Klinkt vet, straks eens even proberenquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:40 schreef Abonides het volgende:
Met mutant begin je als een deathmatch. De eerste die een kill maakt wordt de mutant. De rest probeert dan de mutant te doden. Hoe meer kills je als mutant maakt, des te meer punten je krijgt. De mutant heeft daarbij wel superhuman powers. Degene die onderaan staat is wel in staat om anderen af te schieten. Diegene die de mutant killed wordt zelf de mutant.
Nou het laden van een onslaught level kan nooit snel gaan met een 1200quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:16 schreef engessa het volgende:
Idd, mij vallen de specs ook behoorlijk mee. Ik draai alles op een dual duron 1200 met een Geforce 4 TI4200 en 512 mb ram op 1024*768 op max zonder dat het hapert. Erg netjes!
Mwah.. 45 seconden ofzo? Misschien een minuutje. Ik zal het wel een keer testen, valt mij iig niets tegen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het laden van een onslaught level kan nooit snel gaan met een 1200
oh dat valt mee ja ik had met 256mb een paar minuten wel nodig,en nu een seconde of 20/30quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
[..]
Mwah.. 45 seconden ofzo? Misschien een minuutje. Ik zal het wel een keer testen, valt mij iig niets tegen!
Voor de duidelijkheid: wanneer iemand een kill maakt wordt die de mutant en dan kunnen de anderen alleen nog maar die ene persoon doden. De uitzondering daarop is de Bottom Feeder, degene die onderaan staat: die kan iedereen doden totdat hij/zij niet meer onderaan staat, dan wordt iemand anders de Bottom Feeder.quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:40 schreef Abonides het volgende:
Met invasion komen er steeds waves van monsters op je af. Je moet deze zien af te houden in een team. Als je dood bent dan moet je wachten tot de volgende wave voordat je respawned.
Met mutant begin je als een deathmatch. De eerste die een kill maakt wordt de mutant. De rest probeert dan de mutant te doden. Hoe meer kills je als mutant maakt, des te meer punten je krijgt. De mutant heeft daarbij wel superhuman powers. Degene die onderaan staat is wel in staat om anderen af te schieten. Diegene die de mutant killed wordt zelf de mutant.
in onslaught heb je zowiezo voertuigenquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:30 schreef NewLife het volgende:
Als ik het spel multiplayer speel heb ik geen voertuigen, klopt dat? Moet ik die unlocken ofzo?
Kunnen jullie ook AS-Robotfactory met 32 bots goed spelen?? Ik niet namelijk, met hoeveel frames nemen jullie genoegen om het nog goed te noemen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:51 schreef mschol het volgende:
ik verbaas me oiver het feit dat ik hem helemaal op max kan draaien met 32 bots:
amd athlon xp 1600+ (1.4GHZ)
ti4800se 128MB
768MB ram
met instellingen
1600x1200x32
alle detail op max...
of weet iemand nog een leuk test level???
Precies dezelfde ervaring ermee,heb echt geen idee waar je moet landen of wat je neer moet schieten,heb hem 1 keer gedaan en dat was het ook denk ikquote:Op zondag 4 april 2004 12:30 schreef Aurelium het volgende:
Wat is AS-Mothership een hoeren level zeg... niet te geloven... ik vlieg daar wat rond in een niet te besturen voertuig, zie verder helemaal niks en ik ga telkens weer dood. Ik zie alleen wat rode stipjes maar ik weet nooit of het nou vijandelijke raketten zijn of bots in hun vliegtuigje. Ben je na 5 minuten eindelijk weer bijna bij het doel gekomen, gebeurd er weer iets raars en dan ben je opeens gekilled door zo'n bot
Misschien moet je gewoon de legale versie kopen.quote:Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef jaspah het volgende:
ik heb maar heel weinig servers in mijn server browser staan en ik heb ook geen filters aan staan dus...
heb bij deatmatch wel iets van 20 ofzo maar bij ctf iets van 5 ofzo
eerst deed ie het online niet toen heb ik een online ding patch gedownload toen deed ie het wel maar misschein dat ik daar door weinig servers heb.. iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |