Tja, ONM is de eeuwige tweede, maar qua verhaallijn en acteerwerk 1.000 maal beter.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:23 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Volgens mij gaan de topics van ONM nog sneller dan die van GTST
Misschien wel, maar ik vind het nog steeds saai! Ik kijk af en toe een stukje, maar het kan mij echt niet boeien, dat hele ziekenhuisgedoequote:Op vrijdag 2 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, ONM is de eeuwige tweede, maar qua verhaallijn en acteerwerk 1.000 maal beter.
Nee hoor dat klopte wel!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
Boulevard staat nu trouwens aan, dat verhaal over die soapies bij De Zwakste Schakel is in ieder geval duidelijk bullshit...
Gelukkig verlagen wij ons niet tot hun niveau en spreken slechts de waarheid
Sander is dyslectisch.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor dat klopte wel!!!!!
Sinaasappel![]()
Mimi weet ook niet echt veel....quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nogal simpel ja.
JP is niet de slimste, wel de leukste antwoorden
Ja dat blijkt nu, ik kon me gewoon niet voorstellen dat ze het écht zouden presteren geen poen uit de eerste ronde te slepen... Triest hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor dat klopte wel!!!!!
Sinaasappel![]()
Ze denkt te lang na, terwijl ze 't echt wel weet...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mimi weet ook niet echt veel....
Ja, want daarvoor leert Mimi de antwoorden van buiten ....quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:15 schreef pberends het volgende:
Zo die Ellen/Dominique is nog zo dom niet
Mimi moet ook weer terug in ONM
Inmiddels heeft Bas al gewonnen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef RedGuy het volgende:
Haha, Bas en Sebastiaan hebben Do eruit gestemd.
De knuppels!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef RedGuy het volgende:
Haha, Bas en Sebastiaan hebben Do eruit gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |