abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 10:55:45 #51
39446 303
(C) Roland
pi_21342540
Grote topickick, maar ik heb even hulp nodig.

Heb inmiddels de demo, maar ik begrijp er helemaal niks van. Er zit geen tutorial bij of niets. Weet iemand een site waar in het kort wordt uitgelegd hoe het werkt? Het ziet eruit als een erg mooi spel, maar als ik de demo al niet eens begrijp...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_21342660
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef 303 het volgende:
Grote topickick, maar ik heb even hulp nodig.

Heb inmiddels de demo, maar ik begrijp er helemaal niks van. Er zit geen tutorial bij of niets. Weet iemand een site waar in het kort wordt uitgelegd hoe het werkt? Het ziet eruit als een erg mooi spel, maar als ik de demo al niet eens begrijp...
Demo? Waar ?
// Last.fm
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:03:24 #53
39446 303
(C) Roland
pi_21342710
http://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=1461

Zeer snelle server (ik heb de bovenste gepakt, download met 500KBytes/sec )

Engelse versie is trouwens sinds een paar dagen te koop, maar ik dacht: ik doe eerst de demo. Via het forum op http://www.transportgiant.com/ heb ik een paar minimale tips kunnen vinden over het spelen van de demo, maar een beknopte handleiding mis ik echt en dat is toch vreemd voor een demo?!

Ik heb deel 1 (afgezien van de discussie of dit nu deel 2 is of niet) nooit gespeeld, misschien daarom dat ik het niet helemaal begrijp?
pi_21342828
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:03 schreef 303 het volgende:
http://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=1461

Zeer snelle server (ik heb de bovenste gepakt, download met 500KBytes/sec )

Engelse versie is trouwens sinds een paar dagen te koop, maar ik dacht: ik doe eerst de demo. Via het forum op http://www.transportgiant.com/ heb ik een paar minimale tips kunnen vinden over het spelen van de demo, maar een beknopte handleiding mis ik echt en dat is toch vreemd voor een demo?!
Ooh, dit is transport giant, niet de opvolger van Transport Tycoon Deluxe. Hiervoor moet je in een ander topic zijn

http://forum.fok.nl/topic/558429
// Last.fm
  FOK!fossiel dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:13:49 #55
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_21342937
http://www.atari.com/us/games/locomotion/pc

Over de échte opvolger is nog weinig te vinden...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:16:10 #56
39446 303
(C) Roland
pi_21342988
Oeps... sorry

Zit ik iedereen blij te maken met een dooie mus.
pi_21343116
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:13 schreef RemCOW het volgende:
http://www.atari.com/us/games/locomotion/pc

Over de échte opvolger is nog weinig te vinden...
Dat locomotion is anders te koop voor 29 dollar?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_21343639
Cool, kan niet wachten.

Helaas krijg ik transport tycoon niet geinstalleerd op mijn pc dus kan het niet meer spelen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_21343693
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Cool, kan niet wachten.

Helaas krijg ik transport tycoon niet geinstalleerd op mijn pc dus kan het niet meer spelen
Mijn laat alleen de windows versie nog spelen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_21343736
Ik hoop ook op meer en dat het snel uitkomt, we hebben zolang moeten wachtten
"Who's General Failure and why's he reading my disk?"
pi_21343886
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Mijn laat alleen de windows versie nog spelen
Ik kan niet installeren, krijg de foutmelding dat ie een foute directory heeft en kan niet vinden wat het wel moet zijn of waar die melding vandaan komt.
pi_21343982
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:55 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik kan niet installeren, krijg de foutmelding dat ie een foute directory heeft en kan niet vinden wat het wel moet zijn of waar die melding vandaan komt.
andere versie "ehm downloade"
pi_21352303
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:59 schreef Joene het volgende:

[..]

andere versie "ehm downloade"
Downloaden??? ik zou niet weten waar dat kan en heb gewoon een origineel. Dus uitzoeken waarom ie niet werkt is ook een optie.
pi_21352605
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:49 schreef Slaapsmurf het volgende:
Ik hoop ook op meer en dat het snel uitkomt, we hebben zolang moeten wachtten
Locomotion komt rond 10/15 september uit. En kost als je het nu reserveert bij de Dynabyte maar 17 euro. Da's wel weer wat anders dan 60 euro voor Doom III.

Maar ik begreep dat je online maar met maximaal 2 kan spelen en dat vind ik wel wat magertjes. Op zijn minst 4, maar liever 8, zou beter zijn vind ik.
And there was much rejoicing.
pi_21388293
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Downloaden??? ik zou niet weten waar dat kan en heb gewoon een origineel. Dus uitzoeken waarom ie niet werkt is ook een optie.
Nou, ik heb een spel (oud autorace spel) dat ik niet kan updaten als ik de originele cd heb gebruikt voor installatie. Het gedownloade exemplaar kan wel updaten? Dat blijf ik toch zeer vreemd vinden, zeker omdat het gedownloade exemplaar ook nog eens een rip (zonder filmpjes) is.
pi_21771422
Ben ik dan de enige die de demo wel tof vind
Wel een kutstreek dat je zo kort kan spelen trouwens.
Op zondag 5 september 2004 20:19 schreef Internationalist het volgende:
Ben ik dan de enige die de demo wel tof vind
Wel een kutstreek dat je zo kort kan spelen trouwens.
Het is ook ''wel tof'' op zich, het probleem is alleen dat Transport Tycoon nou eenmaal de bijbel is. In vergelijking met het origineel stelt dit gewoon helemaal niks voor...
pi_21782390
Dan verschillen we daarin van mening
Ik heb nog alleen die busjes bezig gezien en dat zag er veel beter uit, hoe ze bewegen en hun 'geluid' zijn iig stukken verbeterd. En nieuwe, handigere soort haltes. Heb ik niet eerder gezien iig
Op maandag 6 september 2004 12:02 schreef Internationalist het volgende:
Dan verschillen we daarin van mening
Ik heb nog alleen die busjes bezig gezien en dat zag er veel beter uit, hoe ze bewegen en hun 'geluid' zijn iig stukken verbeterd. En nieuwe, handigere soort haltes. Heb ik niet eerder gezien iig
Het ziet er beter uit, dat ben ik met je eens, hoewel ik toch de écht groene landschapjes van TT mis. Maar verder vind ik, voor zover ik kan oordelen, TT beter. Het begint al bij de interface, ze hebben geprobeerd die wat te versimpelen, maar hij is alleen maar onhandiger geworden. Het spoorbouw systeem is stompzinnig. Misschien handig voor de ervaren RCT-er of voor de amateur, maar hoe moet ik hiermee ooit een gigantisch netwerk maken waar meer dan 100 treinen op rijden? Dat kan gewoon niet hiermee. Ook wegen bouwen is helemaal niet handig meer. Waarom niet gewoon een lijn trekken waar dan een weg komt? Verder vind ik het ook jammer dat er geen depots meer zijn, het systeem waarmee je nu treinen bouwt is niet erg logisch vind ik, maar daar kan ik nog wel mee leven.
Er zijn vast nog wel meer min en pluspunten, maar daar ga ik nu even niet over typen. Het grootste pluspunt zijn wat mij betreft de graphics, het grootste minpunt het spoor/wegenbouw systeem, dat verpest het zo erg voor mij...
Ach, gelukkig heb ik OpenTTD nog..
  maandag 6 september 2004 @ 15:55:32 #70
39725 _kim_
twas maar een bijnaam
pi_21786537
ik weet niet, ik vind het wel tof. ziet er gelikt uit, en toch is de verslavingsfactor gebleven.

je hebt overigens wel gelijk met het bouwen van het spoorwegennet. ze hadden beide opties aan moeten houden, vrij lijnen trekken én deze manier. de bochen zijn veel realistischer, maar het wordt zo moeilijker om vele treinen op 1 traject te krijgen. Maar dat zie ik dan maar als een uitdaging
pi_21824878
Inmiddels is het spel ondergronds binnen te halen.
  woensdag 8 september 2004 @ 20:46:50 #72
44906 merino
World of Sleepers
pi_21825064
Moet zeggen dat wat ik in de demo gezien heb best wel tof is
Vind het wel jammer dat ze zo weinig dingen verbeterd hebben en sommige dingen zelfs slechter hebben gemaakt. De hele RCT interface vind ik veel beter maar het verdwijnen van depots haalt de realiteits waarde al flink omlaag.
Tevens heeft het grafisch nauwelijks een update gehad en dat terwijl RCT3 zelfs in 3d is.
Toch jammer dat Sawyer niet eventjes wat meer aandacht eraan besteed heeft. Het had geweldig kunnen worden terwijl het nu meer aanvoelt als een half-vervolg op Transport Tycoon...

Ik moet overigens wel bekennen dat ik TTD inmiddels niet meer te spelen vind omdat Locomotion net wat lekkerder werkt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  woensdag 8 september 2004 @ 20:56:40 #73
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_21825320
Wat ik altijd leuk vond aan TT was dat je random maps kon spelen, voor zover ik weet zit deze optie niet in Locomotion. (gewoon spelen zonder enkele opdrachten te doen of doelstellingen te halen bedoel ik dan...)
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_21825327
Ik was zo teleurgesteld in de demo dat ik verder geen aandacht meer ga besteden aan dit spel. Ik blijf wel bij TTD tot de ECHTE opvolger uit komt. Over 10 jaar ofzo.
For great justice!
pi_21825652
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was zo teleurgesteld in de demo dat ik verder geen aandacht meer ga besteden aan dit spel. Ik blijf wel bij TTD tot de ECHTE opvolger uit komt. Over 10 jaar ofzo.
*Huilend bij aansluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')