abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18146999
vorige delen:

UT2k4 Part VII Game on!
UT2k4 Part VI
UT2k4 Demo Part V "M M M O N S T E R KILL ! ! ! "
Het UT2k4 topic - part 4: Vehicular Manslaughter!
Het UT2k4 topic... Roadkill!! [Deeltje 3]

ff de nodige plaatjes:

Het logo

Screenshot:

en de hoes

Waar te koop?

in zowat alle winkels waar ze spellen verkopen..
play.com : http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=129047
gcshop : http://www.gcshop.nl/details.php?id=925

keb een vraag over UnrealEd?
dat kan, daar is centraal topic voor
http://forum.fok.nl/topic/516657

links

http://www.unrealtournament.com/index.php
http://www.beyondunreal.com/

Systeemeisen
toch wel aan te raden zijn deze systeemeisen:
Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III or AMD Athlon 1.0 GHz processor or faster (1.5 GHz or faster processor recommended)
Memory: 128 MB RAM minimum (256 MB recommended)
Hard Disk Space: 5.5 GB free
Video: Any Windows-compatible video card(NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon with at least 64 megs of video memory recommended)
Sound: Windows®-compatible sound card. NVIDIA® nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
DirectX®: DirectX® version 8.1(included)or higher
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported | 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended

de verschillende modus

Assault
Onslaught
Deathmatch
Team Deathmatch
Capture The Flag
Double Domination
Bombing Run
Mutant
Last Man Standing
Invasion

en voor degene die de demo nog wil hebben
http://www.gamershell.com/download_5054.shtml
Dit keer zonder signature
pi_18147061
Kan iemand Mutant en Invasion uitleggen?
  zaterdag 3 april 2004 @ 09:40:58 #3
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_18147163
Met invasion komen er steeds waves van monsters op je af. Je moet deze zien af te houden in een team. Als je dood bent dan moet je wachten tot de volgende wave voordat je respawned.

Met mutant begin je als een deathmatch. De eerste die een kill maakt wordt de mutant. De rest probeert dan de mutant te doden. Hoe meer kills je als mutant maakt, des te meer punten je krijgt. De mutant heeft daarbij wel superhuman powers. Degene die onderaan staat is wel in staat om anderen af te schieten. Diegene die de mutant killed wordt zelf de mutant.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_18147231
Whoa klinkt echt supercool! Ik wou dat geld aan een boom groeide!
pi_18147505
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 09:40 schreef Abonides het volgende:
Met mutant begin je als een deathmatch. De eerste die een kill maakt wordt de mutant. De rest probeert dan de mutant te doden. Hoe meer kills je als mutant maakt, des te meer punten je krijgt. De mutant heeft daarbij wel superhuman powers. Degene die onderaan staat is wel in staat om anderen af te schieten. Diegene die de mutant killed wordt zelf de mutant.
Klinkt vet, straks eens even proberen
Jupiler is goed
pi_18147729
mutant zat toch ook in ut2003?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_18149267
owhh net weer ff potje gedaan... heerlijk... ons-dria <-- leuk leveltje
pi_18149327
ik verbaas me oiver het feit dat ik hem helemaal op max kan draaien met 32 bots:
amd athlon xp 1600+ (1.4GHZ)
ti4800se 128MB
768MB ram

met instellingen
1600x1200x32
alle detail op max...

of weet iemand nog een leuk test level???
  zaterdag 3 april 2004 @ 13:16:37 #9
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18149755
Idd, mij vallen de specs ook behoorlijk mee. Ik draai alles op een dual duron 1200 met een Geforce 4 TI4200 en 512 mb ram op 1024*768 op max zonder dat het hapert. Erg netjes!
pi_18150299
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 13:16 schreef engessa het volgende:
Idd, mij vallen de specs ook behoorlijk mee. Ik draai alles op een dual duron 1200 met een Geforce 4 TI4200 en 512 mb ram op 1024*768 op max zonder dat het hapert. Erg netjes!
Nou het laden van een onslaught level kan nooit snel gaan met een 1200
pi_18150541
Ik heb met mijn G-force 3 toch problemen in sommige levels. Erg vervelend want het ene deathmatch level doet hij met gemak op 80 fps en andere levels hapert ie vervolgens als de klote
Jupiler is goed
  zaterdag 3 april 2004 @ 14:59:45 #12
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18151643
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Nou het laden van een onslaught level kan nooit snel gaan met een 1200
Mwah.. 45 seconden ofzo? Misschien een minuutje. Ik zal het wel een keer testen, valt mij iig niets tegen!
pi_18151804
ik wil ff een potje doen met een kameraad van me.. wie weet welke poort je moet openzetten.. hij heeft namelijk een router!!
pi_18151894
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 14:59 schreef engessa het volgende:

[..]

Mwah.. 45 seconden ofzo? Misschien een minuutje. Ik zal het wel een keer testen, valt mij iig niets tegen!
oh dat valt mee ja ik had met 256mb een paar minuten wel nodig,en nu een seconde of 20/30
pi_18152052
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 09:40 schreef Abonides het volgende:
Met invasion komen er steeds waves van monsters op je af. Je moet deze zien af te houden in een team. Als je dood bent dan moet je wachten tot de volgende wave voordat je respawned.

Voor de duidelijkheid: wanneer iemand een kill maakt wordt die de mutant en dan kunnen de anderen alleen nog maar die ene persoon doden. De uitzondering daarop is de Bottom Feeder, degene die onderaan staat: die kan iedereen doden totdat hij/zij niet meer onderaan staat, dan wordt iemand anders de Bottom Feeder.
  zaterdag 3 april 2004 @ 17:05:40 #16
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18153517
Een tipje voor de laadtijden: preload player skins uitzetten, staat geloof ik in het eerste optietabje, gaat echt superveel sneller.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18153993
Als ik het spel multiplayer speel heb ik geen voertuigen, klopt dat? Moet ik die unlocken ofzo?
pi_18154187
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 17:30 schreef NewLife het volgende:
Als ik het spel multiplayer speel heb ik geen voertuigen, klopt dat? Moet ik die unlocken ofzo?
in onslaught heb je zowiezo voertuigen
pi_18167830
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:51 schreef mschol het volgende:
ik verbaas me oiver het feit dat ik hem helemaal op max kan draaien met 32 bots:
amd athlon xp 1600+ (1.4GHZ)
ti4800se 128MB
768MB ram

met instellingen
1600x1200x32
alle detail op max...

of weet iemand nog een leuk test level???
Kunnen jullie ook AS-Robotfactory met 32 bots goed spelen?? Ik niet namelijk, met hoeveel frames nemen jullie genoegen om het nog goed te noemen?

[off-topic]
De topictitel staat wat raar nu, het is toch part IIX
[/off-topic]
pi_18168764
Wat is AS-Mothership een hoeren level zeg... niet te geloven... ik vlieg daar wat rond in een niet te besturen voertuig, zie verder helemaal niks en ik ga telkens weer dood. Ik zie alleen wat rode stipjes maar ik weet nooit of het nou vijandelijke raketten zijn of bots in hun vliegtuigje. Ben je na 5 minuten eindelijk weer bijna bij het doel gekomen, gebeurd er weer iets raars en dan ben je opeens gekilled door zo'n bot
Jupiler is goed
pi_18169460
quote:
Op zondag 4 april 2004 12:30 schreef Aurelium het volgende:
Wat is AS-Mothership een hoeren level zeg... niet te geloven... ik vlieg daar wat rond in een niet te besturen voertuig, zie verder helemaal niks en ik ga telkens weer dood. Ik zie alleen wat rode stipjes maar ik weet nooit of het nou vijandelijke raketten zijn of bots in hun vliegtuigje. Ben je na 5 minuten eindelijk weer bijna bij het doel gekomen, gebeurd er weer iets raars en dan ben je opeens gekilled door zo'n bot
Precies dezelfde ervaring ermee,heb echt geen idee waar je moet landen of wat je neer moet schieten,heb hem 1 keer gedaan en dat was het ook denk ik
  Lieve Belg zondag 4 april 2004 @ 15:40:29 #22
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18172227
iemand idee wat dis kan zijn, af en toe verdwijnt midden en met men de crosshair
kan hem dan enkel terugkrijgen door naar de weapon database te gaan, andere te selcteren en dan terug diegene die ik wil. is wel irritant midden in gevecht
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_18173780
Nou lekker schijt aan AS-mothership, moet je die uppershield generators kapot knallen, kom je daar eindelijk in dat mothership met nog een beetje health, krijg je 1 seconden de tijd om te schieten op de generator want daarna ben je er alweer voorbij gevlogen, en als je dan aan de 2e wil beginnen word je aan gort geschoten door 2 turrets.
En die stomme bots uit mijn team doen natuurlijk weer niets, maarhet andere team haalt het wel binnen een paar seconden.
Jupiler is goed
pi_18175057
ik heb maar heel weinig servers in mijn server browser staan en ik heb ook geen filters aan staan dus...

heb bij deatmatch wel iets van 20 ofzo maar bij ctf iets van 5 ofzo

eerst deed ie het online niet toen heb ik een online ding patch gedownload toen deed ie het wel maar misschein dat ik daar door weinig servers heb.. iemand een idee?
pi_18175159
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef jaspah het volgende:
ik heb maar heel weinig servers in mijn server browser staan en ik heb ook geen filters aan staan dus...

eerst deed ie het online niet toen heb ik een online ding patch gedownload toen deed ie het wel maar misschein dat ik daar door weinig servers heb.. iemand een idee?
Misschien moet je gewoon de legale versie kopen.
Powered by Janetje®
pi_18175367
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:55 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon de legale versie kopen.
pi_18175813
Eindelijk mothership gehaald en nou komt die lelijke malcolm weer, heeft ie godverdomme telkens weer een schild. Ik kap met die hele kut singleplay :(:(
Jupiler is goed
  Lieve Belg zondag 4 april 2004 @ 18:53:55 #28
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18176350
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef jaspah het volgende:

vink onderaan die filterdinges eens uit
pi_18176469
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:53 schreef Jump het volgende:

[..]

vink onderaan die filterdinges eens uit
hek al uit..
pi_18176477
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef Aurelium het volgende:
Eindelijk mothership gehaald en nou komt die lelijke malcolm weer, heeft ie godverdomme telkens weer een schild. Ik kap met die hele kut singleplay :(:(
khaalde hem ook niet

hek auto-aim maar ff aangezet
  Lieve Belg zondag 4 april 2004 @ 19:29:21 #31
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18176937
pffff, heb men stats tracking aangezet, maar bij servers vind ie nooit servers die stats tracking ook enalbed hebbe. nochtans zijn er meer dan genoeg servers die het hebbe
iemand idee (filters staan uit)
  zondag 4 april 2004 @ 20:28:10 #32
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18178128
quote:
Op zondag 4 april 2004 19:01 schreef jaspah het volgende:

[..]

khaalde hem ook niet

hek auto-aim maar ff aangezet
Welke difficulty?
Malcolm schijnt idd nogal pittig te zijn, nog erger dan Loque als ik het zo hoor.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18178486
Waar kun je FPS zien eigenlijk?
  Lieve Belg zondag 4 april 2004 @ 20:42:37 #34
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18178495
in console:

stat fps
pi_18178843
quote:
Op zondag 4 april 2004 20:28 schreef Piro het volgende:

[..]

Welke difficulty?
Malcolm schijnt idd nogal pittig te zijn, nog erger dan Loque als ik het zo hoor.
Ik heb em op skilled staan, maar ik weet zeker dat die malcolm tegen godlike aan hangt
Is natuurlijk ook wel logisch aangezien een game toch een stijgende lijn moet hebben qua moeilijkheid maar die malcolm pakt gewoon telkens alle schilden enzo, ik zie een schildje liggen spring er snel op af en net voordat ik het kan oppakken komt malcolm daar weer aangecrossed omdat hij schijnbaar geprogrammeerd is om de spawn tijden van power ups bij te houden. Met een perfect gericht schot word ik uit de lucht geragged door zijn flagcannon en hij heeft vervolgens 100/100 leven en een flag cannon en ik begin weer opnieuw met een enforcer. Het is ook erg vervelend dat die gast mij altijd vind, ik niet hem. Zodra hij helemaal ge-powerupped is besluit hij de strijd aan te gaan en dan vind hij je ook. Krijg weer zo'n minigun in je rug, ben je meteen al benadeelt.
1 vs 1 vind ik zoiezo niet echt tof, meer een wedstrijd in het verzamelen van power ups en het timen van de spawn tijden. Met gewoon 8 mensen heb je dat veel minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelium op 04-04-2004 21:00:55 ]
Jupiler is goed
pi_18180459
quote:
Op zondag 4 april 2004 20:42 schreef Jump het volgende:
in console:

stat fps
Thanks, hmmm 54 gemiddeld is niet veel of wel soms

Kan iemand me uitleg geven over hoe die wapens op de auto's werken?
  Lieve Belg zondag 4 april 2004 @ 22:10:45 #37
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18181028
quote:
Op zondag 4 april 2004 21:48 schreef gasemans het volgende:

[..]

Thanks, hmmm 54 gemiddeld is niet veel of wel soms

Kan iemand me uitleg geven over hoe die wapens op de auto's werken?
dat staat in het boekje uitgelegd *G*

screens van de voertuigen, uitleg, zie naam[

gamemanual (.pdf, 2,21 MB). als deze niet mag van de modjes, verwijder link dan, of msg me dat ik het maar moet verwijderen

manta:
(klein vliegerke): als bar rechtonder vol is kan je springen, en 2nd fire en crouch gaan een 'duikje' nemen zodat je anderen kan sqeechen, plette

Hellbender:
die klein truck waar je met 3 in kan. 1ste is bestuurder (kan enkel rijden en toeteren), 2de zit in da kanon dat die paarse bollen afschiet (site turret) 2nd fore doet ze één voor één ontploffen. De derde zit in 'groot' kanon achertaan, alt fire is zoom.

goliath:
(tank) 1ste persoon stuurt en schiet, zoomen gaat met alt fire
2de passagier bezit machine gunner

Scorpion:
Dat kleine wagentje dat van die groene 'banden' afschiet
1 persoon maar. alt fire steekt paaar scheermesjes *grin* naar buiten (goed voor te onthoofde )

Raptor:
(helicopter) 1 persoon mogelijk, fire schiet gewoon 'kogels' naar waar ge ikt. alt fire schiet raket af. gaat automatisch mikken op andere raptors en manta's.

Leviathan:
5 personen.

1ste is bestuurder (de vier andere elk op een hoek).
bestuurder bezit groot kanon. als leviath stilstaat kan je alt fire gebruiken, de lev iath gaat uitklappen naar groter wapen, maar is makkelijk doelwit dan.
in "uitklapmodus" heb je zéér groot kanon. (powernode met 2 keer eraan)

Phoenix:
0 personen, is vliegerke dat de airstrikes brengt. kan je oproepen via de Target Painter.
Je KAN deze neerhalen en de bommen doen ontploffe voor ze de grnd bereiken (makkelijkst met de turrets).

en dan nog 2 spacefighters die je enkel op ONS-MOTHERSHIP tegenkomt (dacktek)

en zeg nu nie dat ik geen uitleg geef

[ Bericht 36% gewijzigd door Jump op 04-04-2004 23:08:37 ]
pi_18182766
quote:
Op zondag 4 april 2004 11:18 schreef MariahCareyLover het volgende:

[..]

Kunnen jullie ook AS-Robotfactory met 32 bots goed spelen?? Ik niet namelijk, met hoeveel frames nemen jullie genoegen om het nog goed te noemen?

[off-topic]
De topictitel staat wat raar nu, het is toch part IIX
[/off-topic]
ik zal het eens gaan testen...
  Lieve Belg zondag 4 april 2004 @ 23:21:29 #39
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18182841
vraagje ivm die stats.

heb die die stat website ( http://ut2004stats.epicgames.com/index.php ) eens een stats server gezocht en uurtje meegespeeld. Men stats zijn enabled in config (kan anders nie joinen op server). iemand enig idee hoelang het duurt voor dat deze game in die stats komt?
die stats zijn verdomd handig om een totaal te hebben van je frags, punte enzo

en nu gaan maffe
pi_18182867
quote:
Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef Jump het volgende:

Leviathan:
5 personen.

bestuurder bezit groot kanon. als leviath stilstaat kan je alt fire gebruiken, de lev iath gaat uitklappen naar groter wapen, maar is makkelijk doelwit dan.
welk level zit deze eingelijk!!

nooit gezien namelijk
pi_18182954
In onslaught red planet (ofzoiets) zit een leviathan
pi_18182977
quote:
Op zondag 4 april 2004 23:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
In onslaught red planet (ofzoiets) zit een leviathan
Yep, die staat voor je base en in ONS-Severance zit er ook eentje als je de middelste powernode hebt.
Powered by Janetje®
pi_18183110
hmm m'n pc vias AS-robotfactory duidelijk niet zo'n leuk level.. daar hapert ie wel aardig op
heb daar een gemiddelde fps van 15 en das idd niet echt hoog...
maar ik zal dat level wel vaker testen en ook vooral deathmactes uitproberenm met inhuman bots en god mode aan kijken wat ie daarop doet..
  zondag 4 april 2004 @ 23:51:07 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18183390
Gadverdomme
Na een complete re-install had ik weer fatsoenlijke FSAA, en sinds vandaag heb ik weer last van het feit dat ie dat ineens niet wil draaien (geforceerd dus), en als ik het uitschakel dan hou ik een belabberde performance....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 5 april 2004 @ 00:06:35 #45
12888 Skull-splitter
pi_18183647
Oh, en waar de FUCK is mijn buddielist?
pi_18186777
quote:
We hadden pas met onze clan een LAN, en we staan met z'n allen naar 1 scherm te kijken, en die gast kruipt in die wagen, rijdt wat rond en opeens klapt dat ding uit, hijzelf en iedereen zo van O_O whooooow wtf!
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_18187808
yes yes yes ik ga zodalik de stad in om de dvd te gana halen heeft iemand tips voor in nijmegen?
welke winkel kan ik het beste gaan?
pi_18188708
quote:
Op zondag 4 april 2004 23:27 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Yep, die staat voor je base en in ONS-Severance zit er ook eentje als je de middelste powernode hebt.
Yep, en in ONS-Icarus zitten er twee.. die kun je downloaden (is te zien bij Community menu)
pi_18191354
AS-Robotfactory vind ik wel een kewle map zeg
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_18191463
quote:
Op zondag 4 april 2004 23:21 schreef Jump het volgende:
vraagje ivm die stats.

heb die die stat website ( http://ut2004stats.epicgames.com/index.php ) eens een stats server gezocht en uurtje meegespeeld. Men stats zijn enabled in config (kan anders nie joinen op server). iemand enig idee hoelang het duurt voor dat deze game in die stats komt?
die stats zijn verdomd handig om een totaal te hebben van je frags, punte enzo

en nu gaan maffe
normaal binnen een paar seconde na de mapswitch vd server, maar de 2003 stats loopt ook al een tijdje achter (als ze nog niet plat liggen...)
  Lieve Belg maandag 5 april 2004 @ 13:47:41 #51
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18191569
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:39 schreef hp22 het volgende:
AS-Robotfactory vind ik wel een kewle map zeg
ONS-dawn ruled
pi_18191745
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:47 schreef Jump het volgende:

[..]

ONS-dawn ruled
Ben ik nog niet, ik speel eerst de SP om de nieuwe maps te zien
  Lieve Belg maandag 5 april 2004 @ 14:18:35 #53
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18192325
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:54 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ben ik nog niet, ik speel eerst de SP om de nieuwe maps te zien
zorg dat je genoeg credits hebt voor malcolm
pi_18192509
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:18 schreef Jump het volgende:

[..]

zorg dat je genoeg credits hebt voor malcolm
Ik probeer een beetje spelers te verdienen door andere teams voor een potje insta uit te dagen, NW ben ik niet zo heel erg goed in
  maandag 5 april 2004 @ 15:02:56 #55
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18193440
quote:

[..]

dat staat in het boekje uitgelegd *G*

screens van de voertuigen, uitleg, zie naam[

gamemanual (.pdf, 2,21 MB). als deze niet mag van de modjes, verwijder link dan, of msg me dat ik het maar moet verwijderen

manta:
(klein vliegerke): als bar rechtonder vol is kan je springen, en 2nd fire en crouch gaan een 'duikje' nemen zodat je anderen kan sqeechen, plette

Hellbender:
die klein truck waar je met 3 in kan. 1ste is bestuurder (kan enkel rijden en toeteren), 2de zit in da kanon dat die paarse bollen afschiet (site turret) 2nd fore doet ze één voor één ontploffen. De derde zit in 'groot' kanon achertaan, alt fire is zoom.

goliath:
(tank) 1ste persoon stuurt en schiet, zoomen gaat met alt fire
2de passagier bezit machine gunner

Scorpion:
Dat kleine wagentje dat van die groene 'banden' afschiet
1 persoon maar. alt fire steekt paaar scheermesjes *grin* naar buiten (goed voor te onthoofde )

Raptor:
(helicopter) 1 persoon mogelijk, fire schiet gewoon 'kogels' naar waar ge ikt. alt fire schiet raket af. gaat automatisch mikken op andere raptors en manta's.

Leviathan:
5 personen.

Phoenix:
0 personen, is vliegerke dat de airstrikes brengt. kan je oproepen via de Target Painter.
Je KAN deze neerhalen en de bommen doen ontploffe voor ze de grnd bereiken (makkelijkst met de turrets).

en dan nog 2 spacefighters die je enkel op ONS-MOTHERSHIP tegenkomt (dacktek)

en zeg nu nie dat ik geen uitleg geef
Hoe en waar is die target painter te vinden?
ONS-Dria heb ik airstrikes op mijn dak gehad maar ik kon ze nooit zelf aanroepen.
  Lieve Belg maandag 5 april 2004 @ 15:12:14 #56
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18193662
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:02 schreef Piro het volgende:

[..]

Hoe en waar is die target painter te vinden?
ONS-Dria heb ik airstrikes op mijn dak gehad maar ik kon ze nooit zelf aanroepen.
eventjes servertje opzette voor men eigen, want ik wil hem ook wel eens vinden op die map

edit: Je hebt zo 2 powernodes die maar 1 lijn hebbe (4 en 7), daar staat eer grote toren. achter de toren vind je het punt dat je naar boven brengt. en daar ligt target painter

in het vervolg men server hidden maken zat opeens 8 man op

edit2: screenies: http://users.pandora.be/monkeytail/ut/ (shot 39 en 40à

[ Bericht 17% gewijzigd door Jump op 05-04-2004 15:21:35 ]
  Lieve Belg maandag 5 april 2004 @ 15:29:30 #57
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18194086
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

normaal binnen een paar seconde na de mapswitch vd server, maar de 2003 stats loopt ook al een tijdje achter (als ze nog niet plat liggen...)
al geen updates meer van 24 maart. hopelijk komt er terug verandering in
pi_18200268
quote:

[..]

Phoenix:

[..]
Dat kan inderdaad.. in theorie: tijdens een off-line match (of op een server met bekenden) kun je dat wel uithalen maar tijdens een match on-line moet je dan wel net weten waar die komt en met je turret klaarzitten om 'm neer te halen. In de praktijk is 't met de Raptor enzo niet te doen (kan wel ja) maar meestal zijn de bommen al neer wanneer je 'm kapotmaakt.

Wat wel acceptabel te doen is, is het neerhalen van de bommen zelf met de Shock Rifle
  maandag 5 april 2004 @ 21:18:32 #59
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18204154
Is er ergens ook een lijst met alle eppo's die je in kunt huren tijdens singleplayer? En dan vooral de bots die je via blood rite uit kunt dagen Ik heb nu redelijk wat credits maar wil ff wat goede bots erbij maar heb geen idee welke nu het beste zijn..

Of iemand anders wat tips?
pi_18209648
Wat goed nieuws:
De dag dat Unreal Tournament 2004 in de winkelrekken lag ben je deze natuurlijk meteen gaan kopen. Met vol verwachting dacht je "Ik koop die DVD SE versie". Eenmaal aangekomen in de winkel was die DVD SE nergens te bespeuren... hij was een week uitgesteld. Een week later ging je terug om tot de conclusie te komen dat ze uitverkocht waren. Op het internet was er te lezen dat het een Limited Edition is. Hij zal niet terug verschijnen in de winkelrekken.

Atari had nooit verwacht dat de DVD SE direct uitverkocht ging zijn. Ze hadden iets gemaakt wat aantrekkelijk was.

We zijn nu een tijdje later. Veel teleurgestelde gamers omdat ze de DVD SE niet konden kopen. Ineens pakt EBGames uit met iets schokkends! Unreal Tournament 2004 DVD SE 13 april terug in de winkelrekken. Geen officiële bronnen bevestigden dit dus HomeLAN contacteerde Epic Games en kreeg een bevestigend antwoord terug van Mark Rein. Unreal Tournament 2004 wordt re-released en dit op 13 april.

Natuurlijk zal dit weer alle aspecten bevatten als de originele DVD SE:
- Het eigenlijke spel, op een DVD schijfje
- De Logitech Headset
- De extra dvd met onder andere tutorials om te leren mappen en een "making of"
- De stickers

Let op: dit is geen april grap maar de harde waarheid, en die waarheid bevalt ons wel!
Bronnen:
http://www.homelanfed.com/index.php?id=22177
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=12384

EBGames:
http://www.ebgames.com/ebx/product/242719.asp

PS: Ik heb dit berichtje maar zelf ff neergetypt
pi_18209676
Wacht ff, dit is dus zo'n multiplayer game?
Geen verhaal, maar dom achter mannetjes aanrennen enzo?
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 6 april 2004 @ 00:13:11 #62
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18209718
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 00:10 schreef kastanova het volgende:
Wacht ff, dit is dus zo'n multiplayer game?
Geen verhaal, maar dom achter mannetjes aanrennen enzo?
Mwah.. op zich zit er wel een verhaal in maar dan moet je alle Unreal spellen gespeeld hebben (plus nog enkele mods) voordat je het totale plaatje overzien kunt. Maar verder idd, weinig verhaal, veel actie.
pi_18209790
Inderdaad.
Lijstje van games die je het laten snappen:
- Unreal1 + Uitbreiding (naam vergeten)
- Unreal Tournament (Evt. GOTY Edition)
- Operation Na Pali (Uitbreiding foor Unreal Tournament)
- Unreal 2 + Multiplayer Addon
- Unreal Tournament 2004

Je hoeft Unreal Tournament 2003 niet te spelen want die is crappy.
pi_18210333
Euuuh, laat ik maar even duidelijker zijn...
Ik ben geen zwetende stinknerd die 8 uur met een microfoon op zijn puisterige hoofd in een clan een spel wil spelen; kan ik de download dan maar beter stopzetten?
pi_18210426
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
Ik ben geen zwetende stinknerd die 8 uur met een microfoon op zijn puisterige hoofd in een clan een spel wil spelen; kan ik de download dan maar beter stopzetten?
Euh als je denkt dat iedereen hier dat is. Nee. Het is gewoon een leuk spel, ook voor ff. Er zit idd geen verhaal in. Het hoeft nier per se multiplayer te zijn, kan ook tegen de computer. Maar als je echt verhaal wil kan je beter naar Call of Duty of Far Cry kijken.

Ga nu maar weer verder vrouwen versieren.

PS: 8 uur per dag fokken is wel normaal ?

pi_18210441
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:00 schreef DaFan het volgende:
Euh als je denkt dat iedereen hier dat is. Nee. Het is gewoon een leuk spel, ook voor ff.
Nee, er zullen vast ook wel een aantal meelopers tussenzitten .

Naja, ik weet genoeg, ik gebruik m'n bandbreedte wel voor de Kill Bill dvd .
pi_18210456
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

dinsdag 6 april 2004 @ 12:50:06 #68
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_18216907
quote:

[..]

, troll-poging mislukt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_18217530
quote:

[..]

Ja kill bill dat is pas hoogstaand vermaak
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:30:41 #70
12888 Skull-splitter
pi_18217932
De DVD re-release wordt ZONDER stickers, ZONDER headset, maar wel beide DVD's...
pi_18218764
quote:
hey! iemand die nog in de oudheid leeft
pi_18224078
quote:
Maar ondertussen hang je wel de hele dag op fok rond en praat je over dingen als 'ik gebruik mijn bandbreedte wel...' Volgens mij ben je zelf net zo erg.
Ik kom trouwens niet overeen met jou beschrijving hierboven, aangezien ik niet stink, geen puisterige kop heb, hoogstens 1 uur per dag speel, geen microfoon gebruik en niet in een clan zit.
Jupiler is goed
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:00:33 #73
12888 Skull-splitter
pi_18224429
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:49 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Maar ondertussen hang je wel de hele dag op fok rond en praat je over dingen als 'ik gebruik mijn bandbreedte wel...' Volgens mij ben je zelf net zo erg.
Ik kom trouwens niet overeen met jou beschrijving hierboven, aangezien ik niet stink, geen puisterige kop heb, hoogstens 1 uur per dag speel, geen microfoon gebruik en niet in een clan zit.
Maar hij is Ik-jaag-mensen-op-de-Kastanova, ik bedoel: fuck him
pi_18224593
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar hij is Ik-jaag-mensen-op-de-Kastanova, ik bedoel: fuck him
Ja zo is het, fuck him,of beter nog frag him
pi_18226267
Hoi,

Als ik bezig ben met Single Player en ik kom bij DM-Sulphur aan dan begint de muziek te haperen en heel vaag af te spelen. Niet telkens, hij doet het dan weer ff en lijkt dan net of het stopt dan begint het weer, heel schokkerig dus. Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben. Had hem al opnieuw geinstalleerd, maar heb het preobleem nu weer en alleen vanaf dat level, maar ik heb er vanf dat punt ook last van bij andere levels. Niet echt bij Multiplayer, iemand een oplossing? Het verknalt m'n speelplezier een beetje.
pi_18226556
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
frag him
Dat bedoel ik .
pi_18228051
vandaag met 4 gasten op bloedsnelle server (allemaal 10 ping) .. wil die server pas starten bij 6 mensen

owja kastanova is pas echt de nerd hier lol
pi_18228379
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat bedoel ik .
open een nieuw, kijk-is-hoe-stoer-ik-ben topic ofzo,en lazer op uit dit forum,je naam geeft je herseninhoud prima weer.
pi_18228522
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:25 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

open een nieuw, kijk-is-hoe-stoer-ik-ben topic ofzo,en lazer op uit dit forum,je naam geeft je herseninhoud prima weer.
Een herseninhoud evenredig aan dat van een kast?
Enneuh, tyf anders ff snel op naar Tweakers ofzo stinkende kutnewbie .
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:38:47 #80
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18228739
Gaat weer nergens over hiero.. zullen we gewoon weer on-topic gaan? Kastanova heeft het antwoord op zijn vraag gekregen, mocht het nog niet helemaal duidelijk voor hem zijn zou ik aanraden om de demo eens te downloaden. Scheelt behoorlijk wat bandbreedte en geeft een goede indruk van het spel. Misschien dat iemand nog tips voor mijn vraag heeft?
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:41:11 #81
12888 Skull-splitter
pi_18228814
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat bedoel ik .
Niet iedereen spreekt dezelfde hippe taal als jij, de een roept fraggen, de ander gewoon knal m kapot...
pi_18228903
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet iedereen spreekt dezelfde hippe taal als jij, de een roept fraggen, de ander gewoon knal m kapot...
Dan ben ik dus kennelijk in dit geval niet degene die "hippe taal" spreekt .
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:47:07 #83
12888 Skull-splitter
pi_18228989
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan ben ik dus kennelijk in dit geval niet degene die "hippe taal" spreekt .
Nee, ik zeg alleen dat jij een andere belevingswereld hebt, en dat je je games alleen download geeft al genoeg aan in hoeverre jij je een gamer (wat dan weer gewoon staat voor game-liefhebber) mag noemen...
pi_18229055
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, ik zeg alleen dat jij een andere belevingswereld hebt, en dat je je games alleen download geeft al genoeg aan in hoeverre jij je een gamer (wat dan weer gewoon staat voor game-liefhebber) mag noemen...
Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd's .
Maar ik zie simpelweg niet wat er zo leuk is aan elke dag 8 uur in dezelfde omgeving te gamen met je mede clan-genoten...
Ik vind het echt iets voor de meest contactgestoorde, eenzame kluizenaars die er zijn in gameland, maar dat is mijn mening....

[ Bericht 9% gewijzigd door kastanova op 06-04-2004 19:58:52 ]
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:56:16 #85
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_18229265
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 6 april 2004 @ 20:02:14 #86
12888 Skull-splitter
pi_18229456
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd's .
Maar ik zie simpelweg niet wat er zo leuk is aan elke dag 8 uur in dezelfde omgeving te gamen met je mede clan-genoten...
Ik vind het echt iets voor de meest contactgestoorde, eenzame kluizenaars die er zijn in gameland, maar dat is mijn mening....
Wie zegt dat wij allemaal met [1337-h4xOrZ] tags rondrennen en non stop battles hebben? Ik ben een spel speler, geen prof-sporter. Na een dag klik ik gewoon op het icoontje en rag een uurtje en ga dan slapen ofzo...
pi_18229538
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wie zegt dat wij allemaal met [1337-h4xOrZ] tags rondrennen en non stop battles hebben? Ik ben een spel speler, geen prof-sporter. Na een dag klik ik gewoon op het icoontje en rag een uurtje en ga dan slapen ofzo...
Dan heb ik het kennelijk niet over jou specifiek hé .
Ik heb het over de "gemiddelde" UT2k4 übernerd .
  dinsdag 6 april 2004 @ 20:08:00 #88
12888 Skull-splitter
pi_18229652
Mjah, maar ook daar zijn verschillen in... Niet elk verkocht exemplaar komt bij zo'n ubernerd terrecht, slechts 25% tops zal zo in elkaarsteken...
pi_18229870
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
De DVD re-release wordt ZONDER met stickers, ZONDER met headset, maar wel beide DVD's...
pi_18229912

vandaag de postbode omhelst nadat hij me de Unreal Tournament 2004 DVD Special Edition kwam brengen

dinsdag 6 april 2004 @ 20:46:51 #91
12888 Skull-splitter
pi_18230909
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:15 schreef Flying het volgende:

[..]
Officieel bericht graag, want ik merk steeds vaker dan begrijpend lezen echt een gave is...
  dinsdag 6 april 2004 @ 20:47:35 #92
12888 Skull-splitter
pi_18230931
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:16 schreef AirRaid het volgende:

vandaag de postbode omhelst nadat hij me de Unreal Tournament 2004 DVD Special Edition kwam brengen

That's all? Ik heb haar meteen anaal verwend!
pi_18231176
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

That's all? Ik heb haar meteen anaal verwend!
als het hier een haar was geweest die de post bezorgde........
  dinsdag 6 april 2004 @ 21:01:55 #94
12888 Skull-splitter
pi_18231306
Ach, geef die vent ook een pleziertje!
  dinsdag 6 april 2004 @ 21:07:21 #95
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18231437
2 woorden:
TOP SPEL!

De Gameplay is veel beter geworden dan UT2003.
pi_18232378
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, geef die vent ook een pleziertje!
pi_18232732
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

pi_18233456
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Officieel bericht graag, want ik merk steeds vaker dan begrijpend lezen echt een gave is...
Klik op de bron telenet games.
En anders moet je maar eens de zoekfunctie onder handen nemen op het atari forum
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:22:20 #99
12888 Skull-splitter
pi_18233904
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Flying het volgende:

[..]

En anders moet je maar eens de zoekfunctie onder handen nemen op het atari forum
Tjah, ach, het zal mij aan me reet roesten, heb mijn versie iig al binnen
pi_18239519
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Flying het volgende:
Dan hoop ik dat hun bronnen niet zo sjrot zijn als hun servers
  Lieve Belg woensdag 7 april 2004 @ 16:33:30 #101
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18249987
ooit al eens gevlogen met de leviathan ?

diegene die de map ONS-ICarus kennen weten dat die leviathan daar anders nooit kan komen

http://users.pandora.be/monkeytail/ut/Shot00067.jpg
http://users.pandora.be/monkeytail/ut/Shot00068.jpg
pi_18255197
bugje
Moet je toch dat apparaat uitklappen over een raptor geen zeg maar?
Jupiler is goed
  Lieve Belg woensdag 7 april 2004 @ 19:46:31 #103
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18255480
had die al gezien in http://gamesforum.telenet.be/showthread.php?s=&threadid=203895
maar vandaag zaggek dan raptor staan met leviathan helft over. dus ff proberen dan maar en is tof als je dat op een server doet waar ze die truc niet kennen
pi_18256491
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:16 schreef AirRaid het volgende:

wat is er dan extra special aan de dvd versie??
enne hoe zijn de mappen op de dvd ingedeeld??
is dat soms cd1 t/m cd6 mappen???
ik heb hier namelijk de demo en heb gehoord dat op de dvd versie gewoon de cd's in mapjes zijn geproopt en daarbij een installer is gemaakt...
  woensdag 7 april 2004 @ 20:50:51 #105
12888 Skull-splitter
pi_18257510
Maar dat is dan ook de waarheid, je lijkt wel gek als je steeds die CD's gaat wisselen...
pi_18262753
tis alleen bij installeren he.
Heeft iemand eigelijk de unreal 2003 cd1 opgestuurd om die 7.50 euro te ontvangen ?
Jupiler is goed
  donderdag 8 april 2004 @ 00:38:09 #107
12888 Skull-splitter
pi_18264584
Dan nog, tis gewoon onnodig als het ook op 1 schijfje past...
pi_18269168
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:30 schreef Aurelium het volgende:
Heeft iemand eigelijk de unreal 2003 cd1 opgestuurd om die 7.50 euro te ontvangen ?
euro?? pond.. dat is veel meer dan euro...

zat ik ook over te denken... keb unreal 2003 niet.. maar zag hem laatst bij dixons voor 9 euro liggen...

heb je zowat wel 10 euro winst als je dat doet...
maar tis zo'n gedoe dus ik doe het denk ik niet..
pi_18272954
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:45 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

euro?? pond.. dat is veel meer dan euro...

zat ik ook over te denken... keb unreal 2003 niet.. maar zag hem laatst bij dixons voor 9 euro liggen...

heb je zowat wel 10 euro winst als je dat doet...
maar tis zo'n gedoe dus ik doe het denk ik niet..
Ik heb m dus van play.com en om die korting te krijgen moet je 18 jaar zijn (ben ik nog niet) en in de Uk wonen, maarja, de pre-oder prijs vond ik al goede korting
pi_18274658
Moet toegeven, malcom is echt geen eitje Stond met 6:0 voor, maar toen ineens ging hij toch wat beter spelen en toen was het maar 6:4. Kreeg die gast bijna voor geen meter meer dood, constant shield en een lading hp uit eindelijk toch nog gewoon met 8:5
  Lieve Belg donderdag 8 april 2004 @ 14:25:49 #111
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18274727
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:23 schreef makenshi het volgende:
Moet toegeven, malcom is echt geen eitje Stond met 6:0 voor, maar toen ineens ging hij toch wat beter spelen en toen was het maar 6:4. Kreeg die gast bijna voor geen meter meer dood, constant shield en een lading hp uit eindelijk toch nog gewoon met 8:5
bij malcolm moet je echt op de tijd letten. zorden dat je zeker met 2 punten voorstaat voor je de laatste minuut ingaat. Want die weet volgens mij goed genoeg waar je terug in het spel komt
pi_18281874
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan heb ik het kennelijk niet over jou specifiek hé .
Ik heb het over de "gemiddelde" UT2k4 übernerd .
Jij hebt echt geen idee hoeveel 'normale' mensen met een leven etc dit spel spelen. Ik ken zelfs een ongelofelijk lekkere meid die ook dit soort spellen speelt.

Zat 'populaire' mensen die veel vrienden hebben, uitgaan, sporten en alles die ook dit soort spellen spelen alleen daar hoor je niet zoveel van

Ik erger me ook dood aan echte nerds die alleen maar over games en computers kunnen praten en absoluut geen humor hebben.

Maar ik zie hier maar 1 echt die-hard nerd en dat ben jij. Hele dag achter fok! topics lopen te refreshen die je zogenaamd niets boeien.

Face it, your a nerd

Lieve Belg donderdag 8 april 2004 @ 19:55:32 #113
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18282789
quote:
Op donderdag 8 april 2004 19:19 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee hoeveel 'normale' mensen met een leven etc dit spel spelen. Ik ken zelfs een ongelofelijk lekkere meid die ook dit soort spellen speelt.

Zat 'populaire' mensen die veel vrienden hebben, uitgaan, sporten en alles die ook dit soort spellen spelen alleen daar hoor je niet zoveel van

Ik erger me ook dood aan echte nerds die alleen maar over games en computers kunnen praten en absoluut geen humor hebben.

Maar ik zie hier maar 1 echt die-hard nerd en dat ben jij. Hele dag achter fok! topics lopen te refreshen die je zogenaamd niets boeien.

Face it, your a nerd

men zus heeft het zelf een tijd gespeeld. en zij speelt meestal spellekes zoals RCT, the sims enzo (bedoel er niet mee dat ze nu hip )
pi_18283219
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:23 schreef makenshi het volgende:
Ik kon er niet meer tegen, NW is eigenlijk niet mijn ding, en een bot die vals speelt vind ik de druppel. Eerste paar frags gaat t lekker maar dan zet ie ineens zn aimbot aan ofzo , heb gewoon nadat ik voorstond en gekilled was de tijd gewacht tot ik gewonnen had, lame maarja, ik kan niet tegen cheatende bots
pi_18285356
weet wat je bedoeld. Stond met 8:0 voor...en toen ineens viel hij bijna niet meer dood te maken en fragte hij er maar op los. Tis leuker tegen menselijke spelers Die zijn juist niet allemaal zo perfect
pi_18290408
Net weer een aantal potjes Onslaught gespeeld

Damn dit spel roeleert echt

en nee kben geen nerd, kga morgen gewoon uit met de rest van mn vrienden, dit was effe afreageren na een week tentamen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_18294467
Dutch Dictators UT2004
Deze clan is eigenlijk de overgang van onze democlan naar de full, daarom ook het nieuwe topic.

De clan is helemaal nieuw, er moeten dus nog heel wat leden bijkomen en de spelmodes zijn nog niet gekozen ( deze zullen namelijk door de leden gekozen worden )

Verder is dit een vooral een funclan maar als blijtk dat we in een bep. onderdeel erg goed zijn zullen we daar op verder bouwen.

voor iederen die lid wil worden, vul onderstaande in en stuur het op. Dan houden we een trial ( kans dat je aangenomen word is rond de 90% als je het een beetje kan ) ( laast staan als je gevorderd bent )

Dutch Dictators [DD]

Inschrijfformulier:

Persoonlijke gegevens:

Naam:
Achternaam:

Game gegevens:

Favoriete Map:
Favoriete Gun:
Favoriete Voertuig:

Jouw voorkeur gaat uit naar(zet kruisje achter wat van toepassing is):

Instagib: …
NW: …

Ladders die clan volgens jou moet joinen(zet kruisjes achter desbetreffende ladder):

UT2004 Double Domination .....
UT2004 Bombing Run .....
UT2004 Instagib Bombing Run .....
UT2004 Instagib Double Domination .....
UT2004 Assault .....
UT2004 Instagib Team Deathmatch .....
UT2004 Capture The Flag .....
UT2004 Instagib Capture The Flag .....
UT2004 Team Deathmatch .....
UT2004 Onslaught ......

Persoonlijke Motivatie + Sterkte Punten:

Zet hier dus neer, waarom jij de clan wil joinen en wat je sterkste punten zijn
(bijv: 1 vs 1 gevechten, rijden met een manta of avrils locken enz..........)

greetz |DD| HerPeS

mailen kan naar: dutchdictators@hotmail.com
website: is er nog niet

DEGENE DIE EN WEBSITE WIL MAKEN VOOR DE CLAN MAG ZONDER TRIAL LID WORDEN EN HEEFT BEP. VOORRECHTEN
pi_18294843
Beetje vreemd dat als iemand een website maakt,dat hij dan gelijk lid mag worden,dat kan wel de grootste loser ter wereld zijn dan
pi_18295160
jah maar we hebben website nodig, trouwens kunnen er ook FOK clan van maken
pi_18295898
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 11:09 schreef JoPJe het volgende:
jah maar we hebben website nodig, trouwens kunnen er ook FOK clan van maken
dan maak je toch zelf een website?
zoek is naar het progamma netobjects fusion,stelt echt niks voor om een website te maken hoor
pi_18296516
hmm ff proberen dan maar, zijn er nog mensen die lid willen worden ?
pi_18296725
Lekkere naam hoor voor een clan

Ik heb mn eigen clan, toch bedankt.

[DD] is trouwens ook een duitse iBR clan, genaamd Die Dinos, denk zeg t effe
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_18297126
Ik ben niet goed genoeg voor een clan
ik speel altijd wel bij de mokum-x clan
pi_18298058
hmmm okj, jammer ( naam wijzigen we niet ) zou ik hiervoor apart topic openen voor clanwerving ?
pi_18301740
denk het niet, ik denk dat je dan ook zowiezo al op t verkeerde forum zit...
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 12:18 schreef TheGHunter het volgende:
Ik heb mn eigen clan, toch bedankt.
hehe, m2

Jullie bestaan dus toch nog ?

Nog in cups bezig ? ik die IDomega namelijk gewoon nog spelen...
pi_18342180
onslaught blijft het mooiste wel,maar snap alleen niet dat zo weinig mensen live hoort praten nog
pi_18342205
quote:
Op zondag 11 april 2004 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
onslaught blijft het mooiste wel,maar snap alleen niet dat zo weinig mensen live hoort praten nog
je moet wel de channels 'joinen'
  zondag 11 april 2004 @ 14:53:58 #128
12888 Skull-splitter
pi_18345652
quote:
Op zondag 11 april 2004 12:32 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

En standaard doet ie het al. Probleem is dat er per server wel 4 nationaliteiten rondlopen, en de berichten vaak maar half doorkomen...
pi_18348873
quote:
Op zondag 11 april 2004 12:32 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

ik join alle channels maar dat is ook echt een minpunt heel veel mensen vergeten dat denk ik
pi_18399485
het topic bloed een beetje dood lijkt het wel,dat kan niet aan het spel liggen
pi_18400061
Ik heb de afgelopen paar dagen geen tijd gehad om het te spelen, en daar baal ik van...
En het is in dit topic inderdaad opvallend rustig..
pi_18400856
ik heb ook weinig gespeeld de laatse dagen. Ben vandaag weer een beetje begonnen. Het probleem is dat we een beetje uitgepraat zijn denk ik
Jupiler is goed
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:36:53 #133
75598 rijkie_v
Dat Enge Jongentje
pi_18401211
Ik sanp dus geen zak van Onslaught, ik heb het boekje gelzen enz. maar ik snap het niet!
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:38:06 #134
75598 rijkie_v
Dat Enge Jongentje
pi_18401247
dat live praten zuigt echt, je kan amper iets horen en meestal zijn het puberale nerdjes die dingen als Lick my Cock enz. roepen
pi_18401693
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef rijkie_v het volgende:
Ik sanp dus geen zak van Onslaught, ik heb het boekje gelzen enz. maar ik snap het niet!
wat snap je dan niet
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:02:22 #136
12888 Skull-splitter
pi_18401924
Moet bekennen dat ik met de Demo ook even nodig had om Onslaught te doorgronden

Maar heb het net weer een uurtje gespeeld
pi_18402311
quote:
Ok, tis niet zo moeilijk. Je hebt twee PowerCores (rood en blauw team) en het doel is de PowerCore van 't andere team te vernietigen. Je moet een weg maken naar de andere PowerCore door PowerNodes aan elkaar te linken door ze te bouwen. Je kunt op je kaart zien hoe je een weg van je eigen PowerCore naar de andere PowerCore kunt maken. Zodra die weg er is, kun je de PowerCore van de tegenstander aanvallen. Als ie kapot is, scoor je 2 punten. Doe je dat in OverTime (buiten de tijdlimiet dus), dan 1 punt. Je bouwt een PowerNode door door de gele particles wolk te lopen en dan a) te wachten (maar da's niet zo slim) of b) het bouwen te versnellen met je Link Gun Altfire, zo krijg je sneller je Nodes gebouwd. Verder kun je alleen een vijandelijke PowerNode kapot maken als er een Node van je eigen team aanvast zit (via de Link Setup die je op het kaartje ziet). Je kunt PowerNodes v.d. vijand niet kapot maken als er geen Node van je eigen team aan vast zit. Dat is eigenlijk wel het principe. Verder heb je dus nog de voertuigen, die je allemaal ook kan gebruiken
pi_18402326
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:

Maar heb het net weer een uurtje gespeeld
't blijft idd een goeie gamemode
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:31:59 #139
12888 Skull-splitter
pi_18402709
Mjah, alleen moet je wel een goed team hebben
pi_18411221
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 15:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
denk het niet, ik denk dat je dan ook zowiezo al op t verkeerde forum zit...
[..]

hehe, m2

Jullie bestaan dus toch nog ?

Nog in cups bezig ? ik die IDomega namelijk gewoon nog spelen...
Hoezo late reactie >ID< is definitief dood, maar ik heb mn eigen clan opgericht, waar ik nu dus ook zelf in speel . IDomega bestaat/bestond nog steeds, ook omdat er een aantal members van >ID< zijn overgestapt naar Omega (PengYou en Sanction bijvoorbeeld).
pi_18421571
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, alleen moet je wel een goed team hebben
True, je kan in je eentje best lekker bezig zijn maar een goed team heb je toch wel nodig.
  woensdag 14 april 2004 @ 19:17:48 #142
12888 Skull-splitter
pi_18423101
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:08 schreef Simeon het volgende:

[..]

True, je kan in je eentje best lekker bezig zijn maar een goed team heb je toch wel nodig.
Mjah, leuk als je vooruitdenkt en alvast naar de volgende node gaat terwijl de rest allemaal vrolijk bij de vorige blijft hangen...
pi_18423444
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, leuk als je vooruitdenkt en alvast naar de volgende node gaat terwijl de rest allemaal vrolijk bij de vorige blijft hangen...
Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercore
pi_18425313
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercore
Ja of dat ene level met die 2 hoofdnode`s en 1 powercore loop je je debiel heen en weer
  woensdag 14 april 2004 @ 21:08:04 #145
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_18426416
quote:
Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.

http://www.fraggle.nl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=7
Shaven..... not furred
pi_18427880
quote:
Op woensdag 14 april 2004 21:08 schreef bastardhost het volgende:

[..]

Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.

http://www.fraggle.nl/mod(...)7
Toegankelijk voor geregistreerde leden...
  woensdag 14 april 2004 @ 22:09:16 #147
12888 Skull-splitter
pi_18428116
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

met zijn allen is niet goed, maar hem gewoon open laten is ook niet goed...
  Lieve Belg woensdag 14 april 2004 @ 23:16:48 #148
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18430426
quote:
Op woensdag 14 april 2004 21:08 schreef bastardhost het volgende:

[..]

http://www.fraggle.nl/mod(...)7
je hebt de leviathan nog niet beschreven
pi_18431312
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:16 schreef Jump het volgende:

[..]

je hebt de leviathan nog niet beschreven
Nee die ontbreekt wel even ja,maar voor de rest een duidelijke handleiding voor onslaught
pi_18443746
Dutch Dictators,

wij zoeken nog steeds leden , de teller staat momenteel op 7 goede leden.
wij gaan binnekort onze eerste wars spelen, ingeschreven zijn we wel al op clanbase.

de website is ook een beetje op gang gekomen www.dutchdictators.tk
als je meer wil weten of wil joinen mail dan dutchdictators@hotmail.com

groet |DD|HerPeS
pi_18444681
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:59 schreef JoPJe het volgende:
Dutch Dictators,

wij gaan binnekort onze eerste wars spelen, ingeschreven zijn we wel al op clanbase.

groet |DD|HerPeS
heb je geen ipadres van de server of een naam ik wil wel is kijken wat jullie goed vinden
pi_18445290
hebben geen eigen server maar jij zit toch al in clan, kijk over een maand maar eens op de onslaught ladder
pi_18445328
staan jullie in de deadmatch lijst met de naam dutchdictators?
pi_18445380
neej duz, gaan ICTF , ITDM en Ons spelen hebbuh alleen eerst nog iets meer leden nodig, zodat we nooit te kort hebbuh voor een war
pi_18445444
er staan 8 members op je site, ik raad je aan om het bij dat aantal te houden...
pi_18445951
Heb ff op de site gekeken, maar een PPH van 2195 is mij iets te goed Suc6 met de clan verder
pi_18446247
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
Heb ff op de site gekeken, maar een PPH van 2195 is mij iets te goed Suc6 met de clan verder
De tijd in de screenie is verkeerd natuurlijk, of verwacht je dat iemand met 4 kills en 12 deaths & een ping van +180 nog steeds een pph (fph) van 390 in NW kan hebben...

Is iets vaags in de server, is in ut2k3 ook. Heb je een war van 20 minuten gespeelt, scores van 200 gehaalt en op de screens staat dat er 5 seconde is gespeelt...

[edit] En aan de hand van de tijd + de score berekent hij de fph, vandaar dat die zo hoog is...
pi_18446493
Dutch Dictators,

groet |DD|HerPeS

dat ene lid op de site moet nog een trial doen vandaar, verder mag je best lid worden , leden moeten wel aardig kunne uten maar hoeven niet godlike niveau te halen van een bot
pi_18446580
Ik hoef geen lid te worden hoor, ik run al 1,5 jaar een ut2k3 clan, vandaar dat ik je aanraad om niet meer dan 8 leden te nemen...
pi_18446655
En ik zit niet bij een clan,ik speel altijd op een server van een clan
pi_18447726
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:03 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik hoef geen lid te worden hoor, ik run al 1,5 jaar een ut2k3 clan, vandaar dat ik je aanraad om niet meer dan 8 leden te nemen...
Vind je? Ik denk dat wanneer je 2 verschillende gametypes speelt (ONS en iTDM bijvoorbeeld) dat je toch wel wat meer als 8 leden nodig hebt.

Ikzelf heb ik mn clan nu 9 members, waarvan er 5 echt goed zijn in ONS, en 4 echt goed in iBR. Ikzelf speel beide, net als mn mede Clanleader. Voor de rest recruit ik echt op 2 verschillende teams. Ik wil voor bijvoorbeeld ONS minimaal 8 leden hebben, hetzelfde geldt voor de Insta members. Het verschilt gewoon teveel van elkaar en wil je in beide gametypes echt goed worden met je clan zul je toch 2 teams moeten opstarten, die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
8 members voor een clan die ONS, iTDM en iCTF speelt lijkt mij te weinig IMHO.
pi_18447753
En wat die screenies betreft, wat wil je, tegen een stel n00bs, op een kleine map, met de laagste ping van allemaal
pi_18447774
inderdaad en daarom, als je nog niet in een clan zit en het lijkt je leuk om georganiseerd te gamen tegen andere clans, join !
pi_18447865
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:48 schreef JoPJe het volgende:
inderdaad en daarom, als je nog niet in een clan zit en het lijkt je leuk om georganiseerd te gamen tegen andere clans, join !
Ik wil wel eens een practice war tegen jouw clan als je t niet erg vind.

iTDM of ONS, mij maakt het niet uit.

Server regel ik wel

Kom maar ns langs op #evo.ut op de quakenet.org IRC server, kunnen we wat regelen.
pi_18448893
Je kan 2 verschillende teams hebben ja, maar wij spelen iTDM en iCTF, en dat probeer ik met een vaste groep te doen omdat dat gewoon royaal ten goede komt voor de clan. Enige onderscheid die ik eventueel kan maken is tussen een insta team en een NW team, maar mischien dat dat met onslaught anders zit...

Maar bekijk maar eens de beste clans, die hebben niet meer dan 8 spelers, en ik heb zelf de fout gemaakt om een clan te beginnen met zoveel members, dat we 2 groepen hadden met ieder 18 members, en als dan opeens iedereen active is dan is er herrie in de tijd

En met 2 groepen bedoel ik een A en een B team voor dezelfde gametypes... nooit aan beginnen !
pi_18450306
Nee dat lijkt me ook logisch, dan krijg je competitie binnen de clan, daar zit ik helemaal niet op te wachten

Maar iCTF en iTDM is goed met elkaar te combineren.

In >ID< hadden we ook maar 8/9 members, voor 1 gametype => iBR

Dat wierp zn vruchten af, we wonnen zowat alles
pi_18450503
mm keb al paar dagen niet gespeelt... moet toch vanavond ff weer die ut2k4 cd erin drukken hoor... keb namelijk weer zin in een lekker potje knallen...
pi_18461119
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:38 schreef TheGHunter het volgende:
Nee dat lijkt me ook logisch, dan krijg je competitie binnen de clan, daar zit ik helemaal niet op te wachten

Maar iCTF en iTDM is goed met elkaar te combineren.

In >ID< hadden we ook maar 8/9 members, voor 1 gametype => iBR

Dat wierp zn vruchten af, we wonnen zowat alles
ja precies, dat bedoel ik... ik ben de laatste 3 cups met 3 compleet nieuwe teams moeten beginnen, alleen Sick en ik bleven steeds over...
pi_18472558
De enigste die ik nog wel ns op pubs zie spelen van GNA is Trulli
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:51:57 #170
36043 Inspiration
flame attraction
pi_18473314
Sinds wanneer is die PPH goed te noemen dan?
pi_18476469
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef Inspiration het volgende:
Sinds wanneer is die PPH goed te noemen dan?
en pph is ?
pi_18477836
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

en pph is ?
in ut2k3 betekende fph Frags Per Hour

PPH is hetzelfde, alleen noemen ze het anders ofzo
pi_18478334
PPH=points per hour.

Verschilt niet zoveel met FPH, maar alleen telt die alleen dan de punten van de vlaggen er enzo bij.
pi_18478559
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:10 schreef TheGHunter het volgende:
De enigste die ik nog wel ns op pubs zie spelen van GNA is Trulli
true, hij richt zich atm op ut2k4 NW, sinds hij daar een eigen clan voor heeft, en sinds hij eindelijk een degelijke adsl verbinding heeft
pi_18479602
gaat nog ff onslaughten
  zaterdag 17 april 2004 @ 01:06:52 #176
12888 Skull-splitter
pi_18482418
Goed, waarom tref ik altijd teams die geen ZAK goed kunnen doen?
pi_18485935
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, waarom tref ik altijd teams die geen ZAK goed kunnen doen?
ja leuk is dat he``
ik had ook de grootste ruzie weer gisteren,kon telkens de basis verdedigen,en dat is niet zo erg maar iedere keer binnen 5 minuten
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:33:47 #178
75598 rijkie_v
Dat Enge Jongentje
pi_18488382
Heeft iemand misschien een clan waar ik bij kan horen?
pi_18489096
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:33 schreef rijkie_v het volgende:
Alleen als je ONS of iBR speelt en daar goed in bent
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:43:48 #180
12888 Skull-splitter
pi_18489425
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

ja leuk is dat he``
ik had ook de grootste ruzie weer gisteren,kon telkens de basis verdedigen,en dat is niet zo erg maar iedere keer binnen 5 minuten
Mjah, gisteren was het zo dat de node bij de basis was overgenomen, en wat doen de eikels? Massaal naar de andere kant van het level, want daar knipperd een icoontje op de map

Echt, brainiacs af en toe...
pi_18490356
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:33 schreef rijkie_v het volgende:
onze clan speelt ONS, ITDM en ICTF maar je hoeft natuurlijk niet in elke mode mee toe doen, je bent van harte welkom.
pi_18494491
He TheGhunter ik zag jouw gister ff in Geal jij was [EvO]Ghunter toch?? ik was Un@BOMB3|2
pi_18507011
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef soekenahhh het volgende:
He TheGhunter ik zag jouw gister ff in Geal jij was [EvO]Ghunter toch?? ik was Un@BOMB3|2
Hehe ik herinner me je nog

Das wel leuk om te horen, niet dat ik goed speelde ofzo daar, kwas effe mn nieuwe crooshair aan het uitproberen
pi_18510402
yow, challenge @ Cb accept hem ff The GHunter
pi_18556538
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:01 schreef JoPJe het volgende:
yow, challenge @ Cb accept hem ff The GHunter
Done

Vanavond dus 2 clans tegen elkaar die beide een Fokker als Clanleader hebben .

Ik post de screens na de war ^^.
pi_18556958
welke maps, gamemode, settings etc?
pi_18564265
kunnen jullie geen server starten voor fokkers?
pi_18564367
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:
welke maps, gamemode, settings etc?
Onslaught 5 tegen 5 ( |DD| heeft te weinig members voor vanaaf)

1e map: Torlan (map van |DD|)
2e map: Dria ( map van ]EvO[)

Wordt gespeeld op een geleende server aangezien de ]EvO[ server (mijn server)nog niet beschikbaar is (duurt een week bij gs.net ofzo )

2x 15 minuten op elke map, standaard CB settings voor wars

Ik heb dr zin an
pi_18564394
we moeten ook een keer een fok onslaught organiseren
pi_18564534
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
we moeten ook een keer een fok onslaught organiseren
Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournament
pi_18567325
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournament
ok dan doen we
pi_18567533
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Toppie
Jupiler is goed
pi_18568230
heeft iemand trouwens die onslaught xp levels al er in staan?
en is het wat?
pi_18568749
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:
heeft iemand trouwens die onslaught xp levels al er in staan?
en is het wat?
Kheb ze vandaag gedownload, nog niet geprobeerd. Doe ik morgen wel ns bekijken
pi_18569378
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:09 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Kheb ze vandaag gedownload, nog niet geprobeerd. Doe ik morgen wel ns bekijken
oh ik ook ga ze nu ff bekijken heb ze net binnen
pi_18571946
Okeej de war is gespeeld

Helaas had |DD| maar 4 man tot hun beschikking dus echt helemaal eerlijk werd het nooit. We hebben 2 maps afgewerkt met 5 tegen 4. Nadat definitief bleek dat de 5e man niet meer kwam zijn we over gestapt op 4 vs 4.

Niet dat het veel uitmaakte

de screenshots:

ONS-Torlan:

ONS-Dria:

ONS-ArcticStrongHold

ONS-Severance

Niks kwaads tov |DD|, maar ze speelden erg n00b naar mijn mening . Ik ben benieuwd of ze met 6 man wel iets kunnen uitrichten.

GG |DD|

ps. let niet op de tijden of de pph, want we hebben bij sommige maps een paar minuten gewacht voordat alle DD er waren
pi_18578644
hmmm, ging inderdaad kut. Was onze eerst x samen in de opstelling. Verder had ik altijd meer kills dan deaths dus lag niet aan mij:P. Nee was gwoon dom dat we met 4 waren. Tactiek was totaal gericht op die 5de man ( die we duz te kort kwamen bij Torlan in het midden ) en ( bij Dria bij de eerst node waar je tank kan halen ) laatste 2 maps besloten we om gewoon hun proberen te overrunnen. Waren op artic ook goed op weg maar toen was onze node die core vulnerable maakt opeens weg...........Laaste map @ Severance hevige strijd om middelste node ( levithian ) verloren die helaas.....Toen kwam target painter steeds, schijnbaar geen superweapon, daardoor konden we nooit echt teruggekomen. Was duidelijk dat we de volgende x onze onslaught leden moeten laten spelen en niet kijken wat de insta spelers kunnen uitrichten. Verder ook iets meer oefenen als team.

overall: GG
pi_18585939
zo duidelijke standen wel
maar geen superwapens zijn geen superwapens,moet je ook niet met een targetpainter aankomen.
pi_18586278
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:41 schreef Ghostbuster het volgende:
zo duidelijke standen wel
maar geen superwapens zijn geen superwapens,moet je ook niet met een targetpainter aankomen.
Ach ze hadden dat vliegtuig ook kunnen neerschieten met de turrets
Targetpainter valt niet tot de categorie superweapons, dus is t ook regelementair om ze te gebruiken
pi_18586367
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:54 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ach ze hadden dat vliegtuig ook kunnen neerschieten met de turrets
Targetpainter valt niet tot de categorie superweapons, dus is t ook regelementair om ze te gebruiken
Het zijn geen score`s voor een clan zowiezo
maar ze beginnen mischien net met onslaught, en daar komt toch wel best tactiek bij kijken.
ik word ook vaak helemaal weggespeeld op servers.sta je alleen je basis te verdedigen steeds.
pi_18586555
Het was voor beide clans de 1e war in Onslaught.

Was de 1e keer voor ons dat we in die samenstelling speelden .

Daarbij zijn we ook allemaal insta spelers dus wisten we totaal niet waar we stonden in de nw onslaught competitie. Daarom speel ik liever een paar pittige practices voordat we de ladder ingaan.

|DD| wil ik over een paar weken wel weer ns zien spelen, kijken of ze flink vooruit zijn gegaan.
pi_18586619
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:06 schreef TheGHunter het volgende:
Het was voor beide clans de 1e war in Onslaught.

Was de 1e keer voor ons dat we in die samenstelling speelden .

Daarbij zijn we ook allemaal insta spelers dus wisten we totaal niet waar we stonden in de nw onslaught competitie. Daarom speel ik liever een paar pittige practices voordat we de ladder ingaan.

|DD| wil ik over een paar weken wel weer ns zien spelen, kijken of ze flink vooruit zijn gegaan.
owww dd waren die nieuwe clan dutch dictators
pi_18586670
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

owww dd waren die nieuwe clan dutch dictators
idd
pi_18592833
wel mooie levels die xp levels,we krijgen nog veel mooie levels te zien denk ik
als je deze 2 al bekijkt.
pi_18592960
Wat vinden jullie van ONS-Dria? Ik vind dat echt een van de mooiste maps die ik ook gezien heb. Heerlijk om met een manta over dat uitgestrekte ijs te zweven en ik zit ook bijna van die wolkjes te ademen achter mn pc vanwege die sfeer van een extreem koude nacht die er in dat level hangt.
En als je voertuig halverwege kapot gaat... sta je daar op die ijsvlakte en dan kun je gaan rennen en rennen en ik voel mezelf gewoon bijna uitglijden op dat ijs. En niemand te zien verder, alleen een paar besneeuwde dennenbomen op een besneeuwde kust...Pracht level gewoon, ook die middeleeuwse stijl komt zeer goed tot zn recht.
Jupiler is goed
pi_18593309
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:35 schreef Aurelium het volgende:
Wat vinden jullie van ONS-Dria? Ik vind dat echt een van de mooiste maps die ik ook gezien heb. Heerlijk om met een manta over dat uitgestrekte ijs te zweven en ik zit ook bijna van die wolkjes te ademen achter mn pc vanwege die sfeer van een extreem koude nacht die er in dat level hangt.
En als je voertuig halverwege kapot gaat... sta je daar op die ijsvlakte en dan kun je gaan rennen en rennen en ik voel mezelf gewoon bijna uitglijden op dat ijs. En niemand te zien verder, alleen een paar besneeuwde dennenbomen op een besneeuwde kust...Pracht level gewoon, ook die middeleeuwse stijl komt zeer goed tot zn recht.
ja die vind ik ook erg mooi,heb je die nieuwe 2 ook al gedownload? zit er ook 1 bij die heel duister is,
alleen barst het van de hobbels overal.
pi_18593799
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:51 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

ja die vind ik ook erg mooi,heb je die nieuwe 2 ook al gedownload? zit er ook 1 bij die heel duister is,
alleen barst het van de hobbels overal.
Ik zal ze binnenkort eens downloaden
Je hoort nog van me
Jupiler is goed
pi_18595053
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:14 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ik zal ze binnenkort eens downloaden
Je hoort nog van me
ja is goed ze staan op de offical unreal website
pi_18598481
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

ja is goed ze staan op de offical unreal website
Ja, ik had ze al wel gezien maar ik was te lui om ze te downen
Jupiler is goed
  donderdag 22 april 2004 @ 00:51:35 #210
36043 Inspiration
flame attraction
pi_18600266
Zijn dat die "ownage mappen" die je ook via ingame kan downloaden?
Bij community heb je die optie namelijk
pi_18616542
quote:
Op donderdag 22 april 2004 00:51 schreef Inspiration het volgende:
Zijn dat die "ownage mappen" die je ook via ingame kan downloaden?
Bij community heb je die optie namelijk
ik heb geen idee wat ownage mappen zijn
maar het zijn gewoon 2 nieuwe onslaught mappen
pi_18616916
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:36 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

ik heb geen idee wat ownage mappen zijn
maar het zijn gewoon 2 nieuwe onslaught mappen
Daar kun je ONS-Icarus vinden om te downloaden.
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:20:09 #213
35662 Heintje
Gears of War.
pi_18633237
Deze vraag is hier al eerder voorbij gekomen. Maar er is geen andword op gekomen. (misschiein in de vorige delen)

Met welke leden is je team het beste. Dus voor welke leden moet je gaan spelen in de bloodrites?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  maandag 26 april 2004 @ 21:18:23 #214
93227 Raph85
Less is more
pi_18704981
http://www.unrealplayground.com/
1ste post hiero, zie jullie alleen lullen over maar 2 nieuwe mappen.
Maar Hier staan vet veel mega coole ultra super dikke mappen.

Enjoy
pi_18708466
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:18 schreef Raph85 het volgende:
http://www.unrealplayground.com/
1ste post hiero, zie jullie alleen lullen over maar 2 nieuwe mappen.
Maar Hier staan vet veel mega coole ultra super dikke mappen.

Enjoy
Oh cool thanks
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:14:40 #216
93227 Raph85
Less is more
pi_18723056
Zelf speel ik de laatste tijd veel DM-TDB-Aztec met soms remote strike mod.
En met onslaught is ONS-KAKMO[UPC] zeer geil
pi_18751660
Is er hier iemand die toevallig ook de Limited Edition van UT2004 heeft gekocht?
Zo ja, hoe denk jij over het feit dat we nog een headset horen te krijgen.

Er zat bij mij, en waarschijnlijk bij iedereen die de limited edition heeft gekocht, een brief bij dat de headset nog niet beschikbaar was toen de verpakking werd gemaakt. Je moest een e-mail sturen naar Atari met daarin de gegevens van de winkel (adres, plaats, enz) waar je de headset dan na 6 mei kan gaan ophalen.

Ik ga me steeds meer afvragen of ik inderdaad na 6 mei een headset kan ophalen.
Ik denk namelijk zelf van niet

Wat denken jullie?
Time's fun when you're having flies.
pi_18752974
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:02 schreef krazny het volgende:
Is er hier iemand die toevallig ook de Limited Edition van UT2004 heeft gekocht?
Zo ja, hoe denk jij over het feit dat we nog een headset horen te krijgen.

Er zat bij mij, en waarschijnlijk bij iedereen die de limited edition heeft gekocht, een brief bij dat de headset nog niet beschikbaar was toen de verpakking werd gemaakt. Je moest een e-mail sturen naar Atari met daarin de gegevens van de winkel (adres, plaats, enz) waar je de headset dan na 6 mei kan gaan ophalen.

Ik ga me steeds meer afvragen of ik inderdaad na 6 mei een headset kan ophalen.
Ik denk namelijk zelf van niet

Wat denken jullie?
Bij mij zat er gewoon een headset in de doos
Had alleen geen sticker...

Zou slecht voor hun imago zijn als ze iederen die geen headset heeft gekregen gaan naaien, dus volgens mij zit dat wel goed.
pi_18754754
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef McLaren het volgende:

Bij mij zat er gewoon een headset in de doos
Had alleen geen sticker...

Zou slecht voor hun imago zijn als ze iederen die geen headset heeft gekregen gaan naaien, dus volgens mij zit dat wel goed.
Hmzz..
Bij mij zat er én GEEN headset.. én GEEN sticker in de doos.
Er zat alleen "ter compensatie" een poster in.. OMFG..wat moet ik met zo'n poster?
Ik wil die HEADSET...k heb er tenslotte voor betaald ook!

'K heb er echt een slecht gevoel over..
Ik heb t spel gekocht bij de Free Record Shop in Utrecht. Over 2 weken zal ik daar maar eens gaan kijken... op goed geluk.
Time's fun when you're having flies.
pi_18856597
ik heb hem net ook gehaald

zin in...

hopelijk trekt mijn vid kaart het, anders moet ik dus een nieuwe halen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_18859823
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:35 schreef CaLeX het volgende:
ik heb hem net ook gehaald

zin in...

hopelijk trekt mijn vid kaart het, anders moet ik dus een nieuwe halen
Wat heb je voor kaart dan ?
pi_18863605
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wat heb je voor kaart dan ?
je hoeft niet veel soeps te hebben...

geforce 2 TI 32 mb... loopt hij prima op ... (op doos staat minimaal 64.. onzin )
pi_18864349
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:58 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

je hoeft niet veel soeps te hebben...

geforce 2 TI 32 mb... loopt hij prima op ... (op doos staat minimaal 64.. onzin )
Dan heb je waarschijnlijk wel 512 geheugen
pi_18864501
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk wel 512 geheugen
nope... 256 mb ddr

AMD 1600 XP
256 MB DDR
Geforce 2 TI 32 mb
120 gb 7200 hd

en mijn details staan zeker niet op het laagste (resolutie van 800 x 600)
pi_18864743
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nope... 256 mb ddr

AMD 1600 XP
256 MB DDR
Geforce 2 TI 32 mb
120 gb 7200 hd

nou valt niks tegen dan alleen de laadtijden van een onslaught level wel denk ik
  maandag 3 mei 2004 @ 20:58:36 #226
61258 Aurelium
Aurelius
pi_18865450
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nope... 256 mb ddr

AMD 1600 XP
256 MB DDR
Geforce 2 TI 32 mb
120 gb 7200 hd

Ik wens je veel succes
Jupiler is goed
pi_18869255
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes
pi_18876647
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

nou valt niks tegen dan alleen de laadtijden van een onslaught level wel denk ik
nee.. echt serieus...

moet wel toegeven dat ik een paar van die vinkjes uit moet zetten anders lukt het idd niet.. maar ik vind het echt meevallen... laadtijd is idd wel lang.. sommige levels gaat het sneller.. maar sommige levels zijn er al een paar nodes in beslag genomen..

en ik moet ook wel toegeven dat die screenshot (op internet en hier) er allemaal veeeeeeeeele male stoerder eruit zien...

maar het spel is heel goed te spelen.. weinig schokken.. ben vaak zat eerste geworden.. speel ook vaak in servers met 20 mensen.. geen probleem.. echt!!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:07:21 #229
61258 Aurelium
Aurelius
pi_18878679
Damn wat is dit spel soms toch heerlijk. Alles gaat dan opeens perfect. Ik had al een killing spree, vervolgens vind je plots een redeemer die je maar snel afschiet in een meestal druk gebied: Ultra kill + rampage. vervolgens vind je een damadge amplifier en krijg je met de schock combo nog een mega kill+dominating en heb je gewonnen
Sta je daar echt zo van... wtf
Jupiler is goed
pi_18883371
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 11:38 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nee.. echt serieus...

moet wel toegeven dat ik een paar van die vinkjes uit moet zetten anders lukt het idd niet.. maar ik vind het echt meevallen... laadtijd is idd wel lang.. sommige levels gaat het sneller.. maar sommige levels zijn er al een paar nodes in beslag genomen..

en ik moet ook wel toegeven dat die screenshot (op internet en hier) er allemaal veeeeeeeeele male stoerder eruit zien...

maar het spel is heel goed te spelen.. weinig schokken.. ben vaak zat eerste geworden.. speel ook vaak in servers met 20 mensen.. geen probleem.. echt!!
Nou wees blij scheelt toch weer een paar euro`s dan
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:28:28 #231
61258 Aurelium
Aurelius
pi_18890847
Download ons-MarioIslands eens
Die map is echt fucking hilarious
Jupiler is goed
pi_18906799
quote:
Geachte klant,

Tot onze grote spijt heeft de leverancier van de Unreal Tournament Headsets
ons te kennen gegeven dat de Logitech Headsets verder vertraagd zijn. Daarom
moeten we u mededelen dat wij de Headsets niet vanaf 6 mei kunnen opsturen
maar vanaf 28 mei.

Met vriendelijke groet,

Atari Benelux
Opnieuw wachten
  woensdag 5 mei 2004 @ 19:34:51 #233
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_18911351
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 16:06 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Opnieuw wachten
kzag et net...wou et net posten...
wat een paarde flikkers...
vond het zoiezo al onzing dat er een poster bij zat...Ter compensatie.....jezus wie wil er nou zo'n gare poster....geef mij die headset maar
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_18914093
Mijn vingers beginnen nu toch wel te jeuken om het weer te gaan spelen voor een uurtje, maar zo irritant dat ik achter een NAT zit hier op de universiteit en ik dus niet kan multiplayeren.

En met bots is het lang zo leuk niet :/

Damn you all
JD was hier
pi_19192926
Wat is nou het beste wapen voor deadmatch, ik zie er veel met die shockrifle lopen altijd, ik gebruik altijd de flak.
wat gebruiken jullie meestal ?
pi_19194967
bij onslaugther gebruik ik meestal altijd de rocketlacher... gewoon om me heen knallen ... altijd wel een paar doden..
pi_19195768
quote:
Op maandag 17 mei 2004 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou het beste wapen voor deadmatch, ik zie er veel met die shockrifle lopen altijd, ik gebruik altijd de flak.
wat gebruiken jullie meestal ?
Alles wat maar voor handen komt hoewel flak, rocket en shock toch wel favourite zijn. Maar ach, ik ben al uitgescholden voor flak hoer, combo hoer en rocket hoer dus er is er niet echt een die ik het meest gebruik
Jupiler is goed
pi_19196047
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:25 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Alles wat maar voor handen komt hoewel flak, rocket en shock toch wel favourite zijn. Maar ach, ik ben al uitgescholden voor flak hoer, combo hoer en rocket hoer dus er is er niet echt een die ik het meest gebruik
Ja boeit me niet echt wat ze zeggen verder
maar de flak vind ik toch altijd wel het prettigst
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:42:02 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19249919
Ik heb zojuist mijn gesealde versie van GCshop ontvangen en mijn cd key werkt niet

"Invalid key..."

Heb al geprobeerd met 6=g, 8=B, B=8, O=D, O=0 (nul), D=0 (nul), A=R, R=A, 2=Z en Z=2...lukt niet
Capslock aan en uit...geen resultaat.

Iemand een idee? Heb al gezocht op diverse fora's, maar daar wordt een ander probleem besproken.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_19250346
GCshop mailen?
Jupiler is goed
  woensdag 19 mei 2004 @ 19:21:15 #241
12888 Skull-splitter
pi_19250783
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 18:42 schreef Elegy het volgende:
Ik heb zojuist mijn gesealde versie van GCshop ontvangen en mijn cd key werkt niet

"Invalid key..."

Heb al geprobeerd met 6=g, 8=B, B=8, O=D, O=0 (nul), D=0 (nul), A=R, R=A, 2=Z en Z=2...lukt niet
Capslock aan en uit...geen resultaat.

Iemand een idee? Heb al gezocht op diverse fora's, maar daar wordt een ander probleem besproken.
Sorry, can't help you...
  woensdag 19 mei 2004 @ 19:23:36 #242
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19250837
Okee, het is al opgelost. De eerste A was een A, de tweede A was een R

...wat een gedoe. Waarom nemen ze niet als lettertype Arial of Times New Roman?

Kan ik eindelijk meer servers onveilig maken dan die demozut
pi_19256786
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 19:23 schreef Elegy het volgende:
Kan ik eindelijk meer servers onveilig maken dan die demozut
Ik wacht op je
Jupiler is goed
  donderdag 20 mei 2004 @ 00:37:19 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19259432
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ik wacht op je
Geef maar een ip adres, kom ik ff joinen Speel trouwens het liefst Insta.
  donderdag 20 mei 2004 @ 10:49:59 #245
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19264201
Er wordt gewerkt aan enkele heuse Bijbel maps en skins => Kijk hier maar eens!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat gaat worden.
quote:
Pastor Deacon Fred was adamant about holding back the release of the Christian maps to the public until Timothy could ensure him that Jesus wouldn't get killed in the game. "Although it was thrilling to see Jesus killing sinners and hearing the announcer say things like, "ultra kill!" and the words "Jesus is on a rampage!" and "Jesus is unstoppable!" pop up on the screen, I cannot in good conscience allow Timothy to release his maps and characters to the general public until he can get Jesus into this so-called, 'god-mode' thing. Only Jesus' Daddy is authorized to torture and kill our Savior. And the reason for this is that the gruesomeness of God killing Jesus for our sins somehow loses it's significance for children if Jesus gets Himself killed every other time they play the game."

Church members spent a good part of the afternoon testing out four maps on the church LAN. Timothy explained the rules of what he called, Christian Insta-Gibbing Death Matches.
  donderdag 20 mei 2004 @ 10:57:58 #246
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19264339
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:53 schreef krazny het volgende:

[..]

Hmzz..
Bij mij zat er én GEEN headset.. én GEEN sticker in de doos.
Er zat alleen "ter compensatie" een poster in.. OMFG..wat moet ik met zo'n poster?
Ik wil die HEADSET...k heb er tenslotte voor betaald ook!

'K heb er echt een slecht gevoel over..
Ik heb t spel gekocht bij de Free Record Shop in Utrecht. Over 2 weken zal ik daar maar eens gaan kijken... op goed geluk.
zat bij mij ook geen sticker in...maargoed volgende week weer een kans
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:04:11 #247
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19272515
Volgens mij spelen er erg veel mensen ONS. Ik speel juist veel TDM en DM, ben niet zo'n fan van ONS.

Maar het spel bevalt me erg goed en speelt erg lekker!!
Hoop dat we met de eerstvolgende cup mee kunnen doen!
pi_19272635
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:04 schreef Noca het volgende:
Volgens mij spelen er erg veel mensen ONS. Ik speel juist veel TDM en DM, ben niet zo'n fan van ONS.

Maar het spel bevalt me erg goed en speelt erg lekker!!
Hoop dat we met de eerstvolgende cup mee kunnen doen!
Ik speelde ook veel onslaught in het begin,maar na een tijdje zit ik toch ook meer TDM en DM te doen
de actie bij onslaught word op den duur toch saai
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:18:58 #249
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19272871
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik speelde ook veel onslaught in het begin,maar na een tijdje zit ik toch ook meer TDM en DM te doen
de actie bij onslaught word op den duur toch saai
Ik hou gewoon niet van al die voertuigen enzo. Doe mij maar gewoon plain Deathmatch
pi_19274171
ik speel zowel onslaught als deathmatch. Vind het allebei wel leuk.

Heb nu ook een paar keer instagib gedaan maar dat kan me gewoon toch totaal niet boeien. Je loopt daar maar wat rond en probeert maar wat raak te schieten... echt lang duurt het nooit want er is altijd wel iemand die je vroeg of laat killed.
Ik krijg gewoon niet die spanning en rush die je krijgt tijdens het vechten in normale matches.
Jupiler is goed
pi_19274989
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Aurelium het volgende:

Heb nu ook een paar keer instagib gedaan maar dat kan me gewoon toch totaal niet boeien. Je loopt daar maar wat rond en probeert maar wat raak te schieten... echt lang duurt het nooit want er is altijd wel iemand die je vroeg of laat killed.
Ik krijg gewoon niet die spanning en rush die je krijgt tijdens het vechten in normale matches.
Nee dat heb ik ook met instagib al die snipers
pi_19281089
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Aurelium het volgende:

ONS deed ik in het begin heeel veel, maar al snel ben ik overgestapt op iCTF... Instagib niet spannend?? Stel je dit voor: Je hebt het vlaggetje van je tegenstander en gaat er vandoor met het idee in je achterhoofd dat er 5 man achter je aan zit met een geweer die je in 1 schot dood. Nou bij mij giert de adrenaline dan wel hoor
pi_19283269
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:37 schreef MariahCareyLover het volgende:

[..]

ONS deed ik in het begin heeel veel, maar al snel ben ik overgestapt op iCTF... Instagib niet spannend?? Stel je dit voor: Je hebt het vlaggetje van je tegenstander en gaat er vandoor met het idee in je achterhoofd dat er 5 man achter je aan zit met een geweer die je in 1 schot dood. Nou bij mij giert de adrenaline dan wel hoor
Idd, iCTF is best spannend mits je er goed in bent . Wanneer je om de haverklap door 4 man in de rug geschoten wordt met een insta shock rifle kan ik me voorstellen dat je er geen zak aan vind .

Ik speel in mn eigen clan nu ONS en insta (iTDM en iBR), voor beiden heb ik een verschillend team opgezet en het loopt nu goed. Groot verschil is dat de aanpassing van NW speler naar insta speler veel makkelijker is dan van insta naar NW. 1 shot 1 kill is wat anders dan iemand 300x raken en dan zelf gedood worden omdat je 1 punt minder leven had. Ik vind het gewoon lame. Maja, daarom heb ik voor insta gekozen ipv NW.
Kzoek nog goeie iTDM'ers die ook iBR willen/kunnen spelen, dus als iemand zich geroepen voelt .

BTW, die andere clan die hier zowat opgericht is, DutchDictators, ik zag op Clanbase dat die clan alweer dood is? Jammer eigenlijk, had graag nog een paar ONS official wars van ze gewonnen
pi_19284096
Ja ok, iCTF is wel lachuh maar ik bedoelde eigenlijk iDM. Dan kan het namelijk geen ruk schelen of ik dood ga want ik sta binnen 0.01 seconden weer even sterk in de strijd.
Jupiler is goed
pi_19287956
Community Bonus Pack 2 Volume 1 Released

The first volume of the long-awaited UT2004 Community Bonus Pack 2 has been released! The first volume of the pack contains a whopping 21 new maps, four new characters and a new mutator, created by some of the most talented members of the Unreal community. Note that this is just the first volume of the CBP. The second volume will be released next Thursday, May 17th, and will feature more all-new content that wasn't quite ready in time for the deadline. It's also been revealed that the CBP team will soon be releasing an official UT2004 version of the original UT2003 Community Bonus Pack, released last year.

Content: http://www.ina-community.(...)p?s=&threadid=382806

Direct download: http://download.beyondunr(...)cbp2-volume1_zip.zip

Het bonuspack is 194 mb groot, er zitten 10 nieuwe DM maps, 4 CTF maps, 4 ONS maps maps in, en ook nog 1 nieuwe AS map, 1 BR map en 1 DOM map.
Downloaden dus
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:20:20 #256
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19288499
Ah had ik nog niet gezien TheGHunter, thx!

Ik vind Igib gewoon wat minder skillfull...zul je het wel niet mee eens zijn, maar je hoeft er gewoon minder tactisch mee te spelen. Het is voor iemand die net begint met een game dan ook makkelijker om met Igib te beginnen dan met NW.
pi_19288858
Had er al van gehoord. En ben 'm al aan 't downloaden
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:38:05 #258
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19288879
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef Simeon het volgende:
Had er al van gehoord. En ben 'm al aan 't downloaden
Die nederlandse mirror werkt niet?
pi_19292334
Thx, maar heb ik community bonus pack 1 gemist??
Jupiler is goed
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:21:10 #260
93227 Raph85
Less is more
pi_19292440
Community Bonus Pack 2 Volume 1 is ubergeil
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:23:46 #261
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19292515
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:16 schreef Aurelium het volgende:
Thx, maar heb ik community bonus pack 1 gemist??
Ik dacht dat CBP 1 voor 2k3 was. Of heb ik het verkeerd gelezen
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:27:16 #262
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19292611
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dacht het wel ja..en volume 2 komt later deze maand.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:31:42 #263
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19292712
Hmm net even voor het eerst Instagib gespeeld....veel te makkelijk eigenlijk, of ik speelde in een server met newbs...
pi_19293127
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Elegy het volgende:

[..]

owh ok, never mind dan
Jupiler is goed
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:56:34 #265
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19293261
Wat zijn eigenlijk jullie instellingen? Ik heb alle details op low, of uit gezet, behalve trilineair filtering. Dus ook geen shadows, coronas etc. Verder geen wapen (met IG tenminste) en ook geen hud. Alleen een crosshair.

En die chatpictues ook uit, net als text to speech en dergelijke.

Laadt en speelt als een speer
pi_19293552
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:31 schreef Noca het volgende:
Hmm net even voor het eerst Instagib gespeeld....veel te makkelijk eigenlijk, of ik speelde in een server met newbs...
Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op insta . Kijken of je het dan nog makkelijk vind
pi_19293634
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:56 schreef Elegy het volgende:
Wat zijn eigenlijk jullie instellingen? Ik heb alle details op low, of uit gezet, behalve trilineair filtering. Dus ook geen shadows, coronas etc. Verder geen wapen (met IG tenminste) en ook geen hud. Alleen een crosshair.

En die chatpictues ook uit, net als text to speech en dergelijke.

Laadt en speelt als een speer
Alles op medium, voor de rest alle vinkjes uit, geen coronas en shit, leidt alleen maar af. Met insta het oude 2k3 shockrifle wapen, en de hud staat ook gewoon aan .
1024x768,no AA.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:15:54 #268
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19293650
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:11 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op insta . Kijken of je het dan nog makkelijk vind
Op welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik heb zelf niet echt vaste servers, (ben nog maar sinds eergisteren bezig) maar het zou wel leuk zijn om eens ergens af te spreken. Was er niet ergens een Fokserver?
pi_19293750
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

Op welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik heb zelf niet echt vaste servers, (ben nog maar sinds eergisteren bezig) maar het zou wel leuk zijn om eens ergens af te spreken. Was er niet ergens een Fokserver?
Ik speel zoveel gametypes dat ik echt niet weet op welke servers ik allemaal zit .
Meestal degene die veel spelers heeft en een lage ping, zal me voor de rest verrekken hoe hij dan heet ^^.

buddy me maar ns: ]EvO[GHunter
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:36:35 #270
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19294124
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:11 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ik vind het goed lijkt me wel grappig

Ik speel op 1024*768 en heb het meest op medium staan en coronas ook uit..weapon heb ik ook hidden.

Ow btw, als je me wilt buddy-en ik speel onder de naam Noca of MiG|Noca...dus het makkelijkst is dat je *Noca* intypt, dan vind je alles met Noca erin
pi_19294925
hoe speel je dat instagib zowiezo ik zie nooit servers ermee
pi_19294969
Instagib servers hebben een doodskopje voor de naam van de server staan
pi_19295144
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:12 schreef TheGHunter het volgende:
Instagib servers hebben een doodskopje voor de naam van de server staan
oh ok
en dan nog even over het bonuspack ,waarom is het bonuspack 2 er was geen 1e toch nog?
alleen die xp levels volgens mij,en ben een nieuwe patch aan het downen winpatch 3204 heb je die nodig?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:22:57 #274
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19295212
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

winpatch 3204 heb je die nodig?
Heb ik niet geïnstalleerd. Tot nu toe kan ik overal wel bij
pi_19295246
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Heb ik niet geïnstalleerd. Tot nu toe kan ik overal wel bij
ja maar z`on patch is toch ook een verbetering van andere dingen?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:28:56 #276
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19295348
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

ja maar z`on patch is toch ook een verbetering van andere dingen?
inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even mee
pi_19295390
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even mee
leuk
heb hem er net bijgezet haha
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:26:08 #278
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19296770
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

Geen probs hier met de patch, alles loopt erg lekker!

Bijna elke server is al over op de nieuwe patch dus ik raad je aan het ook te doen
pi_19296844
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:26 schreef Noca het volgende:

[..]

Bijna elke server is al over op de nieuwe patch dus ik raad je aan het ook te doen
Nee hier loopt hij ook goed,en die nieuwe maps zijn mooi heb net ONS tropica zitten doen
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:33:28 #280
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19296973
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:26 schreef Noca het volgende:

[..]

Hmmm. misschien toch... wat vreemd is, is dat ik vaak wel zie dat servers de laatste patch hebben, maar dat ik er toch op kan spelen
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:45:15 #281
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19297213
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:33 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hmmm. misschien toch... wat vreemd is, is dat ik vaak wel zie dat servers de laatste patch hebben, maar dat ik er toch op kan spelen
Ja dat klopt wel....

Het probleem was dat als een server een oude anti-tcc (anti-cheat) had en jij de nieuwe patch je werd gekickt, maar nu iedereen bijna over is op de nieuwe anti-tcc is dat probleem verholpen.
Met de patch worden gewoon wat dingetjes verholpen
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:46:11 #282
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19297231
Ah okee, op die manier. Ik vraag me trouwens af wanneer Worldstats weer online gaat. Is altijd wel leuk om je stats te bekijken

/edit: Done

Dit gaf bij mij vooral de doorslag:
quote:
CD/DVD not required to play
Werd gek van al dat lawaai de hele tijd.

[ Bericht 21% gewijzigd door Elegy op 21-05-2004 17:51:57 ]
pi_19303937
Patch doet het hier ook goed nog geen GPF gehad.
en idd die ingebouwde 'nocd crack' is erg fijn
Alleen jammer dat de walljump exploit weg gehaald is...
Jupiler is goed
pi_19304196
Gaaf! die no cd update is zeker fijn!
Ik moet dit spel ook weer eens gaan spelen
pi_19304609
Ik speel het ook nog steeds.
De patch is van goede makelij terwijl sommige mensen er fouten door krijgen.
Nu wacht ik vol spanning op CBP2 Volume 2.
Volume 1 is perfect!
pi_19305147
Nou patch is ideaal mn cdrom stijgt niet meer op nu
en dat instagib valt zwaar tegen wel,heb geen hand meer over
  zaterdag 22 mei 2004 @ 10:17:46 #287
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19311400
Wanneer gaan we die 1on1 is doen TheGHunter?
pi_19311931
Ik wil ook wel eens een 1on1

Kunnen we geen tournament organiseren met een voor de Fok!kende UT2004'er?

[ Bericht 29% gewijzigd door Flying op 22-05-2004 11:01:49 (Toevoeging idee) ]
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:37:07 #289
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19312510
Wat bedoel je precies Flying? Een 1on1 tournament oid?
pi_19313053
Ja noca. Een 1on1 tournament.
Ik zou er helemaal niet mee inzitten om het te organiseren hier op Fok! met iemand anders.
Natuurlijk doe ik zelf ook mee
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:26:46 #291
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19313359
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef Flying het volgende:
Ja noca. Een 1on1 tournament.
Ik zou er helemaal niet mee inzitten om het te organiseren hier op Fok! met iemand anders.
Natuurlijk doe ik zelf ook mee
Lijkt me wel een leuk idee

Ik moet er nu eerst vandoor en ben er morgenavond pas weer, maar ik wil ook wel meehelpen hoor!
Ik lees het morgen wel weer, daag!
pi_19313885
Om het dan eventueel te organiseren hebben we spelers nodig.
Wie zou er allemaal willen meedoen?

- Ikzelf
- Noca (?)
pi_19313960
Ik wil wel meedoen maar speel dan voor lijk
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:08:17 #294
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19314002
Tournament? Lijkt me koel. 1vs1? dan ben ik gehakt tenzij het IG is, dan maak ik nog een beetje een kans.
pi_19314028
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:08 schreef Elegy het volgende:
Tournament? Lijkt me koel. 1vs1? dan ben ik gehakt tenzij het IG is, dan maak ik nog een beetje een kans.
Wel rundergehakt dan
maar je hebt gelijk, waarom doen we geen kleine team deadmatch met 1 goeie speler en 1 lijk
pi_19314040
en dan instagib mn nieuwe verslaving
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:35:04 #297
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19314418
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wel rundergehakt dan
maar je hebt gelijk, waarom doen we geen kleine team deadmatch met 1 goeie speler en 1 lijk
Of paté

Team lijkt me idd wel leuker. (heb je ook meerdere lijken, en kans op multikills enzo )
pi_19314445
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

Of paté

Team lijkt me idd wel leuker. (heb je ook meerdere lijken, en kans op multikills enzo )
ok we wachten het wel even af dan
pi_19314925
Lijkt me best leuk, maar dan liefst geen instagib
Maar ik doe iig mee! Wat er ook gespeeld wordt.
Jupiler is goed
pi_19316201
Al jullie ideeën lijken me best hoor.
We kunnen dan 1 Tournament met 2 Ladders doen.
1v1 Ladder en 2v2 Ladder.
Overigens zie ik instagib niet echt zitten...

Mensen die zouden meedoen:

- Ik zelf
- Noca (?)
- Aurelium
- Ghostbuster
- Elegy

We laten dan gewoon mensen kiezen wat ze willen doen.
1v1, 2v2 of allebei. Teams worden randomly samengesteld door een script om alles eerlijk te houden dan als jullie daarmee akkoord gaan?
pi_19316236
Als we dit serieus gaan doen kunnen we misschien een nieuw topic starten?
Hebben we ook wat meer kans op meer deelnemers
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')