Klinkt vet, straks eens even proberenquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:40 schreef Abonides het volgende:
Met mutant begin je als een deathmatch. De eerste die een kill maakt wordt de mutant. De rest probeert dan de mutant te doden. Hoe meer kills je als mutant maakt, des te meer punten je krijgt. De mutant heeft daarbij wel superhuman powers. Degene die onderaan staat is wel in staat om anderen af te schieten. Diegene die de mutant killed wordt zelf de mutant.
Nou het laden van een onslaught level kan nooit snel gaan met een 1200quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:16 schreef engessa het volgende:
Idd, mij vallen de specs ook behoorlijk mee. Ik draai alles op een dual duron 1200 met een Geforce 4 TI4200 en 512 mb ram op 1024*768 op max zonder dat het hapert. Erg netjes!
Mwah.. 45 seconden ofzo? Misschien een minuutje. Ik zal het wel een keer testen, valt mij iig niets tegen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het laden van een onslaught level kan nooit snel gaan met een 1200
oh dat valt mee ja ik had met 256mb een paar minuten wel nodig,en nu een seconde of 20/30quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
[..]
Mwah.. 45 seconden ofzo? Misschien een minuutje. Ik zal het wel een keer testen, valt mij iig niets tegen!
Voor de duidelijkheid: wanneer iemand een kill maakt wordt die de mutant en dan kunnen de anderen alleen nog maar die ene persoon doden. De uitzondering daarop is de Bottom Feeder, degene die onderaan staat: die kan iedereen doden totdat hij/zij niet meer onderaan staat, dan wordt iemand anders de Bottom Feeder.quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:40 schreef Abonides het volgende:
Met invasion komen er steeds waves van monsters op je af. Je moet deze zien af te houden in een team. Als je dood bent dan moet je wachten tot de volgende wave voordat je respawned.
Met mutant begin je als een deathmatch. De eerste die een kill maakt wordt de mutant. De rest probeert dan de mutant te doden. Hoe meer kills je als mutant maakt, des te meer punten je krijgt. De mutant heeft daarbij wel superhuman powers. Degene die onderaan staat is wel in staat om anderen af te schieten. Diegene die de mutant killed wordt zelf de mutant.
in onslaught heb je zowiezo voertuigenquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:30 schreef NewLife het volgende:
Als ik het spel multiplayer speel heb ik geen voertuigen, klopt dat? Moet ik die unlocken ofzo?
Kunnen jullie ook AS-Robotfactory met 32 bots goed spelen?? Ik niet namelijk, met hoeveel frames nemen jullie genoegen om het nog goed te noemen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:51 schreef mschol het volgende:
ik verbaas me oiver het feit dat ik hem helemaal op max kan draaien met 32 bots:
amd athlon xp 1600+ (1.4GHZ)
ti4800se 128MB
768MB ram
met instellingen
1600x1200x32
alle detail op max...
of weet iemand nog een leuk test level???
Precies dezelfde ervaring ermee,heb echt geen idee waar je moet landen of wat je neer moet schieten,heb hem 1 keer gedaan en dat was het ook denk ikquote:Op zondag 4 april 2004 12:30 schreef Aurelium het volgende:
Wat is AS-Mothership een hoeren level zeg... niet te geloven... ik vlieg daar wat rond in een niet te besturen voertuig, zie verder helemaal niks en ik ga telkens weer dood. Ik zie alleen wat rode stipjes maar ik weet nooit of het nou vijandelijke raketten zijn of bots in hun vliegtuigje. Ben je na 5 minuten eindelijk weer bijna bij het doel gekomen, gebeurd er weer iets raars en dan ben je opeens gekilled door zo'n bot
Misschien moet je gewoon de legale versie kopen.quote:Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef jaspah het volgende:
ik heb maar heel weinig servers in mijn server browser staan en ik heb ook geen filters aan staan dus...
heb bij deatmatch wel iets van 20 ofzo maar bij ctf iets van 5 ofzo
eerst deed ie het online niet toen heb ik een online ding patch gedownload toen deed ie het wel maar misschein dat ik daar door weinig servers heb.. iemand een idee?
quote:Op zondag 4 april 2004 17:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de legale versie kopen.
vink onderaan die filterdinges eens uitquote:Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef jaspah het volgende:
ik heb maar heel weinig servers in mijn server browser staan en ik heb ook geen filters aan staan dus...
heb bij deatmatch wel iets van 20 ofzo maar bij ctf iets van 5 ofzo
eerst deed ie het online niet toen heb ik een online ding patch gedownload toen deed ie het wel maar misschein dat ik daar door weinig servers heb.. iemand een idee?
hek al uit..quote:Op zondag 4 april 2004 18:53 schreef Jump het volgende:
[..]
vink onderaan die filterdinges eens uit
khaalde hem ook nietquote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef Aurelium het volgende:
Eindelijk mothership gehaald en nou komt die lelijke malcolm weer, heeft ie godverdomme telkens weer een schild. Ik kap met die hele kut singleplay:(:(
Welke difficulty?quote:Op zondag 4 april 2004 19:01 schreef jaspah het volgende:
[..]
khaalde hem ook niet
hek auto-aim maar ff aangezet![]()
Ik heb em op skilled staan, maar ik weet zeker dat die malcolm tegen godlike aan hangtquote:Op zondag 4 april 2004 20:28 schreef Piro het volgende:
[..]
Welke difficulty?
Malcolm schijnt idd nogal pittig te zijn, nog erger dan Loque als ik het zo hoor.
Thanks, hmmm 54 gemiddeld is niet veel of wel somsquote:Op zondag 4 april 2004 20:42 schreef Jump het volgende:
in console:
stat fps
dat staat in het boekje uitgelegd *G*quote:Op zondag 4 april 2004 21:48 schreef gasemans het volgende:
[..]
Thanks, hmmm 54 gemiddeld is niet veel of wel soms
Kan iemand me uitleg geven over hoe die wapens op de auto's werken?
ik zal het eens gaan testen...quote:Op zondag 4 april 2004 11:18 schreef MariahCareyLover het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook AS-Robotfactory met 32 bots goed spelen?? Ik niet namelijk, met hoeveel frames nemen jullie genoegen om het nog goed te noemen?
[off-topic]
De topictitel staat wat raar nu, het is toch part IIX![]()
[/off-topic]
welk level zit deze eingelijk!!quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
Leviathan:
5 personen.
1ste is bestuurder (de vier andere elk op een hoek).
bestuurder bezit groot kanon. als leviath stilstaat kan je alt fire gebruiken, de lev iath gaat uitklappen naar groter wapen, maar is makkelijk doelwit dan.
in "uitklapmodus" heb je zéér groot kanon. (powernode met 2 keer eraan)
Yep, die staat voor je base en in ONS-Severance zit er ook eentje als je de middelste powernode hebt.quote:Op zondag 4 april 2004 23:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
In onslaught red planet (ofzoiets) zit een leviathan
We hadden pas met onze clan een LAN, en we staan met z'n allen naar 1 scherm te kijken, en die gast kruipt in die wagen, rijdt wat rond en opeens klapt dat ding uit, hijzelf en iedereen zo van O_O whooooow wtf!quote:in "uitklapmodus" heb je zéér groot kanon. (powernode met 2 keer eraan)
Yep, en in ONS-Icarus zitten er twee.. die kun je downloaden (is te zien bij Community menu)quote:Op zondag 4 april 2004 23:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Yep, die staat voor je base en in ONS-Severance zit er ook eentje als je de middelste powernode hebt.
normaal binnen een paar seconde na de mapswitch vd server, maar de 2003 stats loopt ook al een tijdje achter (als ze nog niet plat liggen...)quote:Op zondag 4 april 2004 23:21 schreef Jump het volgende:
vraagje ivm die stats.
heb die die stat website ( http://ut2004stats.epicgames.com/index.php ) eens een stats server gezocht en uurtje meegespeeld. Men stats zijn enabled in config (kan anders nie joinen op server). iemand enig idee hoelang het duurt voor dat deze game in die stats komt?
die stats zijn verdomd handig om een totaal te hebben van je frags, punte enzo
en nu gaan maffe![]()
![]()
ONS-dawn ruledquote:Op maandag 5 april 2004 13:39 schreef hp22 het volgende:
AS-Robotfactory vind ik wel een kewle map zeg
Ben ik nog niet, ik speel eerst de SP om de nieuwe maps te zienquote:Op maandag 5 april 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ONS-dawn ruled
zorg dat je genoeg credits hebt voor malcolmquote:Op maandag 5 april 2004 13:54 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet, ik speel eerst de SP om de nieuwe maps te zien
Ik probeer een beetje spelers te verdienen door andere teams voor een potje insta uit te dagen, NW ben ik niet zo heel erg goed inquote:Op maandag 5 april 2004 14:18 schreef Jump het volgende:
[..]
zorg dat je genoeg credits hebt voor malcolm
Hoe en waar is die target painter te vinden?quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
dat staat in het boekje uitgelegd *G*
screens van de voertuigen, uitleg, zie naam[
gamemanual (.pdf, 2,21 MB). als deze niet mag van de modjes, verwijder link dan, of msg me dat ik het maar moet verwijderen
manta:
(klein vliegerke): als bar rechtonder vol is kan je springen, en 2nd fire en crouch gaan een 'duikje' nemen zodat je anderen kan sqeechen, plette
Hellbender:
die klein truck waar je met 3 in kan. 1ste is bestuurder (kan enkel rijden en toeteren), 2de zit in da kanon dat die paarse bollen afschiet (site turret) 2nd fore doet ze één voor één ontploffen. De derde zit in 'groot' kanon achertaan, alt fire is zoom.
goliath:
(tank) 1ste persoon stuurt en schiet, zoomen gaat met alt fire
2de passagier bezit machine gunner
Scorpion:
Dat kleine wagentje dat van die groene 'banden' afschiet
1 persoon maar. alt fire steekt paaar scheermesjes *grin* naar buiten (goed voor te onthoofde)
Raptor:
(helicopter) 1 persoon mogelijk, fire schiet gewoon 'kogels' naar waar ge ikt. alt fire schiet raket af. gaat automatisch mikken op andere raptors en manta's.
Leviathan:
5 personen.
1ste is bestuurder (de vier andere elk op een hoek).
bestuurder bezit groot kanon. als leviath stilstaat kan je alt fire gebruiken, de lev iath gaat uitklappen naar groter wapen, maar is makkelijk doelwit dan.
in "uitklapmodus" heb je zéér groot kanon. (powernode met 2 keer eraan)
Phoenix:
0 personen, is vliegerke dat de airstrikes brengt. kan je oproepen via de Target Painter.
Je KAN deze neerhalen en de bommen doen ontploffe voor ze de grnd bereiken (makkelijkst met de turrets).
en dan nog 2 spacefighters die je enkel op ONS-MOTHERSHIP tegenkomt (dacktek)
en zeg nu nie dat ik geen uitleg geef
eventjes servertje opzette voor men eigen, want ik wil hem ook wel eens vinden op die mapquote:Op maandag 5 april 2004 15:02 schreef Piro het volgende:
[..]
Hoe en waar is die target painter te vinden?
ONS-Dria heb ik airstrikes op mijn dak gehad maar ik kon ze nooit zelf aanroepen.
al geen updates meer van 24 maart. hopelijk komt er terug verandering inquote:Op maandag 5 april 2004 13:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
normaal binnen een paar seconde na de mapswitch vd server, maar de 2003 stats loopt ook al een tijdje achter (als ze nog niet plat liggen...)![]()
Dat kan inderdaad.. in theorie: tijdens een off-line match (of op een server met bekenden) kun je dat wel uithalen maar tijdens een match on-line moet je dan wel net weten waar die komt en met je turret klaarzitten om 'm neer te halen. In de praktijk is 't met de Raptor enzo niet te doen (kan wel ja) maar meestal zijn de bommen al neer wanneer je 'm kapotmaakt.quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Phoenix:
0 personen, is vliegerke dat de airstrikes brengt. kan je oproepen via de Target Painter.
Je KAN deze neerhalen en de bommen doen ontploffe voor ze de grnd bereiken (makkelijkst met de turrets).
[..]
Mwah.. op zich zit er wel een verhaal in maar dan moet je alle Unreal spellen gespeeld hebben (plus nog enkele mods) voordat je het totale plaatje overzien kunt. Maar verder idd, weinig verhaal, veel actie.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:10 schreef kastanova het volgende:
Wacht ff, dit is dus zo'n multiplayer game?
Geen verhaal, maar dom achter mannetjes aanrennen enzo?
Euh als je denkt dat iedereen hier dat is. Nee. Het is gewoon een leuk spel, ook voor ff. Er zit idd geen verhaal in. Het hoeft nier per se multiplayer te zijn, kan ook tegen de computer. Maar als je echt verhaal wil kan je beter naar Call of Duty of Far Cry kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, laat ik maar even duidelijker zijn...
Ik ben geen zwetende stinknerd die 8 uur met een microfoon op zijn puisterige hoofd in een clan een spel wil spelen; kan ik de download dan maar beter stopzetten?
Nee, er zullen vast ook wel een aantal meelopers tussenzittenquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:00 schreef DaFan het volgende:
Euh als je denkt dat iedereen hier dat is. Nee. Het is gewoon een leuk spel, ook voor ff.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, er zullen vast ook wel een aantal meelopers tussenzitten.
Naja, ik weet genoeg, ik gebruik m'n bandbreedte wel voor de Kill Bill dvd.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja kill bill dat is pas hoogstaand vermaakquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
hey! iemand die nog in de oudheid leeftquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
Ik ben geen zwetende stinknerd die 8 uur met een microfoon op zijn puisterige hoofd in een clan een spel wil spelen; kan ik de download dan maar beter stopzetten?
Maar ondertussen hang je wel de hele dag op fok rond en praat je over dingen als 'ik gebruik mijn bandbreedte wel...' Volgens mij ben je zelf net zo erg.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
Maar hij is Ik-jaag-mensen-op-de-Kastanova, ik bedoel: fuck himquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:49 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Maar ondertussen hang je wel de hele dag op fok rond en praat je over dingen als 'ik gebruik mijn bandbreedte wel...' Volgens mij ben je zelf net zo erg.
Ik kom trouwens niet overeen met jou beschrijving hierboven, aangezien ik niet stink, geen puisterige kop heb, hoogstens 1 uur per dag speel, geen microfoon gebruik en niet in een clan zit.
Ja zo is het, fuck him,of beter nog frag himquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar hij is Ik-jaag-mensen-op-de-Kastanova, ik bedoel: fuck him
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
frag him![]()
open een nieuw, kijk-is-hoe-stoer-ik-ben topic ofzo,en lazer op uit dit forum,je naam geeft je herseninhoud prima weer.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Een herseninhoud evenredig aan dat van een kast?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
open een nieuw, kijk-is-hoe-stoer-ik-ben topic ofzo,en lazer op uit dit forum,je naam geeft je herseninhoud prima weer.
Niet iedereen spreekt dezelfde hippe taal als jij, de een roept fraggen, de ander gewoon knal m kapot...quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Dan ben ik dus kennelijk in dit geval niet degene die "hippe taal" spreektquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt dezelfde hippe taal als jij, de een roept fraggen, de ander gewoon knal m kapot...
Nee, ik zeg alleen dat jij een andere belevingswereld hebt, en dat je je games alleen download geeft al genoeg aan in hoeverre jij je een gamer (wat dan weer gewoon staat voor game-liefhebber) mag noemen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan ben ik dus kennelijk in dit geval niet degene die "hippe taal" spreekt.
Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd'squote:Op dinsdag 6 april 2004 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, ik zeg alleen dat jij een andere belevingswereld hebt, en dat je je games alleen download geeft al genoeg aan in hoeverre jij je een gamer (wat dan weer gewoon staat voor game-liefhebber) mag noemen...
Wie zegt dat wij allemaal met [1337-h4xOrZ] tags rondrennen en non stop battles hebben? Ik ben een spel speler, geen prof-sporter. Na een dag klik ik gewoon op het icoontje en rag een uurtje en ga dan slapen ofzo...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd's.
Maar ik zie simpelweg niet wat er zo leuk is aan elke dag 8 uur in dezelfde omgeving te gamen met je mede clan-genoten...
Ik vind het echt iets voor de meest contactgestoorde, eenzame kluizenaars die er zijn in gameland, maar dat is mijn mening....
Dan heb ik het kennelijk niet over jou specifiek héquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij allemaal met [1337-h4xOrZ] tags rondrennen en non stop battles hebben? Ik ben een spel speler, geen prof-sporter. Na een dag klik ik gewoon op het icoontje en rag een uurtje en ga dan slapen ofzo...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
De DVD re-release wordt ZONDER met stickers, ZONDER met headset, maar wel beide DVD's...
Officieel bericht graag, want ik merk steeds vaker dan begrijpend lezen echt een gave is...quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:15 schreef Flying het volgende:
[..]
That's all? Ik heb haar meteen anaal verwend!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:16 schreef AirRaid het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag de postbode omhelst nadat hij me de Unreal Tournament 2004 DVD Special Edition kwam brengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als het hier een haar was geweest die de post bezorgde........quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
That's all? Ik heb haar meteen anaal verwend!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, geef die vent ook een pleziertje!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd's.
Maar ik zie simpelweg niet wat er zo leuk is aan elke dag 8 uur in dezelfde omgeving te gamen met je mede clan-genoten...
Ik vind het echt iets voor de meest contactgestoorde, eenzame kluizenaars die er zijn in gameland, maar dat is mijn mening....
Klik op de bron telenet games.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Officieel bericht graag, want ik merk steeds vaker dan begrijpend lezen echt een gave is...
Tjah, ach, het zal mij aan me reet roesten, heb mijn versie iig al binnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Flying het volgende:
[..]
Klik op de bron telenet games.
En anders moet je maar eens de zoekfunctie onder handen nemen op het atari forum![]()
Dan hoop ik dat hun bronnen niet zo sjrot zijn als hun serversquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Flying het volgende:
Klik op de bron telenet games.
wat is er dan extra special aan de dvd versie??quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:16 schreef AirRaid het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag de postbode omhelst nadat hij me de Unreal Tournament 2004 DVD Special Edition kwam brengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
euro?? pond.. dat is veel meer dan euro...quote:Op woensdag 7 april 2004 23:30 schreef Aurelium het volgende:
Heeft iemand eigelijk de unreal 2003 cd1 opgestuurd om die 7.50 euro te ontvangen?
Ik heb m dus van play.com en om die korting te krijgen moet je 18 jaar zijn (ben ik nog niet) en in de Uk wonen, maarja, de pre-oder prijs vond ik al goede kortingquote:Op donderdag 8 april 2004 10:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
euro?? pond.. dat is veel meer dan euro...
zat ik ook over te denken... keb unreal 2003 niet.. maar zag hem laatst bij dixons voor 9 euro liggen...
heb je zowat wel 10 euro winst als je dat doet...
maar tis zo'n gedoe dus ik doe het denk ik niet..
bij malcolm moet je echt op de tijd letten. zorden dat je zeker met 2 punten voorstaat voor je de laatste minuut ingaat. Want die weet volgens mij goed genoeg waar je terug in het spel komtquote:Op donderdag 8 april 2004 14:23 schreef makenshi het volgende:
Moet toegeven, malcom is echt geen eitjeStond met 6:0 voor, maar toen ineens ging hij toch wat beter spelen en toen was het maar 6:4. Kreeg die gast bijna voor geen meter meer dood, constant shield en een lading hp
uit eindelijk toch nog gewoon met 8:5
Jij hebt echt geen idee hoeveel 'normale' mensen met een leven etc dit spel spelen. Ik ken zelfs een ongelofelijk lekkere meid die ook dit soort spellen speelt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan heb ik het kennelijk niet over jou specifiek hé.
Ik heb het over de "gemiddelde" UT2k4 übernerd.
men zus heeft het zelf een tijd gespeeld. en zij speelt meestal spellekes zoals RCT, the sims enzoquote:Op donderdag 8 april 2004 19:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoeveel 'normale' mensen met een leven etc dit spel spelen. Ik ken zelfs een ongelofelijk lekkere meid die ook dit soort spellen speelt.
Zat 'populaire' mensen die veel vrienden hebben, uitgaan, sporten en alles die ook dit soort spellen spelen alleen daar hoor je niet zoveel van
Ik erger me ook dood aan echte nerds die alleen maar over games en computers kunnen praten en absoluut geen humor hebben.
Maar ik zie hier maar 1 echt die-hard nerd en dat ben jij. Hele dag achter fok! topics lopen te refreshen die je zogenaamd niets boeien.
Face it, your a nerd
![]()
Ik kon er niet meer tegen, NW is eigenlijk niet mijn ding, en een bot die vals speelt vind ik de druppel. Eerste paar frags gaat t lekker maar dan zet ie ineens zn aimbot aan ofzoquote:Op donderdag 8 april 2004 14:23 schreef makenshi het volgende:
Moet toegeven, malcom is echt geen eitjeStond met 6:0 voor, maar toen ineens ging hij toch wat beter spelen en toen was het maar 6:4. Kreeg die gast bijna voor geen meter meer dood, constant shield en een lading hp
uit eindelijk toch nog gewoon met 8:5
dan maak je toch zelf een website?quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:09 schreef JoPJe het volgende:
jah maar we hebben website nodig, trouwens kunnen er ook FOK clan van maken
hehe, m2quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:18 schreef TheGHunter het volgende:
Ik heb mn eigen clan, toch bedankt.
je moet wel de channels 'joinen'quote:Op zondag 11 april 2004 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
onslaught blijft het mooiste wel,maar snap alleen niet dat zo weinig mensen live hoort praten nog
En standaard doet ie het al. Probleem is dat er per server wel 4 nationaliteiten rondlopen, en de berichten vaak maar half doorkomen...quote:Op zondag 11 april 2004 12:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
je moet wel de channels 'joinen'
ik join alle channels maar dat is ook echt een minpunt heel veel mensen vergeten dat denk ikquote:Op zondag 11 april 2004 12:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
je moet wel de channels 'joinen'
wat snap je dan nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef rijkie_v het volgende:
Ik sanp dus geen zak van Onslaught, ik heb het boekje gelzen enz. maar ik snap het niet!
Ok, tis niet zo moeilijk. Je hebt twee PowerCores (rood en blauw team) en het doel is de PowerCore van 't andere team te vernietigen. Je moet een weg maken naar de andere PowerCore door PowerNodes aan elkaar te linken door ze te bouwen. Je kunt op je kaart zien hoe je een weg van je eigen PowerCore naar de andere PowerCore kunt maken. Zodra die weg er is, kun je de PowerCore van de tegenstander aanvallen. Als ie kapot is, scoor je 2 punten. Doe je dat in OverTime (buiten de tijdlimiet dus), dan 1 punt. Je bouwt een PowerNode door door de gele particles wolk te lopen en dan a) te wachten (maar da's niet zo slim) of b) het bouwen te versnellen met je Link Gun Altfire, zo krijg je sneller je Nodes gebouwd. Verder kun je alleen een vijandelijke PowerNode kapot maken als er een Node van je eigen team aanvast zit (via de Link Setup die je op het kaartje ziet). Je kunt PowerNodes v.d. vijand niet kapot maken als er geen Node van je eigen team aan vast zit. Dat is eigenlijk wel het principe. Verder heb je dus nog de voertuigen, die je allemaal ook kan gebruikenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef rijkie_v het volgende:
Ik sanp dus geen zak van Onslaught, ik heb het boekje gelzen enz. maar ik snap het niet!
't blijft idd een goeie gamemodequote:Op dinsdag 13 april 2004 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar heb het net weer een uurtje gespeeld
Hoezo late reactiequote:Op vrijdag 9 april 2004 15:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
denk het niet, ik denk dat je dan ook zowiezo al op t verkeerde forum zit...
[..]
hehe, m2
Jullie bestaan dus toch nog ?
Nog in cups bezig ? ik die IDomega namelijk gewoon nog spelen...
True, je kan in je eentje best lekker bezig zijn maar een goed team heb je toch wel nodig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, alleen moet je wel een goed team hebben
Mjah, leuk als je vooruitdenkt en alvast naar de volgende node gaat terwijl de rest allemaal vrolijk bij de vorige blijft hangen...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:08 schreef Simeon het volgende:
[..]
True, je kan in je eentje best lekker bezig zijn maar een goed team heb je toch wel nodig.
Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercorequote:Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, leuk als je vooruitdenkt en alvast naar de volgende node gaat terwijl de rest allemaal vrolijk bij de vorige blijft hangen...
Ja of dat ene level met die 2 hoofdnode`s en 1 powercore loop je je debiel heen en weerquote:Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercore![]()
Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef rijkie_v het volgende:
Toegankelijk voor geregistreerde leden...quote:Op woensdag 14 april 2004 21:08 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.
http://www.fraggle.nl/mod(...)7
met zijn allen is niet goed, maar hem gewoon open laten is ook niet goed...quote:Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercore![]()
je hebt de leviathan nog niet beschrevenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:08 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.
http://www.fraggle.nl/mod(...)7
Nee die ontbreekt wel even ja,maar voor de rest een duidelijke handleiding voor onslaughtquote:Op woensdag 14 april 2004 23:16 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt de leviathan nog niet beschreven
heb je geen ipadres van de server of een naam ik wil wel is kijken wat jullie goed vindenquote:Op donderdag 15 april 2004 14:59 schreef JoPJe het volgende:
Dutch Dictators,
wij zoeken nog steeds leden , de teller staat momenteel op 7 goede leden.
wij gaan binnekort onze eerste wars spelen, ingeschreven zijn we wel al op clanbase.
de website is ook een beetje op gang gekomen www.dutchdictators.tk
als je meer wil weten of wil joinen mail dan dutchdictators@hotmail.com
groet |DD|HerPeS
De tijd in de screenie is verkeerd natuurlijk, of verwacht je dat iemand met 4 kills en 12 deaths & een ping van +180 nog steeds een pph (fph) van 390 in NW kan hebben...quote:Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
Heb ff op de site gekeken, maar een PPH van 2195 is mij iets te goedSuc6 met de clan verder
Vind je? Ik denk dat wanneer je 2 verschillende gametypes speelt (ONS en iTDM bijvoorbeeld) dat je toch wel wat meer als 8 leden nodig hebt.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:03 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik hoef geen lid te worden hoor, ik run al 1,5 jaar een ut2k3 clan, vandaar dat ik je aanraad om niet meer dan 8 leden te nemen...
Ik wil wel eens een practice war tegen jouw clan als je t niet erg vind.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:48 schreef JoPJe het volgende:
inderdaad en daarom, als je nog niet in een clan zit en het lijkt je leuk om georganiseerd te gamen tegen andere clans, join !
ja precies, dat bedoel ik... ik ben de laatste 3 cups met 3 compleet nieuwe teams moeten beginnen, alleen Sick en ik bleven steeds over...quote:Op donderdag 15 april 2004 19:38 schreef TheGHunter het volgende:
Nee dat lijkt me ook logisch, dan krijg je competitie binnen de clan, daar zit ik helemaal niet op te wachten
Maar iCTF en iTDM is goed met elkaar te combineren.
In >ID< hadden we ook maar 8/9 members, voor 1 gametype => iBR
Dat wierp zn vruchten af, we wonnen zowat alles
en pph is ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef Inspiration het volgende:
Sinds wanneer is die PPH goed te noemen dan?
in ut2k3 betekende fph Frags Per Hourquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
en pph is ?
true, hij richt zich atm op ut2k4 NW, sinds hij daar een eigen clan voor heeft, en sinds hij eindelijk een degelijke adsl verbinding heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:10 schreef TheGHunter het volgende:
De enigste die ik nog wel ns op pubs zie spelen van GNA is Trulli
ja leuk is dat he``quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, waarom tref ik altijd teams die geen ZAK goed kunnen doen?
Alleen als je ONS of iBR speelt en daar goed in bentquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:33 schreef rijkie_v het volgende:
Heeft iemand misschien een clan waar ik bij kan horen?
Mjah, gisteren was het zo dat de node bij de basis was overgenomen, en wat doen de eikels? Massaal naar de andere kant van het level, want daar knipperd een icoontje op de mapquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja leuk is dat he``
ik had ook de grootste ruzie weer gisteren,kon telkens de basis verdedigen,en dat is niet zo erg maar iedere keer binnen 5 minuten
onze clan speelt ONS, ITDM en ICTF maar je hoeft natuurlijk niet in elke mode mee toe doen, je bent van harte welkom.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:33 schreef rijkie_v het volgende:
Heeft iemand misschien een clan waar ik bij kan horen?
Hehe ik herinner me je nogquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef soekenahhh het volgende:
He TheGhunter ik zag jouw gister ff in Geal jij was [EvO]Ghunter toch?? ik was Un@BOMB3|2
Donequote:Op zondag 18 april 2004 12:01 schreef JoPJe het volgende:
yow, challenge @ Cb accept hem ff The GHunter
Onslaught 5 tegen 5 ( |DD| heeft te weinig members voor vanaaf)quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:
welke maps, gamemode, settings etc?
Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournamentquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
we moeten ook een keer een fok onslaught organiseren
ok dan doen wequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournament
Toppiequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournament
Kheb ze vandaag gedownload, nog niet geprobeerd. Doe ik morgen wel ns bekijkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:
heeft iemand trouwens die onslaught xp levels al er in staan?
en is het wat?
oh ik ook ga ze nu ff bekijken heb ze net binnenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kheb ze vandaag gedownload, nog niet geprobeerd. Doe ik morgen wel ns bekijken
Ach ze hadden dat vliegtuig ook kunnen neerschieten met de turretsquote:Op woensdag 21 april 2004 14:41 schreef Ghostbuster het volgende:
zo duidelijke standen wel
maar geen superwapens zijn geen superwapens,moet je ook niet met een targetpainter aankomen.
Het zijn geen score`s voor een clan zowiezoquote:Op woensdag 21 april 2004 14:54 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ach ze hadden dat vliegtuig ook kunnen neerschieten met de turrets
Targetpainter valt niet tot de categorie superweapons, dus is t ook regelementair om ze te gebruiken
owww dd waren die nieuwe clan dutch dictatorsquote:Op woensdag 21 april 2004 15:06 schreef TheGHunter het volgende:
Het was voor beide clans de 1e war in Onslaught.
Was de 1e keer voor ons dat we in die samenstelling speelden.
Daarbij zijn we ook allemaal insta spelers dus wisten we totaal niet waar we stonden in de nw onslaught competitie. Daarom speel ik liever een paar pittige practices voordat we de ladder ingaan.
|DD| wil ik over een paar weken wel weer ns zien spelen, kijken of ze flink vooruit zijn gegaan.
iddquote:Op woensdag 21 april 2004 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
owww dd waren die nieuwe clan dutch dictators
ja die vind ik ook erg mooi,heb je die nieuwe 2 ook al gedownload? zit er ook 1 bij die heel duister is,quote:Op woensdag 21 april 2004 19:35 schreef Aurelium het volgende:
Wat vinden jullie van ONS-Dria? Ik vind dat echt een van de mooiste maps die ik ook gezien heb. Heerlijk om met een manta over dat uitgestrekte ijs te zweven en ik zit ook bijna van die wolkjes te ademen achter mn pc vanwege die sfeer van een extreem koude nacht die er in dat level hangt.
En als je voertuig halverwege kapot gaat... sta je daar op die ijsvlakte en dan kun je gaan rennen en rennen en ik voel mezelf gewoon bijna uitglijden op dat ijs. En niemand te zien verder, alleen een paar besneeuwde dennenbomen op een besneeuwde kust...Pracht level gewoon, ook die middeleeuwse stijl komt zeer goed tot zn recht.
Ik zal ze binnenkort eens downloadenquote:Op woensdag 21 april 2004 19:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja die vind ik ook erg mooi,heb je die nieuwe 2 ook al gedownload? zit er ook 1 bij die heel duister is,
alleen barst het van de hobbels overal.
ja is goed ze staan op de offical unreal websitequote:Op woensdag 21 april 2004 20:14 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort eens downloaden
Je hoort nog van me
Ja, ik had ze al wel gezien maar ik was te lui om ze te downenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja is goed ze staan op de offical unreal website
ik heb geen idee wat ownage mappen zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 00:51 schreef Inspiration het volgende:
Zijn dat die "ownage mappen" die je ook via ingame kan downloaden?
Bij community heb je die optie namelijk
Daar kun je ONS-Icarus vinden om te downloaden.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ownage mappen zijn
maar het zijn gewoon 2 nieuwe onslaught mappen
Oh cool thanksquote:Op maandag 26 april 2004 21:18 schreef Raph85 het volgende:
http://www.unrealplayground.com/
1ste post hiero, zie jullie alleen lullen over maar 2 nieuwe mappen.
Maar Hier staan vet veel mega coole ultra super dikke mappen.
Enjoy
Bij mij zat er gewoon een headset in de doosquote:Op woensdag 28 april 2004 19:02 schreef krazny het volgende:
Is er hier iemand die toevallig ook de Limited Edition van UT2004 heeft gekocht?
Zo ja, hoe denk jij over het feit dat we nog een headset horen te krijgen.
Er zat bij mij, en waarschijnlijk bij iedereen die de limited edition heeft gekocht, een brief bij dat de headset nog niet beschikbaar was toen de verpakking werd gemaakt. Je moest een e-mail sturen naar Atari met daarin de gegevens van de winkel (adres, plaats, enz) waar je de headset dan na 6 mei kan gaan ophalen.
Ik ga me steeds meer afvragen of ik inderdaad na 6 mei een headset kan ophalen.
Ik denk namelijk zelf van niet![]()
Wat denken jullie?
Hmzz..quote:Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef McLaren het volgende:
Bij mij zat er gewoon een headset in de doos
Had alleen geen sticker...
Zou slecht voor hun imago zijn als ze iederen die geen headset heeft gekregen gaan naaien, dus volgens mij zit dat wel goed.
Wat heb je voor kaart dan ?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:35 schreef CaLeX het volgende:
ik heb hem net ook gehaald![]()
zin in...
hopelijk trekt mijn vid kaart het, anders moet ik dus een nieuwe halen![]()
je hoeft niet veel soeps te hebben...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb je voor kaart dan ?
Dan heb je waarschijnlijk wel 512 geheugenquote:Op maandag 3 mei 2004 19:58 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je hoeft niet veel soeps te hebben...
geforce 2 TI 32 mb... loopt hij prima op ... (op doos staat minimaal 64.. onzin )
nope... 256 mb ddrquote:Op maandag 3 mei 2004 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk wel 512 geheugen
nou valt niks tegen dan alleen de laadtijden van een onslaught level wel denk ikquote:Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nope... 256 mb ddr
AMD 1600 XP
256 MB DDR
Geforce 2 TI 32 mb
120 gb 7200 hd
en mijn details staan zeker niet op het laagste (resolutie van 800 x 600)
Ik wens je veel succesquote:Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nope... 256 mb ddr
AMD 1600 XP
256 MB DDR
Geforce 2 TI 32 mb
120 gb 7200 hd
en mijn details staan zeker niet op het laagste (resolutie van 800 x 600)
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes
nee.. echt serieus...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou valt niks tegen dan alleen de laadtijden van een onslaught level wel denk ik
Nou wees blij scheelt toch weer een paar euro`s danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee.. echt serieus...
moet wel toegeven dat ik een paar van die vinkjes uit moet zetten anders lukt het idd niet.. maar ik vind het echt meevallen... laadtijd is idd wel lang.. sommige levels gaat het sneller.. maar sommige levels zijn er al een paar nodes in beslag genomen..
en ik moet ook wel toegeven dat die screenshot (op internet en hier) er allemaal veeeeeeeeele male stoerder eruit zien...
maar het spel is heel goed te spelen.. weinig schokken.. ben vaak zat eerste geworden.. speel ook vaak in servers met 20 mensen.. geen probleem.. echt!!
quote:Geachte klant,
Tot onze grote spijt heeft de leverancier van de Unreal Tournament Headsets
ons te kennen gegeven dat de Logitech Headsets verder vertraagd zijn. Daarom
moeten we u mededelen dat wij de Headsets niet vanaf 6 mei kunnen opsturen
maar vanaf 28 mei.
Met vriendelijke groet,
Atari Benelux
kzag et net...wou et net posten...quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:06 schreef BMWM3 het volgende:
[..]![]()
Opnieuw wachten
![]()
Alles wat maar voor handen komt hoewel flak, rocket en shock toch wel favourite zijn. Maar ach, ik ben al uitgescholden voor flak hoer, combo hoer en rocket hoer dus er is er niet echt een die ik het meest gebruikquote:Op maandag 17 mei 2004 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou het beste wapen voor deadmatch, ik zie er veel met die shockrifle lopen altijd, ik gebruik altijd de flak.
wat gebruiken jullie meestal ?
Ja boeit me niet echt wat ze zeggen verderquote:Op maandag 17 mei 2004 15:25 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Alles wat maar voor handen komt hoewel flak, rocket en shock toch wel favourite zijn. Maar ach, ik ben al uitgescholden voor flak hoer, combo hoer en rocket hoer dus er is er niet echt een die ik het meest gebruik
Sorry, can't help you...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:42 schreef Elegy het volgende:
Ik heb zojuist mijn gesealde versie van GCshop ontvangen en mijn cd key werkt niet
"Invalid key..."
Heb al geprobeerd met 6=g, 8=B, B=8, O=D, O=0 (nul), D=0 (nul), A=R, R=A, 2=Z en Z=2...lukt niet
Capslock aan en uit...geen resultaat.
Iemand een idee? Heb al gezocht op diverse fora's, maar daar wordt een ander probleem besproken.
Ik wacht op jequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:23 schreef Elegy het volgende:
Kan ik eindelijk meer servers onveilig maken dan die demozut
Geef maar een ip adres, kom ik ff joinenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik wacht op je![]()
quote:Pastor Deacon Fred was adamant about holding back the release of the Christian maps to the public until Timothy could ensure him that Jesus wouldn't get killed in the game. "Although it was thrilling to see Jesus killing sinners and hearing the announcer say things like, "ultra kill!" and the words "Jesus is on a rampage!" and "Jesus is unstoppable!" pop up on the screen, I cannot in good conscience allow Timothy to release his maps and characters to the general public until he can get Jesus into this so-called, 'god-mode' thing. Only Jesus' Daddy is authorized to torture and kill our Savior. And the reason for this is that the gruesomeness of God killing Jesus for our sins somehow loses it's significance for children if Jesus gets Himself killed every other time they play the game."
Church members spent a good part of the afternoon testing out four maps on the church LAN. Timothy explained the rules of what he called, Christian Insta-Gibbing Death Matches.
zat bij mij ook geen sticker in...maargoed volgende week weer een kansquote:Op woensdag 28 april 2004 20:53 schreef krazny het volgende:
[..]
Hmzz..
Bij mij zat er én GEEN headset.. én GEEN sticker in de doos.![]()
Er zat alleen "ter compensatie" een poster in.. OMFG..wat moet ik met zo'n poster?
Ik wil die HEADSET...k heb er tenslotte voor betaald ook!
'K heb er echt een slecht gevoel over..![]()
Ik heb t spel gekocht bij de Free Record Shop in Utrecht. Over 2 weken zal ik daar maar eens gaan kijken... op goed geluk.![]()
Ik speelde ook veel onslaught in het begin,maar na een tijdje zit ik toch ook meer TDM en DM te doenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:04 schreef Noca het volgende:
Volgens mij spelen er erg veel mensen ONS. Ik speel juist veel TDM en DM, ben niet zo'n fan van ONS.
Maar het spel bevalt me erg goed en speelt erg lekker!!
Hoop dat we met de eerstvolgende cup mee kunnen doen!
Ik hou gewoon niet van al die voertuigen enzo. Doe mij maar gewoon plain Deathmatchquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik speelde ook veel onslaught in het begin,maar na een tijdje zit ik toch ook meer TDM en DM te doen
de actie bij onslaught word op den duur toch saai
Nee dat heb ik ook met instagib al die snipersquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Aurelium het volgende:
ik speel zowel onslaught als deathmatch. Vind het allebei wel leuk.
Heb nu ook een paar keer instagib gedaan maar dat kan me gewoon toch totaal niet boeien. Je loopt daar maar wat rond en probeert maar wat raak te schieten... echt lang duurt het nooit want er is altijd wel iemand die je vroeg of laat killed.
Ik krijg gewoon niet die spanning en rush die je krijgt tijdens het vechten in normale matches.
ONS deed ik in het begin heeel veel, maar al snel ben ik overgestapt op iCTF... Instagib niet spannend?? Stel je dit voor: Je hebt het vlaggetje van je tegenstander en gaat er vandoor met het idee in je achterhoofd dat er 5 man achter je aan zit met een geweer die je in 1 schot dood. Nou bij mij giert de adrenaline dan wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Aurelium het volgende:
ik speel zowel onslaught als deathmatch. Vind het allebei wel leuk.
Heb nu ook een paar keer instagib gedaan maar dat kan me gewoon toch totaal niet boeien. Je loopt daar maar wat rond en probeert maar wat raak te schieten... echt lang duurt het nooit want er is altijd wel iemand die je vroeg of laat killed.
Ik krijg gewoon niet die spanning en rush die je krijgt tijdens het vechten in normale matches.
Idd, iCTF is best spannend mits je er goed in bentquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
[..]
ONS deed ik in het begin heeel veel, maar al snel ben ik overgestapt op iCTF... Instagib niet spannend?? Stel je dit voor: Je hebt het vlaggetje van je tegenstander en gaat er vandoor met het idee in je achterhoofd dat er 5 man achter je aan zit met een geweer die je in 1 schot dood. Nou bij mij giert de adrenaline dan wel hoor
Die nederlandse mirror werkt niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef Simeon het volgende:
Had er al van gehoord. En ben 'm al aan 't downloaden
Ik dacht dat CBP 1 voor 2k3 was. Of heb ik het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:16 schreef Aurelium het volgende:
Thx, maar heb ik community bonus pack 1 gemist??
Dacht het wel ja..en volume 2 komt later deze maand.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik dacht dat CBP 1 voor 2k3 was. Of heb ik het verkeerd gelezen
owh ok, never mind danquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik dacht dat CBP 1 voor 2k3 was. Of heb ik het verkeerd gelezen
Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op instaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:31 schreef Noca het volgende:
Hmm net even voor het eerst Instagib gespeeld....veel te makkelijk eigenlijk, of ik speelde in een server met newbs...
Alles op medium, voor de rest alle vinkjes uit, geen coronas en shit, leidt alleen maar af. Met insta het oude 2k3 shockrifle wapen, en de hud staat ook gewoon aanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:56 schreef Elegy het volgende:
Wat zijn eigenlijk jullie instellingen? Ik heb alle details op low, of uit gezet, behalve trilineair filtering. Dus ook geen shadows, coronas etc. Verder geen wapen (met IG tenminste) en ook geen hud. Alleen een crosshair.
En die chatpictues ook uit, net als text to speech en dergelijke.
Laadt en speelt als een speer
Op welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik heb zelf niet echt vaste servers, (ben nog maar sinds eergisteren bezig) maar het zou wel leuk zijn om eens ergens af te spreken. Was er niet ergens een Fokserver?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:11 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op insta. Kijken of je het dan nog makkelijk vind
Ik speel zoveel gametypes dat ik echt niet weet op welke servers ik allemaal zitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Op welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik heb zelf niet echt vaste servers, (ben nog maar sinds eergisteren bezig) maar het zou wel leuk zijn om eens ergens af te spreken. Was er niet ergens een Fokserver?
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:11 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op insta. Kijken of je het dan nog makkelijk vind
oh okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:12 schreef TheGHunter het volgende:
Instagib servers hebben een doodskopje voor de naam van de server staan
Heb ik niet geïnstalleerd. Tot nu toe kan ik overal wel bijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
winpatch 3204 heb je die nodig?
ja maar z`on patch is toch ook een verbetering van andere dingen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb ik niet geïnstalleerd. Tot nu toe kan ik overal wel bij
inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even meequote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar z`on patch is toch ook een verbetering van andere dingen?
leukquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even mee
Geen probs hier met de patch, alles loopt erg lekker!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even mee
Nee hier loopt hij ook goed,en die nieuwe maps zijn mooi heb net ONS tropica zitten doenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen probs hier met de patch, alles loopt erg lekker!
Bijna elke server is al over op de nieuwe patch dus ik raad je aan het ook te doen![]()
Hmmm. misschien toch... wat vreemd is, is dat ik vaak wel zie dat servers de laatste patch hebben, maar dat ik er toch op kan spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen probs hier met de patch, alles loopt erg lekker!
Bijna elke server is al over op de nieuwe patch dus ik raad je aan het ook te doen![]()
Ja dat klopt wel....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmmm. misschien toch... wat vreemd is, is dat ik vaak wel zie dat servers de laatste patch hebben, maar dat ik er toch op kan spelen
Werd gek van al dat lawaai de hele tijd.quote:CD/DVD not required to play
Lijkt me wel een leuk ideequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef Flying het volgende:
Ja noca. Een 1on1 tournament.
Ik zou er helemaal niet mee inzitten om het te organiseren hier op Fok! met iemand anders.
Natuurlijk doe ik zelf ook mee
Wel rundergehakt danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:08 schreef Elegy het volgende:
Tournament? Lijkt me koel. 1vs1?dan ben ik gehakt
tenzij het IG is, dan maak ik nog een beetje een kans.
Of patéquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel rundergehakt dan
maar je hebt gelijk, waarom doen we geen kleine team deadmatch met 1 goeie speler en 1 lijk
ok we wachten het wel even af danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of paté
Team lijkt me idd wel leuker. (heb je ook meerdere lijken, en kans op multikills enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |