Ik zal het eens proberen, maar hoezo zou dat moeten werken dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Jump het volgende:
Bij het station, dubbele lichten aan de ingang zetten
Het werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Jump het volgende:
Bij het station, dubbele lichten aan de ingang zetten
Kijk eens naar dat screenshot, bij die bovenste 2 sporen gaat het wel goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef Jump het volgende:
Bij enkele signalen kiezen ze de kortste weg, bij dubbele signalen kijken ze welk er groen is
quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef Jump het volgende:
http://www.chrissawyer.com/feature6.htm
Deze lijkt me zo tof. Je eigen trein besturen![]()
je hebt: DRIVER, en ook SHUNT. Probeer het zelfde eens met FREECASH
Busted:
[afbeelding]
Die 2e screenshot ziet er erg apart uit. Hoe werkt dat? Je kan ook de tegengestelde richting oprijden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Knooppuntje
[afbeelding]
Zes-sporig stuk (bijzonder efficient trouwens, kan enorm veel verkeer aan, probleem zit hem nu nog in de infra er voor en er achter).
Welke scenarios speel je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef QyRoZ het volgende:
Het hele idee daarvan is dat snelle treinen (die 300 halen) de hele langzame (die 80 rijden) kunnen inhalen, ze kiezen automatisch het pad van de minste weerstand waardoor alles perfect doorrijdt.![]()
Zeker, maar de maps zijn echt veel te klein. Het is niet eens rendabel om vliegtuigen op te zetten, zodra er electrische treinen zijn verliezen de vliegtuigen hun snelheidswinst door het taxiėn. Ik heb ook alleen maar treinen.quote:
Investeer in goederenvervoer, als je passagierstations (of haltes) hebt kan je nooit 100% van het aanbod oppikken, met goederenvervoer lukt dit meestal wel. Passagiers zijn in het begin wel noodzakelijk om kapitaal op te bouwen en een zekere bron van inkomsten te hebben. Als je genoeg geld hebt: stoppen met passagiers/post.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef mschol het volgende:
met deze kick een vraagje:
hoe krijg ik me % omhoog ik blijf steken op slechts 25-35%
en ik krijg het niet hoger..?
Maar treinen zijn ook het enige wat het spel echt leuk maakt, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zeker, maar de maps zijn echt veel te klein. Het is niet eens rendabel om vliegtuigen op te zetten, zodra er electrische treinen zijn verliezen de vliegtuigen hun snelheidswinst door het taxiėn. Ik heb ook alleen maar treinen.
is het uberhaupt wel eens iemand gelukt om alle mappen uit te spelen?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef sk888er het volgende:
Weet iemand hoe je die 4 eilanden map van de expert mode moet halen? Ik krijg het maar niet voor elkaar om een start kapitaal op te bouwen.
Die zijn echt super vetquote:Op zondag 9 juli 2006 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
is het uberhaupt wel eens iemand gelukt om alle mappen uit te spelen?
ik heb voor de gein eens de laatste expert map opgestart (100 jaar durende missie, haal een performance index van 90%) ik krijg dat dus echt niet voor elkaar..
en die andere bedrijven mogen van mij echt failliet gaat
10 euro? waar?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef unstoppablemark het volgende:
Hmm de reviews van dit spel zijn niet echt super. Maarja kan het altijd proberen voor 10 euro
Reviews niet super? Wat mij betreft het beste spel ooit gemaakt.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef unstoppablemark het volgende:
Hmm de reviews van dit spel zijn niet echt super. Maarja kan het altijd proberen voor 10 euro
Dit lijkt absoluut niet op simsity, de bedoeling in het kort is dat je steden en industrieen met elkaar moet verbinden dmv bussen, trucks, treinen, vliegtuigen en boten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef unstoppablemark het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920180.asp Maar dat zal ook wel niet alles zeggen. Is dit trouwens net zoiets als simcity ?
Ik dacht dat ik dit spel ergens gezien had voor tien euro maar zal me vergist hebben. goedkoopste die ik nu zie is 20 euro.
ik weet niet hoor maar de goedkoopste is 15,24quote:Op maandag 10 juli 2006 18:01 schreef sk888er het volgende:
[..]
Dit lijkt absoluut niet op simsity, de bedoeling in het kort is dat je steden en industrieen met elkaar moet verbinden dmv bussen, trucks, treinen, vliegtuigen en boten.
Goedkoopste is idd 10 euro: http://budgetgaming.nl/ga(...)s+locomotion_PC.html
vanmiddag stond er nog 1 van ¤10,- tussenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet hoor maar de goedkoopste is 15,24
enige wat tie gek doet bij mij is de beeld beetje corrupt raakt (enekeer duurt het langer dan de andere keer voordat het gebeurd..quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Die graphics, geweldiggewoon een geupdate versie van Transport Tycoon
hij blijft crashen bij mij [gedownloade versie].. moet 'm eens ergens kopen![]()
Ik ookquote:
Hij is inderdaad een puike spellenmaker!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Chris Sawyer maakte wel mooie spellen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |