Geen interesse om naar een andere club te gaan coachen?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:22 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met PSV. In mijn 5e seizoen begon ik met een 4-1-2-1-2 tactiek (dus VCM en ACM). Na een goede voorbereiding aan de Turkse Riviera stond de supercup op het programma. AZ was de tegenstander. Pas na verlengingen werden ze opzij geschoven, dankzij een golden goal van Todorov. Onze vriend is echter minder op dreef dan de afgelopen 1,5 jaar. Mijn hele team speelt trouwens minder. Ik heb nog niet verloren na 10 wedstrijden (ben nu al 60 wedstrijden in de Nederlandse competitie ongeslagen), maar sta slechts 2e. Zwolle staat aan kop, met een puntje meer dan ik. Volgende wedstrijd is Zwolle thuis. In de CL heb ik mijn hoop weer opgegeven. Na nederlagen tegen Dinamo Zagreb en Lazio en een gelijkspel tegen Man. Utd zit ook dit jaar er geen CL-overwinning in. Ik denk dat ik maar eens naar een ander team moet gaan, of mijn selectie moet omgooien, want de kern speelt al 5 jaar samen.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:18 schreef Butra het volgende:
Zo, ik heb CM ook weer eens uit de kast getrokken. Ik ben nu een paar maanden manager bij FK Elan Srbobran in de Tweede Divisie Noord in Servie-Montenegro. We zijn nu nog semi-professioneel, maar over 10 jaar winnen we de CL.
En dan nog dit: Bizarre shootout.
gelijk heb jequote:Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef jpg97 het volgende:
Ik speel nog CM 01/02
* mschol krijgt hartaanval en valt dood neer..quote:Op donderdag 1 april 2004 14:30 schreef robbedoes het volgende:
sterker nog: Championship Manager 03/04!
goede verdediger is Fritz Emeranquote:Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef MrMoon het volgende:
ik ben gister ff gestart met Paris SG. Voor het systeem dat ik altijd speel best wel een hopeloos team, maar gelukkig kan ik ongeveer 10miljn uitgeven aan spelers. Kheb meteen maar even Titov (2 miljn) aangetrokken, want de rest van het team is vrij jong dus ik koop alleen maar wat 'oudere' spelers. Nu naarstig op zoek naar een geschikte aanvallende rechtshalf want die hebben ze niet en op zoek naar een goede centrumverdediger.
qua prestaties heb je dus best wel een kutseizoen gedraaid (vooral in het begin), maar qua transfers wel een goed seizoen?quote:Op maandag 5 april 2004 12:23 schreef Butra het volgende:
Met FK Elan Srbobran ben ik in het eerste seizoen 6e geworden. Dat lijkt heel wat, maar de Tweede Divisie Noord kent maar 10 teams.
De eerste 5 wedstrijden verloor ik alles, maar toen wilden er eindelijk wat free transfers komen; Jean Dika, Nenad Bjekovic (international geweest!) en Miroslav Djukic (nog een international). Het bestuur en de supporters vinden het allemaal geweldig.
Er lopen trouwens ook spelers rond die voor elke assist 5 euro bonus krijgen. Nou, nou, kunnen ze er weer een brood van kopen.
quote:Op maandag 5 april 2004 12:23 schreef Butra het volgende:
....
Er lopen trouwens ook spelers rond die voor elke assist 5 euro bonus krijgen. Nou, nou, kunnen ze er weer een brood van kopen.
Na die 5 verloren wedstrijden ging het wel aardig. Ik kwam uit op 8 gewonnen, 9 gelijk en 10 verloren. Het is een club die net uit de Derde Divisie kwam, dus ik was allang blij dat ik niet meteen weer degradeerde.quote:Op maandag 5 april 2004 13:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
qua prestaties heb je dus best wel een kutseizoen gedraaid (vooral in het begin), maar qua transfers wel een goed seizoen?
Hallo???quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:05 schreef BZ het volgende:
Talenten worden beter doordat ze regelmatig spelen toch? Wat nu als je talenten heb in competities die je niet geinstaleerd heb, worden deze talenten dan wel beter aangezien ze weinig tot geen wedstrijden spelen?
Die talenten spelen wel, alleen kan je de stats niet zien van de gespeelde wedstrijden.quote:Hallo???
khad met FC Eindhoven dat mn board wel uitbreiden wilde maar de Local Councel (ofzo) hield het tegen. Dus ik speelde met een stadioncapaciteit van 5000 dus daar maakte ik totaal geen winst mee qua seizoenskaarten enzo ik leed daardoor juist verliesquote:Op maandag 5 april 2004 13:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog steeds met Barnet bezig , zit nu in seizoen 2015-2016 , sta 3e in de Premier League , ik heb ineens wel een boel geblesseerde spelers , dan maar de eigen jeugd een kans geven.
In het stadion kunnen nu ook al ruim 12000 mensen, dus misschien wordt het nog wat met Barnet.
Heb wel trouwens verloren van Boca juniors voor de wereldbeker![]()
Thanxquote:Op maandag 5 april 2004 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die talenten spelen wel, alleen kan je de stats niet zien van de gespeelde wedstrijden.
Ja, ze worden dus zeker wel beter...
Hier.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gister CM 03/04 gekocht en nu heb ik die geinstalleerd maar ik kan het spel niet op Nederlands zetten? Weet iemand een oplossing?
De 4.1.4 patch downloaden en installeren. Even op sigames.com kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gister CM 03/04 gekocht en nu heb ik die geinstalleerd maar ik kan het spel niet op Nederlands zetten? Weet iemand een oplossing?
Hoezo? issie leuker?quote:Op zondag 4 april 2004 23:36 schreef Nkjez het volgende:
[..]
gelijk heb je![]()
geduld is een schone zaak. Gewoon geduld hebben hij is gewoon bezig met het laden van gegevens en dat kan een eeuwigheid duren. Als ik een nieuwe game start ga ik altijd ondertussen ff douchen, drinken of eten.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:37 schreef tha_dark het volgende:
zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik pas CM 03/04 gekocht dus ik het spel opstarten.
Mooi wat competities aangevinkt en dan "create game". Toen de computer aan het laden was en bij "Creating shortlists" (ofzoiets) was liep het spel vast dus ik weer opnieuw opstarten en WEER hetzelfde :S Weet iemand een oplossing want het is toch jammer als een spel het niet doet terwijl je er toch voor betaald hebt.
Uhmn.. voor de duidelijkheid ik heb dit spel gewoon in de winkel gekocht.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:17 schreef Butra het volgende:
Toen ik nog zat te wachten op een origineel exemplaar, had ik een warez versie van CM 03/04 () en had hetzelfde probleem als tha_dark. Toen de echte versie een dag later op de mat lag, was alles opgelost.
Ik ben nu op de helft van het 3e seizoen, en ik sta bovenaan. Ik heb in de zomer een paar goeie aankopen gedaan (een linksback van Austria Wien, een spits van Partizan en een rechtsbuiten die met zn ogen dicht iedereen voorbij rent). Ben benieuwd of ik mag promoveren met een stadion waar 2000 man inkunnen en ik ben nu ook nog semi-professioneel.
dat not responding moet je niet naar kijken. dat heb ik namelijk ook! je moet gewoon genoeg geduld hebben en je pc ff 15 minuutjes met rust laten. als je dat doet, dan komt hij vanzelf door de laadt periode heen!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 07:25 schreef tha_dark het volgende:
ja ik heb een best aardige pc maar het is niet het probleem dat het zolang duurt hij doet het dan gewoon niet meer want als ik dan op ctrl+alt+delete druk dan staat er not responding.
ze zitten in het olympisch elftal zie ik net , en de olympische spelen zijn bezig (in spetemberquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:22 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben mooi de dupe van een irritante bug , ik heb 2 italiaanse spitsen , maar die hebben nu al een 2 maanden interland verplichtingen , als ik dan naar het italiaanse elftal kijk , blijken ze er niet eens bij te zitten
Dan doet hij het juistquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:34 schreef Maikel1 het volgende:
Uhm diit is vaag
veel contracten worden opeens verlengd
en dan opeens zijn de spelers ook niks meer waard :|
ik heb aangevinkt dat de assistent de contracten niet mag verlengen
..... ook als ik dat aanvink doet hij het ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:22 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dan doet hij het juist
Als je de Nederlandse competitie ook aan heb staan , moet je 's bij de amateur clubs kijken , zitten best wel wat leuke spelers tussenquote:Op zondag 11 april 2004 10:03 schreef tha_dark het volgende:
CM 03/04 doet het!![]()
Ik ben nu Hull City uit de Third Division van Engeland. Ik heb net Cees Keizer gekocht en ben nu nog op zoek naar een goede aanvaller en een centrale verdediger. Het probleem is dat ik bijna geen geld heb. Weet iemand nog een aantal goede spelers.
Ik ben ook met Hull bezigquote:Op zondag 11 april 2004 10:03 schreef tha_dark het volgende:
CM 03/04 doet het!![]()
Ik ben nu Hull City uit de Third Division van Engeland. Ik heb net Cees Keizer gekocht en ben nu nog op zoek naar een goede aanvaller en een centrale verdediger. Het probleem is dat ik bijna geen geld heb. Weet iemand nog een aantal goede spelers.
Wat voorn positie? Als hij gewoon scoort laten staanquote:Op maandag 12 april 2004 16:49 schreef Butra het volgende:
Doe ik ook eens een aardige aankoop met Elan. Alles leek perfect; de naam (Lysyts'kyi), is Oekraniens international, was gratis. Maar nu heeft de halve selectie ruzie met 'm, en de andere helft vindt 'm helemaal geweldig. Dus als ik Lysyts'kyi weg doe, krijg ik ruzie, en als-ie blijft ook.
Vooral middenveldersquote:Op maandag 12 april 2004 13:59 schreef Inquistor87 het volgende:
Wie weet er nog een paar leuke middenvelders/verdedigers? Ik begin ze nu een beetje kwijt te raken. Bakens en De La Cuesta heb ik al.
ik ben zeer te spreken over Juris Laizans (CSKA Moskou) en Vanderbosche (Auxerre)quote:Op maandag 12 april 2004 21:53 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Vooral middenvelders
Patricio Perezquote:Op maandag 12 april 2004 13:59 schreef Inquistor87 het volgende:
Wie weet er nog een paar leuke middenvelders/verdedigers? Ik begin ze nu een beetje kwijt te raken. Bakens en De La Cuesta heb ik al.
Koppige assistent heb jij!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
..... ook als ik dat aanvink doet hij het ook
Niemand weet hoe online spelen exact in zijn werk gaat??quote:Op woensdag 14 april 2004 14:53 schreef Greetings het volgende:
Verder heb ik nog een dringende vraag:
Weet iemand hoe het online spelen precies in zijn werk gaat?
Ik wil graag eens online spelen maar het lukt me maar niet!
Bij CM 4 is me dit overigens wel eens gelukt.
Ik iig niet, maar op http://community.sigames.com kun je het vast wel vinden !quote:Niemand weet hoe online spelen exact in zijn werk gaat??
Football Manager 03/04quote:Op woensdag 14 april 2004 22:57 schreef Inquistor87 het volgende:
Welke skin is dat?
De download doet het nietquote:Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Knoekie het volgende:
http://members.lycos.nl/knows/FM0304.zip
Hier staat hij straks
Dankquote:Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Knoekie het volgende:
http://members.lycos.nl/knows/FM0304.zip
Hier staat hij straks
doe eens normaalquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef suus21 het volgende:
freaks zijn jullie zeg
Spits : Pazzolini van Atalanta !!quote:Ik zoek alleen nog een leuke verdediger (DRC) en een leuke spits die redelijk scoort. Pauleta heeft na 2 wedstrijden 2 keer gescoord en alle 2 uit vrij trappen en Fiorese scoort helemaal niet. Hij heeft alleen in de voorbereiding elke wedstrijd gescoort.
Brentford of Carlistle Unitedquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef AirRaid het volgende:
ben op zoek naar een nieuwe club, iemand een ideetje voor mij?
Forest green roversquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef AirRaid het volgende:
ben op zoek naar een nieuwe club, iemand een ideetje voor mij?
Van Dundalk heb ik hem gratisquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef tha_dark het volgende:
Knoekie, die Paul Ward is die uit de jeugd of heb je die gekocht?
Kan toch?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef Enchanter het volgende:
Beetje rare bug gevonden , in de UEFA cup deden 6 nederlandse clubs mee
wat is daar zo apart aan?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:50 schreef PBateman1978 het volgende:
OK
[afbeelding]
Dit is wel heel apart....
Kan zijn dat Nederland meer plaatsen heeft gehad als je al wat verder bent.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef Enchanter het volgende:
Beetje rare bug gevonden , in de UEFA cup deden 6 nederlandse clubs mee
Ik win zomaar ineens met 11-4 ?quote:wat is daar zo apart aan?
En de twee clubs uit de intertoto, en misschien heeft de club die in de CL voorronde speelde zich niet voor de CL gekwalificeerd en zit ook in de UEFA cup... het zouden er dus zelfs 7 kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kan toch?
3 clubs die eindigen op plaats 3 , 4 en 5. Amstel Cup winnaar.
Oh wacht dat zijn er 4Inderdaad een rare bug
meteen in 1ste seizoen kampioen geworden van de GoudenGidsDivisiequote:Op vrijdag 16 april 2004 23:30 schreef AirRaid het volgende:
ben maar wer eens met mijn eigen cluppie begonnenFortuna Sittard
Ik zit met mijn Ajax spel in 2019 maar dan begint het een beetje saai te wordenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:52 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ben sinds nu begonnen met mijn clubbie... Ajax
Ik had eerst een savegame van iemand die in 2065 zatquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:58 schreef BMWM3 het volgende:
2019?Hoe ver gaat dat
Zozozozoquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik had eerst een savegame van iemand die in 2065 zat![]()
![]()
![]()
Dat lukt toch ook wel binnen 1 seizoen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:46 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
ZozozozoDas wel een lange tijd. Dan moet je is een keer alle prijzen winnen
Dat is een speler die door het spel is toegevoegd om je selectie compleet te maken. Je kunt er inderdaad weinig mee met die spelers, anders dan ze laten spelen als je door je 'normale' spelers heen bent.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:18 schreef Inquistor87 het volgende:
Wat houdt het eigenlijk in als de naam van een speler grijs is? Want je kan dan niks met die speler beginnen.
ik zal em es even bekijkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spits : Pazzolini van Atalanta !!
In mijn huidige Aston Villa game, heeft ie 26 doelpunten en 21 assists achter zijn naam, en het seizoen is nog niet afgelopen !quote:ik zal em es even bekijken
club, competitie bepalen natuurlijk een behoorlijk deel van de waarde van een spelerquote:Op zondag 18 april 2004 13:35 schreef DaMart het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is er een soort van limiet per club aan de waarde van spelers ? Ik zit nu in 2009 met Feyenoord, en heb een aantal topspelers rondlopen, maar elk is ¤ 11 mln waard, en staat al geruime tijd op die waarde. Bij andere clubs hebben spelers wel een hogere transferwaarde.
Volgens mij zal het nooit meer goed komen...quote:Heeft iemand weleens meegemaakt dat de gemeente alsnog van gedachte verandert, of komt het nooit meer goed
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef Butra het volgende:
'Due to strong local opposition the local council have denied the club planning permission for the proposed ground improvements.'
Daar sta je dan in 2010 als UEFA Cup winnaar met een stadionnetje van 3000 plaatsen (waarvan maar 1500 zitplaatsen). Heeft iemand weleens meegemaakt dat de gemeente alsnog van gedachte verandert, of komt het nooit meer goed?
doet het weer , leuke spelerquote:Op maandag 19 april 2004 23:44 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Picserver is weer aan het k*tten zie ik.We wachten op je plaatje
ja zeer herkenbaar ik had hetzelfde probleem met FC Eindhoven het is nooit goed gekomenquote:Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef Butra het volgende:
'Due to strong local opposition the local council have denied the club planning permission for the proposed ground improvements.'
Daar sta je dan in 2010 als UEFA Cup winnaar met een stadionnetje van 3000 plaatsen (waarvan maar 1500 zitplaatsen). Heeft iemand weleens meegemaakt dat de gemeente alsnog van gedachte verandert, of komt het nooit meer goed?
En hij is centrale middenvelder in mijn team !quote:Nooit geweten dat die Kapo zo'n goaltjesdief was trouwens. Ziet er heel aardig uit.
Todorov is zeer goed, alleen wat duurquote:Op woensdag 21 april 2004 12:15 schreef BMWM3 het volgende:
Iemand is de spits "Anatoli Todorov" en een ene "Bosjnak" Uitgeprobeerd?
centrale middenvelder die zoveel scoort, dat stinkt naar Diabloquote:Op woensdag 21 april 2004 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En hij is centrale middenvelder in mijn team !
Nope, mijn eigen 4-3-3 opstellingquote:centrale middenvelder die zoveel scoort, dat stinkt naar Diablo
Alleen op de PC. Maar ben jij een meisje dat van CM houdt?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef yvette1982 het volgende:
is Championship Manager 03/04! ook op de x-box of alleen op de pc te koop?
Er zitten dan toch nog voetbaldames tussenquote:Op woensdag 21 april 2004 18:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alleen op de PC. Maar ben jij een meisje dat van CM houdt?Ik wist niet dat die er ook waren!
![]()
Hoe kan je de wereldbeker winnen als je eruit bent gegooid?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:59 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben dit seizoen zoals verwachtkampioen geworden met 20 punten voorsprong op de nr. 2 man. utd
van de 38 wedstrijden : 29 gewonnen , 7 gelijk en 2 verloren.
Liverpool , Newcastle en Grimsby zijn dit jaar gedegradeerd
Europees niet zoveel bereikt dit seizoen , in de kwart finale d'r uitgegooid door Bayern Munchen
Maar ja daarvoor in de plaats de wereldbeker en de FA cup gepakt.
Ik heb nu alle prijzen met Barnet gewonnen die er te winnen zijn
Maar we gaan gewoon door , tot seizoen 2020 denk , dan is het tijd voor een nieuwe uitdaging
Misschien omdat ik vorig seizoen de champions league gewonnen hebquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hoe kan je de wereldbeker winnen als je eruit bent gegooid?![]()
Nee dacht dat je dit seizoen bedoelde. Dus je had hem kunnen pakken wegens een overwinning van vorig seizoen. Ok!quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien omdat ik vorig seizoen de champions league gewonnen heb![]()
![]()
Filter?quote:Op zondag 25 april 2004 21:53 schreef Butra het volgende:
Vreemde bug in mijn spel. Mn under-20 spelers van Perugia komen niet in het trainingsscherm voor.
Ik dacht eerst ík gek werd, maar ik kan ze toch echt niet vinden.
Helpt niet. Had ik al geprobeerd. Vreemd hoor.quote:Op zondag 25 april 2004 21:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Filter?
Heb ik ook met Man City, ik dacht dat dat normaal was...quote:Op zondag 25 april 2004 21:57 schreef Butra het volgende:
[..]
Helpt niet. Had ik al geprobeerd. Vreemd hoor.
Hoeveel heb je er geselecteerd?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:37 schreef tha_dark het volgende:
zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik pas CM 03/04 gekocht dus ik het spel opstarten.
Mooi wat competities aangevinkt en dan "create game". Toen de computer aan het laden was en bij "Creating shortlists" (ofzoiets) was liep het spel vast dus ik weer opnieuw opstarten en WEER hetzelfde :S Weet iemand een oplossing want het is toch jammer als een spel het niet doet terwijl je er toch voor betaald hebt.
Het is al opgelostquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er geselecteerd?![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2004 10:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Voor iedereen die van vastlopende creating shortlists last heeft. Wacht effe een tijdje of gebruik heel even geen msn en zo. Laat dus gewoon het scherm open staan dan ben je in 5 minuten klaar.
Die bod van 6.000.000 was voor ik dit kreeg. Ik heb niets gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:37 schreef Waynehead het volgende:
Hoe kan je nou zo rood staan?
Ik zag dat Manchster een bod heeft gedaan op O'Brien, dus zeg maar![]()
Wist ik het maarquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:02 schreef Poghi het volgende:
hoe kan je nou zo veel in de min staan/
Idd. WTF is dat?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:38 schreef Martin_Jager het volgende:
Wat is een PKM file?
Bij nader inzien...quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd. WTF is dat?.
Aha. Dus die moet je in je data zetten om hem te kunnen zien?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Bij nader inzien...
Wat zijn .pkm files, en wat kan ik ermee?
- Een .pkm file is een wedstrijd verslag van een CM4 of CM03-04 wedstrijd....
Wat een schmiechten zijn het tochquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:06 schreef BMWM3 het volgende:
Verdomme!
Ik wilde Kallström kopen naar Ajax. Dus ik kijk . SLIK!! ¤18.000.000
Dus ik dacht, zoek wel een andere.
2 dagen later contracteerde Feyenoord precies de zelfde Kallström voor ¤2.700.000![]()
Had ik met Diego (Santos) Ik bied 15.000.000 accepteren ze nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:06 schreef BMWM3 het volgende:
Verdomme!
Ik wilde Kallström kopen naar Ajax. Dus ik kijk . SLIK!! ¤18.000.000
Dus ik dacht, zoek wel een andere.
2 dagen later contracteerde Feyenoord precies de zelfde Kallström voor ¤2.700.000![]()
Kopen dan. Zal ik zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Kallström?? ja die wou ik ook al in siezoen1.
ging naar spanje en zit nu op de bank bij Milan (volg hem nog steeds)
Hmmn heb op het moment Wiltord en Baros daar lopen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kopen dan. Zal ik zeggen![]()
Ik heb wel iets van een trainingsschema ontwikkeld voor keepers, verdedigers, middenvelders en aanvaller. Stuur je meeladres maar dan verzend ik het jou.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:17 schreef Greetings het volgende:
Hey!
Ik ben op zoek naar die persoon die dat succesvolle trainingsschema had (waar de spelers echt beter van worden). Kan die zich even melden?
Wil je zo aardig zijn, en je schema naar admin@eurocarsforum.nl te sturen? Bedankt in ieder geval. Heb hem wel nodigquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:26 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van een trainingsschema ontwikkeld voor keepers, verdedigers, middenvelders en aanvaller. Stuur je meeladres maar dan verzend ik het jou.
Le Tallec van Liverpool .quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:39 schreef MrMoon het volgende:
ik ben nog steeds met PSG erg weinig gespeeld de laatste tijd dus ik zit nog in mijn eerste seizoen ook pas 9 wedstrijden gespeeld. het gaat niet zoals gehoopt maar goed ik sta in ieder geval eersteen daar gaat het natuurlijk om. Mn team heeft een aardige metamorfose ondergaan en ik zoek eigenlijk nog een scorende spits want die Pauleta legt er werkelijk helemaal niks in alles moet van Braathen komen en ik zoek tevens nog een goede centrale middenvelder van 22-25 jaar en niet al te duur
Sandro Bloudek of Alex Tiesse. Vooral Bloudek is in het begin al redelijk goed. Ze worden beiden wereldspelers.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:39 schreef MrMoon het volgende:
ik zoek tevens nog een goede centrale middenvelder van 22-25 jaar en niet al te duur
Bij jou is iedereen een wereldspelerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Mijn Middenveld is nu : Rasmussen <---- Word een wereld speler
Wrigth-Phillips<------ Is een wereld speler
Absalonsen <----------- Is al een halve wereld speler
Le Talllec<--------------- Er staat niet voor niets Wonderkid bij zijn description.
Dan vraag ik me af met wat jij speeltquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:33 schreef BMWM3 het volgende:
Ja hoor. Ik wordt vernederd door ADO den Haag. 9-0![]()
Ajaxquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:50 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af met wat jij speelt.
haha nee hoor . Pas als je gedurende 2 siezoen steeds een 8 haalt .quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:30 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bij jou is iedereen een wereldspeler![]()
![]()
Mag ik die ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:32 schreef pekel het volgende:
Martin_Jager, bedankt voor de trainingsschema's..
Ja, leuk voor je hoor, maar maak er voortaan ff een linkie van. Ik zit een half uur te wachten tot die teringzooi geladen is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
na 3siezoen gaat het eindelijk gebeuren!!!
sta eerste op doelsaldo na 20 wedstrijden.
Waar moet ik die 3 bestanden neerzetten?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:52 schreef Martin_Jager het volgende:
Graag gedaan hoor
iedereen die ze ook wil kan ff een mailtje sturen naar:
m.jager1@chello.nl
De enige ploeg die mij nog een beetje kan volgen is Roda JC en daar win ik zelfs al met 5-1 van.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:03 schreef Butra het volgende:
De spits en de aangever. Wat een duo. [afbeelding]
Competitie is ook niet echt leuk meer. Alleen Juventus kan me nog een beetje volgen. Van de rest win ik met mn ogen dicht, helaas.
Ik heb de meeste zelf gevonden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef Inquistor87 het volgende:
Hoe vinden jullie altijd die nieuwe talenten?
Ja maar hoe?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:08 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb de meeste zelf gevonden.
Ik ook Alleen Tom Huddelstone na een tip op een forum maar die speelt nu weer bij Derbyquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:08 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb de meeste zelf gevonden.
Verbaasde mij ookquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:11 schreef BMWM3 het volgende:
Knoekie >Den Bosch
Tering jij bent veel kampioen geworden
En waar kan ik die theme downloaden van CM03/04?
Scouten en gewoon uit ervaring en een paar gewoon van forums.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:37 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja maar hoe?
Waarom bekijk je niet de replay?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:17 schreef Rahl het volgende:
Rare ervaring vandaag:
Ik speelde met Fulham tegen Arsenal, en ik stond 1-0 voor dankzij Daniel Braathen (love that guy), en in de 91ste minuut staat er opeens "Duel tussen van der Sar en Fortune" en toen scoorde van der Sar! Iemand enige idee hoe?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom bekijk je niet de replay?
Welk replayquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom bekijk je niet de replay?
Inderdaad ik speel nu ook met Hull City maar is ook niet meer echt moeilijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:29 schreef rotskibo het volgende:
Dat is de nieuwe FM skin, ik vind hem zelf lelijk.
Maar met Ajax is het ook niet echt moeilijk zovaak kampioen worden, meer een kwestie van volhouden.
9 punten achter? Bedoel je niet voor?quote:Op zondag 9 mei 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ga voor de Treble dit siezoen (zit nog steeds in 3)
sta 9 punten achter op de nummer 1 . Sta in de halve finale van de Uefa en in de finale van de FA cup.
die 2 zijn niet echt 22-25 jaar haha die zijn veel te jong om in de basis te zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Sandro Bloudek of Alex Tiesse. Vooral Bloudek is in het begin al redelijk goed. Ze worden beiden wereldspelers.
Die trainingsmethodes van Martin Jager werken echt perfect trouwens. Alleen maar groene pijltjes in mn trainingsscherm.
lekker maar ik zoek ook een dmc in plaats van een amc om mijn middenveld een beetje in evenwicht te houden. Ik heb namelijk Titov ook al centraal op mn middenveld lopen en Boskovic staat daar weer voor.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Mijn middenveld is gemiddeld 20 jaar.
Rasmussen net 18 jaar heeft bijna alles gespeeld .
net zo als Absalonsen en El Talec van 19 en 21 jaar.
En geloof me mijn middenveld scoort altijd goed.
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:23 schreef Knoekie het volgende:
Kutzooiheb ik in een dronken bui al me savegames zitten verwijderen
![]()
![]()
Fredy William Thompsonquote:Op maandag 10 mei 2004 19:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lekker maar ik zoek ook een dmc in plaats van een amc om mijn middenveld een beetje in evenwicht te houden. Ik heb namelijk Titov ook al centraal op mn middenveld lopen en Boskovic staat daar weer voor.
Litex heb je er gelijk 2 Todorovjes bijquote:Op maandag 10 mei 2004 20:33 schreef Knoekie het volgende:
Iemand nog een leuke club om mee te spelen in oost europa?
geen ploeg zoals Sparta Praag, Dinamo Kiev of Shaktar
Slavia Praagquote:Op maandag 10 mei 2004 20:33 schreef Knoekie het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:33 schreef Knoekie het volgende:
Hij gaat sneller.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Eff een vraagje speelt CM 03/04 een beetje snel? Ik heb CM4 maar daar ben ik na een tijdje mee opgehouden, te makkelijk en het laden tussen de wedstrijden duurde me te lang. Doe nu daarom weer CM 01/02. Als 03/04 echt een verbetering is ga ik die spelen.
Veel sneller?, Vergelijkbaar met CM 01/02?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hij gaat sneller.
Robin Kieft (Ajax)quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:03 schreef Greetings het volgende:
Ik ben net met NEC begonnen. Ik heb een budget van slechts 1,4 miljoen euro (viel me toch wel tegen).
Ik moet dus zuinig aan doen, al ga ik zeker veel spelers verkopen.
Maar wie moet ik nu ZEKER halen met dit budget?
Ik ben al bezig met Daniel Braathen, Ivan Hurtado Evandro Roncatto en Fredy William Thompson.
Maar zijn er nog meer goede, goedkope aanraders (hoeven niet perse jong te zijn)?
Nee die gaat me bijna 6 ton kosten... en ik moet vooral kwaliteit voor nu halen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Robin Kieft (Ajax)
Idd. Voor de Amerikaanse competitie is toch ook geen licensie?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:58 schreef Martin_Jager het volgende:
Freddy Adu? Waar haal je die dan vandaan, die zit bij mij niet in het spel.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:23 schreef Greetings het volgende:
Maar nogmaals: zijn er regels voor het aantal buitenlanders in de Nederlandse competitie?
www.mirc.comquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:10 schreef Martin_Jager het volgende:
IRC Canal...waar, hoe, wanneer en waarmee kan ik dat draaien??
Ik speel nu 3 jaar met NEC en ben 3x kampioen geworden. Aanval moet je niet veranderen Hersi en Demouge scoren heel erg veel (4-4-2 dus) volgend seizoen voor Todorov gaan. Rasmussen is ook een aanrader. Als verdediging kan je ook nog De La Cuesta aanschaffen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:59 schreef Greetings het volgende:
Ja hoor! Freddy Adu verkiest mijn NEC boven Villarreal, Boca Juniors en Lazio!
Zijn er overigens nog regels voor aantal buitenlanders in Nederland?
TIP:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Butra het volgende:
En daar gaat spits nummer 3, nu voor 7 maanden. Gelukkig is het bijna 1 januari, kan ik 3 nieuwe spitsen gaan lenen.
Eeuh ze zijn dan juist veel langer wegquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:28 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
TIP:
Doe een fysio report op die spits en doe daarna send to rehad. Zijn ze een maand (of soms nog eerder) klaar
Als ze al 7 maanden uitgeschakelt zijn? Fysio is altijd tussen 2 en 6 maandenquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Eeuh ze zijn dan juist veel langer weg![]()
Dat heb ik nooit gezegd, t ging erom dat die spits er 7 maanden uit was nou wat let je om fysio te doen? Hij is sowieso een maand eerder klaar. Zelfde bij 6 maanden kan je toch ook gewoon proberen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef Martin_Jager het volgende:
Fysio is geen garantie voor een eerder herstel, soms duurt het juist langer (ik heb wel eens 6 ipv 2 maanden meegemaakt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |