(bron)quote:Hollywood acteur Dennis Haysbert zal zijn stem verlenen aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Dennis Haysbert, bekend om zijn rol als David Palmer in de hitserie "24", is de tweede bekende acteur die een stem verleent aan een personage in Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
Naast Dennis Haysbert, die de stem van Irving Lambert voor zijn rekening neemt, neemt Michael Ironside weer de rol aan van Sam Fisher. Niemand minder dan Lalo Shifrin, componist van de Mission Impossible theme, verzorgt de muziek.
Releasedataquote:1. Min Requirements:
Supported OS : Windows® 98/ME/2000/XP
Processor: 1Ghz Pentium® III or AMD Athlon processor
RAM: 128 MB of RAM
Video card: 64MB video card, ATI 8500 (or higher), GeForce 3 (or higher)
Sound card: Direct X8 compatible
CR-Rom: CD-Rom 8X
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard required
Network: Broadband modem 64Kbit upload
Hard Drive space needed: 2Go
2. Recommended Requirements:
Supported OS : Windows® XP
Processor: 1,8 Ghz Pentium® IV
RAM: 512 MB of RAM
Video card: GeForce FX 128MB or ATI 9800
Sound card: Direct X8 compatible and EAX
CR-Rom: CD-Rom 16X
Peripherals: Windows compatible mouse with wheel
Network: Broadband modem 128Kbit upload
Hard Drive space needed: 2,5Go
3. Supported chipsets:
ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go
4. Not Supported:
GeForce 4MX and GeForce 4Go, Game Pad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, ik heb hier niet eens gepost welke server het wasquote:Op donderdag 1 april 2004 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Overig, sorry dat ik er niet was Xtrin, maar moest volleyballen
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:39 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die missie met die treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een fotootje gemaakt van mijn aanwinst
Ik vind de gouden glans van de CD's geniaal trouwens. Erg mooi.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Maakt niet uit...ben er inmiddels voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een fotootje gemaakt van mijn aanwinst
[afbeelding]
Ik vind de gouden glans van de CD's geniaal trouwens. Erg mooi.
Die cd's zijn inderdaad mooi, al moest ik wel even wennen aan de nieuwe, goedkopere, boxjes, maargoed
Btw, even iets over de Single Player:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Mzraki- op 02-04-2004 16:07:38 ]Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die cd's zijn inderdaad mooi, al moest ik wel even wennen aan de nieuwe, goedkopere, boxjes, maargoed
Btw, even iets over de Single Player:Over level Indonesie: KomodoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha'k al geprobeerdquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:14 schreef twi het volgende:
Over het algemeen worden de HUDs in games kleiner naarmate je de resolutie hoger zet. Kijk dus eventjes of je PC een hogere resolutie aan kanZoja, ziet het er gelijk wat mooier uit.
Zo gooi ik 'm altijd neer, gaat veel snellerquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens als je je wapen pakt als je een lichaam draagt gooi je hem best lomp weg
Twi, aangezien jij hem (hoogst waarschijnlijk) al uitgespeeld hebt; Ik moet nu dat TV station infiltreren, ben net door het riool gegaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:49 schreef twi het volgende:
Oh, ik zie dat je nog niet heel ver ben, dan is dit nog het tutorial-gebiedje. Zodra je binnen in de ambassade bent gaan die weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |