Dat zei mijn man ook en wees me niet alleen op de groei van mijn buik maar ook mijn voorgevel. Ik moet nog 18 weken, hopelijk lijk ik dan niet al te veel op LoLa Ferarri straks!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:53 schreef Belana het volgende:
Little-Angel, wat mooi! Ook leuk om zo die groei te zien!
Dat hoop ik ook niet voor je, want die is alweer een paar jaar doodquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Dat zei mijn man ook en wees me niet alleen op de groei van mijn buik maar ook mijn voorgevel. Ik moet nog 18 weken, hopelijk lijk ik dan niet al te veel op LoLa Ferarri straks!
Och ja!! Dat is ook zo! Ik had ze al ingescanned, maar heb dus geen eigen site. Mag ik weer een stukje webspace van iemand lenen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:33 schreef Little-Angel het volgende:
Ik doe de kick-off wel. In topic nummer 4 (weet niet hoe je het linkje moet plaatsen) staat een mooie foto van mijn 13-17-22 weken buik. En we wachten geloof ik vol spanning op een buik foto van Dutchie.
Zo heb ik mijn moeder flink te kijk gezet als klein meisjequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:01 schreef bixister het volgende:quidos!
da's pas een grote buik!
Ik zat er ook al naar te kijken jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:06 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Dat zei mijn man ook en wees me niet alleen op de groei van mijn buik maar ook mijn voorgevel. Ik moet nog 18 weken, hopelijk lijk ik dan niet al te veel op LoLa Ferarri straks!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zat er ook al naar te kijken ja
Je mag ze ook naar mij sturen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
Och ja!! Dat is ook zo! Ik had ze al ingescanned, maar heb dus geen eigen site. Mag ik weer een stukje webspace van iemand lenen.
Rewimo??![]()
Da's een goeie!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:46 schreef bixister het volgende:
tip voor dutchie: je kunt ook gratis wat foto-upload-ruimte krijgen bij bijvoorbeeld msn: maak daarvoor een msn-group aan. (kies: 'je eigen groep maken' en het wijst zich verder vanzelf).
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:24 schreef dutchie het volgende:
Nou Bixis bedankt hoor!![]()
Dit is de 9 weken foto:
[afbeelding]
En dit is de laatste foto, van 27 weken op een slaperige zondagochtend:![]()
[afbeelding]
And still growing!![]()
Net gedaan, nu wel goed?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je ze wel op share staan
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:31 schreef dutchie het volgende:
[..]
Net gedaan, nu wel goed?
hihi ik ook, vandaar onze werknaam 'skippy'quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:29 schreef CarOnline het volgende:
ik zag er altijd acuut als een skippybal uit
Oeh wat herkenbaarquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:27 schreef Jambo het volgende:
Het enige buikie dat ik nu nog heb bestaat uit een flinke spekrol![]()
Ja, maar ik droeg bij allevier helemaal naar voren, ligt gewoon aan mijn bouw denk ikquote:Op woensdag 7 april 2004 09:29 schreef Anitra het volgende:
Hihihihi aan de achterkant zie je niet dat je zwanger bent, dus volgens de "regeltjes" zou je een jongen krijgen Tan
Vindt je het nog niet genoeg dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:37 schreef Tan het volgende:
De laatste weken heb ik het gevoel geen milimeter meer te zijn gegroeid, in het begin ging het heel hard, maar ik sta al weken stil.
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vindt je het nog niet genoeg dan?
Meteen bellen!!!! Dit is dus wel een symptoom van zwangerschapsvergiftiging!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:24 schreef poemojn het volgende:
: gedurende zo'n twee minuten zag ik aan de rand van mijn blikveld lichtflitsen. Vind dat nu dus toch geen prettig idee. Zijn er hier meer mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt?)
Ik ben blij dat het niks ernstigs is, en jij heb ook een heel mooi buikje op die fotoquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:35 schreef poemojn het volgende:
Ik heb gebeld, maar omdat mijn bloeddruk eerder te laag dan te hoog is (nu 120/65) en de baby wel normaal beweegt denkt ze dat het door een combinatie van lage bloeddruk en even druk bezig zijn komt. Als het weer gebeurt moet ik rustig gaan zitten met het hoofd naar beneden, 't is in elk geval niet slecht voor de baby.Wel bedankt voor jullie raad om te bellen, ik ben altijd wat bang om ze met onzinnige dingen lastig te vallen.
![]()
volgens mij zit daar echt een iniminie gupke inquote:Tan, je buik lijkt zo veel kleiner! Weet je zeker dat er nog een baby inzit?
Nee helaas klopt dat niet, ik heb ook geen zebrapatroon maar er zitten er wel een paar kleintjes, iedere zwangerschap verkregen met het indalen van de baby.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:57 schreef Girly het volgende:
tan klopt het dat jij geen striemen heb??
tis niet te zien in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:00 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee helaas klopt dat niet, ik heb ook geen zebrapatroon maar er zitten er wel een paar kleintjes, iedere zwangerschap verkregen met het indalen van de baby.
da bedoel ikquote:Op woensdag 14 april 2004 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Sugar!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ben jij ontzettend mooi en sexy zwanger! Dat wil ik nou ook (ooit)!
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:33 schreef pluisje het volgende:
Zij won
Ja, inderdaad, helaas heb ik ipv die bobbel nu wel weer een lading striaequote:Op dinsdag 20 april 2004 19:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey Pluisje, jij gaat ook lekker nu zeg! Die 2 bobbels, ja dat zal mij ook ooit overkomen en dan is het feest als je uiteindelijk gewoon een mooie egale bolle buik hebt
Joepie geen heuvellandschap meerquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:11 schreef pluisje het volgende:
[afbeelding]
Het is inmiddels één geheel, dus geen 2 bobbels meer
28,5oeeeeeeps, 29,5 week nu
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:01 schreef pluisje het volgende:
Waarmee ik maar wil zeggen: het ene moment zit je te wachten op een tweede streepje of roze stipje, het andere moment zit je er helemaal mee onder
Geduldquote:Op donderdag 22 april 2004 16:24 schreef m@x het volgende:
Mijn buik is wel zichtbaar voor de mensen die het weten, maar hij zit nog zo laag en bestaat nog veels te veel uit twee buiken (jeweetwel zo'n boven en onder gedeelte...)![]()
![]()
Over 4 weekjes gaan we op vakantie en dan zal ik wel een foto laten maken en als ie heeeeeeeeeeeeel mooi is dan zet ik hem hier erbij.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee
Zien!!!
Zwangere buiken zijn altijd mooi, dus je zet hem hier gewoon neer ja!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Over 4 weekjes gaan we op vakantie en dan zal ik wel een foto laten maken en als ie heeeeeeeeeeeeel mooi is dan zet ik hem hier erbij.
idd, dus kom maar op met die buikquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zwangere buiken zijn altijd mooi, dus je zet hem hier gewoon neer ja!
![]()
Kan ie niet op je sudepu sitequote:Op vrijdag 23 april 2004 10:49 schreef LadyS het volgende:en ik wilde er hier eentje van mij plaatsen, doet picserver het niet
dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan ie niet op je sudepu site???
Wel hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:05 schreef LadyS het volgende:
edit:werkt niet
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:27 schreef piglet het volgende:
[..]
Wel hoor![]()
[afbeelding]
LadyS buik 28 weken en 1 dag
ik kreeg ook een kruisje, maar piglet heeft iets wonderbaarlijks gedaanquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:52 schreef dutchie het volgende:
Ik snap er niks van.![]()
Ik wil een fotootje plaatsen en ik krijg alleen maar een kruisje. Dus helaas dames.
Iemand merkte bij de vorige foto's op dat ze jaloers was omdat ik geen strepen had. Ik weet niet of het daardoor komt hoor, maar ik heb vanaf het begin mijn buik fanatiek ingesmeerd met Buikbalsem van de Etos. Houdt de huid wat soepeler. Misschien krijg ik het alsnog wel, maar gelukkig nu nog niet.
Ik kan toverenquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:45 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
ik had het inmiddels door, ik deed hetzelfde alleen vanaf dat kleine fotootje en dat werkte dus nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:14 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik kan toveren
Nee hoor:
[knip] mooie uitleg[/knip]
piglet
Je bent helemaal geen domboquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
[knipje]
*dombo is*
bedankt iig
Ejquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:43 schreef E.T. het volgende:
Strepen schijnen ook een beetje leeftijdsafhankelijk te zijn..
Hoe jonger je bent, des te meer kans op striae.. (rond de 30 wordt je huid slapper en kan 't meer rek hebben)
zie mijn sigquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
EjDoet us lief!
![]()
Ben pas geleden voor de 3e keer 28 geworden, dus dat kan helemaal niet.![]()
Dan moet je er wel wat voor doen...quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:47 schreef DuchessX het volgende:
Ow
![]()
Wat een lieve, mooie buikjes en buiken allemaal!!!
IK WIL OOOOOOOK!!!!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dan moet je er wel wat voor doen...![]()
Ow nee, je hebt niks gemist hoorquote:Op zondag 25 april 2004 20:47 schreef dutchie het volgende:
Duch, heb ik iets gemist ofzo? Heb ik over een of andere mededeling heen gelezen? Vertel, vertel, vertel!!!!
nopequote:Op dinsdag 27 april 2004 13:54 schreef dutchie het volgende:Stel je maar gewoon een dikke buik voor, dan ket joe de piktjeur ook wel.![]()
200% mee eensquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:20 schreef heaven7 het volgende:
Wat belana zegt![]()
Ik zie jou ook steeds vaker hier rondzwerven?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
200% mee eens
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook steeds vaker hier rondzwerven?![]()
Zelfde verhaalquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]Ach je moest een weten hoe graag ik aan een kindje zou willen beginnen...
![]()
En jij?
Sugar, WOW, anytime hoor. In goed Brabants; wa'n lekker ding bende gij!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:44 schreef Sugar het volgende:
Kom ik maar weer.... Bij gebrek aan Dutch!!!!![]()
![]()
Zo. 23 weken en 6 dagen nu!
I totally agreequote:Op dinsdag 27 april 2004 17:48 schreef Belana het volgende:
Sugar...ik zou bijna verliefd op je worden! Wat een prachtige buik!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:17 schreef Merisse het volgende:
Merisse wil naast een Dutchie-buikje ook wel weer eens een vers Phluphy-buikje bewonderen.
Loena is een beetje een digibeetje en mannie is drie dagen op cursus, als hij terug is doe ik wel weer een fotootje...quote:Op woensdag 28 april 2004 14:08 schreef dutchie het volgende:
O ja, Loena waar blijft jouw buik?![]()
Nou, laat eens zien dan!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb het idee dat ik toch nu meer en meer aan het groeien ben qua buikje, toch wel beetje stiekem trots.
Oooooooh, mooi hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:44 schreef Sugar het volgende:
En eentje van voren!
[afbeelding]
Zo. 23 weken en 6 dagen nu!
hahaha jah idd dat snap ikquote:Op donderdag 29 april 2004 10:23 schreef dutchie het volgende:
Mallemeid!![]()
![]()
![]()
Ik ben zwaar fan van Tolkien en vind het leukste wezen Gollum. Mijn avatar is dus Gollum en niet Dutchie.![]()
Mallemeid, in dat geval zie jij er zeer schattig, en bijzonder jong uitquote:Op donderdag 29 april 2004 13:24 schreef mallemeid het volgende:
net zoals bij zoveel avatars met foto's dan stel ik me echt voor dat de persoon achter dat plaatje er zo uitziet...naja, beetje maf
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mallemeid, in dat geval zie jij er zeer schattig, en bijzonder jong uit
Dutchie, weet je dat ik vandaag nog dacht dat ik Gollum steeds sympathieker ga vindenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:23 schreef dutchie het volgende:
Mallemeid!![]()
![]()
![]()
Ik ben zwaar fan van Tolkien en vind het leukste wezen Gollum. Mijn avatar is dus Gollum en niet Dutchie.![]()
Ook zo zwaar verslaafd?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:28 schreef Merisse het volgende:
[..]
Dutchie, weet je dat ik vandaag nog dacht dat ik Gollum steeds sympathieker ga vinden
Ennehhh Phluphyik wacht nog steeds
Gekkie, door JOU ga ik Gollum steeds symathieker vinden, omdat ik 'm associeer met jou, snappie. Het innerlijk beeld wat je hebt van iemand is bij mij een mengsel van hetgeen die persoon schrijft maar ook de avatar. Heb ik ook heel sterk met bijv. Piglet, Belana. En het is ook niet voor niks dat iemand een bep. avatar kiest, daar heb je iets mee en zegt daarmee iets over jou.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:40 schreef dutchie het volgende:
Ook zo zwaar verslaafd?
Het is gewoon zo fascinerend om te zien hoe hij van de ene stemming in de andere valt. Past wel bij mijn zwangerschap.![]()
Och ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:16 schreef Merisse het volgende:
Maar goed compleet off topic, excuses. Geweldige buiken weer hier![]()
Morgen goed, oh hoe laat is het , ok later vandaag dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Loena, heb jij ook iets te showen??
Ja ik weet het, we zijn vandaag lekker met de jongens naar de bossen geweest( EN lekker pannekoeken gegeten, jammie!!!) ben net terug, we gaan zo die beloofde buikfoto makenquote:Op zondag 2 mei 2004 17:41 schreef LadyS het volgende:
Loena: het is al later op de dag: kom op met die foto
Tuurlijk niet, hoe meer buikkies hoe beter, jij groeit nu echt met de seconde geloof ik he LadySquote:Hier nog maar eens een buikfoto van mij.. worden jullie er al moe van??![]()
Mooie buik LadyS, daar krijg ik echt niet zo snel genoeg vanquote:Op zondag 2 mei 2004 17:41 schreef LadyS het volgende:
[Hier nog maar eens een buikfoto van mij.. worden jullie er al moe van??![]()
29 weken en 4 dagen
[afbeelding]
Loena wat een mooie buik!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:04 schreef Loena-tik- het volgende:
Nou hier is ie dan, buikkie 22 weken 3 dagen:
[afbeelding]
Jij ziet dus blijkbaar wel wat meer dan ikquote:Op zondag 2 mei 2004 19:09 schreef piglet het volgende:
[..]
Loena wat een mooie buik!!!
Jij bent loenatik, gek betekent dat, tochquote:Op zondag 2 mei 2004 19:10 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Jij ziet dus blijkbaar wel wat meer dan ikIkke nie snappe nie
![]()
Ik ook!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:54 schreef Jambo het volgende:
Wat een prachtige buiken zijn er weer voorbijgekomen. Ik word steeds nieuwsgieriger naar de inhoud van al die buiken.
O, gelukkig! Maar inderdaad, shoppen kan altijdquote:Op zondag 2 mei 2004 21:24 schreef LadyS het volgende:
piglet, in het bloesje zit nog wel wat rekMaar shoppen kan altijd toch?
Loena, jij krijgt ook al een mooie buik zeg
En Sjeen, volgens mij ben jij ook wel haard aan het groeien opeens
mooi hoor
hilversum is leuk winkelenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:31 schreef piglet het volgende:
[..]
O, gelukkig! Maar inderdaad, shoppen kan altijd
Ben vandaag ook helemaal niet naar de koopzondag in Hilversum geweest hoor![]()
Kleine offtopic reactie:quote:Op zondag 2 mei 2004 22:35 schreef pluisje het volgende:
Loena, jemig wat gaat de tijd snel!!
Prachtige buik joh!
Over mijn shirtje: ja, het komt uit Amerika, ik zit zo in het zoeken naar babykleertjes, dat ik ook af en toe wat voor mezelf mee laat komen. Vooral omdat ik in Nederland zo slecht slaag qua echt leuke positiekleding, en ook omdat het vaak nog goedkoper is om iets uit Amerika op te laten sturen, dan iets in Nederland te kopen. Het is een vreemde tic, maar ik heb er veel lol in. Zal ook wel komen omdat ik meerdere keren in een Amerikaans gastgezin heb "gewoond" voor een zomer, en daar heerlijk heb geshopt...bij merken die in Nederland niet of nauwelijks (lees: tegen zeer vette betaling) te krijgen zijn. Dus vind ik het altijd leuk om op internet te zoeken naar die merken, en dan natuurlijk wel tegen eenderde van de prijs van wat ze er in Nederland voor durven te vragen.
Maar da's een beetje offtopic
Ik is niet zo slim, ik kan hem ook downloaden vanaf hier, je hebt hem hier staan. Als je wil dat ik hem verander moet je het zeggen hoor!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:30 schreef beefcake het volgende:
Wauw wat een boel buiken ineens weer!! Heel erg mooi allemaal!!!
Sjeen als je plaatje op .JPG eindigt, wordt ie niet geaccepteerd door de usericonmanager. Je moet hem dan veranderen in .jpg. Als je niet weet hoe het moet, wil ik het ook wel voor je doen. Je kunt de foto mailen naar het adres in mijn profiel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |