quote:Op donderdag 1 april 2004 13:13 schreef kooba het volgende:
En toen kreeg ik een bekeuring voor het beledigen van een ambtenaar in functie
dat vind ik overdreven,quote:Op donderdag 1 april 2004 13:14 schreef kooba het volgende:
En dat laatste was geen 1 aprilgrap
kutwoute!
Ja hallo, met zo'n actie vraag je er toch om om voor achterlijk stuk vreten uitgemaakt te wordenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:16 schreef Jipje het volgende:
[..]En terecht
niks een goeie, het is een klotestreekquote:Op donderdag 1 april 2004 13:21 schreef nikky het volgende:wel een goeie
ook erg pijnlijk lijkt mequote:Op donderdag 1 april 2004 13:20 schreef MindlessWanker het volgende:
Agentje pesten kan ook leuk zijn soms:
http://www.2fusion.net/movies/badcop.wmv
hahaquote:Op donderdag 1 april 2004 13:20 schreef MindlessWanker het volgende:
Agentje pesten kan ook leuk zijn soms:
http://www.2fusion.net/movies/badcop.wmv
en het dan nog gek vinden dat ze boos wordenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:34 schreef jamai22 het volgende:
[..]
haha![]()
Ben je 30 jaar ga je zo'n streek uithalen bij een amerikaanse woute..
Ikheb een keer naar dat politie programma bij Veronica zitten kijken. Elke junk die ze tegen komen kost DRIE mensen een half uur om hem een 8 uursverbod te geven...quote:Ga Sapresti boeven vangen stelletje achterlijke eikels!
Ja over zinloos geweld gesproke.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:34 schreef jamai22 het volgende:
[..]
haha![]()
Ben je 30 jaar ga je zo'n streek uithalen bij een amerikaanse woute..
kan je verwachten he![]()
Nee.. maar om er nou op los te gaan rammen?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Lexi het volgende:
[..]
en het dan nog gek vinden dat ze boos worden![]()
tuurlijk mag ie niet slaan, maar hij vraagt er wel heel erg omquote:Op donderdag 1 april 2004 15:30 schreef kibber het volgende:
[..]
Nee.. maar om er nou op los te gaan rammen?
Hoezo?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja over zinloos geweld gesproke.
Die wout moet de bajes in, als iemand mij zegt dak moet opfucken en ik en hem vervolgens in elkaar bats zoals die wout doet ga ik de bajes in voor openbare geweldpleging AKA zinloos geweld.
Ik hoop dat die wout is ontslagen.
Huiliequote:Op donderdag 1 april 2004 13:23 schreef kooba het volgende:
[..]
niks een goeie, het is een klotestreek
airco mischien...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:32 schreef Adelante het volgende:
tis 20 graden en hij rijdt met zijn ramen dicht
Ik had het schuifkanteldak op schuif staan zegmaar, vandaar dat mn raam dicht wasquote:Op donderdag 1 april 2004 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
airco mischien...
whahahaha wel een goeie![]()
HAHAHAHA!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:12 schreef kooba het volgende:
Rij ik net naar huis, beetje te hard, maargoed, niks aan het handje zegmaar.
Word ik ineens voorbij gescheurd door een politiewagen en die beukt vol in de ankers voor mn neus. Bordje "stop politie" licht op.
Dus ik aan de kant van de weg stoppen, bzzzzzzz, raampje open, komen 2 agenten naar mn wagen lopen.
politie: "Zo meneer, u krijgt een bekeuring, u reed te hard!"
ik: "Agent, dit is zeker een 1 aprilgrap ofniet?"
politie: "ja, rij maar door"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |