Als er geen station meer is dan wijken we uit naar station Amstel.quote:Op zondag 4 april 2004 23:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als er nog een station staat. Stel dat de laatste bommelding echt is
Hoezo? kom je dan toch niet?quote:Op zondag 4 april 2004 23:14 schreef Maerycke het volgende:
Have fun hoor!
quote:Op zondag 4 april 2004 23:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo? kom je dan toch niet?
Als ik eerder weg kan, in welk café of vreetkeet tref ik jullie dan rond 17.00u?quote:Op zondag 4 april 2004 23:05 schreef sizzler het volgende:
Dames en heren, tot 15:00!
Staat in de openingspost...quote:Op maandag 5 april 2004 02:08 schreef sjun het volgende:
[..]
Als ik eerder weg kan, in welk café of vreetkeet tref ik jullie dan rond 17.00u?
quote:17:00 uur: Eten bij Pizzeria 'Amsterdam' op de Damweg (tegenover het Paleis op de Dam begint de Damweg rechts van het Krasnapolski Hotel. De pizzeria zit na een halve minuut lopen aan de linker kant)
Die hards gaan door in het Atriumquote:Op maandag 5 april 2004 11:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Over twee uurtjes is het dan zover. Ik moet helaas gebruik maken van openbare voorzieningen. Gelukkig hebben ze ook nog iets zoals eerste klas treinen![]()
Nog een laatste vraag: is het op 9 uur echt afgelopen of gaan de die-hards dan nog door?
We gaan nog wel even naborrelen. Ik weet niet hoe laat het gaat worden, morgen moet ik in ieder geval werken.quote:Op maandag 5 april 2004 11:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Over twee uurtjes is het dan zover. Ik moet helaas gebruik maken van openbare voorzieningen. Gelukkig hebben ze ook nog iets zoals eerste klas treinen![]()
Nog een laatste vraag: is het op 9 uur echt afgelopen of gaan de die-hards dan nog door?
Dit soort tenten bedoel je:quote:Op maandag 5 april 2004 12:08 schreef sjun het volgende:
Tegen de tijd dat dat sluit is er in de binnenstad nog wel; iets open. Gezien ik vannacht slechts 3
Dan kun je ook wel de moeite nemen om langs te komenquote:Op maandag 5 april 2004 12:17 schreef du_ke het volgende:
Ik ben morgen lekker wel vrij.
Sorry moet vanavond druk de vrijwilliger uithangen en daarna aan het bierquote:Op maandag 5 april 2004 12:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel de moeite nemen om langs te komen
Stelletje alcoholistenquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:22 schreef Ype het volgende:
Ze zijn zeker allemaal dronken.
Geen camera = geen foto's.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:27 schreef Ype het volgende:
En de foto's?
Ik had net zo goed wel kunnen gaan.
Dwaasquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Geen camera = geen foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |