abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18107567
Dit is alweer deel 17 hier de link van et vorige deel:

CM Fanaten [Deeltje 16]
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_18107611
game on.............
pi_18107627
gaat goed zeg
pi_18107710
CM?
Culineaire Momenten?
Colin McRea
Categorische Maatregelen?
pi_18107792
sterker nog: Championship Manager 03/04!
pi_18107814
ahhh... niet voetbal op de PC

loopt rustig weg...
pi_18107824
Is het nuttig om een goede staff te verzamelen? Zorgen jullie ervoor dat je allerlei coaches hebt met waarde 20 voor outfield choaching?
pi_18108369
Ja, af en toe is dit spel echt niet te volgen...

Ik zit nu met Sparta op de helft van het derde seizoen. Ik ben kampioen van de eerste divisie, eredivisie, lig nu ruim op kampioenskoers, ik heb (met mazzel) de Uefa-cup gewonnen en ik heb de eerste ronde van de championsleage overleefd (eerste in de poul). Ik denk niet dat ik nog meer uit Sparta kan persen. Dus ik denk, ik solliciteer op een baan bij Feyenoord (voor de tweede keer in een half jaar). Feyenoord heeft in die drie jaar niets gewonnen, geen championsleage gespeeld en staat in de winterstop 15e. Ze hebben na van Markwijk en Aron Winter nu Dennis Bergkamp aangesteld als manager!! Tsss............
Mark Rutte for President!
pi_18108510
Idd, ik speel met Brentford. Het bestuur wil dat ik de club buiten de degradatiezone houd. De afgelopen seizoenen bij ik steeds bij de eerst 8 geëindigd. Maar sollicitaties bij ondermaats presterende clubs in de First Division loopt steeds op niets uit.
  donderdag 1 april 2004 @ 16:06:48 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18110125
Ik speel nog CM 01/02
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_18110332
ook leuk!
pi_18111951
Ik ben ook weer verder gegaan met PSV. In mijn 5e seizoen begon ik met een 4-1-2-1-2 tactiek (dus VCM en ACM). Na een goede voorbereiding aan de Turkse Riviera stond de supercup op het programma. AZ was de tegenstander. Pas na verlengingen werden ze opzij geschoven, dankzij een golden goal van Todorov. Onze vriend is echter minder op dreef dan de afgelopen 1,5 jaar. Mijn hele team speelt trouwens minder. Ik heb nog niet verloren na 10 wedstrijden (ben nu al 60 wedstrijden in de Nederlandse competitie ongeslagen), maar sta slechts 2e. Zwolle staat aan kop, met een puntje meer dan ik. Volgende wedstrijd is Zwolle thuis. In de CL heb ik mijn hoop weer opgegeven. Na nederlagen tegen Dinamo Zagreb en Lazio en een gelijkspel tegen Man. Utd zit ook dit jaar er geen CL-overwinning in. Ik denk dat ik maar eens naar een ander team moet gaan, of mijn selectie moet omgooien, want de kern speelt al 5 jaar samen.
pi_18112437
Ben met Emmen bezig, nog een leuke penalty nemer Björn Zwikkers 13 jaar . (speelt in het 2e .
pi_18112449
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:22 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met PSV. In mijn 5e seizoen begon ik met een 4-1-2-1-2 tactiek (dus VCM en ACM). Na een goede voorbereiding aan de Turkse Riviera stond de supercup op het programma. AZ was de tegenstander. Pas na verlengingen werden ze opzij geschoven, dankzij een golden goal van Todorov. Onze vriend is echter minder op dreef dan de afgelopen 1,5 jaar. Mijn hele team speelt trouwens minder. Ik heb nog niet verloren na 10 wedstrijden (ben nu al 60 wedstrijden in de Nederlandse competitie ongeslagen), maar sta slechts 2e. Zwolle staat aan kop, met een puntje meer dan ik. Volgende wedstrijd is Zwolle thuis. In de CL heb ik mijn hoop weer opgegeven. Na nederlagen tegen Dinamo Zagreb en Lazio en een gelijkspel tegen Man. Utd zit ook dit jaar er geen CL-overwinning in. Ik denk dat ik maar eens naar een ander team moet gaan, of mijn selectie moet omgooien, want de kern speelt al 5 jaar samen.
Geen interesse om naar een andere club te gaan coachen?
pi_18118924
Mijn 3e serie A seizoen is niet al te best begonnen.

Na o.a. een thuisnederlaag tegen Como stond ik na 3 wedstrijden 1 na laatste, win dan ineens in het eerste CL duel van de club ooit, thuis tegen Deportivo met 4-1, daarna in de competitie 1 x winst en 1 x verlies, waarna ik uit bij Austria Wien voor de CL ineens weer met 1-6 win.

Sta nu na 8 wedstrijden op een 14e plek in de competitie, en na een 1-0 nederlaag bij Chelsea ben ik na 3 groepswedstrijden wel 1e in de poule van de CL.

Hopen op betere tijden in Italië in ieder geval, aangezien het bestuur dit seizoen een titel-poging eist...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_18132092
Hoi,

Mijn budget is ongeveer 4 miljoen Euro en heb nog minstens 2 sterke centrale verdedigers nodig.Ga nu aan mijn derde seizoen heusden beginnen.Heb Kristjansson eerste seizoen kunnen verkopen voor 2 miljoen euro.Tsigalko gehaald,perez van necaxa,oskarsson,guevara,chelidze en nog wat goede spelers.Maar nu heb ik dus 2 sterke centrale verdedigers nodig omdat dat toch wel het zwakke punt is in mijn ploeg.Iemand suggesties?

Groeten
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:05:54 #17
83628 BZ
aka Baza
pi_18132165
Talenten worden beter doordat ze regelmatig spelen toch? Wat nu als je talenten heb in competitiies die je niet geinstaleerd heb, worden deze talenten dan wel beter aangezien ze weinig tot geen wedstrijden spelen?
pi_18139870
Zo, ik heb CM ook weer eens uit de kast getrokken. Ik ben nu een paar maanden manager bij FK Elan Srbobran in de Tweede Divisie Noord in Servie-Montenegro. We zijn nu nog semi-professioneel, maar over 10 jaar winnen we de CL.

En dan nog dit: Bizarre shootout.

[ Bericht 5% gewijzigd door Butra op 03-04-2004 16:44:17 ]
  Moderator zondag 4 april 2004 @ 10:54:04 #19
42184 crew  DaMart
pi_18167618
Ik ben onlangs weer eens verder gegaan met mijn Feyenoord spel, nadat een uitstapje naar Tottenham op een mislukking is uitgelopen. Met Feyenoord daarentegen gaat het erg goed. De afgelopen 4 seizoenen kampioen, en 2 keer op rij de Champions League gewonnen. Toch menen de kenners in het spel dat Feyenoord dit jaar niet de CL zal winnen, omdat het team nog moet groeien... en dat terwijl 10 van de 11 spelers ook vorig jaar al met elkaar in hetzelfde team speelden.

De selectie is afgelopen seizoen aardig uitgedund trouwens, bijna het gehele tweede elftal had een aflopend contract, en niemand wilde meer verlengen omdat ze te weinig aan spelen toekwamen. Het eerste elftal is overigens in tact gebleven. Wel heb ik een aantal spelers aangetrokken. Van het transferbudget van ¤ 24 miljoen, heb ik echter slechts ¤ 2 miljoen uitgegeven.

Ook dit seizoen lijkt het mijn team weer voor de wind te gaan. Slechts 6 competitiewedstrijden gespeeld, en de voorsprong op nummer 2 Telstar (!) bedraagt al 4 punten, voorsprong op Ajax 9 punten, en op PSV 10...

Naast Feyenoord ben ik trouwens ook nog bondscoach van het Nederlands elftal. Afgelopen zomer hebben we zeer overtuigend de Europacup gewonnen. Nu op voor kwalificatie voor het WK 2010
  zondag 4 april 2004 @ 11:19:30 #20
74330 MrLazy
Lazyness
pi_18167837
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:18 schreef Butra het volgende:
Zo, ik heb CM ook weer eens uit de kast getrokken. Ik ben nu een paar maanden manager bij FK Elan Srbobran in de Tweede Divisie Noord in Servie-Montenegro. We zijn nu nog semi-professioneel, maar over 10 jaar winnen we de CL.

En dan nog dit: Bizarre shootout.

En jij weer een uur kwijt
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_18167862
Ik ben net aan het einde van seizoen 3 kampioen geworden met Sparta. In de nationale beker ben ik uitgeschakeld door psv in de halve finale. En in de Championsleage sta ik in de halve finale tegen Juventus, waarvan ik de eerste wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Nu heb is er een speler, César, die er uit gestuurd wordt met twee keer geel voor commentaar op de leiding. Zijn cijfer was een 4 en ik heb hem al eerder in het seizoen gewaarschuwd voor zijn slechte prestaties. Hij is de enige speler die soms kritiek heeft gehad. En nu ontslaan ze me omdat ik een slechte relatie zou hebben met mijn spelers!

Maar goed, ik zit nu bij Manchester City. Ze hebben een leuke selectie en met een paar gerichte aankopen moet ik wel een kans kunnen maken op de titel in Engeland.
  zondag 4 april 2004 @ 20:33:05 #22
31563 Freddie_fish
PSV kampioenen
pi_18178250
Ik ben nu met Fiorentina in mijn 1e seizoen.

Sta na 18 wedstrijden 1e met 3 punten voor op nummer 2 Atalanta. Cerci en Braathen lopen lekker(20 en 17 doelpunten, 1 en 3 op topscorers lijst, Cerci heeft 8 assists en staat daarmee 2e op assistlijst, achter Braathen met 10) alleen wil Braathen weg omdat hij niet kan wennen aan Italiaanse levensstijl. Hopen dat dat beter wordt.
pi_18179697
Misschien een idee om een landgenoot van die Braathen te halen. Werkte bij mij met voorgaande edities vaak wel goed. In de 01-02 versie had ik met PSV een Italiaans talentje gehaald, maar die kon ook niet wennen. Ik had besloten om hem uit te lenen, en het volgende seizoen twee jonge landgenoten aan te trekken. Dit werkte zeker wel goed.
pi_18181989
De aanvallende 4-1-2-3 opstelling werkt super goed! Samen met de aanpassingen voor de trainingsschema's ben ik met Brentford met een straatlengte voorsprong kampioen geworden in de Second Division. Ben benieuwd hoe ik het het komende seizoen in de First Division ga doen. Iemand nog suggesties voor aanpassingen?
pi_18183095
Ik heb die tactieken ook geprobeert maar ik ging toen ineens verliezen

Dus ik speel weer standaard 4-4-2, met pijlen naar voren voor 3 van de 4 middenvelders en de instructies: Tackle hard, defensive, zonal marking en counter attack.
Nu win ik weer en wordt er weer fantsoenlijk gescoord.
pi_18183140
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef jpg97 het volgende:
Ik speel nog CM 01/02
gelijk heb je
pi_18183340
CM ?? Wattte??
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:30 schreef robbedoes het volgende:
sterker nog: Championship Manager 03/04!
* mschol krijgt hartaanval en valt dood neer..

ik snap niet wat er aan dat soort spellen nou leuk kan zijn..??
pi_18185170
Ben een seizoen met Auxerre begonnen, het trasferbudget is 4miljoen heb me versterkt met Juris Laizans (CSKA Moskou) en Brynar Kristiansson (Keflavik). De voorbereiding liep zeer matig en ook de franse supercup en de 1ste competitiewedstrijd werden verloren.
Maar daarna veranderde alles in de competiie ben ik nu 16 wedstrijden ongeslagen en sta 5 pnten voor op de nummer 2. Ook in de franse bekers (gewone beker en de liga beker) zit ik ook nog in de race even als in de uefacup.

[ Bericht 10% gewijzigd door AirRaid op 05-04-2004 12:07:03 ]
pi_18187405
ik ben gister ff gestart met Paris SG. Voor het systeem dat ik altijd speel best wel een hopeloos team, maar gelukkig kan ik ongeveer 10miljn uitgeven aan spelers. Kheb meteen maar even Titov (2 miljn) aangetrokken, want de rest van het team is vrij jong dus ik koop alleen maar wat 'oudere' spelers. Nu naarstig op zoek naar een geschikte aanvallende rechtshalf want die hebben ze niet en op zoek naar een goede centrumverdediger.
pi_18187472
ik hoop nu eens voorlopig een vaste game. West Ham. Eerste seizoen redelijk dik 1e geworden in div 1, met een verdedigende 4-4-2.

Net begonnen met seizoen 2, na 2 wedstrijden 4 punten. Een goed begin is het halve werk. Heb voor de verandering eens een redelijk makkelijke start, waar mijn ervaring was dat je heel vaak behoorlijk zwaar begint als je net gepromoveerd bent (dit kan toevallig zijn hoor)

behoorlijk aantal free transfers binnen gehaald in aanloop van het leven in de PL
Alan Rogers, Anthony Gardner, Mario Melchiot, Marcus Hiden, Sergiye Rebrov, Niklas Skoog, Michael Brown, Linvoy Primus en een paar kleine aankopen zoals Lionel Morgan.

ik ben benieuwd hoe het gaat eindigen.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_18187931
quote:
Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef MrMoon het volgende:
ik ben gister ff gestart met Paris SG. Voor het systeem dat ik altijd speel best wel een hopeloos team, maar gelukkig kan ik ongeveer 10miljn uitgeven aan spelers. Kheb meteen maar even Titov (2 miljn) aangetrokken, want de rest van het team is vrij jong dus ik koop alleen maar wat 'oudere' spelers. Nu naarstig op zoek naar een geschikte aanvallende rechtshalf want die hebben ze niet en op zoek naar een goede centrumverdediger.
goede verdediger is Fritz Emeran
pi_18188838
Ik kreeg in mijn Palermo game 2 aanbiedingen van Engelse clubs, eerst Middlesbrough, daarna Aston Villa die me als trainer wilden hebben.

Heb JA gezegd tegen Villa omdat 't mijn favoriete Engelse team is, en heb nu dus 2 savegames.
1 om verder te gaan met Palermo (2e ronde CL bereikt na een 3-0 overwinning op Austria Wien) en 1 om Aston Villa uit de degradatiezone te krijgen, en daarna op te bouwen tot topteam.
pi_18189719
Met FK Elan Srbobran ben ik in het eerste seizoen 6e geworden. Dat lijkt heel wat, maar de Tweede Divisie Noord kent maar 10 teams.
De eerste 5 wedstrijden verloor ik alles, maar toen wilden er eindelijk wat free transfers komen; Jean Dika, Nenad Bjekovic (international geweest!) en Miroslav Djukic (nog een international). Het bestuur en de supporters vinden het allemaal geweldig.
Er lopen trouwens ook spelers rond die voor elke assist 5 euro bonus krijgen. Nou, nou, kunnen ze er weer een brood van kopen.
pi_18191311
quote:
Op maandag 5 april 2004 12:23 schreef Butra het volgende:
Met FK Elan Srbobran ben ik in het eerste seizoen 6e geworden. Dat lijkt heel wat, maar de Tweede Divisie Noord kent maar 10 teams.
De eerste 5 wedstrijden verloor ik alles, maar toen wilden er eindelijk wat free transfers komen; Jean Dika, Nenad Bjekovic (international geweest!) en Miroslav Djukic (nog een international). Het bestuur en de supporters vinden het allemaal geweldig.
Er lopen trouwens ook spelers rond die voor elke assist 5 euro bonus krijgen. Nou, nou, kunnen ze er weer een brood van kopen.
qua prestaties heb je dus best wel een kutseizoen gedraaid (vooral in het begin), maar qua transfers wel een goed seizoen?
  maandag 5 april 2004 @ 13:40:00 #35
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18191373
quote:
Op maandag 5 april 2004 12:23 schreef Butra het volgende:
....

Ben nog steeds met Barnet bezig , zit nu in seizoen 2015-2016 , sta 3e in de Premier League , ik heb ineens wel een boel geblesseerde spelers , dan maar de eigen jeugd een kans geven.
In het stadion kunnen nu ook al ruim 12000 mensen , dus misschien wordt het nog wat met Barnet.
Heb wel trouwens verloren van Boca juniors voor de wereldbeker
Ik ben inmiddels overleden
pi_18191554
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

qua prestaties heb je dus best wel een kutseizoen gedraaid (vooral in het begin), maar qua transfers wel een goed seizoen?
Na die 5 verloren wedstrijden ging het wel aardig. Ik kwam uit op 8 gewonnen, 9 gelijk en 10 verloren. Het is een club die net uit de Derde Divisie kwam, dus ik was allang blij dat ik niet meteen weer degradeerde.
Ik ben gelukkig ook door de kwalificatieronde voor de voorrondes van de Servische beker. Jippie, nu mag ik aan de voorrondes meedoen.
  maandag 5 april 2004 @ 15:27:55 #37
83628 BZ
aka Baza
pi_18194049
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:05 schreef BZ het volgende:
Talenten worden beter doordat ze regelmatig spelen toch? Wat nu als je talenten heb in competities die je niet geinstaleerd heb, worden deze talenten dan wel beter aangezien ze weinig tot geen wedstrijden spelen?
Hallo???
pi_18194318
quote:
Hallo???
Die talenten spelen wel, alleen kan je de stats niet zien van de gespeelde wedstrijden.

Ja, ze worden dus zeker wel beter...
pi_18195627
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ben nog steeds met Barnet bezig , zit nu in seizoen 2015-2016 , sta 3e in de Premier League , ik heb ineens wel een boel geblesseerde spelers , dan maar de eigen jeugd een kans geven.
In het stadion kunnen nu ook al ruim 12000 mensen , dus misschien wordt het nog wat met Barnet.
Heb wel trouwens verloren van Boca juniors voor de wereldbeker
khad met FC Eindhoven dat mn board wel uitbreiden wilde maar de Local Councel (ofzo) hield het tegen. Dus ik speelde met een stadioncapaciteit van 5000 dus daar maakte ik totaal geen winst mee qua seizoenskaarten enzo ik leed daardoor juist verlies
  dinsdag 6 april 2004 @ 08:54:01 #40
83628 BZ
aka Baza
pi_18212295
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die talenten spelen wel, alleen kan je de stats niet zien van de gespeelde wedstrijden.

Ja, ze worden dus zeker wel beter...
Thanx
pi_18212688
Leuk begonnen bij Aston Villa, tis natuurlijk al 2007 inmiddels, en er liepen daar nogal wat 30ers rond die veel te veel salaris ontvingen.

Heb o.a. Tugay, Juan Pablo Angel, 1 of andere Uruguyaan en Mario Melchiot verkocht voor aardig wat miljoenen, en heb daardoor een aantal aardige spelers kunnen kopen :

- Juan Antonio Reyes van Sevilla voor 7.5 mil.
- Simon Brown van W.B.A voor 1 mil.
- Thomas Jebb van Coventry voor 1,5 mil.
- Marco Motta van Atalanta voor 750k
- Nicola Pozzi van Cesena voor 2,5 mil.

Van de 17e plaats inmiddels gestegen naar plek 11, en het publiek vermaakt zich in ieder geval aangezien ik al uitslagen als 6-4, 4-4, en 3-5 gehad heb

Speel dan ook net zo aanvallend als ik met Palermo deed (4-3-3 dus) en het begint geloof ik te werken nu.
pi_18212941
West Ham seizoen 2, na 9 wedstrijden 11e met 12 punten geloof ik en op veel teams nog een wedstrijd (thuis tegen Wolves) in hand.
League cup 3e ronde (uit Chelsea 1-0 nv) er uit, waar ik zowaar meer kansen had
Vermakelijk, maar nog niet al te vast qua vorm. Man City uit 4-0 winst. Leicester thuis 1-0 verlies. Blackburn thuis 4-4. Anthony Gardner de belangrijkste aankoop dusverre, een rots in de verdediging. Ook Michael Brown doet het goed.
spelers verkopen wil niet echt lukken, oa Rebrov mag al weer weg. Niemand is geīnteresseerd, of echt voor belachelijk lage bedragen. alleen Ian Pearce gaat in de volgende transferperiode voor een redelijk bedrag naar Middlesboro, maar dat gaat ook geen zoden aan de dijk zetten qua genereren van transfergeld. Daarnaast gaat ie eigenlijk ook meer weg om het loonstrookje te reduceren.
Nu ook Zuid Afrika
pi_18227004
Ik heb gister CM 03/04 gekocht en nu heb ik die geinstalleerd maar ik kan het spel niet op Nederlands zetten? Weet iemand een oplossing?
Koning.
pi_18227093
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gister CM 03/04 gekocht en nu heb ik die geinstalleerd maar ik kan het spel niet op Nederlands zetten? Weet iemand een oplossing?
Hier.
Hoi.
pi_18227188
grapjas
Nee nu even serieus het is niet omdat ik geen engles kan maar gewoon omdat het fijner speelt en het boekje is ook Nederlands dus.
Koning.
pi_18227981
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef tha_dark het volgende:
De 4.1.4 patch downloaden en installeren. Even op sigames.com kijken.

Met FK Elan sta ik gewoon 2e, met nog 2 wedstrijden te gaan. Ik moet zometeen tegen de nummer 1, en als ik die win, sta ik nog 1 puntje achter. Op zich al een prestatie.
pi_18242510
haha je word er zelfs emotioneel van dan moet het haast wel een megaprestatie zijn
  woensdag 7 april 2004 @ 12:04:29 #48
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18242818
quote:
Op zondag 4 april 2004 23:36 schreef Nkjez het volgende:

[..]

gelijk heb je
Hoezo? issie leuker?
PieAir
pi_18252088
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:37 schreef pekel het volgende:

[..]

Hier.
[img]http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/49919400.gif[/img}
pi_18257077
zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik pas CM 03/04 gekocht dus ik het spel opstarten.
Mooi wat competities aangevinkt en dan "create game". Toen de computer aan het laden was en bij "Creating shortlists" (ofzoiets) was liep het spel vast dus ik weer opnieuw opstarten en WEER hetzelfde :S Weet iemand een oplossing want het is toch jammer als een spel het niet doet terwijl je er toch voor betaald hebt.
Koning.
pi_18264790
als je meerdere competities wilt draaien, heb je zeker een stevige pc nodig! P4 2gig+ heb je dan wel nodig.

verder duurt het gewoon erg lang om een nieuw spel te starten! ik kan je aanraden om alles te selecteren wat je wilt (en wat je pc aan kan uiteraard). en vervolgens ff een kwartiertje koffie te gaan drinken ofzo!!!

anyway, ikzelf heb een p4 1.6gig en het maximaal speelbare is 2 a 3 competities (anders wordt het echt TE traag). het is dus weer een mega zwaar spel geworden.
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_18267187
ja ik heb een best aardige pc maar het is niet het probleem dat het zolang duurt hij doet het dan gewoon niet meer want als ik dan op ctrl+alt+delete druk dan staat er not responding.
Koning.
pi_18267247
heb je een wat oudere computer? dan duurt dat creating shortlists wel even. en dan kan ie wel aangeven "not responding". Dat is echter niet altijd zo.
Gewoon een tijdje laten aan staan of mogelijk beter: gebruik de quickstarts (maar da's maar 1 league)
Nu ook Zuid Afrika
pi_18269927
Toen ik nog zat te wachten op een origineel exemplaar, had ik een warez versie van CM 03/04 ( ) en had hetzelfde probleem als tha_dark. Toen de echte versie een dag later op de mat lag, was alles opgelost.

Ik ben nu op de helft van het 3e seizoen, en ik sta bovenaan. Ik heb in de zomer een paar goeie aankopen gedaan (een linksback van Austria Wien, een spits van Partizan en een rechtsbuiten die met zn ogen dicht iedereen voorbij rent). Ben benieuwd of ik mag promoveren met een stadion waar 2000 man inkunnen en ik ben nu ook nog semi-professioneel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Butra op 08-04-2004 11:23:22 ]
pi_18270212
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:37 schreef tha_dark het volgende:
zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik pas CM 03/04 gekocht dus ik het spel opstarten.
Mooi wat competities aangevinkt en dan "create game". Toen de computer aan het laden was en bij "Creating shortlists" (ofzoiets) was liep het spel vast dus ik weer opnieuw opstarten en WEER hetzelfde :S Weet iemand een oplossing want het is toch jammer als een spel het niet doet terwijl je er toch voor betaald hebt.
geduld is een schone zaak. Gewoon geduld hebben hij is gewoon bezig met het laden van gegevens en dat kan een eeuwigheid duren. Als ik een nieuwe game start ga ik altijd ondertussen ff douchen, drinken of eten.
  donderdag 8 april 2004 @ 13:58:08 #56
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18273913
Seizoen 2015-2016 achter de rug
Ben kampioen geworden , champions league en de league cup gewonnen.
Niet de FA cup gewonnen en ook de wereldbeker voor clubteams niet kunnen winnen van Boca Juniors .

Voor dit seizoen een nieuwe jonge keeper aangetrokken , gaat wel op de verhuurlijst om ervaring op te doen verder een goeie jonge verdediger gekocht van 3rd divison club Southampton .

Voor de rest doe ik geen aankopen , ruim 100 miljoen in kas en ze gaan het stadion uitbreiden van 12000 naar 15000 , 't wordt nog 's wat met Barnet
pi_18274307
2015-2016. da's seizoen 13. dat zal verklaren waarom je niet alles won

ga vanavond pas beginnen aan seizoen 3 met de hammers. nou hopen dat ik eens wat verder kom, zonder dat er weer iets met m'n computer gebeurd waardoor ik weer ver terug in de tijd wordt gegooid.

afgelopen seizoen 6e in de PL en de fa cup gewonnen. geen slecht eerste seizoen in de PL, maar ok, ik heb Defoe en James nog wel (geen data-update). Defoe wel unhappy en nog maar 1 seizoen contract
Nu ook Zuid Afrika
pi_18279072
quote:
Op donderdag 8 april 2004 11:17 schreef Butra het volgende:
Toen ik nog zat te wachten op een origineel exemplaar, had ik een warez versie van CM 03/04 ( ) en had hetzelfde probleem als tha_dark. Toen de echte versie een dag later op de mat lag, was alles opgelost.

Ik ben nu op de helft van het 3e seizoen, en ik sta bovenaan. Ik heb in de zomer een paar goeie aankopen gedaan (een linksback van Austria Wien, een spits van Partizan en een rechtsbuiten die met zn ogen dicht iedereen voorbij rent). Ben benieuwd of ik mag promoveren met een stadion waar 2000 man inkunnen en ik ben nu ook nog semi-professioneel.
Uhmn.. voor de duidelijkheid ik heb dit spel gewoon in de winkel gekocht.
Koning.
pi_18280430
quote:
Op donderdag 8 april 2004 07:25 schreef tha_dark het volgende:
ja ik heb een best aardige pc maar het is niet het probleem dat het zolang duurt hij doet het dan gewoon niet meer want als ik dan op ctrl+alt+delete druk dan staat er not responding.
dat not responding moet je niet naar kijken. dat heb ik namelijk ook! je moet gewoon genoeg geduld hebben en je pc ff 15 minuutjes met rust laten. als je dat doet, dan komt hij vanzelf door de laadt periode heen!!!
pi_18285144

Volgend seizoen tegen Partizan en Rode Ster. Ik bereid me alvast voor op een hoop vernederingen.
pi_18295979
Beetje veel gelijk gespeeld.
pi_18309706
Mmm, echt typerend voor mij. In de voorbereiding verlies ik alles wat ik kan verliezen, en de eerste officiele wedstrijden erna win ik aardig dik. .
Hoi.
  vrijdag 9 april 2004 @ 21:53:21 #63
32015 suus21
Andre rocks!
pi_18310109
freaks zijn jullie zeg
fijn!
pi_18310755
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef suus21 het volgende:
freaks zijn jullie zeg
Hoi.
pi_18324994
De helden van Elan staan 9e in de competitie, en ik ben nog lang niet veilig. Ik sta nu 3 punten boven de streep.
De mooiste overwinning was zojuist echter in de halve finale van de beker, uit bij Rode Ster. Na 75 minuten kwam ik verdiend op 1-0 achter, maar nog geen minuut later begon mijn centrale middenvelder aan de geweldige solo en knalde de 1-1 binnen. Snel een verdediger ingebracht en op de counter gaan spelen. En jawel hoor, in de 85e minuut benut mijn reservespits een heerlijke counter. Hij heeft meteen een contractverlenging gehad, want hij moest in eerste instantie weg aan het einde van het seizoen.
  zaterdag 10 april 2004 @ 19:22:39 #66
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18326975
Ik ben mooi de dupe van een irritante bug , ik heb 2 italiaanse spitsen , maar die hebben nu al een 2 maanden interland verplichtingen , als ik dan naar het italiaanse elftal kijk , blijken ze er niet eens bij te zitten
  zaterdag 10 april 2004 @ 19:27:49 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18327099
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 19:22 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben mooi de dupe van een irritante bug , ik heb 2 italiaanse spitsen , maar die hebben nu al een 2 maanden interland verplichtingen , als ik dan naar het italiaanse elftal kijk , blijken ze er niet eens bij te zitten
ze zitten in het olympisch elftal zie ik net , en de olympische spelen zijn bezig (in spetember )
kut zooi , ik zit al niet zo ruim in m'nspitsen , dan maar eigen (bagger) jeugd eenkans geven
pi_18328911
Uhm diit is vaag
veel contracten worden opeens verlengd
en dan opeens zijn de spelers ook niks meer waard :|
ik heb aangevinkt dat de assistent de contracten niet mag verlengen
pi_18333890
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:34 schreef Maikel1 het volgende:
Uhm diit is vaag
veel contracten worden opeens verlengd
en dan opeens zijn de spelers ook niks meer waard :|
ik heb aangevinkt dat de assistent de contracten niet mag verlengen
Dan doet hij het juist
pi_18334412
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 23:22 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Dan doet hij het juist
..... ook als ik dat aanvink doet hij het ook
pi_18340211
CM 03/04 doet het!
Ik ben nu Hull City uit de Third Division van Engeland. Ik heb net Cees Keizer gekocht en ben nu nog op zoek naar een goede aanvaller en een centrale verdediger. Het probleem is dat ik bijna geen geld heb. Weet iemand nog een aantal goede spelers.
Koning.
  zondag 11 april 2004 @ 15:15:48 #72
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18346088
quote:
Op zondag 11 april 2004 10:03 schreef tha_dark het volgende:
CM 03/04 doet het!
Ik ben nu Hull City uit de Third Division van Engeland. Ik heb net Cees Keizer gekocht en ben nu nog op zoek naar een goede aanvaller en een centrale verdediger. Het probleem is dat ik bijna geen geld heb. Weet iemand nog een aantal goede spelers.
Als je de Nederlandse competitie ook aan heb staan , moet je 's bij de amateur clubs kijken , zitten best wel wat leuke spelers tussen
pi_18350080
quote:
Op zondag 11 april 2004 10:03 schreef tha_dark het volgende:
CM 03/04 doet het!
Ik ben ook met Hull bezig
pi_18350350
Was ik net goed begonnen met AZ, leuke spelertjes aangetrokken enzo, trekt m'n ma de stekker van de PC uit het stopcontact...
Hoi.
pi_18367419
pff die cm van mij is opeens verneukt joh
ik zit middne in de competitie en word geen wedstrijd meer gespeelt :|
pi_18367532
Wie weet er nog een paar leuke middenvelders/verdedigers? Ik begin ze nu een beetje kwijt te raken. Bakens en De La Cuesta heb ik al.
pi_18370836
Doe ik ook eens een aardige aankoop met Elan. Alles leek perfect; de naam (Lysyts'kyi), is Oekraniens international, was gratis. Maar nu heeft de halve selectie ruzie met 'm, en de andere helft vindt 'm helemaal geweldig. Dus als ik Lysyts'kyi weg doe, krijg ik ruzie, en als-ie blijft ook.
pi_18371250
quote:
Op maandag 12 april 2004 16:49 schreef Butra het volgende:
Doe ik ook eens een aardige aankoop met Elan. Alles leek perfect; de naam (Lysyts'kyi), is Oekraniens international, was gratis. Maar nu heeft de halve selectie ruzie met 'm, en de andere helft vindt 'm helemaal geweldig. Dus als ik Lysyts'kyi weg doe, krijg ik ruzie, en als-ie blijft ook.
Wat voorn positie? Als hij gewoon scoort laten staan .
pi_18371319
Vorig seizoen eerste geworden in de Second Division met Brentford. Veel nieuwe spelers gekocht en de voorbereidingen begonnen super (2-1 winst op Chelsea) Eerste wedstrijd in de competitie had ik thuis met 6-0 gewonnen van Norwich. Helaas is mijn team momenteel aan het indutten. Met veel pijn en moeite kan ik nog thuis met 1-0 van Sunderland winnen. Ik speel nog steeds 4-3-3 in een aanvallende speelstijl. Heeft iemand suggesties om te voorkomen dat mijn spelers in een winterslaap raken?
pi_18378585
quote:
Op maandag 12 april 2004 13:59 schreef Inquistor87 het volgende:
Wie weet er nog een paar leuke middenvelders/verdedigers? Ik begin ze nu een beetje kwijt te raken. Bakens en De La Cuesta heb ik al.
Vooral middenvelders
pi_18382333
Morgen heb ik CM03-04 cd weer terug. kan ik weer eindelijk weer is beginnen. Met Ajax uitterraard
pi_18386544
Ik ben ook maar weer eens verder gegaan met mijn cm spelletje. Ik sta nu met Man City na 13 wedstrijden 2e, 2 punten achter nummer 1 Arsenal. Als ik dat zo vol hou ben ik niet ontevreden. Dit is mijn 4e seizoen en mijn eerste bij City. Doelstelling van de club was ergens in de middenmoot eindigen, en ik denk dat ik op zijn minst voorronde van de Championsleage kan halen. Mijn doelstelling is dan ook tussen plaats 2 en 4 eindigen en volgend seizoen moet ik beginnen met prijzen pakken.
pi_18387199
quote:
Op maandag 12 april 2004 21:53 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Vooral middenvelders
ik ben zeer te spreken over Juris Laizans (CSKA Moskou) en Vanderbosche (Auxerre)
pi_18390357
quote:
Op maandag 12 april 2004 13:59 schreef Inquistor87 het volgende:
Patricio Perez
Cees Keizer (Ajax)
Ymma Boakye (Ajax)

Deze zijn wel goed voor in de toekomst
pi_18414382
Ik heb het seizoen met Man City nu bijna af. Ik heb de Leage Cup gewonnen tegen Man United
In de FA cup ben ik er in ronde 4 al uitgevlogen helaas... Ik heb in de winter een klein dipje gehad, twee verliespartijen en twee gelijke spelen achter elkaar. Maar nu na 30 wedstrijden sta ik 3 punten voor op de nr2 Arsenal en ze hebben ook nog eens 1 wedstrijd meer gespeeld. Het beloofd nog een spannend seizoen te worden....
pi_18414842
Ik heb vorige week mijn Palermo game per ongeluk overschreven, dus ik was afgelopen weekend opnieuw begonnen bij Aston Villa.

Eerste seizoen gisteravond afgemaakt, een hele knappe 2e plek bemachtigd achter Arsenal, terwijl het bestuur op degradatievoetbal rekende

Aankopen in dat seizoen :

Robin van Persie
Olivier Kapo
Giampaolo Pozzini
Phil Jagielka
Marco Materazzi

Wat helemaal super gegaan is, Leeds United had geldproblemen, dus die moesten spelers verkopen, en ik heb toen voor een totaal bedrag van 16 miljoen euro de volgende spelers weggekaapt :

James Milner
Alan Smith
Paul Robinson

Normaal gesproken zou je niet eens 1 speler uit dit rijtje voor 16 miljoen kunnen kopen
pi_18415376
Ik zag in dit topic de naam van Bjorn Zwikker als 13-jarige jeugdspeler voorbij komen. Ik zit nu in seizoen 2009 en Bjorn Zwikker is bij mij Wonderkid.

Hij maakte bij mij indruk toen ik bondscoach was en hij bij Real Madrid speelde. Heb hem toen ook op zijn 18e laten debuteren in het Nederlands elftal

Maar als er iemand dus een topspits voor de toekomst zoekt is dit degene die je zoekt. Hij kwam na afloop van zijn contract in oktober en in zijn eerste seizoen scoorde hij alleen voor de competitie 43 keer in 20 duels

Overigens was dit de top 5 van de lijst

1. Bjorn Zwikker 43 (Ajax)
2. Timon van Leeuwen 24 (Ajax)
3....
4...
5. Tom de Mul 20 (Ajax)
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_18416725
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

..... ook als ik dat aanvink doet hij het ook
Koppige assistent heb jij!

Dan zit er maar 1 ding op! Ontslaand die hap!
pi_18416749
Verder heb ik nog een dringende vraag:

Weet iemand hoe het online spelen precies in zijn werk gaat?

Ik wil graag eens online spelen maar het lukt me maar niet!
Bij CM 4 is me dit overigens wel eens gelukt.
pi_18422853
Whehehe, ik ben gevraagd als bondscoach voor de Ivoor Kust .
pi_18424031
OK

Dit is wel heel apart....
pi_18424418
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:53 schreef Greetings het volgende:
Verder heb ik nog een dringende vraag:

Weet iemand hoe het online spelen precies in zijn werk gaat?

Ik wil graag eens online spelen maar het lukt me maar niet!
Bij CM 4 is me dit overigens wel eens gelukt.
Niemand weet hoe online spelen exact in zijn werk gaat??
pi_18424476
quote:
Niemand weet hoe online spelen exact in zijn werk gaat??
Ik iig niet, maar op http://community.sigames.com kun je het vast wel vinden !
pi_18429590
Het bestuur van Elan wilde dat ik ging strijden tegen degradatie, de supporters wilden een mid-table positie. Maar met nog 1 wedstrijd te gaan, sta ik samen met Partizan bovenaan. Ik heb een beter doelsaldo, maar het onderling resultaat is in hun voordeel. Dat zal dan wel de doorslag geven.
De laatste wedstrijd moet ik uit bij Zemun, de nummer 8. Partizan moet uit bij Zeleznik, de nummer 4. Het moet kunnen...

Ik haal de 3 punten uit Zemun door een fantastische lop in de 83e minuut. Nu de wedstrijd van Partizan bekijken..

Jaaaaaaa! Elan kampioenen. Partizan speelt 1-1, door een eigen doelpunt van Partizan keeper Ivica Kralj, de oud psv-er. Schitterend.

[ Bericht 15% gewijzigd door Butra op 14-04-2004 23:08:39 ]
pi_18429756
Mijn snelste tegengoal ooit, wat doet me keeper daar

pi_18429800
Welke skin is dat?
pi_18429830
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:57 schreef Inquistor87 het volgende:
Welke skin is dat?
Football Manager 03/04

Ik zal hem er ff opzetten
pi_18447185
Volgens mij heb ik mijn selectie vooral in de breedte erg versterkt voor komend seizoen (08-09). Gekomen:
- Enckelmann van Aston Villa (Free)
- Melchiot van Chelsea (Free)
- Kalou van Auxerre (Free)
- John de Jong van Feyenoord (Free -> teruggehaald, was eerst voor 6 mln euro verkocht )
- Heitinga van Ajax (400 K)
Vertrokken:
- Vayrynnen (Deportivo , 9.0 mln)
- Gillet (free)

De seizoensstart was matig, (9 uit 5) en dat kwam omdat alle aankopen geblesseerd waren bij hun overgang. Mijn opstelling is dit seizoen (voorlopig) als volgt: Babos: Melchiot, Colin, Hofland, Bouma; Rommedahl, van Bommel, de Jong; Robben; Todorov en Kezman.
pi_18449104
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Knoekie het volgende:
http://members.lycos.nl/knows/FM0304.zip

Hier staat hij straks
De download doet het niet

Laat maar. snap het al
pi_18452532
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Knoekie het volgende:
http://members.lycos.nl/knows/FM0304.zip

Hier staat hij straks
Dank .
pi_18462327
Kben maar even opnieuw begonnen met PSG. Want een 0-6 nederlaag tegen een amateurclub is natuurlijk nooit leuk. Ik heb maar spelers aangetrokken voor een wat ander systeem. ik speel 3-2-3-2 en mn aankopen zijn:
Titov
Yevseev
Laizans
Carlos Martins
En ik heb Heinze kunnen verkopen.
Ik zoek alleen nog een leuke verdediger (DRC) en een leuke spits die redelijk scoort. Pauleta heeft na 2 wedstrijden 2 keer gescoord en alle 2 uit vrij trappen en Fiorese scoort helemaal niet. Hij heeft alleen in de voorbereiding elke wedstrijd gescoort.
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:51:58 #103
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18463347
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef suus21 het volgende:
freaks zijn jullie zeg
doe eens normaal
PieAir
pi_18463405
quote:
Ik zoek alleen nog een leuke verdediger (DRC) en een leuke spits die redelijk scoort. Pauleta heeft na 2 wedstrijden 2 keer gescoord en alle 2 uit vrij trappen en Fiorese scoort helemaal niet. Hij heeft alleen in de voorbereiding elke wedstrijd gescoort.
Spits : Pazzolini van Atalanta !!
pi_18469999
ben op zoek naar een nieuwe club, iemand een ideetje voor mij?
pi_18470016
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef AirRaid het volgende:
Brentford of Carlistle United
pi_18475701
Dit was een promotiewedstrijd (de finale) in de eerste divisie. Maar was het gratis ofzo?

pi_18475810
Knoekie, die Paul Ward is die uit de jeugd of heb je die gekocht?
Ik ben namelijk ook Hull en sta nu gedeeld 1e in de 3e divisie. Ik heb Cees Keizer kunnen kopen maar heb nu geen geld meer voor contracten want als ik een speler wil kopen dan heb ik het geld wel voor een speler alleen niet voor het contract. Daarom kan ik nu niemand meer kopen
Iemand oplossing?
Koning.
  vrijdag 16 april 2004 @ 21:24:35 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18477301
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef AirRaid het volgende:
Forest green rovers

Ben nu halverwege het seizoen 2016/2017 met Barnet , heb de wereldbeker dan toch kunnen winnen , sta met 8 punten voor op de nummer 2 netjes op de eerste plaats , wil dit jaar wel de FA cup winnen , die staat nog niet in de prijzenkast van Barnet , in champions league gaat het iets minder , heb me net kunnen kwalificeren voor de 2e ronde , had van de wedstrijden 2 gewonnen , 2 gelijk en 2 verloren (alle 2 van heerenveen )
pi_18478152
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef tha_dark het volgende:
Knoekie, die Paul Ward is die uit de jeugd of heb je die gekocht?
Van Dundalk heb ik hem gratis

[ Bericht 3% gewijzigd door Knoekie op 16-04-2004 23:41:14 ]
pi_18480693
ben maar wer eens met mijn eigen cluppie begonnen Fortuna Sittard
  vrijdag 16 april 2004 @ 23:56:19 #112
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18481206
Beetje rare bug gevonden , in de UEFA cup deden 6 nederlandse clubs mee
pi_18481401
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef Enchanter het volgende:
Kan toch?

3 clubs die eindigen op plaats 3 , 4 en 5. Amstel Cup winnaar.

Oh wacht dat zijn er 4 Inderdaad een rare bug
pi_18482126
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:50 schreef PBateman1978 het volgende:
OK

[afbeelding]

Dit is wel heel apart....
wat is daar zo apart aan?
pi_18485949
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef Enchanter het volgende:
Kan zijn dat Nederland meer plaatsen heeft gehad als je al wat verder bent.
pi_18488099
quote:
wat is daar zo apart aan?
Ik win zomaar ineens met 11-4 ?

Zo'n uitslag heb ik eerder nog niet gehad... (en al helemaal niet tegen goeie teams als Newcastle)
pi_18488433
Intertoto zou ook kunnen + stijging op uefa ranglijst.
pi_18488767
Ben met Rushden uit de 2e divisie bezig, won ik net met 4-0 van Man Utd en 3-0 van Tottenham in resp de FA cup en League cup, verlies ik daarna met 5-0 van Oxford united (d3) in de Vans Trophy :s . Maar ik sta nog wel op promotiekoers!
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  Moderator zaterdag 17 april 2004 @ 14:27:38 #119
42184 crew  DaMart
pi_18489203
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:04 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Kan toch?

3 clubs die eindigen op plaats 3 , 4 en 5. Amstel Cup winnaar.

Oh wacht dat zijn er 4 Inderdaad een rare bug
En de twee clubs uit de intertoto, en misschien heeft de club die in de CL voorronde speelde zich niet voor de CL gekwalificeerd en zit ook in de UEFA cup... het zouden er dus zelfs 7 kunnen zijn
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:52:31 #120
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_18489574
of misschien zijn de nummer 1 en 2 in de CL gegaan en allebei op de 3de plek geeindigd in de groep
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:03:08 #121
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18489812
Nee , Heerenveen speelt nog steeds CL
pi_18494430
Heeft iemand zijn trainingsschema ergens online staan?
pi_18495765
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 23:30 schreef AirRaid het volgende:
ben maar wer eens met mijn eigen cluppie begonnen Fortuna Sittard
meteen in 1ste seizoen kampioen geworden van de GoudenGidsDivisie
pi_18496072
Ik ben sinds nu begonnen met mijn clubbie... Ajax
pi_18496333
Damn ik heb een 3,08ghz PC en ik kan niet eens 3 competities draaien .
pi_18499101
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:52 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ben sinds nu begonnen met mijn clubbie... Ajax
Ik zit met mijn Ajax spel in 2019 maar dan begint het een beetje saai te worden

pi_18499277
2019? Hoe ver gaat dat
pi_18499320
Kan je als manager zijnde ook sterven? .
pi_18500671
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:58 schreef BMWM3 het volgende:
2019? Hoe ver gaat dat
Ik had eerst een savegame van iemand die in 2065 zat
pi_18500740
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik had eerst een savegame van iemand die in 2065 zat
Zozozozo Das wel een lange tijd. Dan moet je is een keer alle prijzen winnen
pi_18501320
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:46 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Zozozozo Das wel een lange tijd. Dan moet je is een keer alle prijzen winnen
Dat lukt toch ook wel binnen 1 seizoen?
pi_18501571
Wat houdt het eigenlijk in als de naam van een speler grijs is? Want je kan dan niks met die speler beginnen.
pi_18511041
Hoe vinden jullie altijd al die spelers? Via scouts? Via CM scout?
  Moderator zondag 18 april 2004 @ 13:35:30 #134
42184 crew  DaMart
pi_18512534
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 23:18 schreef Inquistor87 het volgende:
Wat houdt het eigenlijk in als de naam van een speler grijs is? Want je kan dan niks met die speler beginnen.
Dat is een speler die door het spel is toegevoegd om je selectie compleet te maken. Je kunt er inderdaad weinig mee met die spelers, anders dan ze laten spelen als je door je 'normale' spelers heen bent.

Ligt het trouwens aan mij, of is er een soort van limiet per club aan de waarde van spelers ? Ik zit nu in 2009 met Feyenoord, en heb een aantal topspelers rondlopen, maar elk is ¤ 11 mln waard, en staat al geruime tijd op die waarde. Bij andere clubs hebben spelers wel een hogere transferwaarde.
pi_18528541
Ik zoek een werkende download link van Patch 4.1.4, van CM 03/04
pi_18530435
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Spits : Pazzolini van Atalanta !!
ik zal em es even bekijken
pi_18530457
quote:
In mijn huidige Aston Villa game, heeft ie 26 doelpunten en 21 assists achter zijn naam, en het seizoen is nog niet afgelopen !
pi_18530605
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:35 schreef DaMart het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is er een soort van limiet per club aan de waarde van spelers ? Ik zit nu in 2009 met Feyenoord, en heb een aantal topspelers rondlopen, maar elk is ¤ 11 mln waard, en staat al geruime tijd op die waarde. Bij andere clubs hebben spelers wel een hogere transferwaarde.
club, competitie bepalen natuurlijk een behoorlijk deel van de waarde van een speler
Nu ook Zuid Afrika
pi_18533480
Zijn er eigenlijk skins die het spel sneller doen verlopen ?
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_18539645
'Due to strong local opposition the local council have denied the club planning permission for the proposed ground improvements.'

Daar sta je dan in 2010 als UEFA Cup winnaar met een stadionnetje van 3000 plaatsen (waarvan maar 1500 zitplaatsen). Heeft iemand weleens meegemaakt dat de gemeente alsnog van gedachte verandert, of komt het nooit meer goed?
pi_18539666
quote:
Heeft iemand weleens meegemaakt dat de gemeente alsnog van gedachte verandert, of komt het nooit meer goed
Volgens mij zal het nooit meer goed komen...
pi_18547149
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef Butra het volgende:
'Due to strong local opposition the local council have denied the club planning permission for the proposed ground improvements.'

Daar sta je dan in 2010 als UEFA Cup winnaar met een stadionnetje van 3000 plaatsen (waarvan maar 1500 zitplaatsen). Heeft iemand weleens meegemaakt dat de gemeente alsnog van gedachte verandert, of komt het nooit meer goed?
Ja dat heb ik ook
pi_18549276
quote:
pi_18550828
quote:
Op maandag 19 april 2004 22:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Picserver is weer aan het k*tten zie ik. We wachten op je plaatje
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:06:16 #145
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18552072
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Picserver is weer aan het k*tten zie ik. We wachten op je plaatje
doet het weer , leuke speler
pi_18554517
Chelsea heeft echt te veel geld in het spel zeg.
Ik speel dus West Ham. 3e seizoen net afgemaakt (2e geworden achter voornoemde club )Jermain Defoe is in dat seizoen in z'n laatste jaar contract, wil dat niet verlengen op de voorwaarden die ik kan bieden. In november komt Chelsea met een bod van ¤15m voor hem. Ok, nou komt hij in januari ipv aan het eind van het seizoen, maar wel veel geld voor iemand die bijna door het contract heen is. Ik kon dat bod echt niet weigeren (hij speelde sowieso al weinig, als 3e in de pick order)
Nu ook Zuid Afrika
pi_18569622
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef Butra het volgende:

ja zeer herkenbaar ik had hetzelfde probleem met FC Eindhoven het is nooit goed gekomen
pi_18573150
Ik wil jullie deze ook niet onthouden.

Mijn beste speler dit seizoen, waarin ik uiteindelijk als 3e eindigde achter Arsenal en Man U.

pi_18575593
Elan haalt weer eens een topper binnen. Dellas, Griekse verdediger van AS Roma. En jawel, de hele selectie heeft weer eens ruzie met een topper (net als met die kerel uit de Oekranie).
Toppers worden niet geaccepteerd, stadion mag niet uitgebreid worden..Binnenkort maar eens kijken of je ergens een baantje vrijkomt.
Nooit geweten dat die Kapo zo'n goaltjesdief was trouwens. Ziet er heel aardig uit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Butra op 21-04-2004 00:19:35 ]
pi_18578675
Kapo doet het bij mij nooit echt, maar dan heb ik 'm ook nooit gehad.

Ik ga aan het eind van seizoen 4 echt problemen krijgen als er niet snel een hoop spelers bijtekenen. Een hoop belangrijke spelers, waaronder Anthony Gardner en Mariusz (geloof ik) Lewandowski willen niet verlengen tegen normale voorwaarden. Lewandowski wil ¤75k per week, dat kan West Ham echt niet bieden, zelfs niet nu ik CL heb gehaald
Nu ook Zuid Afrika
pi_18579547
quote:
Nooit geweten dat die Kapo zo'n goaltjesdief was trouwens. Ziet er heel aardig uit.
En hij is centrale middenvelder in mijn team !
pi_18582297
Iemand is de spits "Anatoli Todorov" en een ene "Bosjnak" Uitgeprobeerd?
pi_18583125
Todorov = God

Bosjnak heb ik nooit geprobeerd
pi_18583354
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:15 schreef BMWM3 het volgende:
Iemand is de spits "Anatoli Todorov" en een ene "Bosjnak" Uitgeprobeerd?
Todorov is zeer goed, alleen wat duur . Kan bijna 8 milj in het begin van het spel neertellen!
Bosnjak is ook goede en wat goedkoper.
pi_18583602
Dit is de held van Elan:

Besliste met een solo vanaf de middenlijn de UEFA Cup finale van 2009. Echt een heerlijke dribbelaar.
Het commentaar bij 'Club Confidence' is trouwens ook wel grappig: 'The Elan board are delighted to have such a legendary manager employed at the club.'
  woensdag 21 april 2004 @ 13:20:41 #156
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_18583773
is Championship Manager 03/04! ook op de x-box of alleen op de pc te koop?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_18583777
Vanavond dan maar Bosnjak kopen

Bedankt in ieder geval
pi_18584748
quote:
Op woensdag 21 april 2004 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En hij is centrale middenvelder in mijn team !
centrale middenvelder die zoveel scoort, dat stinkt naar Diablo
Nu ook Zuid Afrika
pi_18590169
quote:
centrale middenvelder die zoveel scoort, dat stinkt naar Diablo
Nope, mijn eigen 4-3-3 opstelling
pi_18591421
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef yvette1982 het volgende:
is Championship Manager 03/04! ook op de x-box of alleen op de pc te koop?
Alleen op de PC. Maar ben jij een meisje dat van CM houdt? Ik wist niet dat die er ook waren!
pi_18591859
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:25 schreef Greetings het volgende:

[..]

Alleen op de PC. Maar ben jij een meisje dat van CM houdt? Ik wist niet dat die er ook waren!
Er zitten dan toch nog voetbaldames tussen
  donderdag 22 april 2004 @ 13:59:08 #162
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18608629
Ik ben dit seizoen zoals verwacht kampioen geworden met 20 punten voorsprong op de nr. 2 man. utd
van de 38 wedstrijden : 29 gewonnen , 7 gelijk en 2 verloren.
Liverpool , Newcastle en Grimsby zijn dit jaar gedegradeerd
Europees niet zoveel bereikt dit seizoen , in de kwart finale d'r uitgegooid door Bayern Munchen
Maar ja daarvoor in de plaats de wereldbeker en de FA cup gepakt.
Ik heb nu alle prijzen met Barnet gewonnen die er te winnen zijn
Maar we gaan gewoon door , tot seizoen 2020 denk , dan is het tijd voor een nieuwe uitdaging
pi_18638807
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:59 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben dit seizoen zoals verwacht kampioen geworden met 20 punten voorsprong op de nr. 2 man. utd
van de 38 wedstrijden : 29 gewonnen , 7 gelijk en 2 verloren.
Liverpool , Newcastle en Grimsby zijn dit jaar gedegradeerd
Europees niet zoveel bereikt dit seizoen , in de kwart finale d'r uitgegooid door Bayern Munchen
Maar ja daarvoor in de plaats de wereldbeker en de FA cup gepakt.
Ik heb nu alle prijzen met Barnet gewonnen die er te winnen zijn
Maar we gaan gewoon door , tot seizoen 2020 denk , dan is het tijd voor een nieuwe uitdaging
Hoe kan je de wereldbeker winnen als je eruit bent gegooid?
pi_18638817
In de zomer van 2010 ontslag genomen bij FK Elan. Ik kreeg ze niet meer aan het voetballen.
Toen zag ik dat de positie van Frank Rijkaard 'insecure' was bij Perugia. En een dag nadat ik interesse toonde, werd Frank aan de kant gezet voor de held van Elan.
Frank
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:08:01 #165
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18640161
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 19:00 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Hoe kan je de wereldbeker winnen als je eruit bent gegooid?
Misschien omdat ik vorig seizoen de champions league gewonnen heb

pi_18642954
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:08 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Misschien omdat ik vorig seizoen de champions league gewonnen heb

Nee dacht dat je dit seizoen bedoelde. Dus je had hem kunnen pakken wegens een overwinning van vorig seizoen. Ok!
pi_18651218
Mijn 2e seizoen met Man City verliep uitstekend In de League Cup werd ik kansloos in de derde ronde uitgeschakeld door Man United, dit was wel gevoelig. Maar vervolgens heb ik ze van de mat geveegd in de kwartfinale van de FA-Cup, die ik vervolgens won.
In de competitie heb ik het hele seizoen bovenaan gestaan, het is nooit echt spannend geweest.
In de Championsleage verliep alles niet zo goed, ik had slechts 8 punten na 6 wedstrijden en mocht toen verder in de Uefa-Cup. En dit verliep wel goed, de finale heb ik met 5-0 gewonnen tegen Parma.

Doelstelling voor het komende seizoen (mijn eigen doelstelling dus) is dan ook minimaal de kwartfinale van de Championsleage halen en kampioen worden, de rest is bijzaak.

Op mijn verzoek is het stadion uitgebreid met 10.500 man
Mijn transferbudget in het derde seizoen Man City (2008/2009) is 45 Miljoen Eurotjes. De helft heb ik uitgegeven aan spits Timon van Leeuwen, de rest blijft in kas.
pi_18654908
Toen ik in september bij Perugia kwam, stonden ze 17e, en had zowat iedereen ruzie met elkaar. De supporters en het bestuur vonden dat ik in nieuwe spelers moest investeren. Dus de ouwe hap weggedaan (16 spelers verkocht voor 52 miljoen EURO) en een heel leger nieuwe gasten aangetrokken (12 spelers voor 54 miljoen EURO), waaronder Jankulovski, Olisadebe, Padoin, Laursen en Bloudek. Die laatste is een aanvallende middenvelder uit Slovenie, echt een aanrader. Volgens de penningmeester zorgt hij voor extra verkoop van shirtjes.
Sta nu (in maart 2011) trouwens 11e, geen degradatiegevaar meer.
pi_18657639
Iemand al is 'Sebastian Schweinsteiger' gekocht? Ik wel.. Samen nu op het middenveld met 'Rafael van der Vaart' en 'Wesley Sneijder'.

Geweldig trio
pi_18657946
Nooit gekocht, wel interesse gehad in die kerel. Was niet zo vreselijk kapot van hem, mede omdat ie bij mij zeer blessuregevoelig is.
pi_18678150
Ik ben voor de grap ff met Real Madrid begonnen en heb Todorov en Tevez gekocht
Nu zitten Raul en Ronaldo samen op de bank
Koning.
pi_18680980
Vreemde bug in mijn spel. Mn under-20 spelers van Perugia komen niet in het trainingsscherm voor.
Ik dacht eerst ík gek werd, maar ik kan ze toch echt niet vinden.
pi_18681033
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:53 schreef Butra het volgende:
Vreemde bug in mijn spel. Mn under-20 spelers van Perugia komen niet in het trainingsscherm voor.
Ik dacht eerst ík gek werd, maar ik kan ze toch echt niet vinden.
Filter?
pi_18681084
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:55 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Filter?
Helpt niet. Had ik al geprobeerd. Vreemd hoor.
pi_18688616
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:57 schreef Butra het volgende:

[..]

Helpt niet. Had ik al geprobeerd. Vreemd hoor.
Heb ik ook met Man City, ik dacht dat dat normaal was...
pi_18702136
ik wil graag spelen tegen iemand anders op 't net
maar die ander persoon kan geen verbidning maken
hij heeft de zelfde versie als mij

hoe krijg ik dit werkend?
pi_18734176
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:37 schreef tha_dark het volgende:
Hoeveel heb je er geselecteerd?
pi_18739375
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 23:39 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er geselecteerd?
Het is al opgelost
Koning.
  woensdag 28 april 2004 @ 10:51:14 #179
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_18739643
Voor iedereen die van vastlopende creating shortlists last heeft. Wacht effe een tijdje of gebruik heel even geen msn en zo. Laat dus gewoon het scherm open staan dan ben je in 5 minuten klaar.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_18739875
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Voor iedereen die van vastlopende creating shortlists last heeft. Wacht effe een tijdje of gebruik heel even geen msn en zo. Laat dus gewoon het scherm open staan dan ben je in 5 minuten klaar.
Inderdaad Ik dacht eerst met het creeeren van een nieuw spel van, nee hé vastgelopen.

maar na 5 minuten was hij blijkbaar uitgeladen en kon ik een manager kiezen
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:11:25 #181
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_18902614
Zit nu halverwege seizoen 2017-2018 met Barnet.
Sta 1e met 12 punten voorpsrong op de nr. 2 , 1e wedstrijd van het seizoen verloor ik , en sindsdien geen wedstrijd meer verloren , zelfs niet gelijk
Heb 57 doelpunten voor en 11 tegen .
1e ronde van de champions league ook alles gewonnen , waaronder een 7-0 overwinning op P$V .
"t wordt een beetje saai/makkelijk nu met ruim 100 miljoen in kas is het halen van splers ook niet echt moelijk meer
Misschien volgend seizoen maar een soliciteren bij een ander clubje
pi_18907505
Hebben jullie als coach je eigen club dit zien staan?

Ik ben nu coach van Ajax. 1e seizoen staat op uitbarsten en kom ik dit tegen.

:'(
pi_18907582
Hoe kan je nou zo rood staan?
Ik zag dat Manchster een bod heeft gedaan op O'Brien, dus zeg maar
pi_18907610
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 16:37 schreef Waynehead het volgende:
Hoe kan je nou zo rood staan?
Ik zag dat Manchster een bod heeft gedaan op O'Brien, dus zeg maar
Die bod van 6.000.000 was voor ik dit kreeg. Ik heb niets gedaan

Alleen maar wedstrijden (oefen) gespeeld. En toen dit :'(

AJAX FAILLIET :'(
pi_18908495
Balans is nu ¤501.000.000 rood ipv ¤533.000.000

Het gaat de goede kant op

van der Vaart en Heitinga dreig ik nu te verliezen
pi_18909666
hoe kan je nou zo veel in de min staan/
pi_18909710
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:02 schreef Poghi het volgende:
hoe kan je nou zo veel in de min staan/
Wist ik het maar

IK begin nu een nieuw seizoen
pi_18924648
Wat is een PKM file?
pi_18925910
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:38 schreef Martin_Jager het volgende:
Wat is een PKM file?
Idd. WTF is dat? .
Hoi.
pi_18926027
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:26 schreef pekel het volgende:

[..]

Idd. WTF is dat? .
Bij nader inzien...

Wat zijn .pkm files, en wat kan ik ermee?
- Een .pkm file is een wedstrijd verslag van een CM4 of CM03-04 wedstrijd....
Hoi.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:50:17 #192
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_18926656
Ik ben in mijn eerste seizoen met Bocholt VV 2e geworden, ik zou dan een playoff spelen, voor promotie, speel ik die tegen KVSK die 13e is geindigd, maar wel Playoff mag spelen *bug, in ieder geval de thuiswedstrijd gaat met 5-1 verloren, en de uitwedstrijd met 1-0, beetje raar als je het seizoen al eerder tegen hun gespeeld hebt, en 1 keer met 4-0 wint, en de andere keer met 3-1

Ach ja, ze zijn zeer tevreden over me, en ga dit seizoen voor de titel van de derde klasse. We zijn nog semipro maar wil er een pro club van maken.
pi_18926900
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:30 schreef pekel het volgende:

[..]

Bij nader inzien...

Wat zijn .pkm files, en wat kan ik ermee?
- Een .pkm file is een wedstrijd verslag van een CM4 of CM03-04 wedstrijd....
Aha. Dus die moet je in je data zetten om hem te kunnen zien?
pi_18927139
Ik heb het zondag gekocht.
Zit nu in siezoen 2 met Mancester City.
Ben vorig jaar 6de geworden en heb de Uefa Cup gewonnen.
En zit nu weer in de halve finale met een 2-1 overwinning in de eerste wedstrijd tegen Lazio.
goeie spelers : Cambell, Wright-Philips,Wiltord,Tiato,McManaman,Melchiot,
pi_18927957

jaja dat word al weer finale dit siezoen

johan Absalonsen is trouwens een speler die ik iedereen aanraad.
kan zo wel in de spits rechts op het middenveld en als middevelder centraal en scoort altijd minimaal een 7
pi_18933193
Verdomme!

Ik wilde Kallström kopen naar Ajax. Dus ik kijk . SLIK!! ¤18.000.000

Dus ik dacht, zoek wel een andere.

2 dagen later contracteerde Feyenoord precies de zelfde Kallström voor ¤2.700.000

pi_18933270
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:06 schreef BMWM3 het volgende:
Verdomme!

2 dagen later contracteerde Feyenoord precies de zelfde Kallström voor ¤2.700.000

Wat een schmiechten zijn het toch
pi_18936197
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:06 schreef BMWM3 het volgende:
Verdomme!

Had ik met Diego (Santos) Ik bied 15.000.000 accepteren ze niet
Feyenoord bied 5.000.000 en ze krijgen hem.
Naderhand transfervrij overgenomen

Dit is overzicht van Kallstrom waar hij in mijn spel allemaal gespeeld heeft.
http://members.lycos.nl/k(...)%f6m%20(Newcastl.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door Knoekie op 06-05-2004 18:39:47 ]
pi_18936343
Kallström?? ja die wou ik ook al in siezoen1.
ging naar spanje en zit nu op de bank bij Milan (volg hem nog steeds)
pi_18936503
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Kallström?? ja die wou ik ook al in siezoen1.
ging naar spanje en zit nu op de bank bij Milan (volg hem nog steeds)
Kopen dan. Zal ik zeggen
pi_18936706
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:42 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Kopen dan. Zal ik zeggen
Hmmn heb op het moment Wiltord en Baros daar lopen.
Maar Wiltord is straks al weer 32 en als backup heb ik het jonge broertje van Wright-Philips en een japaner die het in zijn eerste jaar goed deed.
Maar ik heb op het middenveld Abalanson en La Tallec lopen die ook in de spits kunnen spelen.
Ik zou straks even een screenshot maken van mijn team op dit moment ben net gestart met siezoen 3 en heb in zo wel siezoen 1 en 2 de Uefa cup gepakt.
pi_18936858

Ltandje: Redelijk keeper vorig siezoen gekocht voor 3miljoen van Lens.
Snoyl: was vorig jaar nood oplossing had ik toen gehuurd van Feyenoord deed
het zo goed dat ik hem transfervrij heb overgenomen
Schmeichel: Goeie keeper pas 17 jaar heeft het goed gedaan toen Ltandje er een maand uit was
Mexes: koop ik altijd goeie verdediger speelt altijd goed alleen niet vaak omdat ik Cambel en Melchiot daar heb
Cambell en Melchiot : twee super verdedigers bijna altijd een bassis plaats
Richardson : Een hele goeie rechtsback ook vorig siezoen gekocht speelt zins dien altijd.
Placente: Vorig siezoen gekocht in de winterstop en heeft nou al een ster voor zijn naam ,gekocht omdat ik na Snoyl geen goeie Linksback had heeft zins zijn aankoop een bassisplaats.
Henchoz :Contract liep af bij Liverpool ,Gratis gekomen dus heeft pas een keer 1 helft meegedaan.
Hendrikx: Super prof kan ik iederaan aanraden tekopen speelt altijd Tiatto gebleseerd is speelt ook altijd goed en klaagt nooit.
Tiatto: Vaste bassis speler voor dat Hendrikx kwam speelde Man City altijd slecht als hij gebleseerd was.
Larsson : 19 jarige speler uit de Arsenal opleiding eerste siezoen gekocht nog geen bassis plaats.
Rasmussen: was 16 toen ik hem haalde was dus gratis aankoop eerste siezoen laten rijpen in onder de 19 valt nu regelmatig in.
Absalonsen:vorig siezoen gekocht speelde Macmanaman uit de bassis.
Conceisao: voor 8mil gekocht in het 2de siezoen raakte gelijk 5maanden gebleseerd kwam toen terug en speelde een maand lang in de bassis is nu ze plek weer kwijt aan Absalonsen.
Valdo & Ricketts : alle twee gekocht voor als Tiatto te oud is ook alle twee nog niet gespeeld.
Le Tallec : Super goeie speler gratis overgekomen van Liverpool vorig siezoen is zins 4 maanden voor het einde van vorig siezoen bassis speler geworden met Wright-Philips op het middenveld.
S Wright-Philips: Super goeie speler de beste in mijn team is ook aanvoerder en vaste waarde geworden in het Engelse team.
Wiltord: In het eerste siezoen geruilt voor Anelka met Arsenal was in het eerste siezoen mijn beste spits raakte in siezoen 2 gebleseerd voor 7 maanden is nu al een tijdje terug en staat boven aan de assist lijst.
Hayashi: Siezoen 1 gekocht viel vaak goed in werd bassis speler in siezoen 2 toen Wiltord gebleseerd was.
Baros: Net dit siezoen gekocht 3 wedstrijden gespeeld en ook al 3 keer gescoort is nu voor 1 maand er uit.
B,Wright-Philips : Goeie jeugd speler heeft veel goeie spitsen voorzich en staat daarom ook op de uitleen lijst.

En met een groot deel van dit team heb ik al 2 keer de uefa cup gewonnen

[ Bericht 94% gewijzigd door _bigmac_ op 06-05-2004 19:31:10 ]
pi_18938370

JAJA!! na 2 siezoen Uefa cup!! Ik heb de europese supercup gepakt!!
Krijg weer dat gedoe dat de fans nog nooit zo blij zijn geweest enzo.
maar met 4-0 Bayermunchen verslaan jaja .

en dit :

let op die ondestreepte lijn!!.

[ Bericht 20% gewijzigd door _bigmac_ op 06-05-2004 20:15:15 ]
pi_18939300
Een standbeeld Doe je goed
pi_18945708
Hey!

Ik ben op zoek naar die persoon die dat succesvolle trainingsschema had (waar de spelers echt beter van worden). Kan die zich even melden?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 09:26:48 #206
13402 robbedoes
in charge
pi_18948782
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 01:17 schreef Greetings het volgende:
Hey!

Ik ben op zoek naar die persoon die dat succesvolle trainingsschema had (waar de spelers echt beter van worden). Kan die zich even melden?
Ik heb wel iets van een trainingsschema ontwikkeld voor keepers, verdedigers, middenvelders en aanvaller. Stuur je meeladres maar dan verzend ik het jou.
pi_18952376
Ik bedoelde eigenlijk het trainingsschema van Martin Jager! Daar had ik aardige ervaringen mee. Toch bedankt voor jouw aanbod Robbedoes!

Martin Jager... kan je mij jouw trainingsschema (voor alle linies een andere) mailen naar *********@hotmail.com

Alvast bedankt!

[ Bericht 3% gewijzigd door Greetings op 07-05-2004 14:11:26 ]
pi_18952440
Maar natuurlijk wil ik die schema's doorsturen.

Met mij gaat het met Man city trouwens ook erg lekker. Ik lig weer enorm voor in de competitie, dat wordt weer op mijn sloffen kampioen. Net in de achtste finales in de Championsleage met 0-4 gewonnen tegen Liverpool, nu kan ik in mijn thuiswedstrijd wat jeug spelers meer ervaring op laten doen. De FA Cup doe ik ook nog aan mee en de League Cup heb ik in de halve finale verloren van Nottm Forrest. Ik zit in seizoen 2008/2009.

Beste spelers:
Timon van Leeuwen, Orri Freyr Oskarsson, Shaun Whright-Phillips
pi_18952926
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 09:26 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Ik heb wel iets van een trainingsschema ontwikkeld voor keepers, verdedigers, middenvelders en aanvaller. Stuur je meeladres maar dan verzend ik het jou.
Wil je zo aardig zijn, en je schema naar admin@eurocarsforum.nl te sturen? Bedankt in ieder geval. Heb hem wel nodig
pi_18953867
ik ben nog steeds met PSG erg weinig gespeeld de laatste tijd dus ik zit nog in mijn eerste seizoen ook pas 9 wedstrijden gespeeld. het gaat niet zoals gehoopt maar goed ik sta in ieder geval eerste en daar gaat het natuurlijk om. Mn team heeft een aardige metamorfose ondergaan en ik zoek eigenlijk nog een scorende spits want die Pauleta legt er werkelijk helemaal niks in alles moet van Braathen komen en ik zoek tevens nog een goede centrale middenvelder van 22-25 jaar en niet al te duur
pi_18955007
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:39 schreef MrMoon het volgende:
ik ben nog steeds met PSG erg weinig gespeeld de laatste tijd dus ik zit nog in mijn eerste seizoen ook pas 9 wedstrijden gespeeld. het gaat niet zoals gehoopt maar goed ik sta in ieder geval eerste en daar gaat het natuurlijk om. Mn team heeft een aardige metamorfose ondergaan en ik zoek eigenlijk nog een scorende spits want die Pauleta legt er werkelijk helemaal niks in alles moet van Braathen komen en ik zoek tevens nog een goede centrale middenvelder van 22-25 jaar en niet al te duur
Le Tallec van Liverpool .
Heb ik gratis overgenomen met Man City.,
Hij is nu gebleseerd en ik speel maar zo 2keer gelijk,.
Was met hem er bij nooit gebeurt.
pi_18955729
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:39 schreef MrMoon het volgende:
ik zoek tevens nog een goede centrale middenvelder van 22-25 jaar en niet al te duur
Sandro Bloudek of Alex Tiesse. Vooral Bloudek is in het begin al redelijk goed. Ze worden beiden wereldspelers.
Die trainingsmethodes van Martin Jager werken echt perfect trouwens. Alleen maar groene pijltjes in mn trainingsscherm.

[ Bericht 8% gewijzigd door Butra op 07-05-2004 15:59:01 ]
pi_18957079
Mijn Middenveld is nu : Rasmussen <---- Word een wereld speler
Wrigth-Phillips<------ Is een wereld speler
Absalonsen <----------- Is al een halve wereld speler
Le Talllec<--------------- Er staat niet voor niets Wonderkid bij zijn description.
pi_18957138
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Mijn Middenveld is nu : Rasmussen <---- Word een wereld speler
Wrigth-Phillips<------ Is een wereld speler
Absalonsen <----------- Is al een halve wereld speler
Le Talllec<--------------- Er staat niet voor niets Wonderkid bij zijn description.
Bij jou is iedereen een wereldspeler
pi_18958847
Martin_Jager, kun je misschien het trainingsschema ook naar hendriksemmen@home.nl sturen?
Alvast bedankt. .
Hoi.
pi_18958849
Ja hoor. Ik wordt vernederd door ADO den Haag. 9-0
pi_18959226
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:33 schreef BMWM3 het volgende:
Ja hoor. Ik wordt vernederd door ADO den Haag. 9-0
Dan vraag ik me af met wat jij speelt .
pi_18959533
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:50 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af met wat jij speelt .
Ajax
pi_18961931
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:30 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Bij jou is iedereen een wereldspeler
haha nee hoor . Pas als je gedurende 2 siezoen steeds een 8 haalt .
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:26:40 #220
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_18962957
Mijn huidige Aston Villa opstelling (2005/06)

GK Paul Robinson
DL Jose Julian de la Cuesta
DR Mark Delaney
DC Marco Materazzi
DC Lewis Buxton
DMC Thomas Hitzlsperger
ML Damian Luna
MR Shaun Wright-Philips
MC Oskitz Estefania
SC Alan Smith
SC Giampaolo Pazzini

Op de bank nog Stefan Postma, Phil Jagielka, James Milner, Stefan Moore & Luke Moore...

Sta 4 punten achter op de koploper Arsenal na 22 wedstrijden, hoop ze nu toch weleens in te halen en kampioen te worden, want dat is me nog niet gelukt...
pi_18963449

na 3siezoen gaat het eindelijk gebeuren!!!
sta eerste op doelsaldo na 20 wedstrijden.
pi_18964610
Martin_Jager, bedankt voor de trainingsschema's. .
Hoi.
pi_18965045
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:32 schreef pekel het volgende:
Martin_Jager, bedankt voor de trainingsschema's. .
Mag ik die ook
pi_18967700
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
na 3siezoen gaat het eindelijk gebeuren!!!
sta eerste op doelsaldo na 20 wedstrijden.
Ja, leuk voor je hoor, maar maak er voortaan ff een linkie van. Ik zit een half uur te wachten tot die teringzooi geladen is.
pi_18970454
Graag gedaan hoor

iedereen die ze ook wil kan ff een mailtje sturen naar:
m.jager1@chello.nl

pi_18972296
Al mijn spelers in mijn selectie bestaan nu nog niet in het seizoen 2003/2004
pi_18972354
ik weet niet wat het is met mijn middenveld.
maar ik heb 7 middenvelders die vaak spelen en alle 4 kunnen ze een wedstrijd beslisen en hebben ze ook steeds tussen een 7 en een 10. Ik zit echt een beetje met een luxe probleem.
pi_18973624
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 02:52 schreef Martin_Jager het volgende:
Graag gedaan hoor

iedereen die ze ook wil kan ff een mailtje sturen naar:
m.jager1@chello.nl

Waar moet ik die 3 bestanden neerzetten?
pi_18974126
Het zijn vier bestanden

Je moet ze in je directory van cm zetten, bijvoobeeld:

c:\Program Files\Eidos\CM 03-04\user data\training

Ik zelf loop in de competitie nog steeds prima, ik ben in speelronde 34 weer kampioen geworden. In de kwartfinale van de FA cup heb ik verloren van Arsenal en de kwartfinale van de Championsleage moet ik een thuisnederlaag van 2-1 goed gaan maken in Kiev....
pi_18974315
Ok staan nu in de mappen. En nu gewoon tijdens de game Importeren, en dan doen ze het?
pi_18974329
yep
pi_18976192
Na de nederlagen van Ajax tegen den Haag (9-0) FC Zwolle (5-1) en Volendam (4-0) ben ik begonnen bij ManUTD

HEb nu Trabelsi en Robben vastgelegd. Nu is het wachten op vd Vaart
pi_18976353
De spits en de aangever. Wat een duo.
Competitie is ook niet echt leuk meer. Alleen Juventus kan me nog een beetje volgen. Van de rest win ik met mn ogen dicht, helaas.
pi_18976883
Blijkbaar heb ik een oog voor goed personeel. Er zijn nu binnen een jaar tijd 2 assistent managers en een coach weggegaan als trainer bij een andere club, en geen kleintjes: Tottenham Hotspur, Ajax en Arsenal
Ik heb nu Robert Maaskant als assistent, hopen dat die niet weer te snel vertrekt...
pi_18976920
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:03 schreef Butra het volgende:
De spits en de aangever. Wat een duo. [afbeelding]
Competitie is ook niet echt leuk meer. Alleen Juventus kan me nog een beetje volgen. Van de rest win ik met mn ogen dicht, helaas.
De enige ploeg die mij nog een beetje kan volgen is Roda JC en daar win ik zelfs al met 5-1 van.
Competie was al niks meer aan nu die C.L. ook niet

pi_18977453
Placente: vorig siezoen in de winterstop gekocht van Leverkusen voor 8 mil was dit siezoen ster speler en in deze winterstop al weer verkocht voor 11mil aan Bayermunchen.

Niet gek voor een nood oplossing he.
pi_18979003
Hoe vinden jullie altijd die nieuwe talenten?
pi_18979593
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef Inquistor87 het volgende:
Hoe vinden jullie altijd die nieuwe talenten?
Ik heb de meeste zelf gevonden.
pi_18979666
Knoekie > Den Bosch

Tering jij bent veel kampioen geworden

En waar kan ik die theme downloaden van CM03/04?
pi_18981470
Dat is de nieuwe FM skin, ik vind hem zelf lelijk.

Maar met Ajax is het ook niet echt moeilijk zovaak kampioen worden, meer een kwestie van volhouden.
pi_18982273
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:08 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ja maar hoe?
pi_18982279
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:08 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik ook Alleen Tom Huddelstone na een tip op een forum maar die speelt nu weer bij Derby .
Wel kwam ik er later achter dat 2 deense talenten die ik heb gevonden ook op de internet lijst staan van beste cm youngsters.
pi_18983533
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:11 schreef BMWM3 het volgende:
Knoekie > Den Bosch

Tering jij bent veel kampioen geworden

En waar kan ik die theme downloaden van CM03/04?
Verbaasde mij ook

En van dat kampioen worden is met Ajax toch niet zo moeilijk?

Ben wel voor Feyenoord
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:37 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Ja maar hoe?
Scouten en gewoon uit ervaring en een paar gewoon van forums.

Hier de skin: http://members.lycos.nl/knows/FM0304.zip
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:17:50 #244
51794 Rahl
pi_18984311
Rare ervaring vandaag:

Ik speelde met Fulham tegen Arsenal, en ik stond 1-0 voor dankzij Daniel Braathen (love that guy), en in de 91ste minuut staat er opeens "Duel tussen van der Sar en Fortune" en toen scoorde van der Sar! Iemand enige idee hoe?
last.fm
pi_18984422
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:17 schreef Rahl het volgende:
Rare ervaring vandaag:

Ik speelde met Fulham tegen Arsenal, en ik stond 1-0 voor dankzij Daniel Braathen (love that guy), en in de 91ste minuut staat er opeens "Duel tussen van der Sar en Fortune" en toen scoorde van der Sar! Iemand enige idee hoe?
Waarom bekijk je niet de replay?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:22:48 #246
51794 Rahl
pi_18984452
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:21 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Zal ff doen.

...

Hij schiet gewoon een uittrap erin!
last.fm
pi_18984614
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:21 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Welk replay
pi_18984671
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:29 schreef rotskibo het volgende:
Dat is de nieuwe FM skin, ik vind hem zelf lelijk.

Maar met Ajax is het ook niet echt moeilijk zovaak kampioen worden, meer een kwestie van volhouden.
Inderdaad ik speel nu ook met Hull City maar is ook niet meer echt moeilijk.
pi_18991052
Ik ga voor de Treble dit siezoen (zit nog steeds in 3)
sta 9 punten achter op de nummer 1 . Sta in de halve finale van de Uefa en in de finale van de FA cup.
pi_18995316
quote:
Op zondag 9 mei 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ga voor de Treble dit siezoen (zit nog steeds in 3)
sta 9 punten achter op de nummer 1 . Sta in de halve finale van de Uefa en in de finale van de FA cup.
9 punten achter? Bedoel je niet voor?
pi_18997042
haha nee.
Maar ik ben toch kampioen geworden!!
De uefa cup heb ik heelaas verloren na penalty's(De eerste keer dat ik hem niet heb gewonnen)
Ga nu beginen met siezoen 4 maar heb geen idee waar ik zou moeten versterken.
  zondag 9 mei 2004 @ 23:33:22 #252
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19007640
Eindelijk !

pi_19018024
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:40 schreef Butra het volgende:

[..]

Sandro Bloudek of Alex Tiesse. Vooral Bloudek is in het begin al redelijk goed. Ze worden beiden wereldspelers.
Die trainingsmethodes van Martin Jager werken echt perfect trouwens. Alleen maar groene pijltjes in mn trainingsscherm.
die 2 zijn niet echt 22-25 jaar haha die zijn veel te jong om in de basis te zetten
pi_19018830
Mijn middenveld is gemiddeld 20 jaar .
Rasmussen net 18 jaar heeft bijna alles gespeeld .
net zo als Absalonsen en El Talec van 19 en 21 jaar .
En geloof me mijn middenveld scoort altijd goed.
pi_19018901
net 1e seizoen met Hull City achter de rug, die even ter algemeen vermaak tussendoor, normaal speel ik met met West Ham spelletje. 1e geworden in 3rd division. Op zich niet zo verbazend.
Het verbazende van het seizoen zat meer in de Premier League. Tottenham werd redelijk afgetekend kampioen
Nu ook Zuid Afrika
pi_19026383
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Mijn middenveld is gemiddeld 20 jaar .
Rasmussen net 18 jaar heeft bijna alles gespeeld .
net zo als Absalonsen en El Talec van 19 en 21 jaar .
En geloof me mijn middenveld scoort altijd goed.
lekker maar ik zoek ook een dmc in plaats van een amc om mijn middenveld een beetje in evenwicht te houden. Ik heb namelijk Titov ook al centraal op mn middenveld lopen en Boskovic staat daar weer voor.
pi_19028087
Kutzooi heb ik in een dronken bui al me savegames zitten verwijderen
pi_19028361
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:23 schreef Knoekie het volgende:
Kutzooi heb ik in een dronken bui al me savegames zitten verwijderen
Hoi.
pi_19028497
Iemand nog een leuke club om mee te spelen in oost europa?

geen ploeg zoals Sparta Praag, Dinamo Kiev of Shaktar
pi_19028565
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

lekker maar ik zoek ook een dmc in plaats van een amc om mijn middenveld een beetje in evenwicht te houden. Ik heb namelijk Titov ook al centraal op mn middenveld lopen en Boskovic staat daar weer voor.
Fredy William Thompson
Hossein Ka'bi
Javad Nokounam
José Félix Guerrero
Stig Krohn Haaland
pi_19028849
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:33 schreef Knoekie het volgende:

Litex heb je er gelijk 2 Todorovjes bij .
pi_19028855
quote:

Slavia Praag
Sportak Moskow?
pi_19038951
quote:

Spartak Moscow
  dinsdag 11 mei 2004 @ 11:00:37 #264
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_19040614
't was een zwaar en moeilijk seizoen

dag Chelski

Ook nog de FA- en league cup gewonnen.

Alleen jammer dat ik er in 1/4 finala van de champ. league uitvloog tegen CSKA Sofia

Was wel grappig om te zien dat 2 clubs uit Bulgarije de finale speelden van de champ. league , lekker realistisch
pi_19040699
Geweldig!!!

* feliciteert Enchanter!
pi_19043755
Eff een vraagje speelt CM 03/04 een beetje snel? Ik heb CM4 maar daar ben ik na een tijdje mee opgehouden, te makkelijk en het laden tussen de wedstrijden duurde me te lang. Doe nu daarom weer CM 01/02. Als 03/04 echt een verbetering is ga ik die spelen.
That's all folks!
pi_19043935
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Eff een vraagje speelt CM 03/04 een beetje snel? Ik heb CM4 maar daar ben ik na een tijdje mee opgehouden, te makkelijk en het laden tussen de wedstrijden duurde me te lang. Doe nu daarom weer CM 01/02. Als 03/04 echt een verbetering is ga ik die spelen.
Hij gaat sneller.
pi_19045651
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:15 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Hij gaat sneller.
Veel sneller?, Vergelijkbaar met CM 01/02?
That's all folks!
pi_19048134
ZLATAN scoort vanaf 60 meter een verre lob over Zoetebier

Ajax - Feyenoord 4-0

Doelpunt van het jaar
pi_19054774
Met welke taktiek speelt iedereen hier eigenlijk??

Ik zelf heb een 4-1-2-1-2
pi_19056469
Ik met 4-4-2.
pi_19056742
4-3-3 Diamant
pi_19056846
4-3-3
pi_19057312
Beetje uitleg mag ook wel.
pi_19057471
Hier ook 4-4-2. Passing is direct, en gaat over de flanken, waar ik een snelle linker- en rechtermiddenvelder heb staan. Uiteraard met een goeie voorzet in de benen. Beide centrale middenvelders hebben '20' voor long shots, en schieten zo'n keer of 10 per wedstrijd op doel. Ze scoren daarmee zo'n 15 doelpunten per seizoen.

Drama bij Perugia trouwens. Smart, dé spits, wilde een minimum fee release clause in zn contract. Heb het weten op de te krikken naar 40 miljoen, met het idee dat toch nooit iemand dat zou betalen. Binnen 3 weken stond Chelsea echter voor de deur, en wilde Smart geen vernieuwd contract hebben. Weg spits.
Daarna Cavenaghi aangetrokken, voor 20 miljoen. Binnen een maand scheurde-ie alles in zn knie af, en is al bijna een half jaar out. En daarnet ging Roncatto van het veld af, spits nummer 2. Is nu 4 maanden out met een slipped disc. Blijft weinig over zo.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:23:18 #276
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_19058097
Speel 4-1-3-2 al sinds seizoen 2003-2004 , werkt nog steeds erg goed
pi_19058649
En daar gaat spits nummer 3, nu voor 7 maanden. Gelukkig is het bijna 1 januari, kan ik 3 nieuwe spitsen gaan lenen.
pi_19060549
5 - 3 - 2

Dan 2 backs die vooruit gaan en de middelste middenvelder gaat naar achter.
pi_19061112
Ik ben net met NEC begonnen. Ik heb een budget van slechts 1,4 miljoen euro (viel me toch wel tegen).
Ik moet dus zuinig aan doen, al ga ik zeker veel spelers verkopen.

Maar wie moet ik nu ZEKER halen met dit budget?

Ik ben al bezig met Daniel Braathen, Ivan Hurtado Evandro Roncatto en Fredy William Thompson.
Maar zijn er nog meer goede, goedkope aanraders (hoeven niet perse jong te zijn)?
pi_19061661
Hey einde van't seizoen is in zicht met Ajax (2003-2004) Ik eindig sowieso 2e in de HCE met 9 punten op nr 2 PSV. (nog 11 wedstrijden te gaan) Sta nu in de halve finale van de Amstell Cup. En de 2e ronde Champions League (1e wedstrijd uit tegen Lyon gewonnen met 1-3) en in het begin de Johann Cruyff Schaal gewonnen (2-1 winst tegen PSV, na strafschoppen).

Dus mijn seizoen is nu al best geslaagd.. Toch?
pi_19061879
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:03 schreef Greetings het volgende:
Ik ben net met NEC begonnen. Ik heb een budget van slechts 1,4 miljoen euro (viel me toch wel tegen).
Ik moet dus zuinig aan doen, al ga ik zeker veel spelers verkopen.

Maar wie moet ik nu ZEKER halen met dit budget?

Ik ben al bezig met Daniel Braathen, Ivan Hurtado Evandro Roncatto en Fredy William Thompson.
Maar zijn er nog meer goede, goedkope aanraders (hoeven niet perse jong te zijn)?
Robin Kieft (Ajax)
Hoi.
pi_19062147
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:33 schreef pekel het volgende:

[..]

Robin Kieft (Ajax)
Nee die gaat me bijna 6 ton kosten... en ik moet vooral kwaliteit voor nu halen.
Ik ben verder ook bezig met Adu en Ibrahim Said en ik heb al een uitstekende keeper (Aleksandr Filimonov) transfervrij gehaald. Dus nu maar Gentenaar verkopen om weer wat meer geld te hebben.
pi_19063099
Ja hoor! Freddy Adu verkiest mijn NEC boven Villarreal, Boca Juniors en Lazio!

Zijn er overigens nog regels voor aantal buitenlanders in Nederland?
pi_19067071
Freddy Adu? Waar haal je die dan vandaan, die zit bij mij niet in het spel.
pi_19067372
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:58 schreef Martin_Jager het volgende:
Freddy Adu? Waar haal je die dan vandaan, die zit bij mij niet in het spel.
Idd. Voor de Amerikaanse competitie is toch ook geen licensie? .
Hoi.
pi_19067434
Is trouwens een CM irc-kanaal niet een ideetje? Voor als je snel tips nodig hebt enz, enz...
#cm dus.... .
Hoi.
pi_19067576
ligt mogelijk aan grootte database of laatste data update. Met de originele data set was ie geloof ik op medium db op free transfer te halen
Nu ook Zuid Afrika
pi_19067709
Ja zal aan de grootte van de database liggen en ik heb large.

Maar nogmaals: zijn er regels voor het aantal buitenlanders in de Nederlandse competitie?
pi_19067845
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 11:23 schreef Greetings het volgende:

Maar nogmaals: zijn er regels voor het aantal buitenlanders in de Nederlandse competitie?
Niet dat ik weet.
Hoi.
pi_19068933
Freddy Adu zit ook nie bij mij hoor. Ook al zet ik de database op maximum

IRC Canal? Leuk idee
pi_19070320
Wat vreemd dat Adu niet bij iedereen erbij zit! Daar snap ik echt niks van....
pi_19070506
IRC Canal...waar, hoe, wanneer en waarmee kan ik dat draaien??
pi_19070845
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:10 schreef Martin_Jager het volgende:
IRC Canal...waar, hoe, wanneer en waarmee kan ik dat draaien??
www.mirc.com
Hoi.
pi_19070970
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:59 schreef Greetings het volgende:
Ja hoor! Freddy Adu verkiest mijn NEC boven Villarreal, Boca Juniors en Lazio!

Zijn er overigens nog regels voor aantal buitenlanders in Nederland?
Ik speel nu 3 jaar met NEC en ben 3x kampioen geworden. Aanval moet je niet veranderen Hersi en Demouge scoren heel erg veel (4-4-2 dus) volgend seizoen voor Todorov gaan. Rasmussen is ook een aanrader. Als verdediging kan je ook nog De La Cuesta aanschaffen.
pi_19070984
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Butra het volgende:
En daar gaat spits nummer 3, nu voor 7 maanden. Gelukkig is het bijna 1 januari, kan ik 3 nieuwe spitsen gaan lenen.
TIP:

Doe een fysio report op die spits en doe daarna send to rehad. Zijn ze een maand (of soms nog eerder) klaar
pi_19071394
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:28 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

TIP:

Doe een fysio report op die spits en doe daarna send to rehad. Zijn ze een maand (of soms nog eerder) klaar
Eeuh ze zijn dan juist veel langer weg
pi_19071513
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:43 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Eeuh ze zijn dan juist veel langer weg
Als ze al 7 maanden uitgeschakelt zijn? Fysio is altijd tussen 2 en 6 maanden
Als er iemand 6 maanden geblesseerd is krijg ik em terug na 5 maanden
pi_19073136
Fysio is geen garantie voor een eerder herstel, soms duurt het juist langer (ik heb wel eens 6 ipv 2 maanden meegemaakt).
pi_19074102
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef Martin_Jager het volgende:
Fysio is geen garantie voor een eerder herstel, soms duurt het juist langer (ik heb wel eens 6 ipv 2 maanden meegemaakt).
Dat heb ik nooit gezegd, t ging erom dat die spits er 7 maanden uit was nou wat let je om fysio te doen? Hij is sowieso een maand eerder klaar. Zelfde bij 6 maanden kan je toch ook gewoon proberen?

Ik had gister een spits die er 7 maanden uitlag vanwege zn rug. Ik deed fysio en hij is er over 5 maanden weer
pi_19077875
IRC kanaal bestaat al, #champman
pi_19077988
Deel 18 wordt gemaakt

Nog even geduld aub
pi_19078029
Ik heb geen geduld
pi_19078034
echt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: