quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:39 schreef CybErik het volgende:
Hey Inso, je gooit wel een beetje veel leuke topics op slot, er staan nu bijna alleen nog maar topics van oldbies in de topiclist... ONZ wordt een beetje saai nu, als er alleen maar 'insidertopics' en kliekjestopics zijn
Die van mij met die tieten was ook leukquote:Op zondag 4 april 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Sorry, was ff afk. Maar welke topics bedoel je precies met leuke topics? Ik heb vanavond één topic dicht gegooid waar ik over twijfelde en verder was het m.i. echt alleen pure bagger. Dus zou je wat specifieker kunnen zijn?
Oké, ik zal me gedeist houden.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mén, PR is ook tof, daar heb je helemaal gelijk in. Het begon alleen op te vallen dat je elke gelegenheid gebruikt om dat te melden.
Mja.. Volgens mij kan er niet zoveel uit voorkomen, maar ik wil hem wel nog een kans geven hoor.quote:Op zondag 4 april 2004 14:03 schreef Roönaän het volgende:
Wrom is dit bagger? ff een vraagje ? is toch gewoon grappige discussie?
zeikerdquote:Op zondag 4 april 2004 14:23 schreef Conflict het volgende:
En ik ga helemaal niet te ver
quote:Op maandag 5 april 2004 06:18 schreef Mayhem het volgende:
Ja dit lijkt me een goed moment om mijn sig weer eens terug te halen
Ik las btw dat je naar 24 april naar de ONZ meet ging?quote:Op maandag 5 april 2004 06:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op maandag 5 april 2004 06:27 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ik las btw dat je naar 24 april naar de ONZ meet ging?
Als je deze week veel slotjes op mijn topics goooit, kom ik ook![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 06:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gezellig
Ik kan natuurlijk ook afzeggen en als een kloon gaan
Da's dus al na 2 biertjes....quote:Op maandag 5 april 2004 06:34 schreef Dagonet het volgende:
Maar dat doe ik alleen als de ONZ mods stomdronken onder tafel liggen
Inso schijnt niet te drinken en Knut kan volgens mij heel wat hebben en PR staat bekend om z'n dronken posten dus dat loopt wel losquote:Op maandag 5 april 2004 06:35 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Da's dus al na 2 biertjes....
Hmmmm... sterk punt jaquote:Op maandag 5 april 2004 06:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inso schijnt niet te drinken en Knut kan volgens mij heel wat hebben en PR staat bekend om z'n dronken posten dus dat loopt wel los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |