Mijn laatste reactie;quote:Rewimo schreef het volgende in het vorige deel :
Nu toch wat nieuws van kleine C: nog steeds hoge koorts, uitslag en erg ziek. Wel is vastgesteld dat het in elk geval geen hersenvliesontsteking is (dikke zucht van opluchting).
Peter Rabbitquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:28 schreef jessie het volgende:
Ik druk de foto's wel af. (nou ja ahum, van Janneke moeten we daar dus nog mee beginnen *schaam* ) Van Bo hebben we echt belachelijk veel foto's af laten drukken. Zo gek doen we niet meer. Ik heb alles in een album waar Jonnetje over schrijft zoiets zitten (maar dan grote) en daar heb ik dan weer eeen selectie uitgemaakt. En van die selectie heb ik bijna het babyboek van Bo af. Ik heb een hele leuke multimap gekocht van Peter Rabbit. Daar had Bo ook haar eerste pakje van. Daarin heb ik steekhoesjes gekocht waarnaast ej ook kunt schrijven. En daar zitten dan de fotos in van Bo haar eerste jaar. Ook haar geboortekaartje enzo. Echt heel leuk.
En voor Janneke moeten we dus nog met alles beginnen.
Van beide hebben we geen foto's gebrand, maar als we daar ooit tijd voor hebben moeten we dat ook maar eens gaan doen.
Angel wij hebben alleen het kattenvoer nog maar ontvangen, nog geen kaartjes ofzo.
Gelukkig Rewimo dat het in ieder geval geen hersenvliesontsteking is.
Pas op hoor Rewimo, om 5 over zijn ze wel bedorvenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Het was wel erg vervelend dat ze bij de supermarkt doosjes mini-Dickmanns hadden staan die afgeprijsd waren omdat ze aan de datum zijn...Aangezien die dingen echt niet exact om middernacht zullen bederven heb ik er maar eentje meegenomen
Ik zal m'n bioritme eens checken op mijn telefoonquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:54 schreef easy-going het volgende:
Rewimo, wat een ellendige berichten krijg jij toch de laatste tijd..........sterkte!
Nee, dat snap ik ook wel, bezit is niet het allerbelangrijkste. Maar foto's staan vaak voor zulke speciale momenten, ik moet er niet aan denken die van mij te moeten missenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
ach zo erg is het niet hoor miss dynastie! ik hecht niet zo'n waarde aan bezittingen. ik heb door die hele toestand (ik zit er nog middenin) wel geleerd dat er belangrijker zaken zijn dan je doodvechten om iedere papiersnipper. ik ben gewoon weer opnieuw begonnen.
De docent platmailen? Geen idee eik, die zal natuurlijk ook aankomen met 'dat had je eerder moeten regelen', K#tgroepwerk ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Nou van mij hoeft ze niks meer te verwachten. Ze klimt de hoogste boom maar in die er bestaat, wel zo veilig. 15 pagina's!! Die kunnen wij echt nie meer typen hoor voor morgen...![]()
![]()
Wat moeten we nou? Dit kon ik er na gister en vandaag echt nie meer bij hebben, en de andere 2 meiden zijn ook geflipt.......
ik herken dat meelift gedrag ook, dat hadden we nameijk ook op de hogeschool waar ik op zat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:23 schreef clauwheee het volgende:
De docent weet er op zich van, maar die zag het vanmiddag (we zijn nog bij um langs geweest) niet zitten om dr een dag voor de deadline eruit te kicken... Ik weet het echt nie meer...
Herstel: Goochem bleek bij de buren te verblijvenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Hee, hier bij ons is Goochem ook nog niet gearriveerd, nu je het zegt
zo is het maar netquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:50 schreef Troel het volgende:
Wat een doos
ja, dat kon ik ook nog net inslikken toen ik dr aan de telefoon had...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:50 schreef Troel het volgende:
Wat een doos
* lady-wrb is het daar helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:05 schreef daniman het volgende:
ik heb een reclame van die goochems gezien... jeeemig wat een irritante reclame is DAT zeg!
Dan zal het ding wel snel in een hoek belanden denk ik zo...quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja hij kan als een soort bolletje dicht worden gedaan. That's it
1 april?quote:Op donderdag 1 april 2004 07:52 schreef beefcake het volgende:
Hee toen ik dit bericht plaatste, stond er niet: je bericht is geplaatst, maar: het forum is succesvol van de server verwijderd! Ik schrok me een ongeluk!
quote:Op donderdag 1 april 2004 07:57 schreef mi2la het volgende:
[..]
1 april?![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 07:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig heb je Fok! nogquote:Op donderdag 1 april 2004 08:02 schreef beefcake het volgende:
Prima hoor! Alleen vannacht ben ik tig keer wakker gewordenDus ik ben een beetje moe. Maarja, ik moet op de tv wachten
![]()
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 1 april 2004 08:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig heb je Fok! nog
Geloof je dat nu echtquote:Op donderdag 1 april 2004 08:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaAnders zou ik misschien wel nuttige dingen gaan doen en dat moeten we natuurlijk niet hebben
![]()
Ik heb het ook gelijk even veranderd! Wat goed van je LadySquote:Op donderdag 1 april 2004 08:34 schreef LadyS het volgende:
ik heb die meldingen trouwens niet, want ik heb de functie gebruikt dattie geen melding geeft als het geen foutmelding is
Wat een gedoe he? Ik ben blij dat ik het heb uitgezet!quote:Op donderdag 1 april 2004 09:24 schreef LadyS het volgende:
oeps, ik heb weer zitten klooien
*snel functie weer gebruikt*
dat heb ik ook maar weer gedaanquote:Op donderdag 1 april 2004 09:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat een gedoe he? Ik ben blij dat ik het heb uitgezet!
Hier ook, en ik wilde net vandaag Jasper naar school brengen met de fiets, voor het eerst sinds tijden.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:25 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm de zon heeft het hier nog een beetje moeilijk...
Goed idee, ik word ook een beetje flauwtjes! Maar ik wil eigenlijk niet naar beneden, want de tv doet het niet daar en ik ben nu ATWT aan het kijkenquote:Op donderdag 1 april 2004 09:29 schreef LadyS het volgende:
en nu ga ik echt even een ontbijtje maken![]()
Hier schijnt ie echt heeeeerlijk!quote:Op donderdag 1 april 2004 09:50 schreef clauwheee het volgende:
Doe es meer zonneschijn hierheen schoppen miss_d!!De zon is hier wat flauwtjes
niet te veel, hoor, anders heb ik niks meer, hierquote:Op donderdag 1 april 2004 09:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier schijnt ie echt heeeeerlijk!
* schopt wat zon naar Clauwheee
Egoïst, gelukkig heb ik hier genoeg en ben ik niet van jou afhankelijk!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry, ik hou het allemaal lekker zelf
Jawel, ik ben eindverantwoordelijke van het boek (we hebben allemaal een functiequote:Op donderdag 1 april 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je jouw deel van het boek nu af?
Christan ontdekt hem net: Hebben wij ook er een? Ja, zeg ik. En papa ook! Hebben we allebei een Gogo!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:48 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Vinnut net zo'n raar latex hondespeelgoedje..........![]()
Nou ze mag van ons op eigen houtje haar deel wel inleveren, maar van ons hoeft ze niks meer te verwachten, en de docent geeft haar maar een individuele beoordeling ofzo. Het volgend blok zou een project zijn met dezelfde groepjes, maar dat kan ze inderdaad wel schudden.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:43 schreef Belana het volgende:
good for you clauwhee! Dat soort lui daar heb je niks aan, vreselijk! Een jaar of 13/14 geleden deed ik een HBO opleiding en toen begonnen ze met dat PGO-onderwijs, was toen ook al zo. Altijd rotte appels ertussen die willen profiteren van andermans goeie werk. Ik begrijp dat ze er nu uit ligt?
Ow, het is zulk mooi weer, dan kun je het ook buiten doen. Heb je die verflucht niet in huisquote:Op donderdag 1 april 2004 10:33 schreef Belana het volgende:
goedemorgen!
Ik ga vandaag maar eens het ledikantje afschuren en daarna beginnen met schilderen, want Liam groeit lichtelijk uit zijn wieg...en voordat ie dat helemaal doet moet toch dat bedje maar eens af zeg maar.
Haha ja die had ik ook als eerste, toen wist ik het gelijkquote:Op donderdag 1 april 2004 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, als je die als eerste krijgt snap ik het wel Lewis. Ik kreeg als eerste dat ik het forum had verwijderd en dan neem je het al niet meer serieus
Ja hoor, dat komt wel goed, ze was nu eventjes thuis en heeft zelf een berichtje gemaild. Iemand anders paste even op C.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, maar ik bedoelde meer met schone kleding brengen zodat ze niet hoeft te wassen/niet uit het ziekenhuis weg hoeft, koken van een goede maaltijd zodat zij in elk geval goed eet, dat soort dingen.
Gelukkig maar dat ze daar dan een beetje hulp mee heeft. Lijkt me toch heel moeilijk, meestal wisselen ouders het af, maar dat kan in dit geval dus nietquote:Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat komt wel goed, ze was nu eventjes thuis en heeft zelf een berichtje gemaild. Iemand anders paste even op C.
He he he......... kon het niet laten...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Jonnetje heeft ook een aantal nieuwe smilies gevonden![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef Jonnetje het volgende:
Beefcake: Is je televee er al?
(beefcake met haar oude televee.... [afbeelding])
Wat een werk Belana! Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:25 schreef Belana het volgende:
Zow.... 1 kant van alle zijden zit er in....wat een K werk vind ik dat toch....maarja, het bedje was erg geeeeeeeel......en dat staat zo lullig tussen al het roomwit en aubergine. Het is het bedje waar zowel mijn vader als zijn broer en ik en mijn broer in gelegen hebben en daarna nog het zoontje van mijn vriendin en daarna nog 2 andere kindjes en nu zometeen eindelijk mijn eigen kindje!
Maar het moet 2 keer, dat zie ik nu al en dan ook de andere kant nog...pfffff.
Miss D....dat klinkt errrug grappig, hoewel het ergens heel triest is natuurlijk.
Beefcake....en nu? Is ie er???
Hoezo inhouden ??quote:Op donderdag 1 april 2004 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik kom net bij de peut vandaan. Mijn achillespees is ontstoken en geïrriteerd en heeft daardoor bindweefsel gevormd, en dat zit vast. En dat ging hij losmasserenHet is dat Christan erbij was en ik me in moest houden maar anders...
Ik heb krukken, dat mept vast ook wel lekkerquote:Op donderdag 1 april 2004 17:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo inhouden ??
"Kijk Christan, zo laat je een therapeut sterretjes zien ..." *KLOENK1*![]()
1: Insert hier het geluid afhankelijk van hoe zwaar de meegedragen baggage is
Kom je nog een stukje verder mee ook...quote:Op donderdag 1 april 2004 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb krukken, dat mept vast ook wel lekker
ZIEKENHUIS???????quote:Op donderdag 1 april 2004 18:13 schreef beefcake het volgende:
Haha Rewimo, die peut zal ook wel gedacht hebben, toen je zei dat je niet kwam voor waarvoor je op krukken looptik hoop dat deze zin klopt...
Hier is het ook heerlijk weer Troel!
Mijn tv kan dus morgen niet komen, dan lig ik ws nog in het ziekenhuis... Kutzooi!!!
Thnx.. We hebben het vanmiddag ingeleverd en er een brief bij gedaan. We zullen er morgen of maandag wel meer van horen. We hadden het plan om morgen naar die docent te gaan, maar ik moet plotseling werken ivm ziekte. Maar goed, dan zijn altijd die andere meiden er nog. Maar wil er zelf eigenlijk ook wel graag bij zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:19 schreef jessie het volgende:
Clauwhee ik wil nog wel even zeggen dat je groot gelijk heb hoor !!! Stomme doos is het
De indicatiecomissie heeft zowaar nog gebeld. Ik krijg nu ipv 6 weken gelijk voor 3 maanden verlening. Nog steeds voor 40 uur per week zelf in te delen. Daar ben ik (ook al gaat het me heel veel geld kosten, maar als ik bv maar 20 uur per week zou krijgen zou ik hetzelfde betalen) heel blij mee. Dan gelukkig na 6 weken niet weer dat gezeur van aanvragen enzo. En na 3 maanden hoop ik toch eindelijk wel helemaal opgeknapt te zijn.
Ja inderdaad..zo wordt de onzekerheid alleen maar groter..quote:Op donderdag 1 april 2004 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet het niet, Clauwhee. Ik heb nog niet gehoord hoe die ziekte heet, anders was ik wel gaan zoeken. Maar eng is het zeker...
Ik weet het echt niet Lois, als jij dit zo zegt zou het best kunnen, maar ik heb nog geen naam gehoord.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:02 schreef Lois het volgende:
Is het niet gewoon, naja gewoon is dat ook niet, Kawasaki Rewimo?
Dat is een ongelooflijke kloteziekte, vooral bij kleintjes, tast de hartspieren/aders aan en is redelijk goed te behandelen mits je er erg op tijd bij bent.
Nou ik heb even snel op internet gekeken, maar het zou best eens kunnen...Maar goed, zo lang we verder niks weten..blijft het eerst speculeren. Ik hoop inderdaad ook dat die kleine goed behandeld kan worden!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet Lois, als jij dit zo zegt zou het best kunnen, maar ik heb nog geen naam gehoord.
Nou, het bedje heeft 4 kanten en die heb ik nu alle 4 aan 1 kant geschilderd, maar ze moeten nog een keer. En dan moeten de andere kanten dus ook nog. En er zitten 2 laden onderin en die moeten ook nog, die worden aubergine. Ik ben nog wel even bezig, maar wie zei dat nou? Dan ben ik wel heel blij dat ik het zelf gedaan heb ja!quote:Op donderdag 1 april 2004 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met het bedje Belana??
ik zag het...quote:Op donderdag 1 april 2004 20:34 schreef Lois het volgende:2 roodverbrande kruisjes?
(sorry troel, ik wil je niet belachelijk maken maar je foto's doen het niet)
Had ik ook gevonden inderdaad. Het lijkt er wel veel op.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Hè Troel... hoe krijg je dat nou weer voor elkaarWat een bende joh.
Lois, je zou wel eens helemaal in de roos kunnen zitten met die Kwasaki
Even opgezocht:
De ziekte van Kawasaki is een zeldzame ziekte die gekenmerkt wordt door een ontsteking van de bloedvaten door het gehele lichaam. Deze wordt begeleid door de volgende symptomen: koorts, huiduitslag, zwellingen aan de handen en voeten, irritatie en rood worden van de ogen, irritatie en ontsteking van de mondslijmvliezen, lippen en keel, en gezwollen lymfklieren in de nek.
De ziekte is vernoemd naar Dr. Tomisaku Kawasaki die in Japan in 1967 als eerste de diagnose en behandeling van de symptomen beschreef van 50 patiënten. De onmiddellijke gevolgen van de ziekte van Kawasaki zullen niet ernstig zijn, echter sommige gevallen kunnen op langere termijn resulteren in complicaties en beschadiging van de kransslagaderen.
De aantasting van de ziekte van Kawasaki vindt uitsluitend bij kinderen plaats. De meeste patiëntjes zijn onder de 5-jarige leeftijd. Om onbekende redenen komt de ziekte bij jongens tweemaal zoveel voor als bij meisjes.
Ja volgens mij ook.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Had het zoontje van Daphne Deckers en Richard Krajicek die ziekte ook? Volgens mij wel!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:23 schreef jolene het volgende:
pssst , er is een tweede streepje bij
Merisse
Woon je bij mij in de buurt toevallig? Hier ook geen zon te zienquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:57 schreef pluisje het volgende:
Prachtig weer?
Wil iemand dan even ogenblikkelijk die wolken hier weghalen
Ik had een beetje in de tuin willen rommelen (voor het onkruid het definitief wint) maar zo is er geen lol aan
Troost je, het is hier ook niet veel soeps ... (omgeving Alkmaar)quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:57 schreef pluisje het volgende:
Prachtig weer?
Wil iemand dan even ogenblikkelijk die wolken hier weghalen
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:34 schreef pluisje het volgende:
Ik ben niet oud, ik ben chagerijnig
het regent![]()
tot zoquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:06 schreef pluisje het volgende:
Mijn boodschappen worden zo bezorgd, gelukkig, want Rick zit tot laat op zijn werk
Wel heerlijk luxe, je hoeft alleen de deur open te doen (en af te rekenen) en de spulletjes op te ruimen
Alles is ook duur hoor, vind ik ook! Ben ik nu ook een oud wijfquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:39 schreef miss_dynastie het volgende:
coolbabe, ik ken dat... ik voel me ook echt een oud wijf, heb nieuwe schoenen nodig maar vind alles te duur
Ik moet er toch maar een keer aan, geloof ik
Ja ik schrik soms echt van prijzen. Reken ook nog steeds terug in guldens hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig maar ClauwheeeIk zit elke keer: drie jaar geleden kon ik nog voor 15 gulden een paar simpele gympen kopen en nu moeten die dingen minstens twintig euro kosten, pruil pruil
Al wat gehoord over het boek(meisje)?
Ja, hij reageert wel op elke verspreking even enthousiastquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:11 schreef pluisje het volgende:
Maar miss_d, als ie het maar leuk vindt toch, da's het belangrijkste
Jij bent lief, mutsquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Ik zit net even te kijken: goed nieuws gelukkig. Het is inderdaad Kawasaki, maar ze was vanmiddag koortsvrijquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, is er nog nieuws over C??
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij bent lief, muts
Gelukkig!!!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken: goed nieuws gelukkig. Het is inderdaad Kawasaki, maar ze was vanmiddag koortsvrijen heeft zelf weer wat gedronken. Maandag wordt ze in het Sofia onderzocht. De uitslag wordt ook wat minder. Pfffff, een hele opluchting
Mooie keuken, Karin! Daar moet je je spullen wel in kwijt kunnen, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:33 schreef Karin het volgende:
Ja is op zich ook erg leuk Rewimo maar dat hadden we in de vorige keuken ook, zijn we een beetje op uitgekeken. Had wel heel leuk geweest, gewoon wit maar dan anders dan 10 x 10 cm.
Oeps, dan bedoel ik dus 15 x 15quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:23 schreef Grijs het volgende:
[..]
Mooie keuken, Karin! Daar moet je je spullen wel in kwijt kunnen, lijkt me zo.
Wij hebben wel een matte witte tegel (10x10 cm.), maar daar was bijna niet aan te komen! Bij ons is maar een klein stukje betegeld en dan is het betegelen nog wel te doen met zo'n kleine tegel (standaardmaat is 15x15)
Is ook nog een goed idee, spelen met grootte van tegeltjes.quote:Mijn ouders hebben trouwens ook een matte witte tegel, maar dan in 2 maten. Er zit (dacht ik) 2 keer een baan met 10x10 tussen de tegels van 20x20. Op die manier is het speels, maar niet te overheersend.
Hahahaha ik merk het!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:34 schreef LadyS het volgende:
Karin, vind je die mozaik tegeltjes met alleen maar wit ook te druk? Dat lijkt mij nl erg mooi staan![]()
ik ben zelf dol op mozaik zoals je merkt![]()
Nee, nog niet geweest helaas. Tis een te dure maand deze maand dus Efteling maar een poosje uitgesteld.quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, hoe is het met jou? Lekker naar de Efteling geweest??
Duw lekker een ceedeetje in de speler en zet het hard aan en dan is het zo opgeruimdquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:56 schreef Angel22 het volgende:
Pfffff nou ff me peukie op roken en weer aan de slag ... leuk zo'n verjaardag!!!!
Zondequote:Op zaterdag 3 april 2004 09:55 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee, nog niet geweest helaas. Tis een te dure maand deze maand dus Efteling maar een poosje uitgesteld.
quote:En met jou? Slaat je kuurtje een beetje aan?
Ja gaat nog door. Ik ben niet zo'n mailert zoals je al wel door hebt ondertussenquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
gaat het nog door donderdag? Geen mailtje meer gezien namelijk
quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja gaat nog door. Ik ben niet zo'n mailert zoals je al wel door hebt ondertussenMaar de details mail ik van de week nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |