quote:Op donderdag 1 april 2004 12:57 schreef MarjoleinA het volgende:
Koop een klamboe
daar vliegen de muggen die het op mij voorzien hebben altijd gewoon in... ik weet niet wat dat is, maar het is niet eerlijkquote:Op donderdag 1 april 2004 12:57 schreef MarjoleinA het volgende:
Koop een klamboe
Haha, ik heb het een tijdje op zak gehad ipv pepperspray oidquote:Op donderdag 1 april 2004 13:10 schreef ozzietukker het volgende:
Idd kun je eventueel tropische muggenspray opdoen, bij voorkeur ook gekocht in het buitenland, ik heb enkele Thaise muggenspray staan, en geloof me, ik ga er bijna zelf van mijn stokje van..
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:20 schreef yvette1982 het volgende:
maar wat is klamboe?
en wat kost dat?
dat is wel romantisch zeg.quote:
Bij de Action waren ze vorig jaar 3,98 in verschillende kleuren.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:47 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is wel romantisch zeg.
misschien is dat wel iets voor mij. Alleen ligt mijn bed onder een schuin afdak en ik weet dus niet of het wel mogelijk is. En wat kost dat ongeveer?
Yep, die heb ik ook en die werkt prima!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:58 schreef BigB het volgende:
Kruidvat insecten sparygeel groene bus.........voor het slapen ff je kamer vol spuiten en dan 15 minuten w88 (niet in je kamer) en dan 5 minuten luchten en alles is dood
Die is er nog wel hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 13:14 schreef PhoeniXus het volgende:
je had voorheen zo'n apparaatje die een anti muggen lucht maakte werkte perfect ... tot ze van de markt werden gehaald omdat het schadelijk voor baby's zou kunnen zijn
Ik heb mijn hele kamer donkerblauw,maar heb er ook wel last vanquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:30 schreef Badharing het volgende:
De muren van je slaapkamer een blauw tintje geven schijnt ook te helpen. Muggen zien de kleur blauw heel sterk en worden er gek van. Althans, heb ik me ooit laten vertellen, maar misschien is het toeval dat ik veel minder muggenoverlast heb sinds ik na dat advies in mijn slaapkamer met de blauwe verf aan de gang ben geweest ... ( "een kloddertje blauwe hieieieier, een kloddertje blauwe daaaaaar")
Blegh! Dat laatste hoef je toch niet op je huidje te smeren hoop ikquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
-klamboe
-citroenplant
-mengsel van basterdsuiker met peper
die zoek ik dus.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:07 schreef missDemeanor het volgende:
je kunt zo'n anti-muggen ding kopen voor in het stopcontact. Dat verspreid een voor mensen onruikbare lucht, die wel de muggen schijnt weg te houden. Je kunt ook proberen een halve ui naast je bed neer te leggen, daar houden muggen als het goed is ook niet van.
Nogmaals, ga naar de supermarkt en vraag het eens ...quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
die zoek ik dus.
weet je toevallig niet hoe dat heet?
Dat lijkt mij wel handig. Stinkt je dekbed wel naar dat spul, maar zelf blijf je gevrijwaard van die lucht. En het helpt tegen muggen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:33 schreef miki het volgende:
Je hebt toch van die sticks, een soort labello, maar dan met anti-muggen spul (is doorzichtig). Het is eigelijk de bedoeling dat je dat op je huid smeert, maar wat ook helpt, is op de buitenste einden van je matras en dekbed een hele lijn van dat spul te smeren. Dan blijven die muggen wel weg van je bed en dus van jou
nee die moet je in de buurt van je bed zettenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:33 schreef merdeka het volgende:
[..]
Blegh! Dat laatste hoef je toch niet op je huidje te smeren hoop ik![]()
klopt een ui werkt ook, maar zo'n stopcontact ding is schadelijk voor je als mens heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:07 schreef missDemeanor het volgende:
je kunt zo'n anti-muggen ding kopen voor in het stopcontact. Dat verspreid een voor mensen onruikbare lucht, die wel de muggen schijnt weg te houden. Je kunt ook proberen een halve ui naast je bed neer te leggen, daar houden muggen als het goed is ook niet van.
ook dat is schadelijk, chemisch spul. maar je kunt 'm ook open op je nachtkastje zetten, zal ook wel helpenquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:33 schreef miki het volgende:
Je hebt toch van die sticks, een soort labello, maar dan met anti-muggen spul (is doorzichtig). Het is eigelijk de bedoeling dat je dat op je huid smeert, maar wat ook helpt, is op de buitenste einden van je matras en dekbed een hele lijn van dat spul te smeren. Dan blijven die muggen wel weg van je bed en dus van jou
Die met die geuren werken niet zo heel erg goed, heb ik gehoord van een drogiste ..quote:Op donderdag 1 april 2004 13:04 schreef yvette1982 het volgende:
aha maar ik dacht dat je ook dingen kon kopen voor in het stopcontact. En dat er dan geuren komen die ze wegjagen ofzo. Of dat soort dingen?
Nuttige opmerking...quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:32 schreef kleinmeiske het volgende:
@ TS - zeg meid, ga eens achter je computer vandaan en stap een winkel binnen. Kun je zelf alles lekker uitzoeken ...
is dat zo'n ding dat een hoog geluid maakt? Hoor je dat zelf niet? En wat kost het en waar koop je dat?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die met die geuren werken niet zo heel erg goed, heb ik gehoord van een drogiste ..
Koop anders zo'n infrarood anti muggenstekker, ik heb hem ook. Werd altijd lekgeprikt, nu niet meer...
Erm...Nou ja, als dit helpt.... kan je dit ook proberen...![]()
en verspreidt dat ding een geur of geluid?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:37 schreef Mariechjen het volgende:
Ik heb ook een vapona, ding werkt als trein
*herkentquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:13 schreef poebeertjuh het volgende:
Muggen.. Zucht.. Als ik ergens agressief van wordt, is het wel van een mug. En niet prikken, nee nee, alleen zoemen! Je hebt het lampje niet uitgedaan of ja hoor, daar komt ie aangezoemt. Doe je je lamp weer aan, dan is meneer schijnheil verdwenen. Zo'n fijn gevoel als je hem dan uiteindelijk ziet zitten en hem dan finaal de pijp uit helpt...
* ozzietukker heeft trauma's van die beesten!!
Maar iets van citroenspray helpt bij mij altijd het beste...
Het geeft een ultrasoon geluid .. je hoort zachtjes een hoog zoemtoontje.. Maar dat valt erg mee..quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
is dat zo'n ding dat een hoog geluid maakt? Hoor je dat zelf niet? En wat kost het en waar koop je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |