Hmm, in psychologische zin vrij ziek, maar de ironie is goed bedacht!quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
EATING BRAINS WITH HANNIBAL op net 5!!
Bron?quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:24 schreef Sidekick het volgende:
Wow, de nieuwe layout is er.
Waar ??quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:24 schreef Sidekick het volgende:
Dat zijn je modereerknoppen...quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:24 schreef Sidekick het volgende:
Ja hallo, ik probeerde mijn fout nog recht te zetten. Nu verknal jij het met die opmerking.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat zijn je modereerknoppen...
Lijkt me niet, hij is niet blauw.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat zijn je modereerknoppen...
Je kunt ook de rechten hebben zonder blauw te zijn hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij is niet blauw.
Geen taal voor een toezichthouder.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:38 schreef Sidekick het volgende:
Oh, het was alleen bijmij fucked up
Stop eens met dat gediss. Die flames beginnen behoorlijk te itchen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geen taal voor een toezichthouder.
Ass hole.
Dat kan het POL-gepeupel niet zien, Kozzmic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:44 schreef Kozzmic het volgende:
Welkom Sidekick!!
Het enige dat itcht is mijn trigger finger/quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Stop eens met dat gediss. Die flames beginnen behoorlijk te itchen.
Woord.
......ja, burgers.......quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat kan het POL-gepeupel niet zien, Kozzmic.
Vrouwen en dan nog kaffirs ook.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
StelletjePaars
-voorstanders hier.
Zeg toch eens een keer waar het op staat.
Deze "spanning" is toch leuk?quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
StelletjePaars
-voorstanders hier.
Zeg toch eens een keer waar het op staat.
Nou neequote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze "spanning" is toch leuk?
Vloekjes bij de thee, en hij noemt het spanning.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mjah...quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het gevloek bij de thee.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vloekjes bij de thee, en hij noemt het spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |