Of was van Aartsen vergeten af te rekenen na de daad?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef RealLife het volgende:
Een gewone kantoordame..'Ze willen me dood hebben'?
Erg vaag idd. Te lang in kantoor zitten gaat op je zenuwen werken.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
5 of 10 minuten later was er niemand MEER en toen heeft hij dr losgelaten
maar dat maakt het verhaal er nog niet minder raar op natuurlijk.
Iemand rijd een minister aan of probeert dat althans, rijd vervolgens weg, komt vast in het verkeer, rijd weer terug, omstander sleurt haar uit de auto, minister rent er achteraan ... 5 minuten later is er niemand meer te bekennen en laat de man de terrorist weer gaan
kozzmicc dan ken je mij nog niet, ik ben van de straat hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoewel ik er maar vanuit ga dat het hier een keyboard warrior betreft, grote muil achter het toetsenbord maar IRL een angsthaas.
OK. Ik las het verkeerd. Dank voor uitleg.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef Kozzmic het volgende:
Kwaad bestrijden met wapens. Of het nu vuurwapens, auto's of vuisten zijn, what's the difference. JohnDope toont met zijn opmerkingen in dit topic aan dat hij weinig beter dan Volkert is. Hoewel ik er maar vanuit ga dat het hier een keyboard warrior betreft, grote muil achter het toetsenbord maar IRL een angsthaas.
De vraag is of het de bedoeling was om Van Aartsen aan te rijden of dat hij 'toevallig' in de weg stond.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
5 of 10 minuten later was er niemand MEER en toen heeft hij dr losgelaten
maar dat maakt het verhaal er nog niet minder raar op natuurlijk.
Iemand rijd een minister aan of probeert dat althans, rijd vervolgens weg, komt vast in het verkeer, rijd weer terug, omstander sleurt haar uit de auto, minister rent er achteraan ... 5 minuten later is er niemand meer te bekennen en laat de man de terrorist weer gaan
Ah, een echte hangjongere.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef JohnDope het volgende:
kozzmicc dan ken je mij nog niet, ik ben van de straat hoor.
ja idd, misschien had mevrouw ook een fotoshoot samen met dr renault laguna en kon ze geen parkeerruimte vindenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De vraag is of het de bedoeling was om Van Aartsen aan te rijden of dat hij 'toevallig' in de weg stond.
En dat op het Lange Voorhout...je blijft toch lachen met Nederland.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:42 schreef rroloff het volgende:
"Maar de politie kwam maar niet".
Lekker is dat.....
Some days are not your lucky day...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De vraag is of het de bedoeling was om Van Aartsen aan te rijden of dat hij 'toevallig' in de weg stond.
Tja, je zou in elk geval denken dat er ergens security in de buurt is. Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:49 schreef Tijger_m het volgende:
En dat op het Lange Voorhout...je blijft toch lachen met Nederland.
Verkeerd adres gekregen van Oudkerk?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wil jij gvd even je grote muil houden ? Ik en met mij vele anderen die zich aan de linkerkant van het politieke centrum bevinden denken hier heel anders over. En wij kunnen heel goed voor ons zelf denken en praten. Jij zal wel even weten hoe "links" over de zaken denkt. Tief toch op achterlijke idioot.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hem zo noemen, maar een echte linkse politicus heeft een grafhekel aan van der G, gewoon om het simpele feit dat Fortuyn als held de geschiedenisboekjes in is gegaan, debatzalen zijn naar hem vernoemd, etc...
Links had Fortuyn veel liever op ze bek zien gaan, als ik diep in me hart kijk weet ik niet of Fortuyn het land op het rechte spoor had gekregen.
Maarja nu is Pim dood en kan ik trots zeggen dat Pim Fortuyn de beste politicus ooit is, want niemand kan het tegendeel bewijzen en daar is links ook heel erg ziek van
Niet bij elke aanrijding, wel eerder bij moordaanslagen. Deze madam is over het gras van achteren op de politicus ingereden. Mevrouw heeft dus gewoon een rode waas over haar ogen gekregen en is blijkbaar met opzet op de mensen ingereden. Ik vind zo'n persoon een gevaar voor de maatschappij en vind het prima als daar wat belastinggeld heen gaat om die in de kladden te grijpen.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
<knip>
OT: Voorhout afgezet, helikopter in de lucht... Ja ja. En dat doen ze bij elke aanrijding? Dacht het niet. Het is Orwell ten top: Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan anderen.
Marcel van Damquote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja marcel van Dam gaat ook binnenkort een keer klappen krijgen, ik zat laatst met wat tuig televisie te kijken en die kende zelfs marcel van Dam en die ene kon hem wel schieten
haha ik lachen, nouja je hoeft niet meteen op hem te schieten, spugen mag ook, klappen lijkt me ook wel weer lullig voor die oude man, alhoewel een paar corrigerende klappen geen kwaad kunnen, hij hoeft tenslotte niet dood
We hebben met ze alle zo`n gruwelijke hekel aan die kerel
Luister maat, ik ben van de straat.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
quote:DEN HAAG Een ooggetuige zegt dat de vrouw die Van Aartsen wilde scheppen, een verwarde indruk maakte."Het was een gewone kantoordame",vertelde de Haagse getuige.Hij hield haar meer dan vijf minuten na het incident vast.
"Maar de politie kwam maar niet.Toen heb ik haar maar losgelaten,omdat iedereen weg was." Volgens de getuige, Middelkoop,zei de vrouw dat "ze haar wilden doodmaken".Op wie ze doelde,is niet duidelijk.
Ze kon door omstanders uit haar auto worden gesleurd omdat ze door de drukte op de weg moest stilstaan."Van Aartsen ging ook even achter haar aan."
Was het Heleen van Royen soms?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef RealLife het volgende:
Donker haar..Mn vermoedens over Katja Schuurman worden wezelijker
Het verklaart voor mij wel een boel. Kamper toevallig?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat doet hij al , je loopt achterquote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wanneer ga je voor Geenstijl.nl schrijven?
Hij heeft meer Dope op dan hij John heet...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het verklaart voor mij wel een boel. Kamper toevallig?
echt, de diehard linkse kerk heeft een grafhekel aan van der G, geloof me nou maarquote:Op donderdag 1 april 2004 15:58 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Wil jij gvd even je grote muil houden ? Ik en met mij vele anderen die zich aan de linkerkant van het politieke centrum bevinden denken hier heel anders over. En wij kunnen heel goed voor ons zelf denken en praten. Jij zal wel even weten hoe "links" over de zaken denkt. Tief toch op achterlijke idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |