de automobilist is nog voortvluchtig,quote:Op donderdag 1 april 2004 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Een onbekende is op het Lange Voorhout in Den Haag ingereden op de fractieleider van de VVD Jozias van Aartsen. De politicus raakte niet gewond, zijn voorlicher liep wel verwondingen op.
(bron: teletekst)
Het zal wel een moslim zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:06 schreef RealLife het volgende:
Zal wel een linkse idioot geweest zijn.
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
De demonisatie van dit “asociale” kabinet werpt zijn vruchten af.
Als dat zo is gaan we dat misselijke mannetje ook maar eens stenigen. Vieze moraalridder. Links lullen, rechts levenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Monidique het volgende:
[..].
Heb je dat stukje van Marcel van Dam in de Volkskrant nog waarin 'ie vrouwen opriep Van Aartsen aan te rijden? Ik heb 'm kennelijk weggegooid.
Tja, als zoiets voor je ogen zakt ...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:30 schreef Murray het volgende:
Opzettelijk aangereden door een vrouw volgens het journaal...
Volgens de politie is het onduidelijk of het om een vrouw ging. Kan ook een vent met lang haar zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:39 schreef Lithion het volgende:
[..]
Tja, als zoiets voor je ogen zakt ...
Verbieden die zooiquote:Op donderdag 1 april 2004 14:39 schreef Lithion het volgende:
[..]
Tja, als zoiets voor je ogen zakt ...
Een linkse hippie dus.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens de politie is het onduidelijk of het om een vrouw ging. Kan ook een vent met lang haar zijn.
Valt niet uit te sluiten. Als Van Aartsen was overleden, dan was de pleuris uitgebroken.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een linkse hippie dus.![]()
quote:VVD-fractieleider Van Aartsen is donderdag rond het middaguur op het Lange Voorhout in Den Haag geraakt door een auto die op hem inreed. Hij viel over de motorkap maar bleef verder ongedeerd. Een man naast de oud-minister raakte gewond.
De man is doorgereden en volgens de politie nog voortvluchtig. Volgende VVD-fractie ging het om een vrouw, maar de politie kan dat niet bevestigen. De gewonde man die bij Van Aartsen was, is een voorlichter van de VVD. Hij is gewond aan een schouder en is in een ziekenhuis behandeld. Van Aartsen heeft een verklaring afgelegd in het politiebureau.
Sporenonderzoek
Het Lange Voorhout, een belangrijke straat in het centrum van Den Haag, is momenteel afgezet voor sporenonderzoek. Een politiehelikopter hangt in de lucht.
In de Tweede Kamer werd een overleg met VVD-minister Zalm van Financiën onderbroken om de bewindsman op de hoogte te brengen. Het overleg werd direct daarna hervat. Afgelasten van het overleg zou volgens Zalm betekenen dat de politiek zwicht voor geweld. Van Aartsen was op het Lange Voorhout in verband met een fotosessie.
Jij gelooft zeker alles wat je leest?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:35 schreef RealLife het volgende:
Als dat zo is gaan we dat misselijke mannetje ook maar eens stenigen. Vieze moraalridder. Links lullen, rechts leven
Hoezo?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef JohnDope het volgende:
dat zeg ik, waarschijnlijk religieus ook.
Nederlands Hervormd denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef JohnDope het volgende:
dat zeg ik, waarschijnlijk religieus ook.
quote:Vrouw rijdt in op Van Aartsen
Uitgegeven: 1 april 2004 13:55
Laatst gewijzigd: 1 april 2004 14:51
VVD-fractieleider Van Aartsen is donderdag rond het middaguur op het Lange Voorhout in Den Haag geraakt door een auto die op hem inreed. Hij viel over de motorkap maar bleef verder ongedeerd. Een man naast de oud-minister raakte gewond.
Volgende VVD-fractie ging het om een vrouw, maar de politie kan dat niet bevestigen. De gewonde man die bij Van Aartsen was, is een voorlichter van de VVD. Hij is gewond aan een schouder en is in een ziekenhuis behandeld. Van Aartsen heeft een verklaring afgelegd in het politiebureau.
Sporenonderzoek
Een politiewoordvoerster zei dat het heel goed mogelijk is dat er opzet in het spel is, maar kan daar pas wat definitiefs over zeggen als de verdachte is aangehouden. Er waren een hoop getuigen bij de aanrijding aanwezig.
Omstanders wisten de auto van de dader aan te houden, waarna de chauffeur te voet vluchtte. Het Lange Voorhout, een belangrijke straat in het centrum van Den Haag, is momenteel afgezet voor sporenonderzoek. Een politiehelikopter hangt in de lucht.
Zwichten voor geweld
In de Tweede Kamer werd een overleg met VVD-minister Zalm van Financiën onderbroken om de bewindsman op de hoogte te brengen. Het overleg werd direct daarna hervat. Afgelasten van het overleg zou volgens Zalm betekenen dat de politiek zwicht voor geweld. Van Aartsen was op het Lange Voorhout in verband met een fotosessie.
NU.nl
voorgevoel, veel achterlijke mensen, hangen een achterlijk geloof (pleonasme(copyright 2 forumchatter)) aan.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:00 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij ook?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:00 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker alles wat je leest?
ze lopen op dit moment aan het script te kloten, ik kreeg errorcode weet ik veel hoeveel terug met het bericht "het forum is met succes verwijderd"quote:Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Ylias het volgende:
Waarom werd ik gebanned?? Kan iemand mij dat uitleggen?
1 april? hzo?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Ylias het volgende:
Waarom werd ik gebanned?? Kan iemand mij dat uitleggen?
Heeft ie dat echt geschreven? Wat een mongool.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Monidique het volgende:
[..].
Heb je dat stukje van Marcel van Dam in de Volkskrant nog waarin 'ie vrouwen opriep Van Aartsen aan te rijden? Ik heb 'm kennelijk weggegooid.
Mits de auto niet gestolen was, zullen ze de dader snel hebben.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:02 schreef Kozzmic het volgende:
Update...
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt geschreven? Wat een mongool.
Owkee, never mind, ik volg die hele hype van tegenwoordig niet zo.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja marcel van Dam gaat ook binnenkort een keer klappen krijgen, ik zat laatst met wat tuig televisie te kijken en die kende zelfs marcel van Dam en die ene kon hem wel schietenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt geschreven? Wat een mongool.
quote:De automobiliste reed dwars door een plantsoen naar Van Aartsen die verderop bezig was met een fotosessie. Ze werd meteen door omstanders uit haar auto gehaald. Desondanks kon ze ontkomen. De ongeveer 40-jarige vrouw maakte volgens een ooggetuige een verwarde indruk.
bron: TT
Misschien had het wel niet eens met Van Aartsen te maken.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Stoer manquote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Ja marcel van Dam gaat ook binnenkort een keer klappen krijgen, ik zat laatst met wat tuig televisie te kijken en die kende zelfs marcel van Dam en die ene kon hem wel schieten
haha ik lachen, nouja je hoeft niet meteen op hem te schieten, spugen mag ook, klappen lijkt me ook wel weer lullig voor die oude man, alhoewel een paar corrigerende klappen geen kwaad kunnen, hij hoeft tenslotte niet dood
We hebben met ze alle zo`n gruwelijke hekel aan die kerel
Oww, dus je bent er eigenlijk ook wel voor dat politici aangereden wordenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja marcel van Dam gaat ook binnenkort een keer klappen krijgen, ik zat laatst met wat tuig televisie te kijken en die kende zelfs marcel van Dam en die ene kon hem wel schieten
haha ik lachen, nouja je hoeft niet meteen op hem te schieten, spugen mag ook, klappen lijkt me ook wel weer lullig voor die oude man, alhoewel een paar corrigerende klappen geen kwaad kunnen, hij hoeft tenslotte niet dood
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Goed zo, iemand veroordelen omdat hij op Van Aartsen inrijdt en zelf willen jullie Marcel van Dam wel klappen verkopen!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee, maar marcel van dam is gewoon een ordinaire burger hoor, hij is niet geschikt voor de politiek, maar wil er toch op 1 of andere manier bij de 'scene' horen dus wordt hij maar een columnist.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Oww, dus je bent er eigenlijk ook wel voor dat politici aangereden worden
Ik vind het ook een raar verhaal. Ik zeg niet "het zal wel weer uit de ****** hoek komen" tot ik wat meer weet.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:15 schreef RealLife het volgende:
vreemd verhaal zeg
wat raaskal je nou weer allemaal man???quote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je weet dat ie oud-politicus is?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:17 schreef JohnDope het volgende:
nee, maar marcel van dam is gewoon een ordinaire burger hoor, hij is niet geschikt voor de politiek, maar wil er toch op 1 of andere manier bij de 'scene' horen dus wordt hij maar een columnist.
Marcel van Dam is een akelige opruier en populist. Ik kan mij die anti-gevoelens goed voorstellen.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee, maar marcel van dam is gewoon een ordinaire burger hoor, hij is niet geschikt voor de politiek, maar wil er toch op 1 of andere manier bij de 'scene' horen dus wordt hij maar een columnist.
We hebben de konteneuker van Marcel van Dam gevonden hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 15:15 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Je bedoelt voormalig 2e kamer lid, ex-staatsecretaris, voormalig minister Marcel van Dam?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Pim is trots op je.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:19 schreef RealLife het volgende:
[..]
We hebben de konteneuker van Marcel van Dam gevonden hoor![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Marcel van Dam is een akelige opruier en populist. Ik kan mij die anti-gevoelens goed voorstellen.
Tuurlijk, joh.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:19 schreef RealLife het volgende:
We hebben de konteneuker van Marcel van Dam gevonden hoor![]()
Dat zegt natuurlijk niks.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt voormalig 2e kamer lid, ex-staatsecretaris, voormalig minister Marcel van Dam?
Die heeft zijn geschiktheid toch redelijk aangetoond zou ik zeggen.
nee ik ben een voorstander van het kwaad bestrijden met de wapens die het kwaad heeft.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:18 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Je weet dat ie oud-politicus is?
En je bent dus wel voor aanrijden van ordinaire burgers?
Ik ben blij dat er niet zoveel mensen in NL rondlopen als jou.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik ben een voorstander van het kwaad bestrijden met de wapen die het kwaad heeft.
Dus als iemand ze familie wat overkomt en de vader des huizes rijdt de dader aan, dan zou ik dat nooit afkeuren.
Maar ik ben wel tegen de eerste starter, zoals melkert, rosenmuller die eerst pim fortuyn belachelijk maakte en maar lachen dat Fortuyn leefbaar nederland uitgetrapt werd.
Totdat Fortuyn ze eigen partij oprichtte en half nederland achter hem stond en indirect een huurmoordenaar door rosenmuller, kok, melkert, etc opzich afgestuurd kreeg.
Vervolgens werden die politici extreem geroyeerd door het volk en daar stond ik 100% achter, verdediging is de beste aanval.
Alleen ik was een beetje jaloers op melkert omdat hij een doorgeladen pistool opgestuurd kreeg en dat heb ik nog nooit gehad![]()
Hij werd gekozen door het publiek en er niet uitgetrapt met een wachtgeld regeling, dan ben je wat mij betreft al geschikt.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks.![]()
Maar hij is wel een politicus ja, met hele vervelende eigenschappen.
Of je leest het topic even.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:
De wagen kwam van links![]()
ajoh ik val in verhouding best wel mee hoor, ik geniet al vanaf de zijlijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er niet zoveel mensen in NL rondlopen als jou.
Okay, of je geschikt bent hangt af van generieke criteria. Daar zal die best aan voldoen wat politiek betreft. De manier van presenteren waar die de wijsheid in pacht denkt te hebben, staat mij totaalquote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij werd gekozen door het publiek en er niet uitgetrapt met een wachtgeld regeling, dan ben je wat mij betreft al geschikt.
Dat hij heel polariserend stelling neemt kan ook niet altijd goed hebben, de rest van de keren zie ik het als een advocaat van de duivel/provocatie gedrag.
Maar goed.
De vrouw is nog niet gepakt.
Tsja, zo dacht Volkert ook.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee ik ben een voorstander van het kwaad bestrijden met de wapens die het kwaad heeft.
Gedaan, het zou mij niks verbazen als Sing Varma achter het stuur zat, die is er gek genoeg voorquote:Op donderdag 1 april 2004 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Of je leest het topic even.
neehoor volkert pakte een vuurwapen omdat hij het verbaal niet af kon tegen Fortuyn, dat is gewoon zwak.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Tsja, zo dacht Volkert ook.
Die man heeft grotere verantwoordelijkheden en is een publiek figuur. Als jij zo wordt aangereden met tig getuigen erbij, dan sturen ze ook wel een helikopter in de lucht. Je lijkt wel een klein kind dat geen ijsje krijgt...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of je leest het topic even.
OT: Voorhout afgezet, helikopter in de lucht... Ja ja. En dat doen ze bij elke aanrijding? Dacht het niet. Het is Orwell ten top: Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan anderen.
jij had het anders ook niet over een aantal verbale corrigerende tikkenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
neehoor volkert pakte een vuurwapen omdat hij het verbaal niet af kon tegen Fortuyn, dat is gewoon zwak.
quote:Getuige van aanslag hield verwarde vrouw minutenlang vast
DEN HAAG - "Een gewone kantoordame. Maar wel een beetje in de war. Ze zei: ze willen me dood maken, ze willen me dood maken. Ik zei dat als ze zo door zou gaan, ze zelf mensen dood zou maken."
Medewerker C. Middelkoop van Bakels, Ouwerkerk Bouw uit Den Haag doet zijn relaas van de aanslag op het Lange Voorhout in Den Haag, waar donderdag rond het middaguur een automobiliste inreed op VVD-fractievoorzitter Van Aartsen en zijn woordvoerder.
Volgens Middelkoop is de dader een vrouw met donker haar van rond de 40 jaar. Hij heeft haar "vijf tot tien minuten" vastgehouden. "Maar de politie kwam maar niet. Toen heb ik haar ook maar losgelaten, want iedereen was weg."
Middelkoop heeft alles gezien. De aanslag gebeurde tijdens een fotosessie op een gazon in de statige Haagse laan op steenworp afstand van het Binnenhof. "Ik liep door het gras en zag Van Aartsen. De auto kwam over het gras aangereden en reed van achteren op ze in. Van Aartsen werd niet geraakt. De man naast hem wel. Daarna reed de dame weg", aldus Middelkoop.
Maar ze kwam niet ver in haar zwarte renault megane. Middelkoop: "Het verkeer zat vast, dus moest ze weer terug. Ik heb de deur opengedaan en haar er uit getrokken. Van Aartsen ging ook nog even achter de dader aan."
NU.nl
corrigerende tikken daar is niks verkeerds mee, je kan daar soms mensen mee op het rechte pad brengen, als ik een pistool pak en schiet een kogel door iemands kop, dan heeft diegene nooit de kans om van ze fouten te leren.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij had het anders ook niet over een aantal verbale corrigerende tikken
dat hangt ervanaf wat je er zelf van vind natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
Nu de belangrijkste vraag, Kozzmic, kwam zij van links of van rechts
Kun je dat uitleggen? Ik begrijp deze opmerking niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef Kozzmic het volgende:
Tsja, zo dacht Volkert ook.
Dat vond ik nou van Fortuyn...mag ik dan oprecht begrip hebben voor Volkert en hem een held noemen zonder dat jij over de rooie gaat?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Marcel van Dam is een akelige opruier en populist. Ik kan mij die anti-gevoelens goed voorstellen.
Wat een raar verhaal. Er was niemand en Van Aartsen rende achter de dader aan?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
toch laat je er even goed mee zien dat je het niet aandurft om de man verbaal op het recht(squote:Op donderdag 1 april 2004 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
corrigerende tikken daar is niks verkeerds mee, je kan daar soms mensen mee op het rechte pad brengen, als ik een pistool pak en schiet een kogel door iemands kop, dan heeft diegene nooit de kans om van ze fouten te leren.
Je maakt een denkfout. Ik heb geen begrip voor mensen die andere mensen met een andere mening vermoorden. Wel dat ze anti-gevoelens hebben.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat vond ik nou van Fortuyn...mag ik dan oprecht begrip hebben voor Volkert en hem een held noemen zonder dat jij over de rooie gaat?
Dat het blijkbaar ok is voor sommigen om 'tikken' of erger uit te delen als je het oneens bent met een politicus of columnist.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:39 schreef rroloff het volgende:
Kun je dat uitleggen? Ik begrijp deze opmerking niet.
Tuurlijk mag je hem zo noemen, maar een echte linkse politicus heeft een grafhekel aan van der G, gewoon om het simpele feit dat Fortuyn als held de geschiedenisboekjes in is gegaan, debatzalen zijn naar hem vernoemd, etc...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat vond ik nou van Fortuyn...mag ik dan oprecht begrip hebben voor Volkert en hem een held noemen zonder dat jij over de rooie gaat?
Kwaad bestrijden met wapens. Of het nu vuurwapens, auto's of vuisten zijn, what's the difference. JohnDope toont met zijn opmerkingen in dit topic aan dat hij weinig beter dan Volkert is. Hoewel ik er maar vanuit ga dat het hier een keyboard warrior betreft, grote muil achter het toetsenbord maar IRL een angsthaas.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:39 schreef rroloff het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen? Ik begrijp deze opmerking niet.
Links tuig.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:42 schreef rroloff het volgende:
"Maar de politie kwam maar niet".
Lekker is dat.....
5 of 10 minuten later was er niemand MEER en toen heeft hij dr losgelatenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. Er was niemand en Van Aartsen rende achter de dader aan?
Ik begin nu toch aan 1 april te denken.![]()
Wanneer ga je voor Geenstijl.nl schrijven?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Kwaad bestrijden met wapens. Of het nu vuurwapens, auto's of vuisten zijn, what's the difference. JohnDope toont met zijn opmerkingen in dit topic aan dat hij weinig beter dan Volkert is. Hoewel ik er maar vanuit ga dat het hier een keyboard warrior betreft, grote muil achter het toetsenbord maar IRL een angsthaas.
Of was van Aartsen vergeten af te rekenen na de daad?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef RealLife het volgende:
Een gewone kantoordame..'Ze willen me dood hebben'?
Erg vaag idd. Te lang in kantoor zitten gaat op je zenuwen werken.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
5 of 10 minuten later was er niemand MEER en toen heeft hij dr losgelaten
maar dat maakt het verhaal er nog niet minder raar op natuurlijk.
Iemand rijd een minister aan of probeert dat althans, rijd vervolgens weg, komt vast in het verkeer, rijd weer terug, omstander sleurt haar uit de auto, minister rent er achteraan ... 5 minuten later is er niemand meer te bekennen en laat de man de terrorist weer gaan
kozzmicc dan ken je mij nog niet, ik ben van de straat hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoewel ik er maar vanuit ga dat het hier een keyboard warrior betreft, grote muil achter het toetsenbord maar IRL een angsthaas.
OK. Ik las het verkeerd. Dank voor uitleg.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef Kozzmic het volgende:
Kwaad bestrijden met wapens. Of het nu vuurwapens, auto's of vuisten zijn, what's the difference. JohnDope toont met zijn opmerkingen in dit topic aan dat hij weinig beter dan Volkert is. Hoewel ik er maar vanuit ga dat het hier een keyboard warrior betreft, grote muil achter het toetsenbord maar IRL een angsthaas.
De vraag is of het de bedoeling was om Van Aartsen aan te rijden of dat hij 'toevallig' in de weg stond.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
5 of 10 minuten later was er niemand MEER en toen heeft hij dr losgelaten
maar dat maakt het verhaal er nog niet minder raar op natuurlijk.
Iemand rijd een minister aan of probeert dat althans, rijd vervolgens weg, komt vast in het verkeer, rijd weer terug, omstander sleurt haar uit de auto, minister rent er achteraan ... 5 minuten later is er niemand meer te bekennen en laat de man de terrorist weer gaan
Ah, een echte hangjongere.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef JohnDope het volgende:
kozzmicc dan ken je mij nog niet, ik ben van de straat hoor.
ja idd, misschien had mevrouw ook een fotoshoot samen met dr renault laguna en kon ze geen parkeerruimte vindenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De vraag is of het de bedoeling was om Van Aartsen aan te rijden of dat hij 'toevallig' in de weg stond.
En dat op het Lange Voorhout...je blijft toch lachen met Nederland.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:42 schreef rroloff het volgende:
Lekker is dat.....
Some days are not your lucky day...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De vraag is of het de bedoeling was om Van Aartsen aan te rijden of dat hij 'toevallig' in de weg stond.
Tja, je zou in elk geval denken dat er ergens security in de buurt is. Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:49 schreef Tijger_m het volgende:
En dat op het Lange Voorhout...je blijft toch lachen met Nederland.
Verkeerd adres gekregen van Oudkerk?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wil jij gvd even je grote muil houden ? Ik en met mij vele anderen die zich aan de linkerkant van het politieke centrum bevinden denken hier heel anders over. En wij kunnen heel goed voor ons zelf denken en praten. Jij zal wel even weten hoe "links" over de zaken denkt. Tief toch op achterlijke idioot.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hem zo noemen, maar een echte linkse politicus heeft een grafhekel aan van der G, gewoon om het simpele feit dat Fortuyn als held de geschiedenisboekjes in is gegaan, debatzalen zijn naar hem vernoemd, etc...
Links had Fortuyn veel liever op ze bek zien gaan, als ik diep in me hart kijk weet ik niet of Fortuyn het land op het rechte spoor had gekregen.
Maarja nu is Pim dood en kan ik trots zeggen dat Pim Fortuyn de beste politicus ooit is, want niemand kan het tegendeel bewijzen en daar is links ook heel erg ziek van
Niet bij elke aanrijding, wel eerder bij moordaanslagen. Deze madam is over het gras van achteren op de politicus ingereden. Mevrouw heeft dus gewoon een rode waas over haar ogen gekregen en is blijkbaar met opzet op de mensen ingereden. Ik vind zo'n persoon een gevaar voor de maatschappij en vind het prima als daar wat belastinggeld heen gaat om die in de kladden te grijpen.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
<knip>
OT: Voorhout afgezet, helikopter in de lucht... Ja ja. En dat doen ze bij elke aanrijding? Dacht het niet. Het is Orwell ten top: Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan anderen.
Marcel van Damquote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Luister maat, ik ben van de straat.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
quote:DEN HAAG Een ooggetuige zegt dat de vrouw die Van Aartsen wilde scheppen, een verwarde indruk maakte."Het was een gewone kantoordame",vertelde de Haagse getuige.Hij hield haar meer dan vijf minuten na het incident vast.
"Maar de politie kwam maar niet.Toen heb ik haar maar losgelaten,omdat iedereen weg was." Volgens de getuige, Middelkoop,zei de vrouw dat "ze haar wilden doodmaken".Op wie ze doelde,is niet duidelijk.
Ze kon door omstanders uit haar auto worden gesleurd omdat ze door de drukte op de weg moest stilstaan."Van Aartsen ging ook even achter haar aan."
Was het Heleen van Royen soms?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef RealLife het volgende:
Donker haar..Mn vermoedens over Katja Schuurman worden wezelijker
Het verklaart voor mij wel een boel. Kamper toevallig?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat doet hij al , je loopt achterquote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wanneer ga je voor Geenstijl.nl schrijven?
Hij heeft meer Dope op dan hij John heet...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het verklaart voor mij wel een boel. Kamper toevallig?
echt, de diehard linkse kerk heeft een grafhekel aan van der G, geloof me nou maarquote:Op donderdag 1 april 2004 15:58 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Wil jij gvd even je grote muil houden ? Ik en met mij vele anderen die zich aan de linkerkant van het politieke centrum bevinden denken hier heel anders over. En wij kunnen heel goed voor ons zelf denken en praten. Jij zal wel even weten hoe "links" over de zaken denkt. Tief toch op achterlijke idioot.
Linkse mensen hebben nou eenmaal een hekel aan moordenaars ja!quote:Op donderdag 1 april 2004 16:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
echt die diehard linkse kerk heeft een grafhekel aan van der G, geloof me nou maar![]()
quote:Politici geschrokken van aanslag op Van Aartsen
DEN HAAG - De Haagse politici hebben geschokt gereageerd op de aanslag op VVD-fractievoorzitter Van Aarsten. PvdA-leider Bos is geschrokkken van de aanslag. In een eerste reactie noemde hij wat donderdag gebeurde " verschrikkelijk voor Van Aartsen".
Bos vindt het nog te vroeg om conclusies te trekken, omdat er over de motieven nog niets bekend is. Ook vindt hij dat politici zich niet moeten laten leiden door gevoelens van angst.
Het CDA heeft donderdag geschokt gereageerd op het inrijden op VVD-fractieleider Van Aartsen. CDA-fractievoorzitter Verhagen spreekt van een "doelbewuste actie" om de VVD-voorman te raken. Verhagen uitte donderdag zijn grote bezorgdheid over "de verruwing van het klimaat" waarin mensen in het publieke domein met een duidelijke mening blijkbaar kwetsbaar zijn. Hij verwees onder meer naar columnist Paul Cliteur, die onlangs aankondigde zijn toon te matigen. "Eerder hebben we natuurlijk al de dramatische moord op Pim Fortuyn gehad", zegt Verhagen. Zijn partij zal zich blijven inzetten voor de vrijheid van meningsuiting. Wel is het volgens Verhagen nodig dat opnieuw naar de veiligheidssituatie van politici wordt gekeken.
Tweede-Kamervoorzitter Weisglas is vreselijk geschrokken van wat de VVD-leider is overkomen. Hij is blij dat Van Aartsen en zijn woordvoerder er redelijk goed van af zijn gekomen. Weisglas wilde nog niet vooruitlopen op eventuele noodzakelijke maatregelen. Hij wil de uitkomsten van het politieonderzoek afwachten.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article9323821.ece
Jaja, hou nu maar op, we weten het inmiddels wel.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
echt, de diehard linkse kerk heeft een grafhekel aan van der G, geloof me nou maar![]()
Snap niet wat je zo raar vindt aan die uitspraken?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:25 schreef Kozzmic het volgende:
Maxime Verhagen weet kennelijk al precies hoe de vork in de steel steekt...
[..]
correct.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft meer Dope op dan hij John heet...
![]()
het is natuurlijk een regelrechte aanslag op de Nederlandse democratie, daar moet aardig wat planning voor zijn geweest, de plattegronden van de photoshoot locatie zijn dan ook gevonden in de auto van deze terroriste. Althans...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:25 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ook bandjes met uitspraken 'ik wil Van Aartsen dood'quote:Op donderdag 1 april 2004 16:32 schreef Re het volgende:
[..]
het is natuurlijk een regelrechte aanslag op de Nederlandse democratie, daar moet aardig wat planning voor zijn geweest, de plattegronden van de photoshoot locatie zijn dan ook gevonden in de auto van deze terroriste. Althans...
Hij loopt met zijn conclusies nogal op de feiten vooruit. Een politicus onwaardig. Wouter Bos en Frans Weisglas reageren tenminste op een normale wijze.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:29 schreef RealLife het volgende:
[..]
Snap niet wat je zo raar vindt aan die uitspraken?
misschien wat voorbarig? staat zo lullig als het gewoon een toevallige daad is van een verwarde vrouw tewijl ze misschien gewoon VVD stemmer is, of weet jij al wat ze gestemd heeft?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:29 schreef RealLife het volgende:
[..]
Snap niet wat je zo raar vindt aan die uitspraken?
Als hij zo bij de pinken is, kunnen ze hem beter op Donner zijn plek zetten dan gaat alles een stuk sneller lijkt mequote:Op donderdag 1 april 2004 16:25 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nou je 't zegtquote:Op donderdag 1 april 2004 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
misschien wat voorbarig? staat zo lullig als het gewoon een toevallige daad is van een verwarde vrouw tewijl ze misschien gewoon VVD stemmer is, of weet jij al wat ze gestemd heeft?
Vrijwel alle kranten spreken over * een AANSLAG! *quote:Op donderdag 1 april 2004 16:35 schreef Re het volgende:
staat zo lullig als het gewoon een toevallige daad is van een verwarde vrouw
Sukkel.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:52 schreef sp3c het volgende:
HET WAS EEN TERRORIST, IN HAAR AUTO ZIJN KORANVERZEN GEVONDEN!!!!!
let op ... sp3ctradamus
Ja, hahaha.....quote:Op donderdag 1 april 2004 17:00 schreef Caesu het volgende:
van aartsen was er met de man van die vrouw vandoor.
ze kwam wraak nemen.
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 1 april 2004 16:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sukkel.
tjsa, die waren bezig met 1 april grapjes uit te halenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:42 schreef rroloff het volgende:
Lekker is dat.....
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:05 schreef gelly het volgende:
Wanneer is de stille tocht ?
Marcel van damquote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Monidique het volgende:
[..].
Verhagen loopt weer eens op de feiten vooruitquote:Politici geschrokken van aanslag op Van Aartsen
DEN HAAG - De Haagse politici hebben geschokt gereageerd op de aanslag op VVD-fractievoorzitter Van Aarsten. PvdA-leider Bos is geschrokkken van de aanslag. In een eerste reactie noemde hij wat donderdag gebeurde " verschrikkelijk voor Van Aartsen".
Bos vindt het nog te vroeg om conclusies te trekken, omdat er over de motieven nog niets bekend is. Ook vindt hij dat politici zich niet moeten laten leiden door gevoelens van angst.
Het CDA heeft donderdag geschokt gereageerd op het inrijden op VVD-fractieleider Van Aartsen. CDA-fractievoorzitter Verhagen spreekt van een "doelbewuste actie" om de VVD-voorman te raken. Verhagen uitte donderdag zijn grote bezorgdheid over "de verruwing van het klimaat" waarin mensen in het publieke domein met een duidelijke mening blijkbaar kwetsbaar zijn. Hij verwees onder meer naar columnist Paul Cliteur, die onlangs aankondigde zijn toon te matigen. "Eerder hebben we natuurlijk al de dramatische moord op Pim Fortuyn gehad", zegt Verhagen. Zijn partij zal zich blijven inzetten voor de vrijheid van meningsuiting. Wel is het volgens Verhagen nodig dat opnieuw naar de veiligheidssituatie van politici wordt gekeken.
Tweede-Kamervoorzitter Weisglas is vreselijk geschrokken van wat de VVD-leider is overkomen. Hij is blij dat Van Aartsen en zijn woordvoerder er redelijk goed van af zijn gekomen. Weisglas wilde nog niet vooruitlopen op eventuele noodzakelijke maatregelen. Hij wil de uitkomsten van het politieonderzoek afwachten.
Hij voldoet gewoon aan de verwachtingen van de gemiddelde VVD/CDA/LPF-stemmer. Hoop blaten, zelfs als er geen reden toe is.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Verhagen loopt weer eens op de feiten vooruit.
En stiekum hopen dat het een linkse activiste is, wat boeit hen de gezondheid van van Aartsen nou.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij voldoet gewoon aan de verwachtingen van de gemiddelde VVD/CDA/LPF-stemmer. Hoop blaten, zelfs als er geen reden toe is.
Precies, net zoals de gemiddelde oppositie-partij-stemmer.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij voldoet gewoon aan de verwachtingen van de gemiddelde VVD/CDA/LPF-stemmer. Hoop blaten, zelfs als er geen reden toe is.
Als ik schrijf dat Marcel van Dam kinderen van rechtse politici rauw eet bij het ontbijt, geloof je het dan ook?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:10 schreef capp het volgende:
[..]
Marcel van dam![]()
![]()
Nee, maar mag ie nog wel kotsen op Marcel van Damquote:Op donderdag 1 april 2004 17:15 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als ik schrijf dat Marcel van Dam kinderen van rechtse politici rauw eet bij het ontbijt, geloof je het dan ook?
De barbaar!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:15 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als ik schrijf dat Marcel van Dam kinderen van rechtse politici rauw eet bij het ontbijt, geloof je het dan ook?
klets niet zo uit je nekquote:Op donderdag 1 april 2004 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aan het bericht te zien was het wel een doelbewuste actie inderdaad, maar het kan ook zijn dat mevrouw haar sandaal onder het gaspedaal bleef hangen of dat ze het gas intrapte in plaats van de rem (ja, je hebt van die mensen), dus we moeten geen overhaaste conclusies trekken zoals onze Maxime. het kan natuurlijk ook nog een privekwestie betreffen en het hoeft helemaal niet met een politieke stroming of zelfs politiek van doen te hebben.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Tuurlijk!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Aan het bericht te zien was het wel een doelbewuste actie inderdaad, maar het kan ook zijn dat mevrouw haar sandaal onder het gaspedaal bleef hangen of dat ze het gas intrapte in plaats van de rem (ja, je hebt van die mensen), dus we moeten geen overhaaste conclusies trekken zoals onze Maxime. het kan natuurlijk ook nog een privekwestie betreffen en het hoeft helemaal niet met een politieke stroming of zelfs politiek van doen te hebben.
Laten we Jozias en zijn voorlichter maar beterschap wensen in afwachting van het politierapport.
Je kent de dader of zoquote:Op donderdag 1 april 2004 17:22 schreef Goodluck het volgende:
Wederom een zwarte dag voor de democratie. Door demagogen als Marcel van Dam en Tijs woltgens hadden we bijna weer een leider van een rechtse politieke partij kunnen begraven. En ja, de kogel kwam weer van links.
Ja en in Van Aartsen zag ze haar boze baas van kantoor. Toen kwam de evil side van haar naar boven. Eenden of geen eenden, maar Van Aartsen moest weg! Altijd die pro-crimineel houding van onze knuffelaars...quote:Op donderdag 1 april 2004 17:26 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Mischien wou ze wel gewoon het platsoen inrijden om de eendjes te voeren.
Ze sprak tegenover een ooggetuige over het "feit" dat "die rechtse politici haar wouden vermoorden". Mag jij raden wat haar politieke voorkeur isquote:Op donderdag 1 april 2004 17:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kent de dader of zo
Je verkeert maar in rare kringen Goodluck.
bronquote:Op donderdag 1 april 2004 17:28 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ze sprak tegenover een ooggetuige over het fijt dat die rechtse politici haar wouden vermoorden.
Ik heb het woord 'rechts' of 'politici' nergens gehoord. Geef 's een linkje ?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:28 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ze sprak tegenover een ooggetuige over het fijt dat die rechtse politici haar wouden vermoorden. Mag jij raden wat haar politieke voorkeur is![]()
Laat ik dat ook eens doen. Het Lange Voorhout is een brede laan met aan de ene kant een weg en aan de ander kant een weg. Daar tussendoor loopt een brede groenstrook (zeg maar 100 meter). Mevrouw is daar doorheen gereden, er staan zelfs hekjes omheen, en pas helemaal aan de andere kant stonden van Aartsen en de voorlichter. Kortom je hebt zeeen van tijd om de snelheid te minderen en om van koers te veranderen. Het is mogelijk dat het een ongeluk is maar dat is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:12 schreef schatje het volgende:
laat ze hier ook maar een paar minuten stilte in voor lassen, op 4 mei houden we 10 minuten stilte.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:05 schreef gelly het volgende:
Wanneer is de stille tocht ?
Haal die glimlach maar weg, het lijkt er op alsof je blij bent met de aanslag.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:31 schreef Goodluck het volgende:
De politie heeft trouwens ook al bevestigt dat er spraker is van opzet. Bron: NOS journaal!
Je kunt zo te horen niet wachten.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:32 schreef Goodluck het volgende:
Maar goed, hoelang zou het nog duren voor de volgende rechtse politicus om het leven wordt gebracht ?
Ga er nu niet de spot mee drijven want het is een serieuze zaak.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:29 schreef gelly het volgende:
Laatste nieuws : er is een casettebandje met geluidsopnamen van Marcel van Dam en Tijs Woltgens gevonden in de auto, die nog aanstond op het moment van de aanrijding. De vrouw lijkt gehersenspoeld door de linkse kerk.
Er zijn wel vaker mensen in de war hoor, spookrijden enzoquote:Op donderdag 1 april 2004 17:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Laat ik dat ook eens doen. Het Lange Voorhout is een brede laan met aan de ene kant een weg en aan de ander kant een weg. Daar tussendoor loopt een brede groenstrook (zeg maar 100 meter). Mevrouw is daar doorheen gereden, er staan zelfs hekjes omheen, en pas helemaal aan de andere kant stonden van Aartsen en de voorlichter. Kortom je hebt zeeen van tijd om de snelheid te minderen en om van koers te veranderen. Het is mogelijk dat het een ongeluk is maar dat is zeer onwaarschijnlijk.
ja we gaan een nieuw forum op FOK in het leven roepen, we noemen het het poul-forum.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:32 schreef Goodluck het volgende:
Maar goed, hoelang zou het nog duren voor de volgende rechtse politicus om het leven wordt gebracht ?
Matige grap.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt zo te horen niet wachten.
5 dagen en 2 minuten, lees ik net op het Marcel van Dam Volgelingen-forum.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:32 schreef Goodluck het volgende:
Idd. En de VVD is medeverantwoordelijk door te bezuinigen op opvangplaatsen voor psychisch gestoorden.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef DaveHarris het volgende:
Echt schandalig, heb er geen woorden voor.
Van de site van de NOS...quote:Op donderdag 1 april 2004 17:31 schreef Goodluck het volgende:
De politie heeft trouwens ook al bevestigt dat er spraker is van opzet. Bron: NOS journaal!
quote:Volgens ooggetuigen verkeerde de vrouw in zeer verwarde toestand. Ze zou geroepen hebben: "Ze willen me dood maken, ze willen me dood maken."
Volgens een politiewoordvoerder zou het goed kunnen dat er opzet in het spel is, daar kan pas definitief uitsluitsel over gegeven worden als de dader is aangehouden. De politie gaat er niet van uit dat de dader een politiek motief had.
bron
Ja, zo kom je over. Sorry.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Matige grap.![]()
Je kunt er lollig over doen maar het is zeer ernstig dat de democratie op deze manier wordt aangetast. Pim Fortuyn, Paul Cliteur, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders en nu ook Van Aartsen. Allemaal politici die links (vaak met succes) de mond heeft geprobeerd te snoeren. Het wordt tijd voor een verbaal tegenoffensief.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ja we gaan een nieuw forum op FOK in het leven roepen, we noemen het het poul-forum.
De eerste poul wordt, welke minister wordt als eerst vermoord, op welke manier en welke datum
De 2de wordt, wat wordt de eerste grote aanslag in nederland, hoeveel doden gaan er vallen en welke datum wordt het
Haha, zelfs tante Gretta schijnt in het complot te zitten over de harde opstelling van Nederland inzake het palestina-Israel dilemma..quote:Op donderdag 1 april 2004 17:29 schreef gelly het volgende:
Laatste nieuws : er is een casettebandje met geluidsopnamen van Marcel van Dam en Tijs Woltgens gevonden in de auto, die nog aanstond op het moment van de aanrijding. De vrouw lijkt gehersenspoeld door de linkse kerk.
Natuurlijk dat is mogelijk, maar het is bijzonder toevallig dat het allemaal op zijn plaats valt. Ik zou maar uit gaan van een aanslag. Je loopt eerder op de zaken vooruit als je uitgaat van een ongeluk.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef schatje het volgende:
Er zijn wel vaker mensen in de war hoor, spookrijden enzo.
Wrong place, wrong time.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Is alweer achterhaald. Zet even het Journaal aan en je hoort het de politiewoordvoerder bevestigen.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Van de site van de NOS...
[..]
Ja, we kunnen beter alle binnensteden afsluiten voor het verkeer, of nog beter, gewoon met z'n allen de hele dag in bed blijven liggen met de dekens strak over het hoofd getrokken.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Oud_student het volgende:
Mijn vraag, als het nu eens werkelijk terroristen zouden zijn geweest ?
Het wordt ze allemaal wel zeer eenvoudig gemaakt.
Ajoh moeten ze mij maar in de politiek zetten, ik regel de beste advocaat, ik vertel hem mijn plan om mijn belagers gewoon dood te schieten en dan bereid ik me rechtzaak al vast van te voren voor.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Je kunt er lollig over doen maar het is zeer ernstig dat de democratie op deze manier wordt aangetast. Pim Fortuyn, Paul Cliteur, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders en nu ook Van Aartsen. Allemaal politici die links (vaak met succes) de mond heeft geprobeerd te snoeren. Het wordt tijd voor een verbaal tegenoffensief.
Blijf er maar omheen draaien, de kern.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef gelly het volgende:
Ja, we kunnen beter alle binnensteden afsluiten voor het verkeer, of nog beter, gewoon met z'n allen de hele dag in bed blijven liggen met de dekens strak over het hoofd getrokken.
Volkert was ook in de war toen hij Pim Fortuyn doodschoot.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wrong place, wrong time.
Ik denk dat alle criminelen en terroristen in de war zijn.
Hirsi Ali doet dat juist bij andere mensen. Door doodleuk met een busje pepperspray te spuitenquote:Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Je kunt er lollig over doen maar het is zeer ernstig dat de democratie op deze manier wordt aangetast. Pim Fortuyn, Paul Cliteur, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders en nu ook Van Aartsen. Allemaal politici die links (vaak met succes) de mond heeft geprobeerd te snoeren. Het wordt tijd voor een verbaal tegenoffensief.
Wat een beroerde aanslag dan.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef Steijn het volgende:
Ik zou maar uit gaan van een aanslag.
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hirsi Ali doet dat juist bij andere mensen. Door doodleuk met een busje pepperspray te spuiten.
Echt VVD.
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Goodluck het volgende:
Ik vind het overigens zeer ernstig dat veel mensen hier niet beseffen dat het ook anders had kunnen aflopen met als gevolg een politiek leider minder.
Maar dat maakt niet uit, aanslag is aanslag. En dat moet hard worden aangepakt.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een beroerde aanslag dan.
Van Aartsen missen en ook die woordvoerder niet ernstig verwonden.
Lijkt wel of die aanslag is gepleegd door Kabouter Plop ofzo.
inderdaad wat een domwicht, ze zou gewoon een damespistooltje moeten hebben, maarja ik denk dat zij niet echt van het leven houdt.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hirsi Ali doet dat juist bij andere mensen. Door doodleuk met een busje pepperspray te spuiten.
Echt VVD.
Ik vind het ernstiger dat mensen meteen gaan roepen dat het bewuste aanslagen van "links" zijn en/of al hele complottheorien voor hun ogen zien verschijnen al voordat ze de preciese omstandigheden weten.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Goodluck het volgende:
Ik vind het overigens zeer ernstig dat veel mensen hier niet beseffen dat het ook anders had kunnen aflopen met als gevolg een politiek leider minder.
Dat bedoel ik, Verhagen reageert wellicht wat overtrokken, maar het is wel menselijk en logisch verklaarbaar. Bovendien weten ze meer dan de gemiddelde boerenlul. Niet voor niks wordt er een alarmsysteem opgericht. Als Van Aartsen gedood was, dan zou dit land in een politieke crisis zijn gekomen en dat was de toch al gespannen sfeer tussen 'links' en 'rechts' niet ten goede gekomen.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Volkert was ook in de war toen hij Pim Fortuyn doodschoot.
Je maakt een ernstige denkfout. Het is nog lang niet zeker of het een aanslag is.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, aanslag is aanslag. En dat moet hard worden aangepakt.
even offtopic, als er nog onroerendgoed mensen zijn die last hebben van krakers, stuur mij even een pm`tje, ik kan krakers legaal uit uw pand verdrijven.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef gelly het volgende:
Natuurlijk zullen de PvdA rechters elk objectief onderzoek dwarsbomen en is deze vrouw eigenlijk een AIVD medewerker, want dat is tegenwoordig ook een links krakersnest.
Zullen we even afwachten wat het onderzoek oplevert voordat sommigen wens en werkelijkheid doorelkaar gaan halen ?
Zullen we eerst een even wachten of het een aanslag was of een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje had?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef Steijn het volgende:
Maar dat maakt niet uit, aanslag is aanslag. En dat moet hard worden aangepakt.
Heb je gezopen ofzoquote:Op donderdag 1 april 2004 17:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
even offtopic, als er nog onroerendgoed mensen zijn die last hebben van krakers, stuur mij even een pm`tje, ik kan krakers legaal uit uw pand verdrijven.
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:35 schreef RealLife het volgende:
[..]
Als dat zo is gaan we dat misselijke mannetje ook maar eens stenigen. Vieze moraalridder. Links lullen, rechts leven
nee maar ik heb gewoon een geniale theorie om krakers uit panden te verdrijven, het lijkt met ten eerste gewoon leuk werk en ten 2de gaat er superveel geld om in die wereld, misschien valt er nog dik geld aan te verdienen.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je gezopen ofzo
Het is tevens nog lang niet zeker dat het een ongeluk is en dat terwijl de omstandigheden op een aanslag duiden. Wat weet jij wat ik niet weet waardoor het een ongeluk zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Je maakt een ernstige denkfout. Het is nog lang niet zeker of het een aanslag is.
Mag ik niet meer speculeren?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef calvobbes het volgende:
Zullen we eerst een even wachten of het een aanslag was of een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje had?
De omstandigheden duiden OOK op een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje heeft. Dat is wel wat anders dan een aanslag.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:46 schreef Steijn het volgende:
Het is tevens nog lang niet zeker dat het een ongeluk is en dat terwijl de omstandigheden op een aanslag duiden.
Ow was je nog aan het speculeren dan? Ik had het idee dat het voor jou al vast staat wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:47 schreef Steijn het volgende:
Mag ik niet meer speculeren?
Dat ben ik helemaal met je eens. Anders stel ik voor voortaan ook verkiezingen te houden voor journalisten.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:48 schreef rancunus het volgende:
Terug naar objectieve en vooral poltiek neutrale berichtgeving en onderzoeksjournalistiek. Journalisten horen niet de spreekbuis te zijn van een politieke parij, of die nou links of rechts is. Journalisten moeten gewoon weer ouderwets met de blocnote eropuit om het nieuws te verslaan, de feiten objectief weer te geven en zonder oordeel te vellen, ipv lui onderuitgezakt de meest grote onzin klakkeloos van internet te plukken om snel de krant te vullen en de rest van de tijd te misrbuiken voor poltiekje spelen. als je als journlist politiek actief wilt zijn, dan zeg je je baan maar op en ga je full time in den haag mee praten.
Misschien wist dat mens wel helemaal niet dat het om een politicus ging. Ze was immers in de war.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus als je verward bent, dan mag je in je auto stappen en een politicus overhoop rijden? Dan heet het geen aanslag.
Als ik logisch naar gebeurtenissen kijk en even na ga hoe klein de kans dat dit toeval is (minstens 1 op 8000000, dus zeer klein) dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het een ongeluk is.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow was je nog aan het speculeren dan? Ik had het idee dat het voor jou al vast staat wat er precies is gebeurd.
Hans Laroesquote:Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Je kunt er lollig over doen maar het is zeer ernstig dat de democratie op deze manier wordt aangetast. Pim Fortuyn, Paul Cliteur, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders en nu ook Van Aartsen.
Een verwarde vrouw kan toch ook een aanslag plegen? Hooguit is het motief dan irrationeel danwel onsamenhangend. Maar ze wilde één van beide minimaal raken:quote:Op donderdag 1 april 2004 17:48 schreef calvobbes het volgende De omstandigheden duiden OOK op een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje heeft. Dat is wel wat anders dan een aanslag.
quote:Van Aartsen bewust aangereden 01-04-2004
De automobiliste die VVD-fractievoorzitter Jozias van Aartsen en een voorlichter donderdag kort voor de middag schepte, heeft dat bewust gedaan. De wagen reed over het grasveld voor hotel Des Indes op het Lange Voorhout om vervolgens tegen Van Aartsen aan te rijden.
De technische recherche is bezig met een onderzoek op het terrein voor het hotel. Daar was Van Aartsen samen met de voorlichter een fotosessie aan het houden voor een artikel. De auto is overgebracht naar het politiebureau, maar over het verblijf van de aanrijder of aanrijdster is nog onduidelijkheid.
Van Aartsen is ongedeerd en heeft inmiddels aangifte gedaan. Zijn voorlichter is met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gegaan.
www.nieuws.nl
Ze mag blij zijn dat er nog geen zware lijfwachten bij waren, dan had ze het niet meer kunnen navertellen. Laat dat ook de beste oplossing voor dit soort lieden zijn. De maatschappij heeft er toch niets aan.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien wist dat mens wel helemaal niet dat het om een politicus ging. Ze was immers in de war.
Lees het verhaal van rancunus eens.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:51 schreef schatje het volgende:
Misschien wist dat mens wel helemaal niet dat het om een politicus ging. Ze was immers in de war.
In linkse termen niet. Dan ben je een "slachtoffer" van de gemene rechtse wereld die momenteel "woest"om zich heenslaat. De suggestie dat Marcel Van Dam een bepaald "klimaat" schept is natuurlijk helemaal niet aan de orde. Immers het debat mag toch op elk mogelijke toon gevoerd worden van Links. Toch ?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus als je verward bent, dan mag je in je auto stappen en een politicus overhoop rijden? Dan heet het geen aanslag.
Ach, huillie, iedereen heeft wel eens een bedreiging gehad in de TK.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:52 schreef Kozzmic het volgende:
En als we het ook over 'alleen' bedreigingen hebben:
Paul Rosenmöller
Ad Melkert
Jan Marijnissen
Femke Halsema
Tenzij het Pim Fortuyn is, dan is het demonisatie.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, huillie, iedereen heeft wel eens een bedreiging gehad in de TK.
Zeg dat even tegen GoodLuck, want die begint erover.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, huillie, iedereen heeft wel eens een bedreiging gehad in de TK.
Nou nou, rechts heeft anders genoeg zwaargewichten in huis om hetzelfde terug te doen.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef Goodluck het volgende:
In linkse termen niet. Dan ben je een "slachtoffer" van de gemene rechtse wereld die momenteel "woest"om zich heenslaat. De suggestie dat Marcel Van Dam een bepaald "klimaat" schept is natuurlijk helemaal niet aan de orde. Immers het debat mag toch op elk mogelijke toon gevoerd worden van Links. Toch ?![]()
Groot verschil is hierbij ook nog eens de ernst van de bedreigingen. Bij rechtse politici heeft men al diverse malen laten zien de daad ook daadwerkelijk bij het woord te voegen.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:52 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hans Laroes
Roel Pieper
De breedbeeldtelevisie van Philips
En als we het ook over 'alleen' bedreigingen hebben:
Paul Rosenmöller
Ad Melkert
Jan Marijnissen
Femke Halsema
Ja dat kan zeker.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:52 schreef rroloff het volgende:
Een verwarde vrouw kan toch ook een aanslag plegen?
Die is gewoon vermoord.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tenzij het Pim Fortuyn is, dan is het demonisatie.
Hypocriet, hoor.
Die man is doodgeschoten. Vermoord in koelen bloede. Weet je dat nog?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tenzij het Pim Fortuyn is, dan is het demonisatie.
Hypocriet, hoor.
Je begint al echt op een normale user te lijken.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen GoodLuck, want die begint erover.
Nou jullie hebben anders wel veel last van het "oeh, wij zijn rechts en links doet onaardig tegen ons, nu zijn wij slachtoffer"-syndroom.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die man is doodgeschoten. Vermoord in koelen bloede. Weet je dat nog?
Nee, er wordt gesuggereerd dat het bij Fortuyn alleen maar dreigende taal was.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou jullie hebben anders wel veel last van het "oeh, wij zijn rechts en links doet onaardig tegen ons, nu zijn wij slachtoffer"-syndroom.
Ik heb last van de manier waarop de democratie en vrijheid van woord in dit land worden aangetast.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou jullie hebben anders wel veel last van het "oeh, wij zijn rechts en links doet onaardig tegen ons, nu zijn wij slachtoffer"-syndroom.
Dat is nu wat ik bedoel met dat syndroom.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, er wordt gesuggereerd dat het bij Fortuyn alleen maar dreigende taal was.
Reageer dan eens normaal.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:00 schreef Goodluck het volgende:
Ik heb last van de manier waarop de democratie en vrijheid van woord in dit land worden aangetast.
Kenteken: -edit- Zwarte Renault Megane.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:59 schreef rroloff het volgende:
Hebben ze vrouw al gepakt? Ze zal toch niet in een gestolen auto hebben gereden als ze zo verward was? Is er dan helemaal niemand van Fok! daar in de buurt geweest en heeft het kenteken genoteerd?
Ik denk dat het haar eigen auto was, gezien de volgende mededeling:quote:Op donderdag 1 april 2004 17:59 schreef rroloff het volgende:
Hebben ze vrouw al gepakt? Ze zal toch niet in een gestolen auto hebben gereden als ze zo verward was? Is er dan helemaal niemand van Fok! daar in de buurt geweest en heeft het kenteken genoteerd?
quote:Het OM heeft officieel bevestigd dat de vermoedelijke dader een vrouw is. Zij is nog steeds voortvluchtig. De politie heeft echter voldoende aanknopingspunten en genoeg gegevens om de vrouw op te kunnen sporen.
NU.nl
Off topic: waar is je fotoboek gebleven, schatje?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:51 schreef schatje het volgende:
Pak je rekenmachine en kijk eens hoe klein de kans is dat het een ongeluk is.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:02 schreef Monidique het volgende:
Volgens de politie zijn er geen aanwijzingen dat het een bewuste aanslag was.
Goed, hoe groot?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:03 schreef Steijn het volgende:
Pak je rekenmachine en kijk eens hoe klein de kans is dat het een ongeluk is.
In ieder geval een stuk kleiner dan de kans dat je de lotto wint.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed, hoe groot?
Hoe groot is statistisch de kans dat je bewust, dwars door een park heen, op een politicus inrijd en vervolgens aan een ooggetuige meldt dat die politicus je wil vermoorden ?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:02 schreef Monidique het volgende:
Volgens de politie zijn er geen aanwijzingen dat het een bewuste aanslag was.
Dat lijkt me een beetje overbodig aangezien de politie de auto gewoon in hun bezit heeftquote:Op donderdag 1 april 2004 17:59 schreef rroloff het volgende:
Is er dan helemaal niemand van Fok! daar in de buurt geweest en heeft het kenteken genoteerd?
Zie site navigatie knop rechtsbovenquote:Op donderdag 1 april 2004 18:03 schreef rroloff het volgende:
[..]
Off topic: waar is je fotoboek gebleven, schatje?
Ik denk niet dat die ooggetuige bestaat, eerlijk gezegd. Anders zou de politie wel watb anders zeggen, lijkt mij.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Hoe groot is statistisch de kans dat je bewust, dwars door een park heen, op een politicus inrijd en vervolgens aan een ooggetuige meldt dat die politicus je wil vermoorden ?
Die oogetuige vertelde net op het NOS journaal dat die vrouw ook dacht dat die oogetuige haar wilde vermoorden.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:05 schreef Goodluck het volgende:
Hoe groot is statistisch de kans dat je bewust, dwars door een park heen, op een politicus inrijd en vervolgens aan een ooggetuige meldt dat die politicus je wil vermoorden ?
- De vrouw riep terwijl ze werd vastgehouden "ze willen me doden, ze willen me doden". Misschien was ze op de vlucht voor iemand?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Pak je rekenmachine en kijk eens hoe klein de kans is dat het een ongeluk is.
Die ooggetuige was aan het woord bij RTL Z. Hij heeft de vrouw zelfs nog even weten vast te houden maar heeft haar laten gaan omdat de Politie niet kwam opdagen.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die ooggetuige bestaat, eerlijk gezegd. Anders zou de politie wel watb anders zeggen, lijkt mij.
Dat was een andere ooggetuige.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:07 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Die ooggetuige was aan het woord bij RTL Z. Hij heeft de vrouw zelfs nog even weten vast te houden maar heeft haar laten gaan omdat de Politie niet kwam opdagen.
Ik heb het geen moment over Fortuyn gehad totdat die linkse knakker erover begon. Wie heeft er nu last van een syndroom? "Oeh, onze linkse politici mogen zich ook gedemoniseerd voelen".quote:Op donderdag 1 april 2004 18:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is nu wat ik bedoel met dat syndroom.
Wat ik zeg: hypocriet.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb het geen moment over Fortuyn gehad totdat die linkse knakker erover begon. Wie heeft er nu last van een syndroom? "Oeh, onze linkse politici mogen zich ook gedemoniseerd voelen".
Ja ja, en dan zoek je toenadering tot iemand anders door frontaal op hem in te rijden ?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:07 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
- De vrouw riep terwijl ze werd vastgehouden "ze willen me doden, ze willen me doden". Misschien was ze op de vlucht voor iemand?
Die kans lijkt me erg, erg klein.quote:- Misschien reed ze wel bewust op Van Aartsen af zonder dat ze wist wie het betrof?
Wellicht. Wellicht is ze ingehuurd door de PvdA (om maar even mee te doen met onnozel redeneren)quote:- Misschien wist ze dat ze op Van Aartsen afreed, maar ging het om een privé-kwestie of was ze ervan overtuigd dat Van Aartsen de leider is van een bende Reptilians?
Ja, hoor, even geloofwaardig.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:10 schreef Goodluck het volgende:
Wellicht. Wellicht is ze ingehuurd door de PvdA (om maar even mee te doen met onnozel redeneren)
Want? Denk je dat iedere Nederland van achteren kan zien wie Van Aartsen is?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:10 schreef Goodluck het volgende:
Die kans lijkt me erg, erg klein.
Die zijn anders ook allemaal verward, dus de kans is groot.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, hoor, even geloofwaardig.
Bij Wouter Bos schijnt dat wel zo te zijn he ?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Want? Denk je dat iedere Nederland van achteren kan zien wie Van Aartsen is?
Misschien had ze dat niet gewoon in de gaten. Ze had het idee dat ze haar wilden vermoorden, dat is een feit. Dus kennelijk zag ze alles voor haar als één groot gevaar. En waar ze van weg wilde vluchten.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:10 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ja ja, en dan zoek je toenadering tot iemand anders door frontaal op hem in te rijden ?
Ik weet niet, geen verstand van. Geef nou maar gewoon antwoord ipv flauwe grapjes te maken.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:13 schreef Goodluck het volgende:
Bij Wouter Bos schijnt dat wel zo te zijn he ?
En heel, heel toevallig rijd je dan dwars door een park heen met een noodgang op een politicus in die daar een fotosessie aan het opnemen is ?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien had ze dat niet gewoon in de gaten. Ze had het idee dat ze haar wilden vermoorden, dat is een feit. Dus kennelijk zag ze alles voor haar als één groot gevaar. En waar ze van weg wilde vluchten.
Ja, omdat ze geestelijk niet gezond is.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:16 schreef Goodluck het volgende:
[..]
En heel, heel toevallig rijd je dan dwars door een park heen met een noodgang op een politicus in die daar een fotosessie aan het opnemen is ?
Ja, als je in de war bent doe je gekke dingenquote:Op donderdag 1 april 2004 18:16 schreef Goodluck het volgende:
[..]
En heel, heel toevallig rijd je dan dwars door een park heen met een noodgang op een politicus in die daar een fotosessie aan het opnemen is ?
quote:Fotograaf: 'Het leek eerst een ongeluk'
DEN HAAG - Fotograaf Marco Bakker van Elsevier snapt niet wat de vrouw bezielde die donderdag in Den Haag VVD-fractieleider Van Aartsen en zijn woordvoerder aanreed. De freelancer ging het liberale duo net voor op het grasveldje bij het Haagse Hotel Des Indes. Bakker moest foto's maken voor bij een interview met Van Aartsen in het weekblad Elsevier, ironisch genoeg over veiligheid.
"Toen we daar naar toe liepen, hoorden we dat een vrouw in discussie was met een portier van Hotel Des Indes. Vervolgens hoorde ik wat autogeluiden en werden de twee VVD'ers achter mijn rug aangereden door diezelfde vrouw."
Volgens de fotograaf reed de automobiliste niet eens zo hard. "Ik dacht ook eerst aan een ongeluk, maar toen Van Aartsen naar de auto toeliep om te vragen wat er aan de hand was, reed ze door."
Bakker en Van Aartsen liepen vervolgens naar de door de aanrijding gewonde VVD-woordvoerder. Toen ze merkten dat de auto weer draaide, snelde Van Aartsen naar de vrouwelijke bestuurder. "Samen met een andere getuige lukte het om het portier te openen. Van Aartsen zei: 'Waar ben je mee bezig?' Maar de vrouw kwam heel overspannen over."
Volgens Bakker ging het om een vrouw met bril van ruim boven de veertig jaar. "Ze deed heel agressief tegen Van Aartsen, maar veel meer dan 'Wat zou jij doen?' kwam er niet uit."
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article9327801.ece
bron:www.nu.nlquote:DEN-HAAG - "Een gewone kantoordame. Maar wel een beetje in de war. Ze zei: ze willen me dood maken, ze willen me dood maken. Ik zei dat als ze zo door zou gaan, ze zelf mensen dood zou maken."
Medewerker C. Middelkoop van Bakels, Ouwerkerk Bouw uit Den Haag doet zijn relaas van de aanslag op het Lange Voorhout in Den Haag, waar donderdag rond het middaguur een automobiliste inreed op VVD-fractievoorzitter Van Aartsen en zijn woordvoerder.
Volgens Middelkoop is de dader een vrouw met donker haar van rond de 40 jaar. Hij heeft haar "vijf tot tien minuten" vastgehouden. "Maar de politie kwam maar niet. Toen heb ik haar ook maar losgelaten, want iedereen was weg."
Middelkoop heeft alles gezien. De aanslag gebeurde tijdens een fotosessie op een gazon in de statige Haagse laan op steenworp afstand van het Binnenhof. "Ik liep door het gras en zag Van Aartsen. De auto kwam over het gras aangereden en reed van achteren op ze in. Van Aartsen werd niet geraakt. De man naast hem wel. Daarna reed de dame weg", aldus Middelkoop.
Maar ze kwam niet ver in haar zwarte renault megane. Middelkoop: "Het verkeer zat vast, dus moest ze weer terug. Ik heb de deur opengedaan en haar er uit getrokken. Van Aartsen ging ook nog even achter de dader aan."
Zet even het Journaal aan en je kunt het kenteken letterlijk overnemen van de zwarte Renault Megane.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:20 schreef rroloff het volgende:
OK. Kenteken is blijkbaar bekend. 'k Snap dat men dat niet op de website wil laten staan. Zwerft de naam van de kentekenhouder al ergens rond op internet?
Even uitzoeken wie zo vriendelijk was om mijnheer Van Aartsen aan te rijden. (wellicht een prominent lid van een linkse beweging) en e.v.t die informatie doorspelen aan de media. Familie lastig vallen en geweld bezigen vind ik toch wel zo'n ongelofelijk zwaktebod.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:26 schreef Monidique het volgende:
En wat gaan we doen met het kenteken? Haar familie lastig vallen zoals we heel dapper ook bij die van Volkert deden?
Ik heb al eerder gezegd: De lichtgevende paddestoelen moet je laten staan!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef JohnDope het volgende:
Totdat Fortuyn ze eigen partij oprichtte en half nederland achter hem stond en indirect een huurmoordenaar door rosenmuller, kok, melkert, etc opzich afgestuurd kreeg.
Joh, misschien was ze wel ingehuurd door de VVD zelf.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:29 schreef Goodluck het volgende:
[..]
(wellicht een prominent lid van een linkse beweging) en e.v.t die informatie doorspelen aan de media.
Ik denk niet dat de politie of media daar JOUW hulp voor nodig heeft.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:29 schreef Goodluck het volgende:
Even uitzoeken wie zo vriendelijk was om mijnheer Van Aartsen aan te rijden.
Geert WIlders doet een poging de macht te grijpen in zijn partij...quote:Op donderdag 1 april 2004 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, misschien was ze wel ingehuurd door de VVD zelf.
Misschien ben jij het wel. Dat is niet zo, maar snachts ben je iig onzichtbaar dus als ik hoor dat Van Aartsen vannacht beschoten is, weten we wie het gedaan heeft.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, misschien was ze wel ingehuurd door de VVD zelf.
Nee, de Frank de Grave was te teleurgesteld. Dus huurde hij een hysterische SP'er in. Nobody fucks with Frank!quote:Op donderdag 1 april 2004 18:39 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Geert WIlders doet een poging de macht te grijpen in zijn partij...
Nah, ik licht op hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien ben jij het wel. Dat is niet zo, maar snachts ben je iig onzichtbaar dus als ik hoor dat Van Aartsen vannacht beschoten is, weten we wie het gedaan heeft.
Onmogelijk op het Lange voorhout. Het is niet alleen door een hele brede stoep in tweeen gedeeld, die staat ook nog eens vol met bomen, en aan weerskanten staat het vol met autos.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Sprak Mylene met een busje traangas in haar LV-tasje.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt VVD.
Misschien moet je de hele zin lezen ofzoquote:Op donderdag 1 april 2004 18:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Onmogelijk op het Lange voorhout. Het is niet alleen door een hele brede stoep in tweeen gedeeld, die staat ook nog eens vol met bomen, en aan weerskanten staat het vol met autos.
Misschien moet je gewoon niets zeggen als je niets vd situatie tp afweetquote:Op donderdag 1 april 2004 18:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien moet je de hele zin lezen ofzo.
Ja, heel hypocriet.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Sprak Mylene met een busje traangas in haar LV-tasje.
I know.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, heel hypocriet.
Dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 1 april 2004 18:45 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon niets zeggen als je niets vd situatie tp afweet![]()
Ik kan ook wel wat voorbeelden van jou aanhalen hoor. Maar dat is te pijnlijk voor je.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
I know.
Ja nou ik ril al van angst.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat voorbeelden van jou aanhalen hoor. Maar dat is te pijnlijk voor je.
Ze kan wel hebben gedacht dat het Michael Jackson was. Weet jij veelquote:Op donderdag 1 april 2004 18:45 schreef rroloff het volgende:
Aanslagen door schizofrenen etc. op politici komen vaker voor. In Duitsland op Schäuble (CDU, rolstoel) en Lafontaine (SPD, bijna doodgebloed).
Het is dan ook merkwaardig dat mensen die zo'n belangrijke functie hebben niet beschermd worden - al is het alleen maar tegen psychoten die hen regelmatig op TV zien.
Ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:47 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ja nou ik ril al van angst.
Zou je weer even terug on topic willen gaan ?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Nee.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:50 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Zou je weer even terug on topic willen gaan ?
Wat zou Danny daarvan vinden ?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee.
Het topic zit toch bijna vol.
Maak jij deel 2 aan??
Dan zal ik me gedragen.
Vote Goodluck for moderator 2004quote:Op donderdag 1 april 2004 18:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee.
Het topic zit toch bijna vol.
Maak jij deel 2 aan??
Dan zal ik me gedragen.
quote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vote Goodluck for moderator 2004
Niet lief misschien.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Wat zou Danny daarvan vinden ?
Nah.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vote Goodluck for moderator 2004
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |