Jawel, net gehaald. Net op boodschap geweestquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:06 schreef SPIRO het volgende:
Is er ook cola![]()
Ik vond het ook allemaal nogal officieel voor een kleurwedstrijdjequote:Op zaterdag 3 april 2004 16:17 schreef easy-going het volgende:
Ja, mijn man zo van huh, wat moet Sven nou met een brief van verkeer en waterstaat....die wist nergens van.........ikke,Ooooooooooo da's Goochem..............huh wie is Goochem nou weer..........nou die heeft Sven gekleurd![]()
![]()
![]()
Lekker bakkiequote:Op zaterdag 3 april 2004 16:07 schreef clauwheee het volgende:
*Kop thee aan Rewimo geeft* Ook een gangmaker erbij?
Hoe is het met kleine C Rewimo?
Ja nu ze weten wat het is enzo, zal het stukje bij beetje wel beter met dr gaan, hopen we.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker bakkieWat is een gangmaker
Ach wat maakt het uit, doe maar
Ik heb nog geen update over C gekregen, ik ga er dus maar vanuit dat ze vooruit blijft gaan.
heeeee da's vast de mijne die verdwaald isquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Hier is ook nog een Goochem binnengekomen
quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:40 schreef Troel het volgende:
Het is toch niet eerlijk dat Bert wel mag inloggen op het Oldbee forum en ik niet... Ik vind dat het om aantallen posts moet gaan
Nee, Frank had op 2 namen een Goochem ingekleurdquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeeee da's vast de mijne die verdwaald is![]()
![]()
![]()
2 goochems, terwijl je aan die dingen geen lor aan vindt!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Frank had op 2 namen een Goochem ingekleurd
Alleen personen met een userid onder de 5000 mogen bij dat oldbie forum... nou dat zijn er dan niet veel want ook daar zullen genoeg kloons tussen zitten... Ik ben a.s. juni al 3 jaar bij het forum dus ik vind dat ik mezelf toch ook al een klein beetje oldbie mag gaan noemen...quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:40 schreef Troel het volgende:
Het is toch niet eerlijk dat Bert wel mag inloggen op het Oldbee forum en ik niet... Ik vind dat het om aantallen posts moet gaan
neeeuuhhhquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:33 schreef pluisje het volgende:
Tsss, jaloers jongens?![]()
jessie, in je profiel. Jij bent 11631..quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:36 schreef jessie het volgende:
Waar kun je je userid nummer vinden?
Hoho, ikke niet! Bovendien wisten we toen nog niet hoe die dingen eruit zagenquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:25 schreef daniman het volgende:
[..]
2 goochems, terwijl je aan die dingen geen lor aan vindt!!
way to Rewimo![]()
Rewimo had zich bij 'knuffel' dus ook wat anders voorgesteldquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoho, ikke niet! Bovendien wisten we toen nog niet hoe die dingen eruit zagen
Nee ze zijn nog niet op, ik zat ook net te twijfelen om nog eentje te nemenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:15 schreef Karin het volgende:
Leuk Jessie een speelhuisje! Ben heel benieuwd wat Bo ervan vindt.
Oe lekker gangmakersZijn ze al op?
Zow eindelijk tegeltjes besteld hoor. Toch dat witte tegeltje met dat stipje (wat stiekum een vierkantje is, ik was weer in de war met een andere). We zagen weer een ander tegeltje en hebben wel een uur staan twijfelen. Volgens mij werd de verkoper gek van ons
Ja, iets zachts en aaibaars in elk gevalquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rewimo had zich bij 'knuffel' dus ook wat anders voorgesteld
::).quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Berney![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:33 schreef pluisje het volgende:
Tsss, jaloers jongens?![]()
nou hoor!! waar blijft mijn goochem nou?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Frank had op 2 namen een Goochem ingekleurd
Jij bent wel heel erg bezig hoor!quote:Op zondag 4 april 2004 00:00 schreef pluisje het volgende:
Ik was Idols aan het kijken, en druk aan het posten in het Oldbies forum uiteraard
Ikke ookquote:Op zondag 4 april 2004 00:00 schreef pluisje het volgende:
Ik was Idols aan het kijken
quote:Op zondag 4 april 2004 00:11 schreef coolbabe het volgende:
*hik* hallo mensen *hik*
Toch lekker dat Tom van de tiet af is *hik*![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 00:11 schreef coolbabe het volgende:
*hik* hallo mensen *hik*
Toch lekker dat Tom van de tiet af is *hik*![]()
wij hebben 'm ook binnen. vind 't ook een afzichtelijk ding hoor en niks voor Piet maar we hebben 'm meteen omgedoopt tot Gerrie en hij zit nu op G's gordel.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:35 schreef Brighteyes het volgende:
Goochem is hier trouwens ook gearriveerd, maar idd een vette tegenvaller!
Ik had iig iets van hard plastic verwacht. Beetje a la badeentje.
Hmm.. ben ik niet helemaal met je eens..persoonlijk vond ik het echt een drol van een ventjequote:Op zondag 4 april 2004 00:15 schreef Jessicaa het volgende:
En Eric is er uit
Ok hij zong wel vals. Maar bij wat er nu nog in zit moet je echt teletekst aanzetten![]()
Ja, jij hoort daar ook wel thuis!quote:Op zondag 4 april 2004 00:22 schreef bixister het volgende:
oldbie-forum? heee daar moet ik toch ook even een kijkje nemen.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, iets zachts en aaibaars in elk geval
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik mis iets geloof ik..voel me bijna een newbie...![]()
![]()
![]()
Wat is het hier rustig voor een zaterdagavond...of heb ik dat verkeerd?
Ik voel me niet zo lekker en ben inderdaad niet veel aan het fokken geweest gisterquote:Op zondag 4 april 2004 00:22 schreef clauwheee het volgende:
He trouwens miss_d, heb je niet veel gezien vandaag zaterdag dan he, kan dat kloppen? Alles goed meis? Hoe voel je je nu?
![]()
Nou, het was helemaal hard en toen is heeft mijn moeder haar oude keramische kookplaat afschraapdingetje gepakt en nu is het al een stuk beter... Het is nu denk ik een kwestie van even aanzetten en schoonbranden....quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Troel, hoe is het nu met je kookplaat? Volgens Frank moet je het goed uit laten harden en dan zou je met een schroevendraaier of zoiets de cd-resten eraf moeten kunnen tikken.
Je kunt ze nu makkelijk zelf maken gelukkig (zonder de spaties):quote:Op zondag 4 april 2004 08:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
waarom zijn die smilies niet clickable in de lijst![]()
Ow ja dat heb ik ook weleens, ik heb vriendlief afgelopen week ook al twee keer een massage moeten laten doenquote:Op zondag 4 april 2004 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo lekker en ben inderdaad niet veel aan het fokken geweest gister
Gisteravond ben ik op de bank in slaap gevallen na Idols en mister_d kwam wat tegen op tv en zo gingen we pas om drie uur naar het echte bed, maar onze bank is echt geen lekkere hang- en ligbank, dus ik barst van de spierpijnEven een aspirine, kopje thee en straks mister_d wakker maken voor een massage, het is tenslotte zijn schuld
![]()
Hoe is het met jou? Zie je tegen het gesprek op?
Ja ik vind het ook echt te gek voor woorden...ik ben door al die berichten trouwens ook erg schrikkerig (goed woord??quote:Op zondag 4 april 2004 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Trouwens gisteravond bommelding op mijn station
Ik had vrijdag al zo'n voorgevoel, ben zelfs een station eerder uitgestapt en met de bus naar huis gegaan
Echt ziek dat mensen hier geintjes over maken
Je zal vast en zeker niet de enige zijn ...quote:Op zondag 4 april 2004 15:59 schreef Anitra het volgende:
Hmmm ik zal het er maar ff bijzetten, ik werk dus bij feyenoord en vriendje lief is geboren en getogen amsterdamer hihihi
het kan dus gewoon samen hoor, alleen de paasdagen worden wat spannend hier hehehe
Fijn dat ze aan de beterende hand is!!quote:Op zondag 4 april 2004 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Nieuws van kleine C: Ze had vandaag iets verhoging, maar verder wordt de uitslag steeds minder en heeft ze gisteren pap gegeten en gaat het langzaam aan weer wat beter met haar. Om 0845 moet ze naar de cardioloog morgenochtend, dus heel benieuwd hoe dat gaat. Ze had goed geslapen en haar mama is ook langzaam beetje bij beetje aan het bijkomen...
Nee joh, was ook echt maar een geintjequote:Op zondag 4 april 2004 18:29 schreef Anitra het volgende:
Hahahaha nee hoor miss-d je krijgt nie zo snel klapjes.
Alleen ik ben r niet bij om je te beschermen
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef Syrena het volgende:
Nou ja, ik heb sinds deze week een vaste baan.. hehehe.
Naja, ik ga niet meer trug, ik blijf lekker hier.
jee ben jij dat? grappig zeg, had ik nooit gegokt!quote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef Syrena het volgende:
Mijn userid van vroegah, onder een andere naam was 3003 !!!
Ben jij dat!quote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef Syrena het volgende:
Zoooo...
* Brighteyes is terug van een uitstapje naar het Oldby forum...
Mijn userid van vroegah, onder een andere naam was 3003 !! Wel afgrijselijk om een paar ouwe topics terug te lezen, er is gewoon NIKS veranderd in drie jaar tijd !!! Argh!
Dat heeft ze ooit eens verteld, toch, toen we het over klonen haddenquote:Op zondag 4 april 2004 23:10 schreef bixister het volgende:
tsja, missD da's natuurlijk gewoon veel omslachtiger. de vraag is: waarom ben je ooit overgestapt op Jessie, Jessie?
quote:Op zondag 4 april 2004 23:19 schreef Jessicaa het volgende:
lol
Miss D spuit 11
Hear hearquote:Op zondag 4 april 2004 20:16 schreef daniman het volgende:
dat mensen zich zo kunnen laten leiden door een sport
Flodder dit jaar maar 's overgeslagen, heb lekker naar de Forsyte saga zitten kijken en begin van de avond naar de Muppetsquote:Op zondag 4 april 2004 23:33 schreef bixister het volgende:
hmja, ook niet mijn idee van een avondje schuddebuiken.
Vaste baan in de bieb, dus wat ik al deed. Er was een kleine mix-up met de contracten, waardoor ik nu met terugwerkende kracht sinds december in vaste dienst ben!quote:Op zondag 4 april 2004 20:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat ga je doen?
Mooi, zo weet niemand hoe sneu ik ben *hahahahaha*quote:Op zondag 4 april 2004 23:12 schreef bixister het volgende:
[..]
jee ben jij dat? grappig zeg, had ik nooit gegokt!
Nee geen idee waar het van is. Ik zat eerst met mn armen om de toiletpot heenquote:Op maandag 5 april 2004 10:34 schreef bixister het volgende:
ik vond zomerpeer altijd wel leuk hoor!
was je zelf op 't badkamermatje gaan liggen of echt flauwgevallen? ik viel vroeger ook regelmatig flauw. zodra je 't aan voelt komen zo snel mogelijk gaan liggen of in ieder geval met je hoofd naar beneden (voorover tussen de knieën helpt ook), zodat er weer wat meer bloed naar je hoofd loopt. dat hielp bij mij tenminste meestal wel. maar voorzichtig aan hoor. enig idee waar het door komt?
Nou, ik lig in het weekend altijd op bed, dus mijn moeder al meteen: Jah en je moet ook niet zoveel liggen !!quote:Op maandag 5 april 2004 14:30 schreef pluisje het volgende:
Rustig aan hoor Syrena!
Het kan ook een beetje oververmoeidheid zijn, en daar werkt natuurlijk maar 1 ding tegen:
Ze hebben de suikers en de HB (ijzer) nagekeken, en dat was allebei ok. Geen uitgebreidere tests.quote:Op maandag 5 april 2004 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Goed om even wat gas terug te nemen vandaag, Syrena. Heb je nu bloed moeten laten prikken of dat niet?
Ik had het wel een beetje verwacht..moet ik eerlijk bekennen, maar jeetje zeg, je wordt wel giga met de neus op de feiten gedrukt als ze het zo zeggen. Ik heb me voorgenomen meer tijd voor mezelf te nemen, dan maar wat vaker nee zeggen. Maar goed, das een voornemen, nu nog in de praktijk brengen...quote:Jeetje Clauwheee, ben je zelf erg geschrokken van de diagnose of had je zelf dat idee ook al? Succes op school
Ik wilde het ook net gaan melden.quote:Op maandag 5 april 2004 22:07 schreef Sugar het volgende:
Sorry, ben niet bijgelezen, maar wil even zeggen dat er straks, over een uur, een documentaire komt op Ned. 1 die me de moeite waard lijkt! Gaat over draagmoederschap; de docu heet "Kind op bestelling". Misschien een tipje?
Goed zo!! Als het echt maar een week is, kun je inderdaad proberen hem vol te maken. Maar lukt het ook maar half niet, dan moet je er echt mee stoppen hoor!!!quote:Op maandag 5 april 2004 22:31 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik weet het, ik weet het..en het lijkt wel alsof alles er nu uitkomt, ik ben het ook gewoon zat..ik wil alleen maar slapen...ik hou me nu nog ff op de been met de gedachte dat het echt nog maar een week is..en dat ik door die medicijnen waarschijnlijk lekker kan slapen de komende dagen, dat scheelt ook wel. Vanaf volgende week ga ik echt een tijdje rustig aan doen, echt.
Heb net een heerlijke lange douche genomen, en ga nu zo lekker op bed.
Ik voel me echt heel belabberd. Heb vanmiddag op bed gelegen, ben eruit gekomen om eten te koken (mocht eigenlijk niet van mister_d, maar hij was aan het afwassen en zo en aan tafel aardappels schillen gaat bestquote:Hoe voel jij je nu dan?!!!!!
Och jeetje ook niet al te best dus..moet je ook doen hoor, weer naar de huisarts, je voelt zelf het beste of het wel/niet nodig is (wel dus). Hij zei ook tegen mij dat ik te lang had gewacht om hem op te zoekenquote:Op maandag 5 april 2004 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo!! Als het echt maar een week is, kun je inderdaad proberen hem vol te maken. Maar lukt het ook maar half niet, dan moet je er echt mee stoppen hoor!!!
[..]
Ik voel me echt heel belabberd. Heb vanmiddag op bed gelegen, ben eruit gekomen om eten te koken (mocht eigenlijk niet van mister_d, maar hij was aan het afwassen en zo en aan tafel aardappels schillen gaat best). Ik duik er zo weer in... ik ben volgens mij net een baby, eten, slapen en een kwartiertje spelen en dan ben ik weer moe
Volgende week maar weer naar de huisarts
quote:Op maandag 5 april 2004 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
We zitten hier net te spelen met de kat... weet ie op een gegeven moment één balletje af te pakken, gaat er op liggen en zit te kijken hoe wij met de andere twee verderspelen... pas na drie minuten hadden wij in de gaten dat hij alleen maar zat te kijken hoe wij spelen met zo'n kop van: dat doen jullie goed![]()
![]()
![]()
Ja en dat heb ik nu ook, precies hetzelfde. Ik kan het niet verkroppen dat mn lichaam op de een of andere manier tegensputtert, en als ik er een keer aan toe geef, dus een avond niets doe, dan voel ik me de hele avond schuldig en lig ik snachts wakker en te peinzen wat ik allemaal had kunnen doen of nog moet doen. Dok zei nog vanochtend, het ligt ook wel een beetje bij jezelf. Klopt..quote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Het komt ook wel goed... maar ik vind het vooral moeilijk om rust in mijn hoofd te vinden... misschien dat ik in juni niet al mijn tentamens doe, dat ik het maar gewoon moet accepteren. Maar moeilijk is het welIk had trouwens wel het idee dat ik door het kuurtje iets opknapte, maar nu voel ik me alleen maar slechter.
Het kan best zijn dat je van anti biotica moe wordt. Had ik ook een keer toen ik het moest gebruiken. Ik lag toen al om 8 u in mijn nestquote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Het komt ook wel goed... maar ik vind het vooral moeilijk om rust in mijn hoofd te vinden... misschien dat ik in juni niet al mijn tentamens doe, dat ik het maar gewoon moet accepteren. Maar moeilijk is het welIk had trouwens wel het idee dat ik door het kuurtje iets opknapte, maar nu voel ik me alleen maar slechter.
Misschien eens naar een andere huisarts ?? Ik las ergens dat je huidige huisarts "niet veel soeps is", so to speak, maar het kan ook de antibiotica zijn.quote:Op maandag 5 april 2004 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgende week maar weer naar de huisarts
Deze (is redelijk nieuw in de praktijk) is wel heel goed, behalve dan dat hij chronisch onbereikbaar isquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Misschien eens naar een andere huisarts ?? Ik las ergens dat je huidige huisarts "niet veel soeps is", so to speak, maar het kan ook de antibiotica zijn.
Dankjewelquote:Op maandag 5 april 2004 23:22 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat je van anti biotica moe wordt. Had ik ook een keer toen ik het moest gebruiken. Ik lag toen al om 8 u in mijn nest. Maar als het inderdaad niet beter gaat met je, gewoon weer de huisarts lastig vallen! Sterkte
Zo, die laat zich ff heel erg kennen. Maak het hem maar flink moeilijk morgen hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:35 schreef Belana het volgende:
ik heb van de week namelijk weer begrepen dat ie dus echt heel bewust niet wilde meedoen aan een cadeautje voor mij als ik terug kom.
Wat een lulquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:35 schreef Belana het volgende:
Miss D vroeg in het babietjetopic of ik weer moet werken morgen....yep! Ik heb om 9 uur een gesprek met mijn baas. Ik geloof dat hij er erg tegenopziet als ik Lois goed begrijp, nou mooi!
ik heb van de week namelijk weer begrepen dat ie dus echt heel bewust niet wilde meedoen aan een cadeautje voor mij als ik terug kom. Ik ben heel benieuwd heo het morgen gaat dus. Ik zie er best tegenop, hoewel ik ook wel weer zin heb.
Tja, ik kreeg ook een Goochem binnen... Wat een stuk verdriet, dit noem je toch geen knuffel? Dit durf ik met goed fatsoen niet eens aan de trekhaak van mijn auto te doen, laat staan aan de gordel...quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:52 schreef Angel22 het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws hoor Jessie!!!
Goochem is hier en bij mijn ouders ook binnen hoor![]()
Damey vind um helemaal geweldigmaf kind... stom poppetje... ik vind er geen ruk aan eerlijk waar niet... dat ze dat nog durven op te sturen zeg!!!
Iemand al bericht van de Whiskas actie btw???? Hier nog nix![]()
![]()
Goed, ze moet extra dingen doen en krijgt een soort van individuele beoordeling. Wij hoeven verder niks te vrezen, dus ik vind het prima. Heb ook geen zin meer om er verder nog energie in te steken, heb het al moeilijk/druk genoeg met mezelf! Ze laat zich nu trouwens wel van een hele goede kant zien, dat moek erbij zeggen..alleen een beetje jammer dat het zo laat tot dr doordringtquote:Op dinsdag 6 april 2004 07:08 schreef Angel22 het volgende:
Clauwhee... ik heb vast over je heen gelezen... maar hoe is dat gesprek op school gegaan?
Mensen, het wordt weer zomer... tijd om langzaamaan op te knappen en uit die lappenmand te komen hoorvoor alle zieken
Ow, de Peter Rabbit badschuim, heb je DIE wel eens geroken?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Clauwheee, dat is prettig nieuws voor jeEn nu maar lekker ontspannen, denk erom
O, ik heb een Hamtarozeepjeen een tandenborstel
en badschuim
(kan ik eindelijk met goed fatsoen dat vieze Bob-badschuim wegmieteren, wat stinkt dat spul zeg
).
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:36 schreef Rewimo het volgende:
(volgens mij zit daar bouwvakkerszweet in)
Ik probeer daar altijd per ongeluk andere mensen onder te spuitenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik ren altijd langs parfumafdelingen
Wil je dat aub nooooooooooooooit bij mij doen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik probeer daar altijd per ongeluk andere mensen onder te spuiten
Kijk eens naar de smileyquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je dat aub nooooooooooooooit bij mij doen?![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk eens naar de smiley![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja klopt, er zit niet al te veel geur aanquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef pluisje het volgende:
Rewimo, mooi om te horen!
Alle kleuren zeepjes hebben trouwens een andere geur, maar zover ik kon ontdekken zijn ze redelijk bescheiden
dat geeft toch nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:13 schreef clauwheee het volgende:
He Belana succes morgen! Sorry, las het nu pas!
Goede vrijdagquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:12 schreef bixister het volgende:
eh... wat is er vrijdag?
Schaam je niet hoor, ik had er ook niet bij stil gestaan dat dit een lang weekend zou zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:15 schreef bixister het volgende:
ah, natuurlijk.![]()
Jaquote:Op woensdag 7 april 2004 08:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn dat jullie het wat ruimer krijgen LadyS, dan kan je weer extra babyspulletjes aanschaffen die je toch niet nodig hebt![]()
Heb je echt niets over het shopbeleid te zeggenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:46 schreef rickmans het volgende:
supermanen we hadden er al een shirtje van.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je echt niets over het shopbeleid te zeggen?
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:49 schreef pluisje het volgende:
Die bank staat echt veel te ver weg
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je echt niets over het shopbeleid te zeggen?
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:51 schreef LadyS het volgende:
[..]naar de bank jij
was dat overtuigend?
Als er een envelop met 3 tickets voor een tropische bestemming die je ergens volgend jaar mag 'nuttigen' zou liggen, dan zouden we je niet horen . . .quote:Op woensdag 7 april 2004 16:49 schreef pluisje het volgende:
Die bank staat echt veel te ver weg
In elk geval fijn dat jullie het over de verdeling eens zijnquote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef rickmans het volgende:
[..]
ej ik mag al blij zijn dat ik een eigen pinpas heb
Huh? Ben ik nu spontaan dyslectisch of klopt er iets niet aan je zin?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als er een envelop met 3 tickets voor een tropische bestemming die je ergens volgend jaar mag 'nuttigen', dan zouden we niet horen . . .![]()
Ik snap em ook nietquote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Ben ik nu spontaan dyslectisch of klopt er iets niet aan je zin?
Nee, dat ben ik.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Ben ik nu spontaan dyslectisch of klopt er iets niet aan je zin?
Nou klopt iequote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als er een envelop met 3 tickets voor een tropische bestemming die je ergens volgend jaar mag 'nuttigen' zou liggen, dan zouden we je niet horen . . .![]()
Al aangepast. Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou klopt ie![]()
![]()
moet ik toch nog oefenen op streng kijkenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee dus
het is de docent die die groep heeft, dus ik vrees het ergste...quote:Op woensdag 7 april 2004 17:48 schreef danosa het volgende:
Jee Troel voor jouw dus ook geen fraaie dag! Kan het niet zijn dat deze docent (die je gebeld hebt van de basisschool) er zelf gewoon geen benul van had maar bv iemand anders daar wel?
het is dat ik morgen stage heb, anders had ik die presentatie zo voor je willen houden hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:16 schreef clauwheee het volgende:
Belana wat een verschrikkelijke &^)&%(%!^$&!! die chef van je..bahbahbah!!! Hij snapt toch wel dat je dit niet wil en sowieso niet verwacht op je eerste dag terug? Niet te begrijpen dat er zulke mensen op deze wereld bestaan! Je hebt het goed gedaan hoor!
Troel das niet leuk!
Ik zie als een berg op tegen morgen...Ben vandaag van 8.30 tot 18.30 op school geweest en morgen hebben we die boekpresentatie. Ik kan gewoon niet meer, ik ben op. Ik wil slapen. Alles doet zeer. Daarbij komt dat ik een verschrikkelijke hekel aan presentaties heb. En we zijn als laatste, nou fijn dan, dan ben ik dus sowieso al volledig ingekakt... Kon ik maar gaan slapen en zaterdag weer wakker worden ofzo...
En jep, Clauwheee vind alles ook veel te duur
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:20 schreef Troel het volgende:
[..]
het is dat ik morgen stage heb, anders had ik die presentatie zo voor je willen houden hoor!
Eigenlijk zou ik het druk houden, maar ik ga dus met een aantal dingen van school even stoppen, en losse dingen doen. Dit gaat echt niet goed zo. Ik kies lekker voor mezelf en ga het (hopelijk) een aantal weken rustiger aan doen en met de therapie enzo beginnen. Morgen moet ik daar van 9.00-18.00 zijn, en vrijdag nog werken. Daarna ga ik een aantal dagen helemaal niks doen. Mjah..slapen en leuke dingen...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:23 schreef easy-going het volgende:
clauwhee, kan je hierna gas terug nemen, of blijf je het druk houden?
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef Rottdog het volgende:
Belana![]()
![]()
wat een ongelovelijke eikel, meid hou je poot stijf en als hij je nu weer " officieeel" uitnodigt iemand meenemen. Weet niet of je lid bent van een bond ofzo maar dan zou ik het daar is gaan aankaarten wat jouwn rechten zijn.
Clauwhee meid morgen heel veel sterkte bij je presentatie het gaat vast goed komen, daarna in alle rust je bed in knallen en er pas na pasen weer uit komen, luister aub naar je lichaam en don't over do it. Je bent maar in bezit van 1 en daar moet je de rest van je leven mee doen dus meid gooi de rem erop (klinkt makkelijk kweet het)
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Chocola is ook goed als je niet zwanger bent
In het weekend hebben we geen tijd, Christan en ik. We moeten namelijk naar een meetingquote:Op woensdag 7 april 2004 22:35 schreef daniman het volgende:
maar morgen is het nog geen pasen! Moet je niet wachten tot het weekend?
-edit- ach waarom eigenlijk? Vergeet maar wat ik gezegd heb Rewimo
quote:hee een Daniman smiley... die overigens staat voor over de grond rollen van het lachen, niet van de slaap
haha, het maakt ook niet uit, zo kon het idd ookquote:Op woensdag 7 april 2004 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]weet ik, maar vond hem zo ook wel toepasselijk
hee, wat leuk, jullie ook al? Ik ook! Wat grappig!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In het weekend hebben we geen tijd, Christan en ik. We moeten namelijk naar een meeting
Gekookte eieren blijven nog wel even goed hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 22:35 schreef daniman het volgende:
maar morgen is het nog geen pasen! Moet je niet wachten tot het weekend?
Tja, ach, voor de Paassfeer heb ik een hoop over. Vorige keer om en nabij de 100 eieren geschilderd voor alles en iedereen die ik ken, maar die gaan maar mooi naar de supermarkt dit jaar, ben er veel te moe voorquote:Op woensdag 7 april 2004 23:21 schreef daniman het volgende:
als je vaak gekookte eieren eet is dat wel handig jaIk zelf ben absoluut niet gek op gekookte eieren, ik bak ze liever
![]()
Ach, ik heb het in mijn jeugd gemist, dus ik haal het nu inquote:Op woensdag 7 april 2004 23:26 schreef daniman het volgende:
rond de pasen is ook de enige tijd dat ik een keer een gekookt ei eet. En eieren schilderen doe ik al helemaal niet, dat mogen kinderen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |