Ja.. laten we dat maar doen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:48 schreef LittleWoodstock het volgende:
Idd, hoe plaatsen we die?
Hmmm, zondag gaat ze testen nietwaar? Dan is het 4 april, misschien dan:
4 april: Slaapmeisje test of zoiets...
Dankje.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:11 schreef LittleWoodstock het volgende:
Gecondoleerd met het overlijden va je Pake, Mallemeid.Lijkt me niet niks.
Ik heb je naam wel es voorbij zien komen in dit topic....ben jij ook actief bezig en/of kan/wil je in het NOD-lijstje in de openingspost?
Ik hoop niet dat ik tegen een zeer been schop, want ik weet niet wat je situatie is of je plannen zijn.![]()
Wel een verrassing natuurlijk, ff weggeweest en meteen 2 dames zwanger!
Als ik jullie verhalen lees word ik best bang.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:46 schreef Beaker1 het volgende:
Mallemeid
Jou verhaal lijkt op het mijne1 jaar de pil geslikt en gelijk mijn lijf van slag!
Ik heb daarnet de digitale clearblue gekocht en ga dit weekend nog een keer testen. Weet niet of ik dit weekend veel op internet te vinden ben, maar ik meld me zeker maandag weer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:27 schreef Sugar het volgende:
Merisse!!!! Gefeliciteerd meid! Het is je ontzettend gegund!!!!!
AnnieB ook! Heb je al voor 2e maal getest met een fatsoenlijk merk?
maar daar tegenover heb ik 10 jaar lang de pil geslikt en nergens geen last van toen ik stopte, gelijk regelmatig gewoon. toen was ik alleen nog niet bezig met zwanger worden, heb er toen spiraal in laten zetten die ik na een half jaar eruit liet halen. het hoeft niet altijd zo te gaan dat het helemaal onregelmatig is e.d.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:48 schreef jolene het volgende:
[..]
Als ik jullie verhalen lees word ik best bang.
Slik al bijna 16 jaar de pil.
Is begonnen omdat ik veel last had van mijn ongi (werd het voor het eerst toen ik 10 was)
Hoe moet mijn lichaam ooit gaan reageren?
Updat voor Beaker.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:21 schreef Beaker1 het volgende:
Nou ja![]()
* jolene schaamt zich diep
Vandaag is het 2 april een NOD dagje!
Het is me helemaal ontgaan!
Sorry, sorry, sorry!
Nee!! Ik heb net terug gezocht en kan het nergens vinden!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:27 schreef jolene het volgende:
[..]
Updat voor Beaker.
Martineke heeft getest en het was negatief zoals ze verwachten
uhmm ik ga er nu maar even vanuit dat ik 4 april nod heb of zo, na miskraam was het ook 30 dagen en nu is het dag 28, en daar baal ik van!! voorheen had ik 26 dagen en nu gewoon (maybe dan) 4 dagen extra, zuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:11 schreef jolene het volgende:
Martineke
Wat nou als de RD niet komen?
Toch nog eens testen
Good to have you backquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:22 schreef Girly het volgende:
ik ben echt weer blij dat ik trug ben, want heb jullie wel gemist hoor
Ach nee toch Merissequote:Op vrijdag 2 april 2004 19:54 schreef Merisse het volgende:
Verder heb ik niet zo'n leuk nieuws want ik heb NU AL een beetje bruin bloedverlies![]()
Ben bang dat het weer niet goed gaat deze keer.... Kan alleen maar huilen en naar de wc heen en weer lopen om te kijken
Ik kan niks doen behalve afwachten. In een boek van m'n zus stond dat je moest gaan liggen met een kussen onder je bekken maar dat lijkt me achterhaald.
Helaas een hele korte roze wolk![]()
Heb foto's gemaakt van mijn "+" maar wacht even met posten.
Lieve Merisse, die vrouw van de fertikliniek die ik vandaag heb gesproken zei dat het wel vaker voorkomt en dan toch gewoon goed zit. Dus ik duim voor je dat dat in jouw geval ook zo is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:54 schreef Merisse het volgende:
Verder heb ik niet zo'n leuk nieuws want ik heb NU AL een beetje bruin bloedverlies![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:14 schreef Merisse het volgende:
Martineke, en IK dacht dat wij de afspraak hadden dat WIJ alles samen zouden doen *streng kijkt*
OK, ok dat van dat bruin bloedverlies mag je overslaan van me maar ik had zo gehoopt dat we weer samen zwanger zouden zijn... Hopelijk blijft je ongi toch weg en kun je over een aantal daagjes nog eens testen. Zou toch mooi zijn.
Dit is zo herkenbaar! En telkens weer die gang naar de wc met het lood in je schoenen. En dan weer in je onderbroek staren wat voor nieuws er nu weer is.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:41 schreef Merisse het volgende:
Met mij gaat het gelukkig weer een stukje beter, na dat ene toiletbezoek gisterenmiddag is er helemaal niks meer bijgekomen qua bruine afscheiding. Vannacht redelijk geslapen, wel elke keer gecheckt of ik geen buikpijn had en dan weer in slaap gevallen en zodra het licht werd even onder de dekens gekeken maar gelukkig niks meer.
quote:Nu maak ik me overigens weer druk dat ik me minder zwanger voel qua borsten en buik![]()
Ben bang dat ik me nog wel een tijdje heel onzeker zal voelen.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:50 schreef Merisse het volgende:
Na 24 uur niks helaas nu weer lichtbruin/rozige afscheiding![]()
![]()
Verdorie!!!
![]()
![]()
Dutchie, die bloedingen die jij had wat waren dat voor soort bloedingen, hoeveel en hoe vaak?
Goed gezegd Hartje, dat had ik ook. Als ik bijv. zwangere vrouwen in de stad zag kon ik het nietquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:29 schreef hartje het volgende:
ik heb hier juist minder last van mixed-emotions omdat ik weet hoe iedereen er mee bezig is & hoe lang al. in real life hoor je ineens: ja die&die is zwanger en dan is het net alsof dat zomaar ineens is omdat je die voorgeschiedenis nooit hoort
Merisse, ik duim en hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan!!! En ik ben blij dat het nu toch ook opgehouden lijkt te zijnquote:Op zondag 4 april 2004 12:15 schreef Merisse het volgende:
Gossie Martineke dat je over me gedroomd hebt! Leuk!
Wat een rare droom zeg maar ook wel logisch om te dromen over sexen en zwangerschap en internet want je bent er zo mee bezig.
Ik droomde afgelopen nacht dat het de dag van mijn huwelijk was en ik had mijn bruidsjurk nog niet. Ook raar want voor mijn gevoel ben ik alleen maar met zwangerschap bezig en niet met mijn huwelijk. Ondanks dat dat wel gewoon door gaat want gisteren hebben we het restaurant eindelijk besproken en een bruidsboeket uitgezocht.
Geen bruine afscheiding meer gehad sinds een lichtbruin vlekje gisteren.
Het is wel heel anders nu als de vorige keer. Ik durf niet over de 6 weken heen te kijken en dat is al moeilijk. Volgend weekend hebben we op zaterdag een diner met Jacobs familie en zondag bij mijn familie. Eigenlijk durven we het nog niet te vertellen maar als de families zien dat ik niks drink dan weten ze vast wel hoe laat het is. Normaal lust ik 'm wel en ook als ik moet rijden drink ik op zijn minst toch wel 1 glas wijn. Ik heb me zelfs nog niet gemeld in het Z&G topic laat staan dat ik me op de lijst durf te laten zetten met de uitgerekende datum.
Owwwwwwwww heerlijk Anitra en Easy-going, dat had ik even nodig. En phluphy zooo lief dat je van het weekend aan me dacht. Ik voel me wel een aandachttrekster hier met mijn berichten vanuit de onderbroekquote:Op zondag 4 april 2004 17:58 schreef easy-going het volgende:
Merisse is back to stay!!!![]()
yeah! yo go girl!quote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef Merisse het volgende:
Maar ik ga me toch maar melden in Z&G want een beetje zwanger bestaat niet. Ik ben gewoon zwanger en van plan dat nog een maandje of 8 te blijven.
quote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef Merisse het volgende:
[..]
Owwwwwwwww heerlijk Anitra en Easy-going, dat had ik even nodig. En phluphy zooo lief dat je van het weekend aan me dacht. Ik voel me wel een aandachttrekster hier met mijn berichten vanuit de onderbroekDaar is overigens alles nog steeds in orde last time I checked.
Maar ik ga me toch maar melden in Z&G want een beetje zwanger bestaat niet. Ik ben gewoon zwanger en van plan dat nog een maandje of 8 te blijven.
Hoi Xanthequote:Op maandag 5 april 2004 09:46 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb een vraagje aan de dames die een curretage hebben mee gemaakt.
Waren jullie daarna op het "normale" tijdstip weer ongi?
Gerekend vanaf de dag van curretage zit ik nu op cyclus dag 33.
Heb nl. verhalen gelezen op obygyn dat sommige na 10 weken nog niet ongi waren geworden en ik voel nog steeds niks aan komen.
Ben niet sjago (ben ik normaal een week van te voren al) , heb geen onbedwingbare behoefte aan chocola (gelukkig maar , wil graag afvallen en niet aankomen natuurlijk) en heb ook nog steeds geen buikpijn of lichte steken , die lichte steken beginnen altijd een paar dagen voor de ongi dag....
o, merisse; gelukkig voel je je al wat positiever! hoe is het nu met je? ik kan me helemaal voorstellen dat je heen&weer geslingerd wordt met je emoties. toen ik alles van het afgelopen weekend door ging lezen schrok ik me echt rot dat je bloedverlies had! gelukkig oud & nu weer gestopt. houd de moed erin & zoals in reacties al stond: schijnt normaal te zijn, maar je maakt je natuurlijk toch hardstikke ongerust. joh, je bent nu lekker zwanger & is toch nog redelijk snel gelukt, je had je mk toch ergens in november/december ofzo? volgens mij gaat het helemaal goedkomen & ben je straks een prachtige zwangere bruid: met pukkels, opgezwollen enkels & een rothumeurquote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef Merisse het volgende:
'k sie het! spannend! hoe gaat 'ie bij jullie? had gisteren echt geen zin in kvk, maar hartjes-vriendje wist me toch over te halen voor het goede doel. ben'k wel blij om anders denk je dat het weer net aan dat 1e keertje ligt. nu hebben we er tenminste goed ons best voor gedaan & we geven niet op; gaan gewoon door met klussen tot het bittere eind. nog 7 dagen.quote:Op maandag 5 april 2004 15:34 schreef Girly het volgende:
trouwens hartje... heb je niet gezien dat wij gelijk opgaan???
broekloerenquote:Op maandag 5 april 2004 16:27 schreef hartje het volgende:
merisse,hoe is het met je?
heb net nog even op z&g gechecked of daar misschien nog nieuws is van je, maar niks hoor.
ik hoop dat je niet te druk bent met broekloeren& alles ok met je is
![]()
laat snel ff weten.
met ons gaat wel goed hoor, maar zoals je zegt, ik heb er bar weinig zin in, maar denk wel genoeg kvk dus,, ik denk dat het nu nog maar afwachten is ofzo...quote:Op maandag 5 april 2004 16:19 schreef hartje het volgende:
[..]
'k sie het! spannend! hoe gaat 'ie bij jullie? had gisteren echt geen zin in kvk, maar hartjes-vriendje wist me toch over te halen voor het goede doel. ben'k wel blij om anders denk je dat het weer net aan dat 1e keertje ligt. nu hebben we er tenminste goed ons best voor gedaan & we geven niet op; gaan gewoon door met klussen tot het bittere eind. nog 7 dagen.
hoe voel jij je? ik as always dus ik wee nie....![]()
Hoi Hartje, mijn miskraam was precies 8 weken geleden, op 7 februari. Ben tussendoor 1x ongesteld geweest op 5 maart.quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef hartje het volgende:
[..]
o, merisse; gelukkig voel je je al wat positiever! hoe is het nu met je? ik kan me helemaal voorstellen dat je heen&weer geslingerd wordt met je emoties. toen ik alles van het afgelopen weekend door ging lezen schrok ik me echt rot dat je bloedverlies had! gelukkig oud & nu weer gestopt. houd de moed erin & zoals in reacties al stond: schijnt normaal te zijn, maar je maakt je natuurlijk toch hardstikke ongerust. joh, je bent nu lekker zwanger & is toch nog redelijk snel gelukt, je had je mk toch ergens in november/december ofzo? volgens mij gaat het helemaal goedkomen & ben je straks een prachtige zwangere bruid: met pukkels, opgezwollen enkels & een rothumeur![]()
heel veel sterkte/succes&positieve energie, & ik duim me een muisarm voor je!![]()
Jolene, ik was 20 jaar aan de pil (af en toe een half jaartje niet geslikt) en mijn cyclus was meteen weer op gang ondanks mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:48 schreef jolene het volgende:
[..]
Als ik jullie verhalen lees word ik best bang.
Slik al bijna 16 jaar de pil.
Is begonnen omdat ik veel last had van mijn ongi (werd het voor het eerst toen ik 10 was)
Hoe moet mijn lichaam ooit gaan reageren?
hellas gaat deze methode niet altijd opquote:Op maandag 5 april 2004 20:45 schreef Merisse het volgende:
[..]
Meiden, ik weet niet of het jullie is opgevallen maar ook bij mij was het in de maand van de ovulatietesten raak. Kost wat maar hebbie ook wat.
Ik blijf duimen voor jullie allemaal en hoop dat jullie allemaal snel naar Z&G komen en ik niet lang de onderste in de lijst ben.
jeetje (was ff kwijt wanneer het precies was) maar hebbie snel weer voorelkaar hoor!quote:Op maandag 5 april 2004 20:45 schreef Merisse het volgende:
mijn miskraam was precies 8 weken geleden, op 7 februari.
Hartje, it's a dirty job, but someone's gotta do it!quote:Op maandag 5 april 2004 23:19 schreef hartje het volgende:
nou ja, eerst nog maar ff kvk
quote:Op maandag 5 april 2004 21:30 schreef Martineke het volgende:
[..]
hellas gaat deze methode niet altijd opvriendlief heeft gewoon mis geschoten
Jeetje wat raar he.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:15 schreef Xanthe het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we bloedprikken maar
ik ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houd en nog
banger dat de gyn ongelijk had dat ik misschien toch geen
eisprong heb gehad.
Dat kan maar 24 uur na je post, jolene. Alleen moderators kunnen het daarna veranderen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:24 schreef jolene het volgende:
Beaker Wil jij het openingslijstje weer aanpassen.
Ow dank je, dan maar zo ff naar boven voor de veranderingenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan maar 24 uur na je post, jolene. Alleen moderators kunnen het daarna veranderen.
Dank je, ik was dus ook echt niet van plan om er mee bezig te zijn , maar het lukt dus echt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Xanthe, wat ontzettend moeilijk, die onzekerheid... en als de test dan ook nog eens negatief is, terwijl de symptomen anders zijn is het helemaal moeilijkSucces met afwachten
Wanneer is je verjaarsfeestje?
thanx voor update!quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:33 schreef Xanthe het volgende:
Van dat laatste durf ik niet uit te gaan , dat is gewoon een gevoel in me.
(ff snel, mijn nod is als het goed is 17 april of 20 april, volgens mij heb ik nu ongeveer mn eisprong, ik ben supergespannen...ik heb het gevoel dat het deze keer gaat lukkenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:33 schreef Martineke het volgende:
11 april: Renegate NOD
12 april: Hartje NOD
12 april: Girly NOD
13 april: Beaker WOWD (wel ongesteld worden dag )
eind april: Little-Woodstock ongi?
2 mei : Martineke NOD
ok ok wie ben ik vergeten??
snoopy, de plek die jij omschrijft is het wel maar ik vraag me af of harde ontlasting ook een menstruatie kan ontregelen en zorgt voor pijn in mijn rug, liezen, misselijkheid enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:04 schreef snoopy het volgende:
Zit die knobbel aan de achterkant? Kan het niet harde ontlasting zijn die je voelt. Het uiteinde van je darm loopt vlak achter waar jij voelt en dan kan het zijn dat je inene een bobbel tegenkomt die dus eigenlijk daarachter zit.
Hoi Karinquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:50 schreef Karin het volgende:
17 of 20 april: mallemeid
Zal ik dit lijstje in de openingspost zetten?
Ik heb je post gelezen en ik denk dat ik erachter ben: je bent een man?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:01 schreef s9601694 het volgende:
Ik heb even een tijdje de posts gelezen van dit topic... Moet eerlijk zeggen dat ik even dacht dat dit het 'geheime boodschap uit de ruimte' topic was...
Maar ik denk dat ik er nu achter ben: topic over vrouwen die zwanger proberen te worden?
hoezoquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:01 schreef s9601694 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik even dacht dat dit het 'geheime boodschap uit de ruimte' topic was...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:18 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen en ik denk dat ik erachter ben: je bent een man?
En ja dit topic gaat waar je over denkt dat het gaat maar we hebben idd een geheime code. Om mannen zoals jij op een dwaalspoor te brengen.![]()
Oh ok sorry hoor: Meisjes...quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:20 schreef hartje het volgende:
[..]
hoezo![]()
om de KvK, NOD, WOWD & FfF.........
& we zijn nog meisjes hoor
"vrouwen" klikt zo oud![]()
hihi toch wel grappig dat een man uberhaupt moeite doet om de postjes te begrijpenquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:25 schreef s9601694 het volgende:
[..]
Oh ok sorry hoor: Meisjes...
en eeh ja inderdaad ik ben een man.. Maar ik zal jullie maar niet verder storen met jullie gesprekken.. succes ermee!
Oh jee ik word gelijk gescreend....quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:30 schreef hartje het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 april 2004 14:18 schreef Merisse het volgende:
Ik heb je post gelezen en ik denk dat ik erachter ben: je bent een man?
/quote]
Merisseik dacht het ook al & na check is het dus overduidelijk.
kijk dit zijn 2 van de forums waar s9601694 ook actief is:
naakte vrouwen
Waarom zijn wijven altijd ziek!!!
toedeliedoki!![]()
maarre, s9601694 je bent wel de 1edie ik hier tegenkom, dus als je evt. echt geinteresseerd ben mag je wel wat van je ervaringen delen hoor met ons. of heb je geen beebie-wens?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:42 schreef Xanthe het volgende:
De 1e zwangere man??? roflol
Nee, dat denk ik ook niet maar ik hoopte dat dit het was. heb namelijk voor precies hetzelfde eens bij de huisarts gezeten. Was me ook helemaal wezenloos geschrokken van die bult. En toen bleek het dus die ontlasting te zijn. Probeer er nog eens tegenaan te duwen van binnenuit. je merkt waarschijnlijk meteen of dit het probleem is. Raar praatje, maar ik zou je zo graag gerust willen stellen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
snoopy, de plek die jij omschrijft is het wel maar ik vraag me af of harde ontlasting ook een menstruatie kan ontregelen en zorgt voor pijn in mijn rug, liezen, misselijkheid enzo.
Hai Merisse,quote:Op maandag 5 april 2004 21:05 schreef Merisse het volgende:
[..]
LW hoest nou met jou?
uhhh tnx Karin (had weer es niet verder gelezen dan me neus lang was)quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:33 schreef Martineke het volgende:
9 april Xanthe bloed prikken?
17/19 april Mallemeid NOD
ok ok wie ben ik vergeten??
heb al 2 dagen lichtelijke buik/ongi krampjesquote:Op woensdag 7 april 2004 10:07 schreef jolene het volgende:
Xanthe jeetje..nog maar twee dagen en dan maar eens kijken wat ze in het bloed vinden.
hartje Hoe is het bij jou
klote is dat toch hè, datquote:Op woensdag 7 april 2004 09:56 schreef Xanthe het volgende:
dus misschien nog wel een paar weken kan wachten voordat ik ongesteld word.
Stomme miskraam ook..... bah bah bah....
Ja begin er wel flink de balen van te krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:46 schreef hartje het volgende:
[..]
klote is dat toch hè, dat
e i n d e l o z e
wachtten
ok, ok, als je ff lekker baaldagjequote:Op woensdag 7 april 2004 11:59 schreef Xanthe het volgende:
gmbllll iedereen altijd met zijn positief... laat me lekker negatief zijn
Ik moet gaan ff oppassen op 3 knullen , weet niet eens of ik nou tot 1 uur of tot 5 moet... grrr..
snoopy heeft gelijk gehadquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:04 schreef snoopy het volgende:
Zit die knobbel aan de achterkant? Kan het niet harde ontlasting zijn die je voelt. Het uiteinde van je darm loopt vlak achter waar jij voelt en dan kan het zijn dat je inene een bobbel tegenkomt die dus eigenlijk daarachter zit.
Slaapmeisje, pheeeuwww wat een opluchting!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:43 schreef LittleWoodstock het volgende:
Merisse, hoe is het met je?? Ligt het aan mij, of heb je wat minder vaak gepost? LW is Merisse kwijt, snif![]()
heee, merissequote:Op woensdag 7 april 2004 15:10 schreef Merisse het volgende:
[..]
Slaapmeisje, pheeeuwww wat een opluchting!
LW en Hartje; ik ben d'r nog hoor maar ik kan jullie slechts lastig vallen met mijn gezeur dat ik zo bang ben dat het weer misgaat en dat ik me helemaal sufpieker en mezelf (en mijn vriend) daarmee tot wanhoop drijf en dat ik eigenlijk heel blij zou moeten zijn maar het niet kan en dat ik daarover weer boos ben op mezelf enz. Maar verder gaat het goed hoor, moet mezelf alleen vaak streng toespreken dat ik niet zo moet doordraven
Verder Hartje, over die kleine krampjes, ik wil je niet teveel hoop geven hoor maar zo begon het bij mij ook een paar dagen voor mijn NOD....
ik wordt ook steeds onrustiger. maar ik ga met evt. testten (proberen!!!! te) wachtten tot minstens 14 april (eerst was m'n cyclus steeds 30 dagen & de laatste 3 maanden 29, dus ik calculeer ff een ruime marge in) tegen die tijd laat ik wel weten hoe&wat.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:19 schreef Girly het volgende:
Hartje - Met mij gaat het goed en ik kan eigenlijk niet wachten tot 12 aprilnog 5 dagen ... lijk het je leuk om samen te testen???
Hartje Amen!!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:53 schreef hartje het volgende:
.. ik mis merisse ook! zit natuurlijk lekker in het z&g forum te babbelen. nou geef 'r is ongelijk! kan nie wachten totdat we gezellig met z'n alle daar naartoe verhuizen![]()
beter had ik het niet kunnen bedenkenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:31 schreef hartje het volgende:
misschien kunnen we een tijd afspreken wanneer we onze testresultaten openbaar maken. dan kunnen we zelf het tijdstip uitzoeken wanneer we er aan toe zijn om te testten (is ook makkelijk met de spontane-nou-hou-ik-het-niet-meer-ik-ga-nu-gewoon-testen drang, kan je er tenminste gewoon aan toe geven zonder dat je het gevoel hebt dat je aan het valsspelen bent)
maar zien we tegen die tijd wel hoor, ik ga maar gewoon op![]()
rekenen. kan het alleen maar meevallen.
zullen we dan donderdag de 15e doen? en we moeten dan maar om 9.00 de uitslag doorgeven hè. anders zit iedereen zo in spanning. maar wat doen we nou als we dequote:Op woensdag 7 april 2004 19:01 schreef Girly het volgende:
[..]
beter had ik het niet kunnen bedenkenik vind het een uitstekend idee
noem jij maar een datum/tijd mij maakt toch niks uit
maar vond gwoon echt superspannend als we teglijk onze uitslag neerzette
wat mij betreft geven we de uitslag op 15 april, maar ff afwachtten wat girly ervan vindt.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:11 schreef Merisse het volgende:
Ik vind het heel spannend hoor Hartje en Girly en jullie moeten je zeker niet op laten naaien om op een bepaalde dag of een bepaalde tijd te testen. Heb ik ook niet gedaan hoor. Maar van de andere kant is het wel leuk als we weten wanneer jullie gaan testen want dan kunnen we met jullie meeleven.
ok ik vind het primaquote:Op woensdag 7 april 2004 20:41 schreef hartje het volgende:
[..]
zullen we dan donderdag de 15e doen? en we moeten dan maar om 9.00 de uitslag doorgeven hè. anders zit iedereen zo in spanning. maar wat doen we nou als we de![]()
![]()
hebben? moeten we dat dan maar wel melden? wat vinden jullie?
maar ik zeg niet wanneer ik ga testen hoor, anders naaien jullie me allemaal op![]()
en nog ff iets, ik kan niks beloven hoor dames! k'wil ook graag een 2e streepje & hartjes-man & ik hebben hard ons best gedaan deze maand. maar niet te teleurgesteld zijn als het weer niet zo ver is
ik ook niet eerder dan de 12e, zonde van het geld, is er waarschijnlijk toch niks te zien.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:49 schreef Girly het volgende:
[..]
ok ik vind het primaen je hoef niet te zeggen nee als je gaat testen, doe ik ook niet... zowieso doe ik het niet eerder dan 12 april
we hopen gwoon het besteondanks wat er op ons pad kan komen , als je de
![]()
![]()
heb mag je die wel eerder plaatsen hoor, ik lees het toch wel elke dag
doe maar wat je het beste lijkt
ik ga niemand hier opdringen
OK spannendquote:Op woensdag 7 april 2004 21:55 schreef hartje het volgende:
[..]
ik ook niet eerder dan de 12e, zonde van het geld, is er waarschijnlijk toch niks te zien.
ok, de 15e dan x staat al in m'n agenda.
& als de![]()
arriveren post ik het, anders zit iedereen voor niks in de spanning
ga met hondje wandelen & daarna ff lekker in bad liggen (niet te heet, you never know)
![]()
nee, das ook weer niks natuurlijk. ik slikte altijd de mini-pregnon, was ik wel tevreden over. hoe gaat het eigenlijk met je boops? heb je er verder niet meer over gehoord, dus zal wel inorde zijn?quote:Op donderdag 8 april 2004 09:22 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi Jolene
Het mag wel komen! Het moet zelfs, maar niet door de pil heenwant dan kun je er nog geen pijl op trekken wanneer het wel of niet komt
en daar zit ik ook niet op te wachten!
![]()
ik heb er deze keer wel een wat positief gevoel over. vorige maand wist ik zeker dat het NIET zo was, maar nu zit ik wel wat te twijfelen. heb af&toe zo'n houten kont & boops zijn lichtelijk gespannen & vreemd zeurderig buikpijntje. had ik vorige keer ook alleen nu is het wat minder & met vlagen. toen was ik ook een paar keer misselijk & duizelig (pleurde ik bijna met hond & al in de haven als ik aan het wandelen was) & honds&honds moe. maar als ik terug kijk was dat al rond de dagen van mijn nod & nu is het natuurlijk wat vroeger. ik weet het niet hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 09:53 schreef Merisse het volgende:
Komt er al iets bekend voor? Ik wist toen de dag voor mijn NOD ineens ZEKER dat ik zwanger was en niet alleen o.b.v. de verschijnselen maar ook een intuitief weten.
Heel raar want toen het bij mij begon op te spelen heb ik contact gehad met mijn huisarts en die is overleg gegaan met de apotheker en ik kreeg dus juist zyrtec voorgeschreven.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef hartje het volgende:
[..]
xanthe: morgen is het al zover! ik ben benieuwd wat ze vinden. & ik heb ook hooikoorts, maar nu nog geen last (gelukkig) daar slikte ik altijd zyrtec voor, was echt superecht nergens meer last van. maar ik was een keer bij de dokter om te informeren over malaria-pillen & zwangerschap & toen zei 'ie dat zyrtec niet goed is als je zwanger bent, dus dat durf ik ook niet meer te nemen! dus waarschijnlijk ga ik snuffend &
de zomer door.
echt waar! ik ben nu voor de zoveelste keer verhuist, dus ga binnenkort maar 's ff met m'n nieuwe dokter kennismaken & gelijk over die zyrtec vragen. want ik vond het echt super.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:34 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Heel raar want toen het bij mij begon op te spelen heb ik contact gehad met mijn huisarts en die is overleg gegaan met de apotheker en ik kreeg dus juist zyrtec voorgeschreven.
Duur spul! En word niet meer vergoed
weet het al weer (m.b.v google) was volgens mij gewoon Cetirizinequote:Op donderdag 8 april 2004 10:58 schreef Xanthe het volgende:
Nou zo'n fijne apotheek heb ik niet!
Dus als je er nog achter komt....
Hai Jolenequote:Op donderdag 8 april 2004 08:58 schreef jolene het volgende:
Goedemorgen Dames.
...
LW en merk jij al iets of is het nog veel te vroeg.
huh beaker ikke danquote:Op donderdag 8 april 2004 15:06 schreef Beaker1 het volgende:
iedereen behalve ik![]()
Ik kan me het voorstellen.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef Martineke het volgende:
zoals jullie gemerkt hebben maybe ben ik ietsie minder aanwezig als eerst, ik lees wel elke dag trouw meealleen posten heb ik ff niet zoveel behoefte aan. ik wil er niet teveel mee bezig zijn, hele maand gefocust op dat had ik nog niet bepaald veel zin in eigenlijk, en aangezien ik dat wel deed werd het tijd om dat wat minder te doen. me instelling is positief veranderd merk ik al wel , ik ben veel vrolijker en op t moment zit ik er niet mee dat het dan wat langer gaat duren, verder gun ik nog steeds iedereen die felbegeerde 2 streepjes natuurlijk
en ik hou jullie in de gaten
We gaan nu eerst voor dequote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef LittleWoodstock het volgende:
Thanx Jolene, ik hoop ook dat de ongi snel komt, en misschien kan het ei ( als ie deze maand al springt) al meteen benut worden!!
Maar goed, het afwachten en de onzekerheid is t e r g e n d!!
thanx,quote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef Little-Angel het volgende:
Hartje, ik ben nu 23 weken zwanger en ook zwaar allergisch voor 1001 dingen en hooikoorts had ik allast van in februari. Bij de drogist heb je van Dr Vogel pilletjes tegen hooikoorts genaamd Pollisan en er staat in de bijsluiter dat er niks bekend is over nadelige gevolgen tijdens een zwangerschap. Wanneer ik echt een zware dag heb dan neem ik een paar pilletjes. Kan geen kwaad volgens mij.
so! dat doet 'ie van mij echt niet! vind 'ie zumquote:Op donderdag 8 april 2004 16:48 schreef jolene het volgende:
vriendjelief kijkt nu al wel braaf mee naar de bevalling.
Die van mij wordt ook al helemaal panisch als er iets bevallerigs opstaat. Als ik hem nu de trap af hoor komen en zoiets staat op dan roep ik het zelfs even van tevoren zodat hij gewaarschuwd isquote:Op donderdag 8 april 2004 20:33 schreef Merisse het volgende:
Jolene, dat je man met je naar de verloskundigepraktijk kijkt! Super! Die van mij wil er net als die van Hartje niks van weten. Ik kan het niet opzetten als hij in de kamer is...
ik kan alleen kijken als 'ie er niet is. nou moest 'ie van de week overwerken had ik ff geluk: beschuit met muisjes & bevallingsverhalen. kwam ik er later achter dat ook de kraamkliniek nog was geweestquote:Op donderdag 8 april 2004 20:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Die van mij wordt ook al helemaal panisch als er iets bevallerigs opstaat. Als ik hem nu de trap af hoor komen en zoiets staat op dan roep ik het zelfs even van tevoren zodat hij gewaarschuwd isHoe moet dat nou als ik eens een keer lig te baren
![]()
tjee, girly dat jij het zo goed aankan! ik & m'n boops worden steeds onrustiger!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:50 schreef Girly het volgende:
w000t nog paar daagjesen dan is het weer NOD week
haha SPANNEND , hebben jullie er ook zo'n zin in als ik??? of benk gwoon overenthousiast
ik weet niet wat het is met mij , maar zo happy benk nog nooit geweest in dit topic
![]()
had nog ongecensureerde versie te pakken. maar ik vind dus zie quote.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:13 schreef Martineke het volgende:
of zit hij fout omdat hij moeilijk doet over mijn NIET enthousiasme
thanks
*ff wat aangepast, was net wel erg pissig*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |