me tooquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:57 schreef Stephan4kant het volgende:
Echt geweldig! Ik speel het spel nu nog!
Begin in een wat grotere stad (in het begin zijn alle steden klein, kies de minst kleine) met een bus, eventueel tussen twee steden als ze niet te ver uit elkaar liggen. Dit is een kleine investering en maakt bijna altijd winst. Als het goed loopt kan je tussen dezelfde haltes een tweede bus laten rijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:14 schreef jade64 het volgende:
Zou iemand mij willen helpen met de beginselen van het spel?
Het lukt me namelijk niet om een goedlopend transportbedrijf op te zetten.![]()
Kijk eens op http://www.tt-forums.netquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:01 schreef Keksi het volgende:
He people
Net dit spelletje gekocht en het is geweldig! Maar heeft iemand hier een scenario van NL gezien?? Heb inmiddels de NL-voertuigen set maar nu nog Nederland zelf!
Groet!
Ik zal het eens proberen, maar hoezo zou dat moeten werken dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Jump het volgende:
Bij het station, dubbele lichten aan de ingang zetten
Het werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Jump het volgende:
Bij het station, dubbele lichten aan de ingang zetten
Kijk eens naar dat screenshot, bij die bovenste 2 sporen gaat het wel goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef Jump het volgende:
Bij enkele signalen kiezen ze de kortste weg, bij dubbele signalen kijken ze welk er groen is
quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef Jump het volgende:
http://www.chrissawyer.com/feature6.htm
Deze lijkt me zo tof. Je eigen trein besturen![]()
je hebt: DRIVER, en ook SHUNT. Probeer het zelfde eens met FREECASH
Busted:
[afbeelding]
Die 2e screenshot ziet er erg apart uit. Hoe werkt dat? Je kan ook de tegengestelde richting oprijden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Knooppuntje
[afbeelding]
Zes-sporig stuk (bijzonder efficient trouwens, kan enorm veel verkeer aan, probleem zit hem nu nog in de infra er voor en er achter).
Welke scenarios speel je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef QyRoZ het volgende:
Het hele idee daarvan is dat snelle treinen (die 300 halen) de hele langzame (die 80 rijden) kunnen inhalen, ze kiezen automatisch het pad van de minste weerstand waardoor alles perfect doorrijdt.![]()
Zeker, maar de maps zijn echt veel te klein. Het is niet eens rendabel om vliegtuigen op te zetten, zodra er electrische treinen zijn verliezen de vliegtuigen hun snelheidswinst door het taxiën. Ik heb ook alleen maar treinen.quote:
Investeer in goederenvervoer, als je passagierstations (of haltes) hebt kan je nooit 100% van het aanbod oppikken, met goederenvervoer lukt dit meestal wel. Passagiers zijn in het begin wel noodzakelijk om kapitaal op te bouwen en een zekere bron van inkomsten te hebben. Als je genoeg geld hebt: stoppen met passagiers/post.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef mschol het volgende:
met deze kick een vraagje:
hoe krijg ik me % omhoog ik blijf steken op slechts 25-35%
en ik krijg het niet hoger..?
Maar treinen zijn ook het enige wat het spel echt leuk maakt, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zeker, maar de maps zijn echt veel te klein. Het is niet eens rendabel om vliegtuigen op te zetten, zodra er electrische treinen zijn verliezen de vliegtuigen hun snelheidswinst door het taxiën. Ik heb ook alleen maar treinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |