![]()
En ja, ook hier hebben we al een Fok! clan. We noemen ons echter niet [Fok!] zoals het normaal gaat, maar we besloten voor de naam
Rays of Shadow te gaan, met
[RoS!] als tag. We spelen de multiplayer van één van de beste stealth'em ups van 2004; Splinter Cell Pandora Tomorrow. Deze laat niet toe dat er meer dan 4 spelers tegelijk spelen dus de spanning is om te snijden
![]()
Je hebt twee teams: Shadownet (Spies) en Argus (Mercenaries). De spies moeten bepaalde dingen gedaan zien te krijgen, terwijl de mercs ze dat moeten proberen te beletten. Elke partij heeft z'n eigen gadgets; voorbeelden van de spies zijn de Chaff Grenade (deze verstoort alle electronica in de buurt; dus ook de HUD (Head Up Display) van een Merc) en Spy Bullet (hiermee kan een spy horen wat er op het team van de mercs gezegd wordt door de microfoons). Voorbeelden van de Mercs zijn de Motion Detector (scherm wordt rood en alles wat beweegt wordt aangegeven) en de Spy Trap (als een spy door het infrarode straal loopt die deze uitzendt dan kunnen de mercs de communicatie van de spies hacken).
Screens:![]()
Heeey...een spy! Even volgen en...
![]()
...huilen maar!
![]()
![]()
Het witte vlekje? Da's een spy. In het plafond. Heeere kitty kitty
![]()
![]()
Ik die een chaff naar m'n hoofd krijgt
![]()
![]()
[RoS!] leden tot dusverXrenity (Als Xrenity)
GeFrenzy2 (Als Saltpeter)
HomerJ (als Raptor)
Tribal_Souljah (Als ShadowSpy)
-Mzraki- (Als Mzraki)
Inquistor87 (Als Inquistor)
ForakExertus (Als Forak)
Ik wil bij RoS! komen? Wat moet ik doen?Niet al teveel. We verlangen alleen van je dat je af en toe in dit topic terug te vinden bent en lol hebt online. Skills zijn zeer zeker geen vereiste. Je moet je alleen
*hier* even registreren met de gamingnick die je normaal ook altijd gebruikt. Je Fok! nickname mag ook natuurlijk. Na jezelf geregistreerd en ingelogd te hebben zal je op de mainpage zien dat je nog geen zgn. 'CallSign' hebt; maak deze aan. Dit moet je nickname zijn,
zonder de [RoS!] tag. Meld hier wat je CallSign is en dan voegt Xren of ik je vanzelf toe zodat je ook op
deze pagina komt. Wil je bij RoS! maar zit je op een console, geen probleem; meld het gewoon en dan kijken we of er op je console genoeg andere mensen zijn die bij RoS! zouden willen.
En nee, de full version van SCPT voor de PC is nog nergens te bekennen in de winkels. Die is er pas 1 April. Tot die tijd is er de multiplayer demo, welke te vinden is op de
homepage van SCPT.
Als ik een game probeer te joinen dan gaat de demo terug naar Windows. Hoe kan dat?Dat was een bug met de oude demo, welke met
*deze* patch is gefixed
[ Bericht 3% gewijzigd door GeFrenzy2 op 28-03-2004 18:04:57 ]