hier binnen mogen alle remmen en knoopjes los hoor !quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Blij toe... dit nieuwe topic, durfde hools niet meer te openen op mijn werk, net als mijn bloes
Nu is het veiligquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Blij toe... dit nieuwe topic, durfde hools niet meer te openen op mijn werk, net als mijn bloes
Met bepaalde personen hier in de buurt is het nooit veiligquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:52 schreef Inquistor87 het volgende:
Nu is het veilig.
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef DIGGER het volgende:
Yo dude, Ho is short for hooker, not 'hoe', so you're talking shit now brother.
Sorry, mijn excusesquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Bluezz het volgende:
jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
Hoe zit het met de "I love Hools foto wand" zou dat door golfer zijn ballotage komen ?
Binnen een minuut.quote:Is het de moeite waard om hier een topic over te openen, of zit er binnen een uur een slot op ???
Die had nepnoppen, ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses
Wat een onzin, alsof een Hoolie excuses aanbiedt!
Maar ik had je wel gezegend met een paar mooie noppen toch?
Die Brabantse wiggers klinken direct anders he?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Wadatah!
alleen omdat ik Bluezz ff een half uurtje heb laten genieten in de kelder ????quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:56 schreef golfer het volgende:
Binnen een minuut.
En daarom ligt ze nu aan de beademing?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen omdat ik Bluezz ff een half uurtje heb laten genieten in de kelder ????
Deepthroatquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
En daarom ligt ze nu aan de beademing?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:![]()
Iemand net aan de foon op mijn werk.... kan ik een afspraak maken bij een spastisch chirurg?![]()
Lelijke heelmeesters maken de mooiste wonden !!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Iemand net aan de foon op mijn werk.... kan ik een afspraak maken bij een spastisch chirurg?![]()
Is natuurlijk wel goedkoper, die chirurg neemt gelijk de rest ook meequote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:![]()
Klopt: zachte g he!quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die Brabantse wiggers klinken direct anders he?
Word.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt: zachte g he!
geen warez, lees de policy!quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand misschien WS_FTP LE voor mij?
melk ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Jongens.. schenk eens wat in
Waar heb je het terras gevonden wat harry had kwijtgemaakt?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:17 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
Net lekker in het zonnetje biertje gedaan
0.03 mlquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Of heb je in de kelder genoeg eiwitten binnen gekregen ??
ole ole ole .... ik mag nog een keer !!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:21 schreef Bluezz het volgende:
0.03 ml
Next time beter sparen jij
In m'n achtertuinquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar heb je het terras gevonden wat harry had kwijtgemaakt?
* Dylan Dog is onlinequote:Op woensdag 31 maart 2004 14:58 schreef zjroentje het volgende:
Kan je op MSN DD?
Dan kan ik je het doorsturen.
DD, zjroentje en andere (Vom, MM, Tong) volgens mij hebben jullie ook wel mooie schoolvoetbal verhalen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:36 schreef Dylan Dog het volgende:
* Bjoro is online
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
DD, zjroentje en andere (Vom, MM, Tong) volgens mij hebben jullie ook wel mooie schoolvoetbal verhalen.
[schoolvoetbal] de mooiste verhalen ! Spammert
Ik zal eens in m'n herinneringen duiken....Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
*loopt mee voor massage !quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er mee naar het keldertje?
Komt door het weer denk ik
kost je een rondje hequote:Op woensdag 31 maart 2004 14:57 schreef Inquistor87 het volgende:
Sorry.
*geeft rondje*quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kost je een rondje he
En hebben ze de boem van vlugge japie gevonden?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
Kut verdachte doos, nu moest m'n al overhitte bus nog ff omrijden ook
Wahhahahahahaquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef SCH het volgende:
UTRECHT Utrecht CS is deels ontruimd na
de vondst van een verdacht pakketje in
een stadsbus.Het is een doos met de
tekst "verdacht pakket".Bomexperts zijn
ter plekke om het pakje te onderzoeken.
--------------------------------------------------![]()
met je werk of nu al met mij ????quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
Zo - klaar
Je viel in slaapquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met je werk of nu al met mij ????
Vervroegde 1 april grap?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef SCH het volgende:
UTRECHT Utrecht CS is deels ontruimd na
de vondst van een verdacht pakketje in
een stadsbus.Het is een doos met de
tekst "verdacht pakket".Bomexperts zijn
ter plekke om het pakje te onderzoeken.
--------------------------------------------------![]()
je deed het ook zoooooo lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:53 schreef SCH het volgende:
Je viel in slaap
Is het gezeik daar al klaar of niet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:58 schreef SCH het volgende:
Ik kan een glimlach toch niet onderdrukken hoor.
Is er geen rechtstreekse verbinding van Houten naar Utrecht met de bus meer?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Is het gezeik daar al klaar of niet?
Moet vanavond nog met de trein naar CS en daarna met de bus
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Vervroegde 1 april grap?
Kan er eerlijk gezegd niet echt om lachen, want levert enorm veel overlast en extra kosten op.
Aan de andere kant is het gewoon lachwekkend hoe panisch men reageert op dit soort berichten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
Vervroegde 1 april grap?
Kan er eerlijk gezegd niet echt om lachen, want levert enorm veel overlast en extra kosten op.
Persoonlijk schat ik Utrecht CS toch wel in als een risico-gebied voor terreur-aanslagen. (Veel mensen enzo, grootste station van NL en nog wel wat dingen)quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het gewoon lachwekkend hoe panisch men reageert op dit soort berichten.
Maar denk je nou echt dat terroristen "verdacht pakketje" op een verdacht pakketje zetten?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Persoonlijk schat ik Utrecht CS toch wel in als een risico-gebied voor terreur-aanslagen. (Veel mensen enzo, grootste station van NL en nog wel wat dingen)
Nee, das wel erg dom. (Misschien zó dom dat het mogelijk is.)quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat terroristen "verdacht pakketje" op een verdacht pakketje zetten?
Juist. Als ze dingen willen opblazen zijn de haven van Rotterdam, Schiphol, De Kerncentrale van Borselle en de Deltawerken logischere doelwitten. Ik slaap er iig geen seconde minder omquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Maar denk je nou echt dat terroristen "verdacht pakketje" op een verdacht pakketje zetten?
Ook 'leuke' doelwitten, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Juist. Als ze dingen willen opblazen zijn de haven van Rotterdam, Schiphol, De Kerncentrale van Borselle en de Deltawerken logischere doelwitten. Ik slaap er iig geen seconde minder om
Zo erg is het nu ook weer niet. Maar dat is ook altijd erg leuk, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Da's ook altijd leuk ja, om 03.30 om de 5 minuten een lamp aan en op muggenjacht
Euhm... op Utrecht CS kunnen ze toch een mooie "slag" slaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Juist. Als ze dingen willen opblazen zijn de haven van Rotterdam, Schiphol, De Kerncentrale van Borselle en de Deltawerken logischere doelwitten. Ik slaap er iig geen seconde minder om
Klopt, maar als terrorist zou ik eerder voor een ander doel kiezen. De haven van Rotterdam is het meest logisch en prestigieus, gevolgd door Schiphol, beiden vanwege de economische belangen. Als je Nederland symbolisch het hardst wil treffen moet je zorgen dat de strijd tegen het water verloren gaat en een kerncentrale spreekt voor zich.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
Euhm... op Utrecht CS kunnen ze toch een mooie "slag" slaan.
Het is natuurlijk wel een winkelcentrum,busstation en treinstation in één.
Niet dat ik nu ineens bang ben ofzo om daar te lopen, want dan kan je overal wel bang voor gaan zijn en dat willen ze juist.
Dat is ook weer waar, en die angst komt ook doordat er om de maand wel iemand roept: "er komt een aanslag aan" en die overdreven beveiliging op plekken zoals Utrecht CS (is nu gelukkig al minder maar na 11 september was het echt overderven op Utrecht CS)quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt, maar als terrorist zou ik eerder voor een ander doel kiezen. De haven van Rotterdam is het meest logisch en prestigieus, gevolgd door Schiphol, beiden vanwege de economische belangen. Als je Nederland symbolisch het hardst wil treffen moet je zorgen dat de strijd tegen het water verloren gaat en een kerncentrale spreekt voor zich.
Maar dat is natuurlijk een beetje macaber speculeren, voorlopig heerst er bij een deel van de bevolking een panische angst en dat is natuurlijk al triest genoeg
Daar wordt je idd ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
Iemand die verkoolde Amerikaanse lichamen voortgetrokken door Irakezen nog gezien ?
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Hup!
Volgens mij heb je er al één op.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:00 schreef pfaf het volgende:
avond!
biertje 's il vous plait
s'il vous plaît zal je bedoelen, maar 1 biertje, komt eraan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:00 schreef pfaf het volgende:
avond!
biertje 's il vous plait
Voor mij hetzelfdequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
s'il vous plaît zal je bedoelen, maar 1 biertje, komt eraan.
sssst. ons geheimpje...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er al één op.
Teletoeters?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:03 schreef Inquistor87 het volgende:
Hmf als je dat publiek zo hoort, begin ik toch wel voorstander te worden van een apart ek forum![]()
.
Yupquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Teletoeters?
Leer kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Yup. waar blijft mn biertje?
.
Die stond er nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Leer kijken.
hehe en ik danquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 bier, 1 voor Inq, en 1 voor pfaf.
*Geeft biertje aan pascalheiser*quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hehe en ik dan
Je hebt hetzelfde stop cq beginwoordje als jomandaquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:49 schreef tong80 het volgende:
Kijk, daar hebben we wat aan.
Kijk ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde stop cq beginwoordje als jomanda
dankuquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Geeft biertje aan pascalheister*
Vis je naar een 2e ofzo?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
danku![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vis je naar een 2e ofzo?
quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:19 schreef tong80 het volgende:
Kijk ?
nee nog niksquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Nice, nice.
Vangt ie ook nog iets?
"Kom op jongens, we moeten Nemo vinden!"quote:
Nee, doe mij maar een sappie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:22 schreef Inquistor87 het volgende:
*gooit deur open*
Eeeeeeey Biertjah?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik hoop echt dat dit [FO] Layout laadt niet achter firewall snel opgelost wordt want ik mis jullie zowaar op het werk.
Tot snel hoop ik.
![]()
Watjequote:Op woensdag 31 maart 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een sappie.
Nee, ik ga niet tegen mijn principes in enzo. (En ik doe de reclame na.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:26 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Watje.
Oeh principes, waarom wie wat waar hoezo?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet tegen mijn principes in enzo. (En ik doe de reclame na.)
wodka-lemon please.......quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iets te drinken?
1 wodka-lemon voor Doopy.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
wodka-lemon please.......
bah, ik ben nog helemaal niet gewend aan de nieuwe layout, 4e post sindsdien ofzo
welke malloot trapt die deur nou weer inquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:22 schreef Inquistor87 het volgende:
*gooit deur open*
Eeeeeeey Biertjah?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke malloot trapt die deur nou weer in![]()
nicooooooooh
[afbeelding]
daar wordt ik nu helemaalquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pascal is niet de enige hoor.
Waren het maar 23 kwalificatie/tournooi duels.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:53 schreef golfer het volgende:
Doe maar een biertje op het mooie resultaat van Oranje: 23 OEFENduels ongeslagen.
Groen-wit zal hem zeker mooi staan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:02 schreef SCH het volgende:
Tieme![]()
Thieme speelt in CM bij mij bij Ajax en in Oranjequote:Op woensdag 31 maart 2004 23:14 schreef SCH het volgende:
Ik ben wel blij voor hem
ik heb geen zus.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
Het was 0-0 toch? Ik ben bij Je zus geweest, zij was een beetje ziekjes![]()
toch geen enge dingen gedaan ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
Het was 0-0 toch? Ik ben bij Jezus geweest, hij was een beetje ziekjes![]()
Sneijder liet nog ff wat leuke dingen zienquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:38 schreef Vom het volgende:
Avond Hools
Zo te zien/horen heb ik niks gemist qua voetbal vanavond...
Wat heeft ie?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
Het was 0-0 toch? Ik ben bij Jezus geweest, hij was een beetje ziekjes![]()
Normaalquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Sneijder liet nog ff wat leuke dingen zien
Heitinga ook trouwens. Jammer van die laatste balquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Normaal![]()
Barthez, het blijft een grabbelaar....quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Heitinga ook trouwens. Jammer van die laatste bal
Geef mij maar een biertje danquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Hey, hier zuipen we, lulle over de wedstrijd doe je maar ergens anders
JM's creme voor de paal is ook aan het bladderen
Beetje spuugen op die paal en hij glijt ook weer.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Hey, hier zuipen we, lulle over de wedstrijd doe je maar ergens anders
JM's creme voor de paal is ook aan het bladderen
* Vom stort zich op het bierquote:Op donderdag 1 april 2004 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Vommie krijgt rijtje bier
Is een bug denk ik, heb het ook al een paar keer gehad.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:05 schreef Vom het volgende:
Huh dit is raar, toen ik net het bovenstaande bericht probeerde te posten stond er dat ik gebanned was, maar m'n post staat er wel, zeker de 1 April grap ofzo
Ja maar daarna bij de volgende post stond dat de mods de berichten voortaan handmatig zouden gaan controleren, lijkt me niet echt een bug wat jij...quote:Op donderdag 1 april 2004 00:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Is een bug denk ik, heb het ook al een paar keer gehad.
hmmzz neejquote:Op donderdag 1 april 2004 00:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja maar daarna bij de volgende post stond dat de mods de berichten voortaan handmatig zouden gaan controleren, lijkt me niet echt een bug wat jij...
een matige grap dunkt mijquote:Op donderdag 1 april 2004 00:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja maar daarna bij de volgende post stond dat de mods de berichten voortaan handmatig zouden gaan controleren, lijkt me niet echt een bug wat jij...
Wat jij zegtquote:Op donderdag 1 april 2004 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een matige grap dunkt mij
quote:Op donderdag 1 april 2004 00:24 schreef Vom het volgende:
Trusten Hools
Ik gaat m'n mand opzoeken![]()
Nopequote:Op donderdag 1 april 2004 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hellow
Is Tongie er nog?
*gooit een paar broodjes in de oven*quote:Op donderdag 1 april 2004 07:49 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
[* Bluezz zet alvast een grote pot koffie voor de 'uitslapers']
Als ze ook eens een keer hun nest uit komen vallen hebben ze er ook nog wat aan jaquote:Op donderdag 1 april 2004 08:03 schreef DIGGER het volgende:
Wat een verzorging zo he, onze troetelhooltjes hebben het maar goed...
quote:Op donderdag 1 april 2004 08:24 schreef pfaf het volgende:
hehehehehe 1 april grap bij het posten
heb jij neit na iedere keer dat je iets post een bericht als: "Je bericht was leeg..." of "Het forum is succesvol verwijderd" of "Het mailtje met nieuw password is onderweg" etc..quote:Op donderdag 1 april 2004 08:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2004 08:28 schreef pfaf het volgende:
heb jij neit na iedere keer dat je iets post een bericht als: "Je bericht was leeg..." of "Het forum is succesvol verwijderd" of "Het mailtje met nieuw password is onderweg" etc..
of is het een conspiracy tegen mij??
Ja ja, Tell Sell en de herhaling van the Bold and the beautiful zeker...quote:Op donderdag 1 april 2004 08:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Het is niet dat ik zo lang in mijn bed heb gelegen, maar heb eerst nog wat TV gekeken.
Neuh, stukje over de CIA op discovery. (Hoe ze tegen Castro bezig waren enzo)quote:Op donderdag 1 april 2004 08:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja ja, Tell Sell en de herhaling van the Bold and the beautiful zeker...
Je komt weer te laat op school zoquote:Op donderdag 1 april 2004 08:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Het is niet dat ik zo lang in mijn bed heb gelegen, maar heb eerst nog wat TV gekeken.
school wa is datquote:Op donderdag 1 april 2004 08:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je komt weer te laat op school zo
Hey B. das lang geledenquote:Op donderdag 1 april 2004 08:45 schreef Bartoli het volgende:
school wa is dat
quote:Op donderdag 1 april 2004 08:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je komt weer te laat op school zo
Het dikgedrukte moet ik op school zijn.quote:50 minuten rooster Albatros
1e les 8.30 - 9.20 uur
2e les 9.20 - 10.10 uur
pauze 10.10 - 10.30 uur
3e les 10.30 - 11.20 uur
4e les 11.20 - 12.10 uur
pauze 12.10 - 12.40 uur
5e les 12.40 - 13.30 uur
6e les 13.30 - 14.20 uur
pauze 14.20 - 14.35 uur
7e les 14.35 - 15.25 uur
8e les 15.25 - 16.15 uur
Ben pas om 8:15 ingevallen, wou eerst wat nieuws kijken.quote:Op donderdag 1 april 2004 08:41 schreef DIGGER het volgende:
Dus je werd wakker met de bay of pigs?
Hmm.quote:Op donderdag 1 april 2004 08:55 schreef Bjoro het volgende:
een broodje uit de oven !
hoe staat het er mee, kunnen ze er al uit Bluezz-je ?quote:Op donderdag 1 april 2004 07:54 schreef Bluezz het volgende:
*gooit een paar broodjes in de oven*
Iewww, wat heb jij, slecht geslapen of zo?quote:Op donderdag 1 april 2004 08:49 schreef SCH het volgende:
Dag mooiste vrouw van de wereld
* cursusboek "How to deal with compliments" aanreiktquote:Op donderdag 1 april 2004 09:02 schreef Bluezz het volgende:
Iewww, wat heb jij, slecht geslapen of zo?
*leest*quote:Op donderdag 1 april 2004 09:03 schreef SCH het volgende:
* cursusboek "How to deal with compliments" aanreikt
*nomineert voor slechtste 1 april grap 2004*quote:Op donderdag 1 april 2004 08:49 schreef SCH het volgende:
Dag mooiste vrouw van de wereld
Ik vond het op 14 maart ook al hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 09:05 schreef Bjoro het volgende:
*nomineert voor slechtste 1 april grap 2004*
*nomineert voor té vroege 1 april grap van 2004*quote:Op donderdag 1 april 2004 09:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het op 14 maart ook al hoor
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:25 schreef Bjoro het volgende:
Zit ze nog in Kuip te wachten tot de verlenging begint ?
*golfer op zijn kop geeftquote:Op donderdag 1 april 2004 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Van wie is dit motto van de dag :
gemakzucht van sommigen aanleiding tot chaos voor anderen
Ik krijg geen meldingenquote:Op donderdag 1 april 2004 11:08 schreef Eilanden het volgende:
Goeiesmorgens!
Die meldingen zijn wel fucking irritant
Wat je vindt moet je naar de politie brengen!quote:Op donderdag 1 april 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik vind Zandman een stuk leuker dan Sandman
Kom maar mee danquote:Op donderdag 1 april 2004 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen!
wat Franky zegtquote:Op donderdag 1 april 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik vind Zandman een stuk leuker dan Sandman
Uit welk nummer is je sig eik. ?quote:Op donderdag 1 april 2004 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Stomme kloon houdt je moend
Eamon - I Don't Want You Backquote:Op donderdag 1 april 2004 11:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Uit welk nummer is je sig eik. ?
aaaah....je hebt een vriendjequote:Op donderdag 1 april 2004 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
wat Franky zegt
da's chronisch toch ??quote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH, jaloers?
Franky, Lego heeft wat voor je !!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken het nummer niet eens, maarok.
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Franky, Bjoro heeft weer wat Lego voor je!!
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH, jaloers?
Je mist ook niets hoor!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken het nummer niet eens, maar ok.
Als je toch aan het wachten bent kun je jezelf beter nuttig maken en ff het terras opzetten!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:16 schreef tuindwerg het volgende:
Middag trouwens allemaal...
* FrankyMcG is de hele dag vrij en wacht nu tot vriendjelief komt!
Wat is het ontzettend lekker weer...![]()
Sorry! ik ben aan het werk!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:19 schreef tuindwerg het volgende:
Laat je mij met al die stoelen slepen?Help zelf ook even mee...
Franky was jij ook waar ik was ??quote:Op donderdag 1 april 2004 11:07 schreef FrankyMcG het volgende:
* just me voelde zich gisteren in vreemde in eigen stadion!
Kut-teletoeters!![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen trouwens!
was jij waar ik ook was ?quote:Op donderdag 1 april 2004 11:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky voelde zich gisteren in vreemde in eigen stadion!
Kut-teletoeters!![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen trouwens!
Die kreeg ik net ook al, maar daarna kreeg ik weer 'gewoon' foutmeldingen. Wel creatief...quote:Op donderdag 1 april 2004 12:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Huh? Ik kreeg net de 'normale' redirect post?
Bugje in de server?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Die kreeg ik net ook al, maar daarna kreeg ik weer 'gewoon' foutmeldingen. Wel creatief...![]()
Vak U!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:27 schreef just me het volgende:
Franky was jij ook waar ik was ??
zeg ikquote:Op donderdag 1 april 2004 12:31 schreef just me het volgende:
kut 1 april kwasi leuke grapjes
schrok eerst ook nog, tot ik weer door had welke datum het isquote:PERSBERICHT
TOONAANGEVEND LABEL STOPT MET DE CD-VERKOOP
Excelsior Recordings stopt met het uitbrengen van compact discs en zal met ingang van het komend kwartaal albums alleen nog maar op vinyl via de detailhandel aanbieden. Hiermee neemt het toonaangevende label een even opmerkelijke als drastische stap in de strijd tegen de illegale verspreiding van muziek via gekopieerde cd's en het internet.
Eerste release-oude-én-nieuwe-stijl van Excelsior is '10.45', de nieuwe single van Daryll-Ann die vanaf morgen alleen op 7" vinyl verkrijgbaar is.
Namens het label verklaart woordvoerder Ferry Roseboom: 'Iedereen weet onderhand dat de compact disc passé is. Men kopieert maar raak en de albums verliezen daardoor hun waarde. In de cd-handel is het dan ook kommer en kwel. Vinyl daarentegen is met een geweldige revival bezig, dat hebben we wel gemerkt toen we Daryll-Ann's 'Don't stop' en 'Baueresque' van het popduo Bauer op vinyl uitbrachten.'
Michel Terstege van popspeciaalzaak Da Capo te Utrecht beaamt volmondig dat de verkoop van vinyl toeneemt. 'Het is een geweldige zet van dat Excelsior. Wij verkopen sinds jaar en dag bijna alleen maar vinyl en ik heb altijd geroepen dat wij de compact disc zouden overleven.'
Ook bij de Excelsior Recordings-artiesten valt de overstap van cd naar vinyl vooralsnog goed. 'Ik ben er in elk geval blij mee", zegt Anne Soldaat van Daryll-Ann. 'Je merkt overal dat de cd-verkoop instort en dat bepaalde mensen toch vinylplaten zijn blijven draaien en kopen dus waarom zou het volledige platenkopend publiek niet op zijn schreden kunnen terugkeren?"
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De Fokke en Sukke van de dag:
[afbeelding]
Het is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er eentje die het kopje "Jezus" mag krijgen.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Die grap van al die verklede jezussen is wél leuk
Dit is gelukkig geen grapje, Proost dus maar!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:51 schreef pfaf het volgende:
Ik ben vandaag trouwens een jaar geregistreerd! biertje voor iedereen!
VAK Z !!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vak U!
Ik ben een geboren grapquote:Op donderdag 1 april 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dit is gelukkig geen grapje, Proost dus maar!
Daar heb ik mijn SCC!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:00 schreef just me het volgende:
VAK Z !!
Hee, nu snap ik het.....golfer is een kloon van Tong !!!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:16 schreef golfer het volgende:
1 april grappen zijn zo 2003.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoi
Laat het snel 2 april zijn
Temeer omdat dan het weekend begint!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoi
Laat het snel 2 april zijn
Andersom, mijn beste, andersom...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:17 schreef Bjoro het volgende:
Hee, nu snap ik het.....golfer is een kloon van Tong !!!
En Golfer heeft dat gedaan om z'n eigen leeftijd door 2'en te kunnen delen, want eigenlijk is is 114!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee, nu snap ik het.....golfer is een kloon van Tong !!!
Anders had dat antiVBL topic van tong stopt met posten natuurlijk allang een slotje gehadquote:Op donderdag 1 april 2004 13:19 schreef golfer het volgende:
Andersom, mijn beste, andersom...
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Temeer omdat dan het weekend begint!
Iets zegt me dat jequote:Op donderdag 1 april 2004 13:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Die verwacht ik dus van jou.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Wat is dan de volgende vraag/stelling?
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je
A: al weekend hebt of
B: al weekend genomen hebt en misschien wel
C: baalt van het weekend omdat er dan minder belspelletjes op TV zijn.
Waarom heb je dan al weekend genomenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die verwacht ik dus van jou.
Ik kan ook tot kwart voor 4 wachten totdat ikquote:Op donderdag 1 april 2004 13:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom heb je dan al weekend genomen![]()
![]()
Ik heb geen college nodig om te bepalen of ik al dan niet smeergeld aanneem.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:38 schreef DIGGER het volgende:
Aha, dus dat zijn je waarden en normen, nou dan win je ook geen tosti-ijzer meneer!
jij kan toch ook vrij nemen morgen middag en dan op een terras gaan zitten zuipen ?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
En wij hardwerkende Nederlanders maar werken tot vrijdagmiddag, terwijl die kutstudenten al met hun luie flikker op het terras hun Studiefinanciering zitten weg te zuipen!
Nou nou.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
Ethiek rulezzzzzzzzzzzzzz
Heb ik gisteren al gedaan!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef Bjoro het volgende:
jij kan toch ook vrij nemen morgen middag en dan op een terras gaan zitten zuipen ?
Die kroeg uit jij, en hierheen komenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:19 schreef golfer het volgende:
Andersom, mijn beste, andersom...
Ik geef je hier wel even collegequote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou.
Laat die jongetjes dan ook ff lekker een keertje een biertje kopen in openbare etablisementen !quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb ik gisteren al gedaan!
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef SCH het volgende:
Na afloop van de colleges moeten de studenten bij de meeste opleidingen alleen of in een groepje een werkstuk schrijven over een onderwerp op het gebied van de ethiek en de techniek. Ze worden hierbij intensief begeleid.
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:45 schreef Bjoro het volgende:
Laat die jongetjes dan ook ff lekker een keertje een biertje kopen in openbare etablisementen !
Hou dat maar ff voor je wil jequote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond vakantie uitzoeken!
Ik heb allang een huisje op Vlieland voor ons gehuurd schatquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond vakantie uitzoeken!
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Hou dat maar ff voor je wil je
Oh nee... toch niet Hotel California hèquote:Op donderdag 1 april 2004 14:02 schreef SCH het volgende:
Ik heb allang een huisje op Vlieland voor ons gehuurd schat
Nee, een eigen huisje - ver weg van alles.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee... toch niet Hotel California hè
Ik wil helemaal niet in Nederland op vakantie!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Nee, een eigen huisje - ver weg van alles.
Willen doe je maar in je eigen tijdquote:Op donderdag 1 april 2004 14:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in Nederland op vakantie!
jij hebt niks te willenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Willen doe je maar in je eigen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |