FOK!forum / Gaming / [PC] Splinter Cell Pandora tomorrow [Part VI]
GeFrenzy2donderdag 1 april 2004 @ 21:22


Splinter Cell: Pandora Tomorrow

XBOX - PC - PS2 - GBA - Gamecube

Eerdere topics

1 - [ALL] Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
2 - Splinter Cell Pandora Tomorrow (Multiformat) Dl 2
3 - [ALL] Splinter Cell Pandora Tomorrow [Deel III]
4 - [ALL] Splinter Cell Pandora Tomorrow [Deel IV]
5 - [PC] Splinter Cell; Pandora Tommorow deel zoveel.

Andere topics

1 [XBOX] - [XBOX] Splinter Cell: Pandora Tomorrow -deel 1-

1 [CLAN] - [CLAN] Splinter Cell Pandora Tomorrow [PC]

Screens










Zie ook:

Gamers Hell
Sirius-online.de

Previews

Gamespy
IGN.com
Computergames.ro

Stemmen & Muziek
quote:
Hollywood acteur Dennis Haysbert zal zijn stem verlenen aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Dennis Haysbert, bekend om zijn rol als David Palmer in de hitserie "24", is de tweede bekende acteur die een stem verleent aan een personage in Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
Naast Dennis Haysbert, die de stem van Irving Lambert voor zijn rekening neemt, neemt Michael Ironside weer de rol aan van Sam Fisher. Niemand minder dan Lalo Shifrin, componist van de Mission Impossible theme, verzorgt de muziek.
(bron)

System Requirements:
quote:
1. Min Requirements:

Supported OS : Windows® 98/ME/2000/XP
Processor: 1Ghz Pentium® III or AMD Athlon processor
RAM: 128 MB of RAM
Video card: 64MB video card, ATI 8500 (or higher), GeForce 3 (or higher)
Sound card: Direct X8 compatible
CR-Rom: CD-Rom 8X
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard required
Network: Broadband modem 64Kbit upload
Hard Drive space needed: 2Go

2. Recommended Requirements:

Supported OS : Windows® XP
Processor: 1,8 Ghz Pentium® IV
RAM: 512 MB of RAM
Video card: GeForce FX 128MB or ATI 9800
Sound card: Direct X8 compatible and EAX
CR-Rom: CD-Rom 16X
Peripherals: Windows compatible mouse with wheel
Network: Broadband modem 128Kbit upload
Hard Drive space needed: 2,5Go

3. Supported chipsets:

ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go

4. Not Supported:

GeForce 4MX and GeForce 4Go, Game Pad
Releasedata

XBOX - GBA: Al in de winkels
PC: 1 April
PS2 - Gamecube: 15 Juli

Trailers en ander promotiemateriaal

De officiële trailer (Save targets as)

Screensaver

Wallpaper [1280x960] [1024x768] [800x600]

Kijk hier voor de SP en MP demo's.

Multiplayerclan

En ja, ook hier hebben we al een Fok! clan. We noemen ons echter niet [Fok!] zoals het normaal gaat, maar we besloten voor de naam Rays of Shadow te gaan, met [RoS!] als tag. Meer weten? Bezoek dit topic.
wouter37donderdag 1 april 2004 @ 21:34
3. Supported chipsets:

ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go

4. Not Supported:

GeForce 4MX and GeForce 4Go, Game Pad

En de GF2 MX400 dan?????
GeFrenzy2donderdag 1 april 2004 @ 21:36
Er staat 'GeForce 3 or higher' bij Min Requirements. Nee dus.
wouter37donderdag 1 april 2004 @ 21:38
shit alweer een game die ik niet kan spelen
-Mzraki-donderdag 1 april 2004 @ 22:25
ATI Radeon 9800 pro pakt ie btw wel heerlijk
-Mzraki-donderdag 1 april 2004 @ 22:30
Overig, sorry dat ik er niet was Xtrin, maar moest volleyballen
NiteSpeeddonderdag 1 april 2004 @ 22:32
Zo .
GeFrenzy2vrijdag 2 april 2004 @ 00:39
Die missie met die trein
SPOILER
Krijg wel Mission Failed na het ondervragen van Soth omdat Soth mij gezien zou hebben...en ik heb geen alarms gehad?
Xrenityvrijdag 2 april 2004 @ 08:26
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Overig, sorry dat ik er niet was Xtrin, maar moest volleyballen
Geeft niet, ik heb hier niet eens gepost welke server het was

De patch is btw uit, maar de UBI server zit al weer op zn max
Dat wordt vanmiddag ff downloaden dan
L-Xvrijdag 2 april 2004 @ 11:03
Ben eindelijk die patch aan het downloaden, kijken of dat enkele problemen verhelpt. Voor de rest: top spel!
twivrijdag 2 april 2004 @ 12:08
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:39 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die missie met die trein
SPOILER
Krijg wel Mission Failed na het ondervragen van Soth omdat Soth mij gezien zou hebben...en ik heb geen alarms gehad?
SPOILER
Je mag ook geen alarms hebben, je moet nadat Soth weg gaat de computer hacken, dan hem volgen en sneaken om z'n telefoongesprek af te luisteren met die microfoon die je bij je hebt. Ik heb dat gedaan vanuit de binnenkant van de bar, daar is het vrij donker en kan geen guard je zien. Succes
GeFrenzy2vrijdag 2 april 2004 @ 14:32
Maakt niet uit...ben er inmiddels voorbij
SPOILER
Ik had per ongeluk de flippo in de cabine ernaast laten schrikken...en dat mag niet he
Even een fotootje gemaakt van mijn aanwinst



Ik vind de gouden glans van de CD's geniaal trouwens. Erg mooi.
-Mzraki-vrijdag 2 april 2004 @ 15:55
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Maakt niet uit...ben er inmiddels voorbij
SPOILER
Ik had per ongeluk de flippo in de cabine ernaast laten schrikken...en dat mag niet he
Even een fotootje gemaakt van mijn aanwinst

[afbeelding]

Ik vind de gouden glans van de CD's geniaal trouwens. Erg mooi.


Die cd's zijn inderdaad mooi, al moest ik wel even wennen aan de nieuwe, goedkopere, boxjes, maargoed

Btw, even iets over de Single Player:
SPOILER
Als je net in die onderzeeër bent geweest enzo krijg je zo'n filmpje te zien, dat Fisher weer met Lambert staat te praten, die koffiekop van Lambert het zijn de kleine dingetjes die het hem doen


[ Bericht 0% gewijzigd door -Mzraki- op 02-04-2004 16:07:38 ]
twivrijdag 2 april 2004 @ 16:51
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]



Die cd's zijn inderdaad mooi, al moest ik wel even wennen aan de nieuwe, goedkopere, boxjes, maargoed

Btw, even iets over de Single Player:
SPOILER
Als je net in die onderzeeër bent geweest enzo krijg je zo'n filmpje te zien, dat Fisher weer met Lambert staat te praten, die koffiekop van Lambert het zijn de kleine dingetjes die het hem doen
Over level Indonesie: Komodo
SPOILER
Ik weet niet wie het is, maar op een gegeven moment kom je als je voorbij een veldje loopt (links donker, twee bewakers, turret bij de deur onder een lamp) een kamertje binnen, en op de tafel ligt een foto van iemand. Vermoed dat het een van de medewerkers is ofzo.

Zeg maar voordat je het huis van Sadono in gaat
Tribal_Souljahvrijdag 2 april 2004 @ 17:19
heb hem!!!

hij is dope!
V.vrijdag 2 april 2004 @ 21:01
Iemand enig idee of de HUD iets te verkleinen is en hoe? Ik vind hem irritant groot.
Verder hoef ik niet om de zoveel seconden het 'objective' onderin beeld te hebben verschijnen.
Net als die tips... is dat alleen het eerste level, of gaat het maar door? En is dat uit te zetten?

Ik vind de 'options' BIJZONDER beperkt.

V.
twivrijdag 2 april 2004 @ 21:14
Over het algemeen worden de HUDs in games kleiner naarmate je de resolutie hoger zet. Kijk dus eventjes of je PC een hogere resolutie aan kan Zoja, ziet het er gelijk wat mooier uit.
V.vrijdag 2 april 2004 @ 21:18
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:14 schreef twi het volgende:
Over het algemeen worden de HUDs in games kleiner naarmate je de resolutie hoger zet. Kijk dus eventjes of je PC een hogere resolutie aan kan Zoja, ziet het er gelijk wat mooier uit.
Ha'k al geprobeerd Geen verschil.

Maar het gaat mij vooral om die 'tips' die verdorie pakweg een kwart van mijn scherm innemen

V.
V.vrijdag 2 april 2004 @ 21:39
Zoals:



en



Sorry, maar dit vind ik teveel van het goede

V.
HomerJvrijdag 2 april 2004 @ 21:47
Trouwens als je je wapen pakt als je een lichaam draagt gooi je hem best lomp weg
Frasiervrijdag 2 april 2004 @ 21:48
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens als je je wapen pakt als je een lichaam draagt gooi je hem best lomp weg
Zo gooi ik 'm altijd neer, gaat veel sneller
twivrijdag 2 april 2004 @ 21:49
Oh, ik zie dat je nog niet heel ver ben, dan is dit nog het tutorial-gebiedje. Zodra je binnen in de ambassade bent gaan die weg
-Mzraki-vrijdag 2 april 2004 @ 21:58
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:49 schreef twi het volgende:
Oh, ik zie dat je nog niet heel ver ben, dan is dit nog het tutorial-gebiedje. Zodra je binnen in de ambassade bent gaan die weg
Twi, aangezien jij hem (hoogst waarschijnlijk) al uitgespeeld hebt; Ik moet nu dat TV station infiltreren, ben net door het riool gegaan.

Ik zit niet vast oid, maar hoe ver ben ik in het spel? Want gezien mijn objectives vrees ik dat ik al bijna aan het einde zit
twizaterdag 3 april 2004 @ 00:41
-Mzraki-:
SPOILER
Volgens mij het op 1 na laatste level is dat
Xrenityzaterdag 3 april 2004 @ 08:35
Zijn die schaduwen bij jullie btw soms ook echt té lelijk....
Nog minder dan in deel 1 zijn ze soms, zo vierkant :S
twizaterdag 3 april 2004 @ 09:25
Geen lsat van gehad, Xrenity
Xrenityzaterdag 3 april 2004 @ 09:54
Soms zijn de schaduwen echt super, maar oa in de trainingsmissie is het niet echt jevanhet...

Zag het toen ook in het PCGP filmpje, dus het ligt niet aan mijn PC
-Mzraki-zaterdag 3 april 2004 @ 10:02
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 09:54 schreef Xrenity het volgende:
Soms zijn de schaduwen echt super, maar oa in de trainingsmissie is het niet echt jevanhet...

Zag het toen ook in het PCGP filmpje, dus het ligt niet aan mijn PC
Mwa, ik heb af en toe wel van dat je denkt; "op 1280x1024 en alles op high had ik het wel mooier verwacht". Maar het is niet heel erg, alleen in Indonesie oid in het gras, toen zat er opeens een gigantisch blokje op mijn borst, dat was dan wat jammer
-Mzraki-zaterdag 3 april 2004 @ 12:39
Uitgespeeld

Als iemand vragen heeft, kom maar op
-Mzraki-zaterdag 3 april 2004 @ 13:35
Btw, ik heb ooit wat gelezen over verschillende eindes...
Warning: Grote Spoiler
SPOILER
In mijn filmpje bleek dat er nog maar 11 minuten op de ND133 stonden, Sam wist nog wel een maniertje; ND133 mee, kleren van airport service aan (zo'n oranje pakje) en de ND133 droppen achter 2 politieagenten, die evacueerden LAX en de LA Bomb Squad kwam met een robot. Versterkte stalen 'deksel' over de ND133 heen en boem, opgelost. Heeft iemand anders een andere einde gehaald? Want als je de laatste missie nou een stuk sneller zou spelen, zodat er wel 16 min + op de teller staat, dan zou onze Lambert nog wel een goed idee hebben. Iemand ideeën?
Xrenityzaterdag 3 april 2004 @ 15:04
Ik ben bij de onderzeeër
Ook btw erg grappig: Mission Failed, reason: For being out of your mind
GeFrenzy2zaterdag 3 april 2004 @ 18:26
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 15:04 schreef Xrenity het volgende:
Ik ben bij de onderzeeër
Ook btw erg grappig: Mission Failed, reason: For being out of your mind
Had ik ook in de missie in Indonesië, toen ik die informant had neergeslagen (hij zat ineengedoken...ik dacht dat het ook een terrorist was...)
-Mzraki-zaterdag 3 april 2004 @ 19:12
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 18:26 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Had ik ook in de missie in Indonesië, toen ik die informant had neergeslagen (hij zat ineengedoken...ik dacht dat het ook een terrorist was...)
Klinkt herkenbaar, dan heb je net met grote tegenzin een terrorist neer moeten slaan, zit er zo'n mietje in de hoek, *tik*... "What in gods name are you doing Fisher? I'm pulling you out! The mission is over!"

Btw, in het laatste level, zit je in zo'n lift, opeens *koenk* stopt de lift en gaat het licht uit. Hoor je Lambert zo: "The lift has stopped" Fisher op een oer en oerdroge toon; "Thanks, Lambert"

Die 2 woorden hebben me letterlijk onderuit geschopt van het lachen, zó ongelofelijk droog
GeFrenzy2zaterdag 3 april 2004 @ 19:25
Of die grap in Parijs:

Lambert: What did you do that for?
Fisher: OK, I won't kill him next time...

...of iets in die richting
Xrenityzaterdag 3 april 2004 @ 19:47
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar, dan heb je net met grote tegenzin een terrorist neer moeten slaan, zit er zo'n mietje in de hoek, *tik*... "What in gods name are you doing Fisher? I'm pulling you out! The mission is over!"

Btw, in het laatste level, zit je in zo'n lift, opeens *koenk* stopt de lift en gaat het licht uit. Hoor je Lambert zo: "The lift has stopped" Fisher op een oer en oerdroge toon; "Thanks, Lambert"

Die 2 woorden hebben me letterlijk onderuit geschopt van het lachen, zó ongelofelijk droog
Ja er was nog iets...
Iets van: Je bent nu heel dichtbij dit en dat
Sam: really?
/edit
en natuurlijk:
Sam: Can I kill him?
Lambert: No
Sam: Not even a little?
GeFrenzy2zondag 4 april 2004 @ 15:31
Lol...daarnet met die missie met de onderzeëer als ik net uit die onderzeëer ben en onderaan die trap sta: De eerste schakel ik uit en toen ik dacht dat ik de tweede gemist had kreeg ik een enorme knal...blijk ik zo'n vat explosieven geraakt te hebben

/edit:

Whaaaa die mok van Lambert
Tribal_Souljahzondag 4 april 2004 @ 18:23
ben in jeruzalem wie van jullie heeft dalia gekild
Sheepciduszondag 4 april 2004 @ 18:29
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:23 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ben in jeruzalem wie van jullie heeft dalia gekild
hoeft dat niet dan?
GeFrenzy2zondag 4 april 2004 @ 18:33
Dat moet zelfs...
Xrenityzondag 4 april 2004 @ 18:39
Die mok idd
Ik ga weer een servertje hosten, world lobby, naam: NL gamers, geen pass dus zal wel zo vol zitten.

Dalia hoef je niet te killen btw las ik ergens, je hebt 2 eindes... Ik heb haar wel gekilled btw, tmoest van Lambert he Maar de SP speel ik nog wel uit van de week, ga vanaaf ff MP-eren.
V.zondag 4 april 2004 @ 22:57
Kunnen we spoilertags gebruiken aub?

Thanks

V.
GeFrenzy2dinsdag 6 april 2004 @ 15:40
Uitgespeeld
SPOILER
Beetje vaag einde vind ik. Hoe kan hal op een druk vliegveld binnen 8 minuten geavacueerd worden en een Bomb squad binnen 8 minuten bij dat ding komen? En geen Sarah gezien aan het eind...mmh
Zelfde eind als bij Mzraki btw
Xrenitydinsdag 6 april 2004 @ 16:51
SPOILER
ook uitgespeeld, maar ben benieuwd hoe dat met een ander einde zit. Lijkt me sterk dat het time-based is want SC draait om stealth, niet om snelheid... Maar goed. en het zijn allemaal scripted events, dus ja.
verder moet ik zeggen dat het pakken van Sadono erg gaaf was
nietzmandinsdag 6 april 2004 @ 17:22
Blergh, wat ik zo enorm irritant vind, is dat ookal ben schiet je er tientallen kogels in, sommige guard weten het alsnog te presteren om rustig hun walkiatalkie naar de mond te brengen en op hun dooie gemakje alarm te slaan.

Ga gewoon dood! Ik schiet niet voor niets op je!
GeFrenzy2dinsdag 6 april 2004 @ 17:26
Echte mannen gaan voor de headshot. Snel, dodelijk en uiterst effectief.

En Xren:
SPOILER
Ik wachtte gewoon totdat die gozer z'n rug naar de hoek waar ik vandaan kwam toekeerde. Even je loopsnelheid op max, grijpen van achteren en terwijl je hem gebruikt alls schild de rest van z'n buddies uitschakelen. Was een beetje lef voor nodig maar aangezien ik max health had (net gerefilled in die lounge) dacht ik 'Oh, waarom ook niet '
kibberdinsdag 6 april 2004 @ 17:27
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:25 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Of die grap in Parijs:

Lambert: What did you do that for?
Fisher: OK, I won't kill him next time...

...of iets in die richting
Daarna dan in dat filmpje...
Zijn ze een paar foto's aan het kijken...
Assistant sam: What do you think of it?
Sam: The world is small nasty and complicated and evereybody dies alone..
Assistent: What do you think of him?
Sam: he is small nasty and he will die alone!
GeFrenzy2dinsdag 6 april 2004 @ 17:28
De Grimsdottir is trouwens wel een lekker wijf overigens. Goeie stand-in voor Sarah
Xrenitydinsdag 6 april 2004 @ 17:34
SPOILER
Voor mensen met een klein beetje verhoogde temperatuur vond ik die gasten trouwens wel erg rood uit slaan om mn heat vision... En t was nog eens niet mooi gedaan ook Nouja, was wel gaaf verder, nu mezelf storten op de MP en erachter komen hoe ik een ander eind unlock Tijdens de install zag ik ook dit: CompleteEnding1.bik en CompleteEnding2.bik oid.
Xrenitydinsdag 6 april 2004 @ 18:06
join mn server
lobby: world
naam: gamer.nl
pass: gamernl
pass is weg atm

[ Bericht 12% gewijzigd door Xrenity op 06-04-2004 18:11:38 ]
Minoxwoensdag 7 april 2004 @ 10:54
Ik ben zelf helemaal verslaafd aan dit spel en een vriend van me ook dus die had hem ook maar gekocht .
maar bij hem doet hij het niet. hij vliegt terug naar het bureaublad na het loading screen voor het eerste level.
ik denk zelf dat het aan de videokaart ligt maar weet het niet zeker
hij heeft een AMD 2400+ 512 MB DDR geheugen met een G-Force 2 Ultra 64 MB(het ie toendertijd 1000 gulden voor betaald )
Who can help us??
GeFrenzy2woensdag 7 april 2004 @ 11:00
Grafische kaart als ik zo snel kijk. Moet minstens GeForce 3 of hoger zijn.
Minoxwoensdag 7 april 2004 @ 11:04
Okey dan gaat ik hem dat maar ff vertellen! of zou er over een tijdje toch nog een patch uitkomen voor G-Force 2 users?
GeFrenzy2woensdag 7 april 2004 @ 11:12
Niet dat ik weet...
Robhimselfwoensdag 7 april 2004 @ 11:30
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:27 schreef kibber het volgende:

[..]

Daarna dan in dat filmpje...
Zijn ze een paar foto's aan het kijken...
Assistant sam: What do you think of it?
Sam: The world is small nasty and complicated and evereybody dies alone..
Assistent: What do you think of him?
Sam: he is small nasty and he will die alone!
Bij de sub..die engineer.

Nadat je een sample van ND133K hebt gevonden..
Lambert: Sam, get the sample to our specialist, we need to know what's inside.
Sam: I could open it.......
GeFrenzy2woensdag 7 april 2004 @ 13:36
En dan Lambert'sn reactie:

'Or you could play Russian Roulette with a clip-loaded pistol'
taartwoensdag 7 april 2004 @ 19:40
veronica gids:
quote:
Ubisoft heeft een multiplayer-demo op splintercell.com gezet. Nu maar hopen dat er ook een single player-demo gaat verschijnen,want dat zijn toch wel twee compleet verschillende ervaringen.
GeFrenzy2woensdag 7 april 2004 @ 19:47
*proest*
Xrenitydonderdag 8 april 2004 @ 08:50
tsss, apen!
Tackleberrydonderdag 8 april 2004 @ 21:41
Wat is dit een heerlijk verslavend spel zeg....
kibberdonderdag 8 april 2004 @ 22:02
Schrok me de tyfus in Jeruzalem.. Loop je langs die kerk gaan die klokken luiden!
#ANONIEMvrijdag 9 april 2004 @ 11:19
Is deze game ook op de PS2 te krijgen?
nietzmanvrijdag 9 april 2004 @ 11:52
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 11:19 schreef Aneurism het volgende:
Is deze game ook op de PS2 te krijgen?
Lees de openingspost eens schat.
#ANONIEMvrijdag 9 april 2004 @ 12:08
Waarom kan ik em dan niet vinden?
Multiplyvrijdag 9 april 2004 @ 12:31
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 12:08 schreef Aneurism het volgende:
Waarom kan ik em dan niet vinden?
Lees nog een keer.
_Administr8or_vrijdag 9 april 2004 @ 12:33
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 12:31 schreef Multiply het volgende:

[..]

Lees nog een keer.
ik help wel even
quote:
Releasedata

XBOX - GBA: Al in de winkels
PC: 1 April
PS2 - Gamecube: 15 Juli
#ANONIEMvrijdag 9 april 2004 @ 13:46
Het zal wel al erg vaak gevraagd zijn, maar als ik in MP de nightgoggles aan zet, krijg ik een beetje raar beeld met allemaal puntjes op de bovenste helft.

Waar kan dit aan liggen?
GeFrenzy2vrijdag 9 april 2004 @ 14:44
Wellicht de drivers van je grafische kaart. Heb je de laatste geinstalleerd?
#ANONIEMvrijdag 9 april 2004 @ 14:53
Volgens mij wel.

Ik heb een ATI Hercules, maar bij andere (ook redelijk 'zware' spellen) doet 'ie 't goed.
penduleumvrijdag 9 april 2004 @ 19:29
heb hier een probleempje...
wanneer ik de update wil gebruiken, wordt er aan het einde gevraagd om cd 1 te plaatsen.
wanneer ik dat doe, dan kan hij hem niet "lezen"......

heb het spel hier gekocht, heb dus de europese versie.
Patch dat ik download is deze :

http://games.bigpond.com/pc/resources/files/details/html/11054

ook heb ik de volgende geprobeerd:
EMEA_SCPT_Multi_Update1.1.exe

(vind je bijna onder aan de update pagina van sp2)
Ik heb zo het idee dat ik de verkeerde patch gebruik, echter, kan geen europese vinden...
of zie ik het helemaal verkeerd?????
TheGeneralvrijdag 9 april 2004 @ 21:32
Hoe kom je voorbij die rode sensors op de muur, zonder dat je gezien wordt? of kan dit gewoon niet?
#ANONIEMvrijdag 9 april 2004 @ 21:35
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kom je voorbij die rode sensors op de muur, zonder dat je gezien wordt? of kan dit gewoon niet?
Chaff of schieten op het beginpunt in MP.

SP: Ze gaan steeds voor hele korte tijd uit. Goed timen dus
Tackleberryzaterdag 10 april 2004 @ 11:46
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 21:35 schreef Sloggi het volgende:
Chaff of schieten op het beginpunt in MP.

SP: Ze gaan steeds voor hele korte tijd uit. Goed timen dus
of gewoon heel langzaam lopen, dan is er ook niets aan de hand
#ANONIEMzaterdag 10 april 2004 @ 14:43
Dat heb ik nog nooit geprobeerd

Met een smoke kan het volgens mij ook.
NiteSpeedzaterdag 10 april 2004 @ 15:01
Zo, unbanned.

Dus ik kan eindelijk mijn ervaringen van de MP hier posten.

1. De map met de bioscoop is gé-fucking-ni-aal!
2. Merc zijn begint steeds leuker te worden, nu ik spy's sneller door begin te krijgen.
Tribal_Souljahzaterdag 10 april 2004 @ 17:21
ben in sp in dat airport level na tv station
sjeezus die is moeilijk
NiteSpeedzaterdag 10 april 2004 @ 17:21
SP? Wie speelt er nou SP als je een geniale MP hebt .
Tribal_Souljahzaterdag 10 april 2004 @ 20:00
ik!

eerst sp dan mp
NiteSpeedzaterdag 10 april 2004 @ 20:27
Catalyst 4.4 is trouwens uit voor de ATI-liefhebbers.
Mét verbeteringen voor de schaduwen.
HomerJzondag 11 april 2004 @ 11:50
Weet iemand waar je heen moet mailen als je CD-key in use is?
ik heb hem al paar keer online gespeeld, en aan niemand gegeven en opeens zei hij dat de CD-key in Use was. Ik heb genoeg bewijs dat ik hem orgineel heb gekocht dus weet iemand wat email adres daarvoor is?
Tribal_Souljahzondag 11 april 2004 @ 12:26
support@ubi.com?
-Mzraki-zondag 11 april 2004 @ 16:39
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:21 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ben in sp in dat airport level na tv station
sjeezus die is moeilijk
Ik vond airport juist een opluchting na dat tv-station met die kutbliksem

In airport kun je alles tenminste weer alles als vanouds rustig plannen en uitvoeren
Tribal_Souljahmaandag 12 april 2004 @ 13:31
ik vond dat tv station vet
GeFrenzy2maandag 12 april 2004 @ 14:05
Het TV station vond ik zeer origineel bedacht met die bliksem. Ik werd diverse malen ontdekt door toedoen van Moeder Natuur
V.maandag 12 april 2004 @ 17:03
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:21 schreef NiteSpeed het volgende:
SP? Wie speelt er nou SP als je een geniale MP hebt .
Ik speel eerst de SP uit.

V.
GoodspeeDdinsdag 13 april 2004 @ 15:16
Ik speel em alleen MP. Heel af en toe SP als ik me echt verveel. MP is gewoon briljant. Alleen erg jammer dat iedereen spy wil zijn. Ik host meestal zelf een game dan weet ik tenminste dat het eerlijk gaat en ik netjes switch na een rondje. Zet dan ook meestal Revenge aan zodat iedereen automatisch switched van team na een rondje.

Beste maps vind ik persoonlijk toch de demomap Mount Hospital, Museum en uiteraard Cinema.
TheGeneraldinsdag 13 april 2004 @ 18:50
Uitgespeeld, nu maar eens de Splinter Cell 1 gaan spelen... Welke vonden jullie beter? Deel 1 of deel 2?
Tackleberrydinsdag 13 april 2004 @ 18:53
Nou ik ben benieuwd, begin nu met het airport level!
GoodspeeDdinsdag 13 april 2004 @ 21:03
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
Uitgespeeld, nu maar eens de Splinter Cell 1 gaan spelen... Welke vonden jullie beter? Deel 1 of deel 2?
Voor wat ik tot nu toe gespeeld heb van de sp missies, vond ik 1 veel beter.
kibberdinsdag 13 april 2004 @ 21:20
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
Uitgespeeld, nu maar eens de Splinter Cell 1 gaan spelen... Welke vonden jullie beter? Deel 1 of deel 2?
Deel 1, moeilijker
EDIT: ben trouwns pas in indonesie met dat gesprek..
GeFrenzy2dinsdag 13 april 2004 @ 22:37
Ik denk dat als je Deel I hebt gespeeld Deel II vanzelf makkelijker is. Je weet dan sneller je weg door de levels te vinden...
Tackleberrydinsdag 13 april 2004 @ 23:24
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:37 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik denk dat als je Deel I hebt gespeeld Deel II vanzelf makkelijker is. Je weet dan sneller je weg door de levels te vinden...
Zeker weten... Doordat je eigenlijk al weet "hoe het moet" van deel 1, gaat deel 2 eigenlijk "vanzelf". Op een paar punten na ben ik relatief gemakkelijk door het speel heengegaan. Zit nu dus op het vliegveld.
Flamanzaterdag 17 april 2004 @ 18:36
dit sucked echt monkey balls, zit ik dat spel te kopen kan ik hem niet spelen omdat ik geforce 4 MX440 heb
GeFrenzy2zondag 18 april 2004 @ 11:25
Ouch...te laat om te ruilen zeker?
V.zondag 18 april 2004 @ 11:45
Ik heb trouwens wel een hinderlijke bug: vervelend ploppend geluid, de hele tijd als ik het spel speel

En iedere keer als ik de patch wil downloaden via Ubisoft, krijg ik:
quote:
Permission Denied
You do not have permission to access this document.


V.
HomerJzondag 18 april 2004 @ 12:09
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 18:36 schreef Flaman het volgende:
dit sucked echt monkey balls, zit ik dat spel te kopen kan ik hem niet spelen omdat ik geforce 4 MX440 heb
Ruilen tegen BF:Vietnam, orgineel uiteraard?
#ANONIEMzondag 18 april 2004 @ 12:40
quote:
Op zondag 18 april 2004 11:45 schreef Verbal het volgende:
Ik heb trouwens wel een hinderlijke bug: vervelend ploppend geluid, de hele tijd als ik het spel speel

En iedere keer als ik de patch wil downloaden via Ubisoft, krijg ik:
[..]



V.
Profielen op je pc?
GoodspeeDmaandag 19 april 2004 @ 11:29
quote:
Op zondag 18 april 2004 11:45 schreef Verbal het volgende:
Ik heb trouwens wel een hinderlijke bug: vervelend ploppend geluid, de hele tijd als ik het spel speel

En iedere keer als ik de patch wil downloaden via Ubisoft, krijg ik:
[..]



V.
Een Windows foutmelding of een IE foutmelding? Als dat laatste het geval is, zou ik em ff downloaden via een mirror (www.3dgamers.com ?) ofzo.

Anders moet je ff als Beheerder de rechten van het bestand veranderen.
V.maandag 19 april 2004 @ 11:51
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:29 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Een Windows foutmelding of een IE foutmelding? Als dat laatste het geval is, zou ik em ff downloaden via een mirror (www.3dgamers.com ?) ofzo.

Anders moet je ff als Beheerder de rechten van het bestand veranderen.
Geen idee van de oorzaak. Ik start sowieso op als beheerder.

Maar ik heb hem inmiddels al gedowned via een spiegel.

V.
NiteSpeedwoensdag 21 april 2004 @ 00:06
uitgespeeld .
NiteSpeedwoensdag 21 april 2004 @ 00:12
SC1 was moeilijker, trouwens.
Flamanwoensdag 21 april 2004 @ 08:39
nee ik hoef niet te ruilen want ik heb (weer) een nieuwe kaart gekocht...
Pluisjesvangerdinsdag 4 mei 2004 @ 16:59
Hallo Gamers van de foksite!

Ik heb een vraagje over Splinter Cell Pandora Tomorrow op de pc.

Ik ben nu in het level in Israel, waar je een vrouw(Dahlia) moet volgen. Het eerste deel heb ik gehaald, maar nu komt het tweede deel over de markt. Hier gaat mijn vraag ok over. Als je met het tweede deel begint, vraag je aan Dahlia hoe je op het dak komt, ze zegt dan, daar ergens en wijst iets met haar handje. Ik kom er niet uit, ik zie niet waar ik naar toe moet en kom dus niet verder. Wie kan mij helpen?

Groetjes, Hans
Pluisjesvangerdinsdag 4 mei 2004 @ 18:03
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Uitgespeeld

Als iemand vragen heeft, kom maar op
Ik heb een vraagje over Splinter Cell Pandora Tomorrow op de pc.

Ik ben nu in het level in Israel, waar je een vrouw(Dahlia) moet volgen. Het eerste deel heb ik gehaald, maar nu komt het tweede deel over de markt. Hier gaat mijn vraag ok over. Als je met het tweede deel begint, vraag je aan Dahlia hoe je op het dak komt, ze zegt dan, daar ergens en wijst iets met haar handje. Ik kom er niet uit, ik zie niet waar ik naar toe moet en kom dus niet verder. Wie kan mij helpen?

Groetjes, Hans
-Mzraki-dinsdag 4 mei 2004 @ 18:45
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 18:03 schreef Pluisjesvanger het volgende:

[..]

Ik heb een vraagje over Splinter Cell Pandora Tomorrow op de pc.

Ik ben nu in het level in Israel, waar je een vrouw(Dahlia) moet volgen. Het eerste deel heb ik gehaald, maar nu komt het tweede deel over de markt. Hier gaat mijn vraag ok over. Als je met het tweede deel begint, vraag je aan Dahlia hoe je op het dak komt, ze zegt dan, daar ergens en wijst iets met haar handje. Ik kom er niet uit, ik zie niet waar ik naar toe moet en kom dus niet verder. Wie kan mij helpen?

Groetjes, Hans
Als ik het me goed herinner was daar 1 rondlopende guard, die kon je afleiden met een blikje, dan in die gang (met allemaal poortachtige openingen) door, hoekje om, weer blikje pakken. Daar staat dan nog (verdekt) een 2e guard opgesteld, afleiden door fluitje of door blikje, dan daar waar hij eerst stond in een nauwe steeg, was volgens mij een regenpijp

Tijd geleden, maar dat was wel een leuke map
GeFrenzy2dinsdag 4 mei 2004 @ 18:45
Haar gewoon op een afstandje volgen. Dat heb ik gedaan. Op een gegeven moment gaat ze een bar/café/restaurant binnen en blijft ze bij een lift staan - daar moet je zijn.

Zorg gewoon dat je niet door de politie gezien wordt en dan komt het wel goed
-Mzraki-dinsdag 4 mei 2004 @ 18:48
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 18:45 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Haar gewoon op een afstandje volgen. Dat heb ik gedaan. Op een gegeven moment gaat ze een bar/café/restaurant binnen en blijft ze bij een lift staan - daar moet je zijn.

Zorg gewoon dat je niet door de politie gezien wordt en dan komt het wel goed
Nee, dat was later dacht ik. Hier moet je haar echt verlaten, over de gevel van de kerk lopen en dan weer rejoinen.

Ik kan het natuurlijk ook fout hebben
GeFrenzy2dinsdag 4 mei 2004 @ 19:20
* GeFrenzy2 heeft nergens een kerk gezien
Pluisjesvangerdinsdag 4 mei 2004 @ 20:38
als ik het steegje inloop, en dan naar boven klim. Komt die kloote stem in mijn hoofd weer die zegt: dat ik weer eens ben gezien, terwijl er niemand kijkt. wat doe ik verkeerd......
wc-eenddinsdag 11 mei 2004 @ 19:41
Hallo daar allemaal,

aangezien het eerste deel van splinter cell niet meer gespeeld wordt.. behalve door mij heb hem net 2 maanden, maarja ik zit vast in het level waar je de antenne moet vernietigen voor de live executies... ik zit vast in het gedeelte dat je over die courtyard moet sluipen, mijnen en het zoeklicht ontwijken.. alles gelukt.. ben zelfs in het bewakings huisje geweest.. maar wat nu.. aan het eind van de courtyard zit wel een hoek met 2 trash dumpsters en boven in een doorgang.. maar hoe kom ik daar..

Ik ben desperate
Bartdinsdag 11 mei 2004 @ 22:34
http://db.gamefaqs.com/co(...)ndora_tomorrow_d.txt

You CAN snipe the sniper here, but it doesn't help much. One of the two spotlights can
still cause an alarm if it sees you, although, oddly, the other one doesn't. Once you
make it all the way around past the fenced-off area to a dark corner where the lights
never reach, come at the fenced area from the side, and climb over the part with no
barbed wire. Hide behind the boxes, and either wait for the light to go away, or use
your Ballerina Stealth Turn to get past. Pick the lock.
PeeJie_dinsdag 1 juni 2004 @ 20:32
Ik weet niet of het al is gevraagd, maar Geforce 4 MX kaarten ondersteunen het niet, de TI versie wel ? Want het is wel een masterlijke game, maar zonde als ik hem straks weer moet verkopen. En is de TI 4200 een beetje goed kaartje?
jercovskidinsdag 1 juni 2004 @ 21:18
kunnen jullie me deze game aanraden puur om het online gedeelte aangezien hij veel lekkerder speelt op de xbox

ik zoek namelijk nog ff een vette online game voor op men gloednieuwe pctje
GoodspeeDwoensdag 2 juni 2004 @ 10:12
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:18 schreef jercovski het volgende:
kunnen jullie me deze game aanraden puur om het online gedeelte aangezien hij veel lekkerder speelt op de xbox

ik zoek namelijk nog ff een vette online game voor op men gloednieuwe pctje
Jazeker. Heel zeker. Supervet spel online.
Inquistor87zaterdag 5 juni 2004 @ 13:24
Ik wilde Splinter Cell installeren, maar tijdens de installatie komt windows telkens met u heeft een verkeerde cd insert cd_1 enz.
BDisOKEdonderdag 24 juni 2004 @ 17:41
Heb hem nu ook gister gelijk online gegaan!
Ergggg tof!
Lag er pas om 04:30 in!
BDisOKEmaandag 28 juni 2004 @ 02:37
spelen de mensen van alle verschillende platformen eigenlijk samen of zijn dat andere servers?
GoodspeeDmaandag 28 juni 2004 @ 10:36
quote:
Op maandag 28 juni 2004 02:37 schreef BDisOKE het volgende:
spelen de mensen van alle verschillende platformen eigenlijk samen of zijn dat andere servers?
Andere servers.
UncleSammaandag 28 juni 2004 @ 10:39
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:41 schreef wc-eend het volgende:
Hallo daar allemaal,

aangezien het eerste deel van splinter cell niet meer gespeeld wordt.. behalve door mij heb hem net 2 maanden, maarja ik zit vast in het level waar je de antenne moet vernietigen voor de live executies... ik zit vast in het gedeelte dat je over die courtyard moet sluipen, mijnen en het zoeklicht ontwijken.. alles gelukt.. ben zelfs in het bewakings huisje geweest.. maar wat nu.. aan het eind van de courtyard zit wel een hoek met 2 trash dumpsters en boven in een doorgang.. maar hoe kom ik daar..

Ik ben desperate
Je moet daar zo'n dubbele sprong maken weet je wel, 2 keer achter elkaar springen.
V.donderdag 8 juli 2004 @ 09:30
Na een tijd beziggehouden te zijn door Far Cry en ik een weekje heb lopen rotzooien om SCPT technisch glitch-vrij te krijgen ben ik goed begonnen, maar nu ik op die markt in Jerusalem rondsluip moet ik wel zeggen dat ik het toch allemaal minder pakkend vind dan deel 1

Ik heb het gevoel minder grip te hebben op wat je moet doen, meestal doe ik maar gewoon wat in de hoop dat het lukt... Het voelt minder strak bedacht aan dan deel 1, terwijl men wel op een soort minder leuke manier strenger voor je is... Die fucking Lambert die iedere keer bij het minste misstapje blèrt dat je onzichtbaar moet zijn... het irriteert allemaal meer dan deel 1.

De trein vond ik gaaf bedacht maar dat Jerusalem vind ik een saai en slecht verzonnen kutlevel.

Meer mensen die dit met me eens zijn of sta ik alleen?

V.
-Mzraki-donderdag 8 juli 2004 @ 11:07
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:30 schreef Verbal het volgende:
Na een tijd beziggehouden te zijn door Far Cry en ik een weekje heb lopen rotzooien om SCPT technisch glitch-vrij te krijgen ben ik goed begonnen, maar nu ik op die markt in Jerusalem rondsluip moet ik wel zeggen dat ik het toch allemaal minder pakkend vind dan deel 1

Ik heb het gevoel minder grip te hebben op wat je moet doen, meestal doe ik maar gewoon wat in de hoop dat het lukt... Het voelt minder strak bedacht aan dan deel 1, terwijl men wel op een soort minder leuke manier strenger voor je is... Die fucking Lambert die iedere keer bij het minste misstapje blèrt dat je onzichtbaar moet zijn... het irriteert allemaal meer dan deel 1.

De trein vond ik gaaf bedacht maar dat Jerusalem vind ik een saai en slecht verzonnen kutlevel.

Meer mensen die dit met me eens zijn of sta ik alleen?

V.
Aye, Jerusalem viel mij ook erg tegen, inderdaad weinig vrijheid en ruimte voor persoonlijke voorkeuren.

De trein was inderdaad erg vet, alleen véél te kort, als je de SP demo al had gespeeld was er geen fluit aan. Van mij hadden ze die missie nog wel wat mogen verlengen.
GeFrenzy2donderdag 8 juli 2004 @ 12:47
Deel 2 is zowiezo makkelijker als je Deel 1 al hebt gespeeld denk ik...je hebt al het instinct voor het kijken naar opstapjes, relingen en buizen waar je op kan klimmen wat je in het begin mist.

Ik vind zelf ook dat ze Jeruzalem wat opener hadden mogen maken voor de geest van de speler; dat deze meerdere wegen krijgt aangeboden om zijn weg voort te zetten. De trein was dan wel weer een hoogstandje, maar inderdaad veel te kort...
ArtfulDodgermaandag 19 juli 2004 @ 01:26
Hey, ik heb een probleem met dit spel, ik ben nog maar net begonnen maar wat mij opviel is dat het water soms licht en dan opeens donker is niet een beetje rood dus zoals dat hoort in dat eerste level offline, ik heb een ati radeon 9600 pro kaart met catalyst 4.5 drivers en direct x 9.0b en windows xp pro..is dit een bekend probleem met dit spel/level etc? Ik heb ook de 1.3 patch geinstaleerd die ik op 3dgamers zag staan.

Ik hoop dat jullie het weten, groetjes
BDisOKEmaandag 19 juli 2004 @ 01:38
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:30 schreef Verbal het volgende:
De trein vond ik gaaf bedacht maar dat Jerusalem vind ik een saai en slecht verzonnen kutlevel.

Meer mensen die dit met me eens zijn of sta ik alleen?


V.
Ja trein was gaaf maar kort.
Jeruzalem vond ik kut.
En dat level is wel tof, maar ook wel errrgg lang.
Maar al met al tot nu toe een erg tof spel!
Enige wat ik jammer vind (zei het al eerder) dat er vaaak geen hond online is.
* BDisOKE gaat nu maaar weer is online kijken!
iokowoensdag 6 oktober 2004 @ 11:31
Ok, ok ik ben erg laat met dit spel. Maar er zijn toch vast nog mensen die dit spelen? Ik heb hem gisteren uitgespeeld, en eigenlijk nergens veel moeilijkheden gehad. Het einde was wat minder, vond ik.
Nu Multiplayer? Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
BDisOKEwoensdag 6 oktober 2004 @ 21:31
quote:
[b]
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Erg tof!
Maar zoals ik al de hele tijd roep zijn er vaak heeel weinig mensen online...
Op de PS2 versie iig.
Wil je lekker spelen zit je zo 15 min op een spelletje te wachten.
Uzumaki_Narutowoensdag 6 oktober 2004 @ 21:49
is de ROS! fok klan nog levend
NiteSpeedwoensdag 6 oktober 2004 @ 21:54
Multiplayer verveelt enorm snel.
Dit is zowat het eerste spel in jaren wat ik legaal heb gekocht, en legde hem na een paar maanden weg. Nooit meer gebruikt .
HomerJdonderdag 7 oktober 2004 @ 15:33
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is de ROS! fok klan nog levend
Nee Ik speel hem nog redelijk vaak online, maar dat is op de Xbox
-Mzraki-donderdag 7 oktober 2004 @ 15:35
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is de ROS! fok klan nog levend
Ik ben/was lid, maar speel het nooit online.
-Mzraki-donderdag 7 oktober 2004 @ 15:36
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Multiplayer verveelt enorm snel.
Dit is zowat het eerste spel in jaren wat ik legaal heb gekocht, en legde hem na een paar maanden weg. Nooit meer gebruikt .
Same here, al koop ik wel meer spellen legaal, was dit de enige echte tegenvaller. Echt een typisch download spel IE, uitspelen en nooit meer aanraken.

Sure, het was supervet tijdens het spelen, maar nadat ik hem uit had was het: "Wtf? nu al?"
En MP gaat idd heel erg snel vervelen. In het begin ownde ik de zieke poep, maar later vond ik het gezeik met laggende tegenstanders en mensen die het tevaak spelen/hax. Dan is het niet leuk meer.
iokodonderdag 7 oktober 2004 @ 18:12
Geen erg positieve ervaringen dus, ik ga het toch maar eens proberen. Misschien dat er meer mensen zijn die dit spel op de pc spelen.
-Mzraki-donderdag 7 oktober 2004 @ 18:26
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 18:12 schreef ioko het volgende:
Geen erg positieve ervaringen dus, ik ga het toch maar eens proberen. Misschien dat er meer mensen zijn die dit spel op de pc spelen.
Oh, de Singleplayer is meesterlijk hoor. Alleen heb ik nu niet iets van hey: laat ik het weer eens opnieuw gaan spelen.
iokodonderdag 7 oktober 2004 @ 19:12
ik vond hem wel makkelijk in vergelijking met deel 1, had jij dat ook ?
-Mzraki-donderdag 7 oktober 2004 @ 19:20
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 19:12 schreef ioko het volgende:
ik vond hem wel makkelijk in vergelijking met deel 1, had jij dat ook ?
Aye, hard viel me iig tegen.

Splinter Cell heb ik helemaal doodgespeeld, PT was inderdaad wel makkelijker.

En dat laatste stuk, dat was gewoon een aanfluiting, zo simpel .
iokodonderdag 7 oktober 2004 @ 19:57
Ik was helemaal voorbereid op een goede eindstrijd, maar dat was er echt niet. Nu maar hopen dat deel 3 beter is!!
InnocentFRzaterdag 9 oktober 2004 @ 12:43
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:38 schreef Pluisjesvanger het volgende:
als ik het steegje inloop, en dan naar boven klim. Komt die kloote stem in mijn hoofd weer die zegt: dat ik weer eens ben gezien, terwijl er niemand kijkt. wat doe ik verkeerd......
Ook geen lijken buiten de schaduw laten liggen?

Ik heb geen idee waar ik heen moet, dat wijf is alweer terug van die shop en moet er zelf nog heen, maar als ik in die lift ga staan gebeurd er niks en kan ik er niet meer uit.
Die vrouw staat alweer op het grote plein met alle lantaarns, alle politieagenten zijn dood.

Iemand die kan helpen?

Moet ik soms sneller gaan en teglijkertijd met haar in de lift? dat zou betekenen dat ik level opnieuw moet spelen misschien.
iokozaterdag 9 oktober 2004 @ 14:12
wat ik nog weet, is dat je op een gegeven moment rechts langs wat kraampjes enzo naar een steegje moet sluipen, en dan aan een regenpijp omhoog, door een woonkamer met televisie heen. En dan via het dak verder, daarna naar beneden gaan, en dan moet je die vrouw blijven volgen. Je komt dan volgens mij tegelijktijd aan, ze spreekt ook vaker mensen aan onderweg.
InnocentFRzaterdag 9 oktober 2004 @ 15:30
Toen ik iedereen dood had kwam ik er pas achter dat je ook echt via het dak kon
Maar ik liep dus wat achter op haar, ik speel het wel even opnieuw.

edit: Heb hem nu al, ik was gewoon te langzaam vorige x, ben verder

[ Bericht 14% gewijzigd door InnocentFR op 09-10-2004 15:38:41 ]