Je kan voor heel wat minder een Alfa 33 kopen hoor, en een 33 is niet echt een betrouwbare wagen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:34 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb gisteren een alfa 33 gekocht. Kost 2000 euro maar in perfecte staat en weinig km
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje apart dat er op die site staat dat ze lid zijn van de rdw en vvn. vvn is sinds een tijdje al 3vo en de rdw is de rijksdienst voor het wegverkeer.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:50 schreef gramar het volgende:
http://www.autobedrijfadema.nl/
Heb ik mijn Uno gekocht voor 950 euro
Oh?quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:56 schreef erikh het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje apart dat er op die site staat dat ze lid zijn van de rdw en vvn. vvn is sinds een tijdje al 3vo en de rdw is de rijksdienst voor het wegverkeer.
Ik heb het even opgezocht maar daar kun je niet eens lid van worden
Ik denk ook niet dat je het letterlijk moet nemen. Ik neem aan dat de dealer bedoelt dat hij aangesloten is op het systeem van de RDW. Bij het overzetten van het kenteken betekent dat dat de dealer dat terplaatse voor je doet en dat je niet naar een postkantoor hoeft.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:56 schreef erikh het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje apart dat er op die site staat dat ze lid zijn van de rdw en vvn. vvn is sinds een tijdje al 3vo en de rdw is de rijksdienst voor het wegverkeer.
Ik heb het even opgezocht maar daar kun je niet eens lid van worden
Net even naar swifts gezocht. Die dingen kosten inderdaad geen drolquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:15 schreef Djeez het volgende:
Koop een Swift! Niet kapot te krijgen en spotgoedkoop!
volvo's zijn ook nie kapot te krijgen!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
volvo 440!
http://www.autoweb.nl/index-autoweb.php?id=44968
Echte Volvo's misschien niet, maar die NL gebakjes zijn nou niet direct de betrouwbaarste karren.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:53 schreef mregeling het volgende:
[..]
volvo's zijn ook nie kapot te krijgen!!
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:55 schreef JaZekerZ het volgende:
ik zeg: Opel Corsa tussen 86-90
en een goede keusquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:02 schreef PCRodent het volgende:
[..]
Net even naar swifts gezocht. Die dingen kosten inderdaad geen drolGoeie tip! Dank u!
![]()
Wat ik een vervelend probleem vond van een japanner (ik heb nl voor mn 205 een Mazda 323 1.3 GLX HB gehad) dat als je slijtagegevoelige onderdelen nodig hebt die je automatisch dus beter dus niet van de sloop kunt halen die meestal 30 tot 40 procent duurder zijn dan die van europese merken.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:38 schreef PCRodent het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad eens goed naar de Japanners ga kijken. Klinkt erg mooi wat jullie allemaal vertellenNaja eerst maar eens een rijbewijs halen. Meer tips natuurlijk altijd welkom!
Dat lijkt mij echt een waterdichte garantie!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:11 schreef magicel het volgende:
...
Indien je de gewenste auto koopt en er zijn storingen/kosten, dan doen ze vaak niet moeilijk, want je had echt gezegd dat de auto technisch goed moet zijn.
wat noem jij echte volvo's dan ??quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Echte Volvo's misschien niet, maar die NL gebakjes zijn nou niet direct de betrouwbaarste karren.
Goedkoop in gebruik zijn ze trouwens ook niet.
Idd, zo'n volvo is echt ENORM stevig.quote:Op zondag 4 april 2004 11:09 schreef mregeling het volgende:
[..]
wat noem jij echte volvo's dan ??
krijg maar is keer aanrijding met een volvo , dikke kans dat jezelf nix hebt.
En believe me, ik heb het zelf een keer gezien, die veiligheidskooien die daarin zitten zijn echt heel stevig.
En ze liggen lekker stevig op de weg
Lekker advies in een topic GOED en goedkoopquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:34 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb gisteren een alfa 33 gekocht. Kost 2000 euro maar in perfecte staat en weinig km
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |