quote:Op donderdag 1 april 2004 16:19 schreef Maud_Dib het volgende:
yvonne, ik raak opgewonden van vrouwen die erg autoritair overkomen. Zullen we eens daten?
Open er een topic overquote:Op donderdag 1 april 2004 16:40 schreef Maud_Dib het volgende:
yvonne, negeer me nou niet steeds
[..]
Vind je het gek?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:40 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Ja, want jij bent immers de grootste kneus van dit forum.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:52 schreef Bioslock het volgende:
Mag deze terug naar het kneuzenforum?
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:41 schreef Oppersmurf het volgende:
Als ik in mijn reet word geneukt door een paard.
Toe dan. Ga je jurken tellen ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, want jij bent immers de grootste kneus van dit forum.
Toll,quote:Op donderdag 1 april 2004 16:40 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Joh, ga je moeder pesten.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:17 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Toe dan. Ga je jurken tellen ofzo.
Illegale post! Voerlanguage is always nog Nederdutch hier!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:
Toll,
geil,
irre
Heftigquote:Op donderdag 1 april 2004 19:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als je gepijpt word en je voelt tanden over je eikel schrapen.
Een knietje krijgen schijnt ook heel erg zeer te doen!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:18 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Menstruatiepijn, echt geweldig!
Ik ben een man...
Jij bent gemeen!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een knietje krijgen schijnt ook heel erg zeer te doen!
Ik ben een vrouw...
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:53 schreef -Clowntje- het volgende:
pijn1 (de ~ (m.), ~en)
1 dennenboom => den
Ik ga voor de zilverspar!
Duh? Dat heb ik gedaan, maar het helpt geen reet.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:04 schreef Tokay het volgende:
Gratis tip:
Als je zo'n lange piemel hebt dat je er altijd over struikelt, dan moet je hem om je middel binden.
Tsja, flink stuk inkorten dan maar.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:14 schreef Golf het volgende:
Duh? Dat heb ik gedaan, maar het helpt geen reet.
Inderdaad Golf, ga je gang jongen!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:26 schreef Adelante het volgende:
online besnijdenis
*chips pakt*
oei, mijn excuses. Ik heb altijd gedacht dat je een jongetje wasquote:Op donderdag 1 april 2004 21:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een knietje krijgen schijnt ook heel erg zeer te doen!
Ik ben een vrouw...
Nee, serieus?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:30 schreef El_Bartos het volgende:
oei, mijn excuses. Ik heb altijd gedacht dat je een jongetje was![]()
ja, dood serieusquote:Op donderdag 1 april 2004 23:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, serieus?
Oeh, DAT doet pas echt pijn...![]()
Haha, kan gebeuren joh, no hard feelings!quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:02 schreef El_Bartos het volgende:
ja, dood serieus![]()
Kung fu is voor mietjes. Echte mannen gaan bowlen!quote:Op donderdag 1 april 2004 16:39 schreef Rainer het volgende:
Eerste gedachte was... SM topic
Ik zelf kick niet op pijn... hoewel ik er goed tegen kanword je op getraind bij kung fu.
Ik dacht ff dat er stond... Echte mannen gaan blowen (leuke typo).quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:50 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Kung fu is voor mietjes. Echte mannen gaan bowlen!
Das dan ook nog eens even waarquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er stond... Echte mannen gaan blowen (leuke typo).
Gebeurd zeker niet zo vaak?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:49 schreef Insomaniac het volgende:
Een grote leuter die tegen mn baarmoedermond stoot.
Bowlen heb ik ook gedaan maar vind ik te eentonigquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:50 schreef Guidosaurus het volgende:
Kung fu is voor mietjes. Echte mannen gaan bowlen!
jaaah !!! jackass!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 07:55 schreef rijkie_v het volgende:
uhm... Papercut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |