Deze letters staan voor eeuwig in mijn ogen gebrand.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
esfhjy
Ja, dat krijg je met een klein pikkie.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:15 schreef Eronymus het volgende:
eronymus
geen hol aan
lijkt me niet gezond maarjaquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze letters staan voor eeuwig in mijn ogen gebrand.
tis hier frisjes atmquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met een klein pikkie.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:18 schreef Youssef het volgende:
Dat kan X-Ray vast erg goed.
dan douwe die toch hun lippen op het toetsenbord?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef Douwe het volgende:
Dit is wel een beetje een vrouwonvriendelijk topic
sdeoi9ouyuwewrwre
Ben ik nou de enige die dit serieus gedaan heeft?
Ja waarom mag ik nou weer niet mee doenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef Douwe het volgende:
Dit is wel een beetje een vrouwonvriendelijk topic
psies, of ze openen zelf maar een clit-topicquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan douwe die toch hun lippen op het toetsenbord?.
Die woordspelingquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Neen, ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef Douwe het volgende:
Ben ik nou de enige die dit serieus gedaan heeft?
Dan heb je echt een scheve lul, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om alleen de '.' te raken als je ten eerste al met een P had moeten beginnenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen, ik ook
Hij kwam gewoon niet verder van het "."tjequote:Op zaterdag 3 april 2004 19:25 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dan heb je echt een scheve lul, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om alleen de '.' te raken als je ten eerste al met een P had moeten beginnen
Is dat een e-yama?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:30 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Beetje onduidelijk plaatje, maar ik denk dat een frontale foto ook niet echt op prijs wordt gesteld
LOLquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:30 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Beetje onduidelijk plaatje, maar ik denk dat een frontale foto ook niet echt op prijs wordt gesteld
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:30 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Jawel hoorquote:Beetje onduidelijk plaatje, maar ik denk dat een frontale foto ook niet echt op prijs wordt gesteld
Druk je dan je zak op de shift voor dat liggende streepje _quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:41 schreef Dark_Killah het volgende:
dark_killah
Nee, dat is een Necquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Is dat een e-yama?
doe weg doe weg!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:37 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Heb mn hand dr maar ff voor gehouden, voor de tere zieltjes onder ons
matigquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:52 schreef NewLife het volgende:
[..]
Je heb er 2
hij is kromquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drizzt_DoUrden
ja krijg dat eens voor elkaar, die underscore
heb je tissues bij de hand?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:04 schreef Guidosaurus het volgende:
zo, hoelang mag je hem er maximaal oprammen?
neh die mogen een joystick gebruiken en een virtueel toetsenbordquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:54 schreef NewLife het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Klit ook niet groot genoeg?quote:Op zondag 4 april 2004 17:13 schreef martinuhhh het volgende:
sorry mijn pik past niet op t toetsenbord
o wacht
ik heb geen pik
Knap hoe je die _ voor mekaar krijgtquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:41 schreef Dark_Killah het volgende:
dark_killah
die van mij:quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:39 schreef MikeyMo het volgende:
als ik mijn pik op mijn toetsenbord leg spelt hij:
qwertyuiop[]
asdfghjkl;
'zxcvbnm,./
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:56 schreef 9christensen het volgende:
laat ik dat maar niet doen op stage
Ik vind het wel ergquote:Op zondag 4 april 2004 17:27 schreef Xilantof het volgende:
vaag topic
vind je het erg als ik hetn iet probeer
Doe het met je borstenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:39 schreef blublub het volgende:
ik heb nog steeds nie een pik
ik wil ook meedoen!
* Steve-O zijn blindedarm onsteking weer opkomtquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Tokay het volgende:
tokay
met mijn linkerpik getypt
Als dat zo is zit nu de helft van FOK met meerdere geslachtsziektes door dit topicquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:07 schreef Freddie_de_Zwaluw het volgende:
Foutje. Het goede adres is: http://www.webwereld.nl/nieuws/18018.phtml
wel 1 tegelijk hequote:Op woensdag 7 april 2004 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen pik
maar volgens de andere optie: fvbuyptgud9 vfg89up23oyc8ygol8fy1etgv8yoyqertfgoq3vu9io2
beter richten volgende keer
qawzcvsadfcgwrtfdwqtrdwqefwsrewfsAquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Doe het met je borsten
Je mag de mijne wel even gebruikenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:39 schreef blublub het volgende:
ik heb nog steeds nie een pik
ik wil ook meedoen!
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 14:31 schreef the-innocent het volgende:
denk dat ik dit topic maar ff over sla staat zo vreemd op mn stage als ik nu ineens met janus op mn toetsenbord begin te slaan.
nou denk dat ik deze beurt toch maar ff aan me voorbij laat gaan. als je het niet erg vindquote:Op woensdag 21 april 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
wel erg - we kunnen ook gewoon wat afspreken hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 14:35 schreef the-innocent het volgende:
[..]
nou denk dat ik deze beurt toch maar ff aan me voorbij laat gaan. als je het niet erg vind
nee laat maar zitte ben hetro, sorry kerelquote:Op woensdag 21 april 2004 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
wel erg - we kunnen ook gewoon wat afspreken hoor
kan je je nog dat bericht herinneren dat toetsenborden viezer zijn dan WC's???? nou weet je waaromquote:Op woensdag 21 april 2004 14:44 schreef UnICorN-girl het volgende:
Gatver ik weet zeker dat er bij jullie freaks tussen zitten die dit echt doen nog ook bleeeh![]()
Als jij dit lees en ook nog de moeite neemt om erop te reageren....wat zegt dat dan over jou?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:03 schreef _Alone het volgende:
boh..........jullie (de mesen die dit ook echt doen) hebben echt geen leven........................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |