werk zequote:Op zaterdag 3 april 2004 17:48 schreef Inquistor87 het volgende:
* pascalheister gaat werken
regel jij de bbq mat?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:29 schreef mat_herben het volgende:
bijna jubileum !
quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Iets sterks graag!
Tip: probeer nooit met 9 man een vakantie te boeken!
Nee dat niet, maar er zijn er een paar die perse in de bouwvak vakantie moeten pakken (is dus stukken duurder) en er zijn er een paar die niet meer dan een x-bedrag uit willen geven wat redelijk aan de lage kant is. Daarnaast zijn er een paar die perse naar de zon willen, en een paar die perse niet in Europa op vakantie willen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie ruzie gekregen met zijn 9-enen?
Wat heb je toch kleine ellebogen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie ruzie gekregen met zijn 9-enen?
Compensatie voor mijn pik hequote:Op zaterdag 3 april 2004 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb je toch kleine ellebogen.
Zoek nou eens een vriendin sukkel, dan ben je overal vanafquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er zijn er een paar die perse in de bouwvak vakantie moeten pakken (is dus stukken duurder) en er zijn er een paar die niet meer dan een x-bedrag uit willen geven wat redelijk aan de lage kant is. Daarnaast zijn er een paar die perse naar de zon willen, en een paar die perse niet in Europa op vakantie willen!
Pffff, macho-praat!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
Compensatie voor mijn pik he![]()
Ja, mag ik ook eens?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pffff, macho-praat!
Type je naam eens met je pik. Niks voor jou om dat topic te openen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Compensatie voor mijn pik he![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Typ hier je naam met je pik Hij doet het nog ook.![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |