Demo? Waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:55 schreef 303 het volgende:
Grote topickick, maar ik heb even hulp nodig.
Heb inmiddels de demo, maar ik begrijp er helemaal niks van. Er zit geen tutorial bij of niets. Weet iemand een site waar in het kort wordt uitgelegd hoe het werkt? Het ziet eruit als een erg mooi spel, maar als ik de demo al niet eens begrijp...
Ooh, dit is transport giant, niet de opvolger van Transport Tycoon Deluxe. Hiervoor moet je in een ander topic zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:03 schreef 303 het volgende:
http://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=1461
Zeer snelle server (ik heb de bovenste gepakt, download met 500KBytes/sec)
Engelse versie is trouwens sinds een paar dagen te koop, maar ik dacht: ik doe eerst de demo. Via het forum op http://www.transportgiant.com/ heb ik een paar minimale tips kunnen vinden over het spelen van de demo, maar een beknopte handleiding mis ik echt en dat is toch vreemd voor een demo?!
Dat locomotion is anders te koop voor 29 dollar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:13 schreef RemCOW het volgende:
http://www.atari.com/us/games/locomotion/pc
Over de échte opvolger is nog weinig te vinden...
Mijn laat alleen de windows versie nog spelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Cool, kan niet wachten.
Helaas krijg ik transport tycoon niet geinstalleerd op mijn pc dus kan het niet meer spelen![]()
Ik kan niet installeren, krijg de foutmelding dat ie een foute directory heeft en kan niet vinden wat het wel moet zijn of waar die melding vandaan komt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn laat alleen de windows versie nog spelen
andere versie "ehm downloade"quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan niet installeren, krijg de foutmelding dat ie een foute directory heeft en kan niet vinden wat het wel moet zijn of waar die melding vandaan komt.
Downloaden??? ik zou niet weten waar dat kan en heb gewoon een origineel. Dus uitzoeken waarom ie niet werkt is ook een optie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
andere versie "ehm downloade"
Locomotion komt rond 10/15 september uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:49 schreef Slaapsmurf het volgende:
Ik hoop ook op meer en dat het snel uitkomt, we hebben zolang moeten wachtten
Nou, ik heb een spel (oud autorace spel) dat ik niet kan updaten als ik de originele cd heb gebruikt voor installatie. Het gedownloade exemplaar kan wel updaten? Dat blijf ik toch zeer vreemd vinden, zeker omdat het gedownloade exemplaar ook nog eens een rip (zonder filmpjes) is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Downloaden??? ik zou niet weten waar dat kan en heb gewoon een origineel. Dus uitzoeken waarom ie niet werkt is ook een optie.
Het is ook ''wel tof'' op zich, het probleem is alleen dat Transport Tycoon nou eenmaal de bijbel is. In vergelijking met het origineel stelt dit gewoon helemaal niks voor...quote:Op zondag 5 september 2004 20:19 schreef Internationalist het volgende:
Ben ik dan de enige die de demo wel tof vind
Wel een kutstreek dat je zo kort kan spelen trouwens.
Het ziet er beter uit, dat ben ik met je eens, hoewel ik toch de écht groene landschapjes van TT mis. Maar verder vind ik, voor zover ik kan oordelen, TT beter. Het begint al bij de interface, ze hebben geprobeerd die wat te versimpelen, maar hij is alleen maar onhandiger geworden. Het spoorbouw systeem is stompzinnig. Misschien handig voor de ervaren RCT-er of voor de amateur, maar hoe moet ik hiermee ooit een gigantisch netwerk maken waar meer dan 100 treinen op rijden? Dat kan gewoon niet hiermee. Ook wegen bouwen is helemaal niet handig meer. Waarom niet gewoon een lijn trekken waar dan een weg komt? Verder vind ik het ook jammer dat er geen depots meer zijn, het systeem waarmee je nu treinen bouwt is niet erg logisch vind ik, maar daar kan ik nog wel mee leven.quote:Op maandag 6 september 2004 12:02 schreef Internationalist het volgende:
Dan verschillen we daarin van mening
Ik heb nog alleen die busjes bezig gezien en dat zag er veel beter uit, hoe ze bewegen en hun 'geluid' zijn iig stukken verbeterd. En nieuwe, handigere soort haltes. Heb ik niet eerder gezien iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |