meestal na het wassen in bad mogen ze
elk na elkaar bij komen voor hun knipbeurt. Het nadeel voor de kinderen is dat het bij mij een stuk korter wordt
geknipt. De jongens worden geschoren met de tondeuse op standje1 (3mm.) Bij de meisjes is het half lang achteraan met een recht geknipte pony (froefroe). Bij de ene juist boven de wenkbrauwen en bij de tweede (tegen haar zin in) twee tot drie vingers boven de wenkbrauwen. De laatste heeft een vlugge haargroei, vandaar dat ik de pony zo kort knip. Echt leuk om doen en zou aan alle moeders zeggen: durven en begin er aan!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef leena het volgende:
Sam here, ze kan het ook nogquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:03 schreef Nonneke het volgende:
Mijn moeder knipt mijn haar, al 22 jaar
![]()
Hoezo ? knipt je moeder dat dan ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef baskabel4 het volgende:
hebbben we het over schaamhaar??
Khad vroeger nog geen schaamhaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef baskabel4 het volgende:
hebbben we het over schaamhaar??
No way, ze heeft een keer m'n zusjes haar behoorlijk verneukt, ik hoor nog steeds het gejank en geschreeuw van m'n zusje....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |