Damned... gaat het over rummikubben???quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Hou ik wat vol? Rummikuppen?
jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Hou ik wat vol? Rummikuppen?
Moet je gewoon 2x achter elkaar neuken. De 2e keer duurt het klaarkomen altijd langer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:58 schreef hallo_mensen het volgende:
ik na 3 minuten al![]()
oo nee hoor nu nix om te neuken en btw als ik dat voorsteldequote:Op vrijdag 2 april 2004 20:59 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Moet je gewoon 2x achter elkaar neuken. De 2e keer duurt het klaarkomen altijd langer.
Ik moet er niet aan denken, een paar uur, pffffffffff... hoe nat ik ook ben, en zelfs met glijmiddel, na een minuut of 20-30 word ik schraal... en dan wil ik dat mijn vriendje klaarkomt, zodat ik weer even bij kan komen... Lastig!quote:Op zaterdag 3 april 2004 04:24 schreef Praag het volgende:
Bij mij duurt het sowieso echt lang. Met condoom al helemaal. Met uitstellen kan ik het wel meerdere uren volhouden en dat bevalt de dames wel geloof ik. Maar als ik dan klaarkom is het enorm heftig.
haha die ken ik , 3 wodka jus doen wonderen :-)quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:00 schreef helldeskr het volgende:
Mijn vrouw voert me ook wel eens dronken![]()
Met de juiste hoeveelheid alcohol ( niet teveel natuurlijk ..anders wordt t helemaal niks meer ) krijg ik een zogenaamde "bier lul"
Gewoon een harde paal die nagenoeg ongevoelig is..... hersenloos doorbonken dus![]()
![]()
Dat kun je dan best wel lang volhouden dus![]()
![]()
Ik moet mijn vriendin dronken voeren voordat ze geil wordt. Maar ja ze drinkt bijna nooit...quote:Mijn vrouw voert me ook wel eens dronken
dat meen je niet... jij komt al binnen 3 minuten klaar... en zij willen niet meer???quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
oo nee hoor nu nix om te neuken en btw als ik dat voorstelde
3x geneukt en 3x voorgesteld om nog x erachter aan te doen en 3 x afgewezen![]()
Maar er zit iets op je lip!!!quote:Op zondag 4 april 2004 18:11 schreef sourcy het volgende:
Een half uur
Oke dan..quote:Op maandag 5 april 2004 01:13 schreef Firefly18 het volgende:
in de natuur wil het toch iets zeggen, als je niet snel kan klaarkomen. Niet zo'n heel geschikte partner om mee voort te planten....
zn mamma heeft nooit geleerd hoe die chocolademelk moet drinkenquote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar er zit iets op je lip!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:24 schreef erodome het volgende:
Ik kom met neuken makkelijker klaar als met likken.
Gemiddeld bij het neuken duurt het tussen de 10 minuten en een half uur voordat ik begin te spuiten, als m'n vriendin me pijpt meestal zo tegen de 10 minuten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:19 schreef Quidos het volgende:
Wat is nu eigenlijk een gemiddelde tijd voor de mannen en wat is een gemiddelde tijd voor de vrouwen. Dit nog te onderscheiden in alleen neuken en oraal bevredigd worden.?????????
2 dagenquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Zolang als ik wil, zou in principe er wel 2 dagen over kunnen doen.
Of 2 minuten..
Dat zeggen mensen die binnen een minuut komen altijd.quote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef Thorvald het volgende:
ik heb geen flauw idee hoelang ik het kan volhouden :S
het is niet zo dat ik de hele tijd naar de klok ga zitten kijken om de minuten bij te gaan houden.
het maakt niet uit hoe lang je het vol kan houden, het gaat om de prestatie. het gaat erom dat je het beide lekker vind, ongeacht hoelang je het volhoudt.
Oehh ja werkt altijd wel heel erg goed. Onweerstaandbaar..quote:Op woensdag 7 april 2004 16:23 schreef bigore het volgende:
Als een wilde poes gaat lopen kreunen en na 3 minuten ook al klaarkomt is het voor mij zo gebeurd.
Niet perse hoor. Vooral als je het 2x vrij kort na elkaar doet, is ie de 2e keer nog steeds gevoelig en is het soms in 10 minuten gebeurd, terwijl het de eerste keer 30 tot 45 min kan duren.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:59 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Moet je gewoon 2x achter elkaar neuken. De 2e keer duurt het klaarkomen altijd langer.
Hou je een stopwatch bij??quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:32 schreef jojomen4 het volgende:
6 minuten en 12 seconden is me record![]()
same here... maar als het moet kan ik ook een 17 secondenwonder zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:55 schreef erodome het volgende:
Ik ben dan ook een beetje raar
Meen het serieus igg, kom van neuken makkelijker klaar als van likken, kom verbazend makkelijk klaar van neuken.
Oh ja, dat lijkt me echt geweldig. Gevoelloos en hersenloos doorbonken. Echt een feestje, die sex bij jullie.quote:Gewoon een harde paal die nagenoeg ongevoelig is..... hersenloos doorbonken dus![]()
![]()
Dat kun je dan best wel lang volhouden dus![]()
![]()
Gelijk erna nog 'n 1x neuken is niet prettig dus.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:59 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Mee eens. Ik wil ook wel eens weten hoe die vrouwen eruit zien..quote:Op maandag 19 april 2004 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
lol als ik al die uren die de meeste mannen hier achterelkaar door kunnen pompen lees, begin ik me toch ernstig af te vragen of ik het wel goed doe. dronken kan eindeloos lang duren maar nuchter is het toch wel gedaan in max 20-30 min. kunnen er soms 5 zijn, zeker in de ochtend. ik ben beniewd naar het gemiddelde en met welke onaantrekkelijke vrouwen die mannen gaan dat je 2 uur lang kan pompen zonder te komen, de eerste keer....
Oh jah, dat heb ik ook een keer gedaan...eerste wat me te binnen schoot was het zoontje wat 1 kamer verder lag, in een flits schoot die gedachte door dat hij wel eens wakker zou kunnen worden van onze herrie, en nog een flits later dacht ik echt dat ik em hoorde....nog nooit zo snel een erectie voelen verdwijnen...einde feest...quote:kwestie van even tussendoor aan iets heel anders denken
Ik ben het wel met je eens hoor, ik ben dan een man, maar als veel vrienden zeggen dat ik aan iets anders moet denken heb ik écht zoiets van 'boeit jou de sex die je dan hebt wel'..quote:Op woensdag 21 april 2004 09:37 schreef erodome het volgende:
Dat aan andere dingen denken, verpest dat de sex niet???
Ik kan niet eens aan andere dingen denken volgens mij, daar sta ik op dat moment gewoon niet bij stil, maarja ik ben een vrouw, als ik klaarkom is dat alleen maar goed
Ehhh Ok :|quote:Op woensdag 21 april 2004 09:37 schreef erodome het volgende:
maarja ik ben een vrouw, als ik klaarkom is dat alleen maar goed
En je kunt je ook afvragen of zij het wel goed doen. Het dunkt mij dat hier veeleer sprake is van een doorzichtig staaltje opschepperij dan een fantastische minnaar. Bij spectaculaire seks denk ik niet aan "uren doorpompen"; wat moet dat doodvervelend zijn. Een man die het bedrijven van de liefde als "doorpompen" ziet, bevindt zich op hetzelfde niveau als de man die stevig doorbeukt en binnen 5-10 minuten komt.quote:Op maandag 19 april 2004 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
lol als ik al die uren die de meeste mannen hier achterelkaar door kunnen pompen lees, begin ik me toch ernstig af te vragen of ik het wel goed doe.
same here.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:55 schreef erodome het volgende:
Ik ben dan ook een beetje raar
Meen het serieus igg, kom van neuken makkelijker klaar als van likken, kom verbazend makkelijk klaar van neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |