sopt zun boterham nog un x extra door de soep :|quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:37 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb 't ook (gelukkig nog maar) één keer gehad. Weet precies hoe je je voelt. Je bent je er constant bewust van en het jeukt als de hel! En dan zo'n vies, droog, schilferig gevoel vanonder...
Maak me gek...![]()
Lekkah..!![]()
hey, ken ik jou?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:13 schreef leonieke het volgende:
hey TS you sound familiar, net iemand die ik gisteren gesproken heb
Ik weet alleen dat ze bij mij gedacht hebben dat ik schimmelinfectie had en toen moest mijn vriend ook een kuur doen met gewoon medicijnen, tegelijkertijd, omdat jouw vriend er eventueel ook last kan van hebben (merk je niet altijd direct). Want stel je nu voor dat jij van je infectie afgeraakt en dan seks hebt met je vriend en dat alles opnieuw gebeurt. Ik ben ervan overtuigd dat je dat helemaal niet wil
Uh, nat, koud maandverbandje (ipv nat, koud washandje)?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:55 schreef freecell het volgende:
zit nou op school en word GEK van de jeuk :'(
ook als je ongesteld bent moet je gewoon doorgaan ja, klinkt niet zo fris I know maar goed tis gewoon belangrijk dat jet het afmaakt, ik vind het trouwens wel veel dat je het 2 keer per dag moet doen maar goed... meestal ter gesrustelling heb je er na 4 dagen al geen last meer vanquote:Op donderdag 1 april 2004 12:13 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb 16 van die creme-inbreng dingen, en dan twee keer per dag, is dag 8-daagse kuurIk ben niet aan de pil, dus dat weet ik niet.
Waar ik nog wel even mee zit, is dat ik binnenkort ongesteld word. Kan je dan gewoon die eitjes erin doen?en die creme?
STOMME situatie![]()
Jouw verhaal leek op het verhaal van iemand anders dat mij gisteren werd verteldquote:Op donderdag 1 april 2004 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
hey, ken ik jou?
Ik wil idd NIET nog een keer, maar hij mag toch niet aan me zitten tot de kuur afgelopen is en na acht dagen weet hij toch wel of hij ook een schimmeltje heeft (komt er een mooi paddestoeltje uit)
Nat maandverband durf ik niet aanquote:Op donderdag 1 april 2004 17:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uh, nat, koud maandverbandje (ipv nat, koud washandje)?
Misschien kan je die pil er voorzichtig met een breinaald in schuiven (pil er een stukje in zonder dat je vinger er ook in gaat en daarna heel voorzichtig verder duwen met de stompe kant van een breinaald)? Een breinaald is n.l. dunner en gladder dan een vinger. Indien dit niet lukt of je het eng vindt: smeer niet alleen die pil, maar ook je vinger in met iets wat glijdt.
Ennuh, breng je die pil zittend, staand of liggend in?
(alle reacties zijn serieus bedoeld, maar ik ben nou eenmaal geen vrouwendokter gynacoloog (ik was de naam kwijt))
BESTE DOKTER RUTHquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:59 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zei al neem eens een ander waspoeder
of vraag je vriendje zich niet meer met zeep te wassen daar
Het werkt in vele gevallen deze tip
Of je nu exzeem krijgt ergens anders op je huid
of daar doet er niet toe
van waspoeders kun je bv enorme vervelende reacties krijgen zelfs schimmelinfecties
en vaginale douches zijn helemaal uit den boze en onnodig
na een antibiotica kuur kun je ook sneller last krijgen van schimmels
dus neem tijdens een kuur ook altijd veel yoghurt produkten tot je
schimmels leven vaak in de darmen nml
enneuh voor de mensen die ervan houden![]()
ook tijdens sex opletten bij omgekeerde kontakten
je weet wel anus gedoe enzo?
dus ook vingers, leuters, potloden en uh dildo 's etc etc meteen wassen
*gehehe voelt zich dokter ruth*
![]()
Die pil is misschien 2 cm, maar op het moment kan er ZEKER geen lul in (zelfs geen pinkjequote:Op vrijdag 2 april 2004 12:52 schreef daantjegirl het volgende:
Nou....ik moet zeggen dat het allemaal best wel mee kan vallen...
Hoe groot is die pil dan, want er kan toch ook een lul in....
Ik ken ook mensen die dat hadden, maar die moesten de pil inslikken....
ik zou hem er gewoon in duwen....![]()
Ik had het ook niet over voetschimmel. Dokter heeft me enkel gezegd dat het daarvan voortkomt. Bij meisjes is het mss anders dat weet ik niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:13 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Lees het topic eens voordat je antwoord.... het gaat hier niet over voetschimmel...
Jah, jij ken me rug op dus hé... Ik weet toch echt wel heel erg zeker dat het door te geven is, grapjas... Nog nooit van m'n leven schimmelinfectie gehad, maar sinds ik een keertje seks had gehad met mijn vriendin, toen ze een schimmelinfectie bleek te hebben, had ik het mooi de volgende dag ook... Overigens had zij het ook 'overgenomen' van haar vorige vriendje...quote:Op woensdag 7 april 2004 00:43 schreef guyvdn het volgende:
[..]
En schimmels kan je ook niet krijgen of doorgeven aan je partner wat sommige hier lijken te denken. Het heeft te maken met de zuurtegraad in je lichaam. Door te veel zeep met een niet neutrale ph waarde te gebruiken bvb. En slecht af te drogen.
Fuck, wil jij dat mensen schimmelinfecties krijgen ofzo? De zuurgraad van de vagina is dus NIET PH NEUTRAAL!!!! voor alle mensen hier die niet weten wat dat inhoudt: iets wordt ph neutraal genoemd als het niet zuur én niet basisch is. De pH waarde is dan 7. De vagina is echter zuur, ongeveer pH 5. Dus, mocht je een wasemulsie (géén zeep) willen gebruiken, dan moet je iets gebruiken in de trant van lactacyd, met pH 5,3. Maar, liever gewoon helemaal niet, en alleen maar water gebruiken om je te wassen...quote:Op woensdag 7 april 2004 00:43 schreef guyvdn het volgende:
En schimmels kan je ook niet krijgen of doorgeven aan je partner wat sommige hier lijken te denken. Het heeft te maken met de zuurtegraad in je lichaam. Door te veel zeep met een niet neutrale ph waarde te gebruiken bvb. En slecht af te drogen.
Je reageert komischquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Die pil is misschien 2 cm, maar op het moment kan er ZEKER geen lul in (zelfs geen pinkje)
Beesjes?!quote:Op donderdag 8 april 2004 18:13 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Je reageert komisch![]()
Sterkte met je beesjes
Anders lees je het topic evenquote:Op donderdag 8 april 2004 18:18 schreef Soepkip1980 het volgende:
Kan het trouwens ook bij mannen voorkomen? en wat zijn de symptomen.
Volgens mij kun je daar blaasontsteking van krijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:20 schreef PageR het volgende:
Volgens mij krijg je alleen een schimmel als je niet gaat plassen na de sex, om het gelijk eruit te laten lopen zeg maar.... Of krijg je daar alleen blaasontsteking van ??![]()
d8 ik alquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:31 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar blaasontsteking van krijgen.
Niet op de reclame letten die de site maakt: http://www.multi-gyn.com/multigynNl.htmlquote:Op woensdag 28 april 2004 14:56 schreef wennie23 het volgende:
ow... wat vervelend. mja ik heb ook last jeuk aan mijn vagina...
ik kreeg een creme zalf (miconazolnitraat.hydrocortison )
al 2 weken creme gedaan, maar laatste toen ik ongesteld werd ... niet meer jeuken 2 weken lang... maar nu weer terug flink jeuken
afgelopen zondag gingen wij gevreen... volgende dag flink jeuken.. he hoe dan dat nou...
ik begrijp het eigenlijk niet hoe komt dat jeuken vandaan?
Bedoel je anticonceptiepil?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:19 schreef Hanneke1983 het volgende:
vragen of je een pil mag die je gewoon mag doorslikken. werkt net zo goed
ja echt waar? volgens mij heb ik dat ook? want als ik gevreen met mijn vriend, ook droogheid.. na de sex... volgende dag last ik van jeuk... dus komt door sexen?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bedoel je anticonceptiepil?
Bij mij gaat het dan juist helemaal fout, mijn slijmvlies van de vagina wordt dan heel dun, lekker sexen *schuur*schuur*.... JEUK.
Ik heb van mijn huisarts voor zes maanden Diflucan gekregen toen (6x 50 mg) elke keer als mijn ongesteldheid voorbij was moest ik dan zo'n tablet slikken uit voorzorg. En dat hielp toen wel.
Weet je wat ertegen helpt? Oa met de pil stoppenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja! Ik heb het nu en ik word er niet blij van. Dat pilletje (is het dat witte ding in de vorm van een ei? want die heb ik nu ook...) moet je gewoon met wat vaseline of glijmiddel erin doen, dat scheelt in pijn.
Bleh...
Bij mij helpt nat of niet nat niet, langer dan 15 minuten sex (en dan bedoel ik penis-in-vagina-op-en-neer) dat schuurt gewoon teveel.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:03 schreef wennie23 het volgende:
[..]
ja echt waar? volgens mij heb ik dat ook? want als ik gevreen met mijn vriend, ook droogheid.. na de sex... volgende dag last ik van jeuk... dus komt door sexen?
en ook droogheid. is niet goed. ik moet nat word dan pas sexen anders geen last van jeuken, dat is waar?
maar moet ik terug naar de dokter, want ik jeuk nu nog weer terug... toen ik kreeg een zalf dus helpt dat niet?.. ik moet tablet slikken ofzo?
![]()
Ik hou me aanbevolen! Ik had ook wel baat bij het spoelen (max 8 uur na de sex) met een vaginale douche met water en wat druppeltjes Candira erin (van Aromed, www.aromed.nl, dat zijn natuurlijke olieen ofzoiets).quote:Op woensdag 28 april 2004 16:15 schreef innovative het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort naar de homeopate. Eens kijken wat het alternatieve circuit te bieden heeft. Als ik medicijnen heb, en het werkt een beetje, dan laat ik het meteen weten!
oke ik zal het wel doen bedankt!!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij helpt nat of niet nat niet, langer dan 15 minuten sex (en dan bedoel ik penis-in-vagina-op-en-neer) dat schuurt gewoon teveel.
Als je nog steeds jeuk hebt zou ik zeker teruggaan, en zeggen dat die zalf niet helpt. Je hebt verschillende dingen, Diflucan (1 tablet, innemen via de mond) een kuurtje met zalf die je met een opduwdinges moet inbrengen (dus diep in je vagina, niet voor "buiten" zeg maar) dan heb je nog de "kogels" (balletjes met zalf, die moet je ook inbrengen, het omhulsel smelt door lichaamswarmte en dan komt de zalf vrij).
Enzovoort! Dus gewoon even volhouden bij de huisarts als ie niet meteen wat anders wil geven.
Het sexprobleem hebben wij toen opgelost door flink lang voorspel te doen, dan had ie namelijk niet echt lang meer nodig om klaar te komen, hahaha! Wat ook helpt is om de man buiten je te laten klaarkomen als je voelt dat het een beetje gaat schuren. En niet elke dag sexendus een paar dagen ertussen houden.
Beterschap!
nee joh.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bedoel je anticonceptiepil?
Bij mij gaat het dan juist helemaal fout, mijn slijmvlies van de vagina wordt dan heel dun, lekker sexen *schuur*schuur*.... JEUK.
Ik heb van mijn huisarts voor zes maanden Diflucan gekregen toen (6x 50 mg) elke keer als mijn ongesteldheid voorbij was moest ik dan zo'n tablet slikken uit voorzorg. En dat hielp toen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |