wat zeg je? er zit een banaan in mn oor ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat met dat spelling gezeik ?
onrelevant irrelevant
JE SNAPT HET TOCH AAP!
uhuhquote:Maar goed.
[..]
Ah. Student.
leuke poging, maar we zijn met 6-8 man in totaal... + paar extern gelieerden.quote:En eigen baas.
[..]
Je maakt dus zelf de beslissingen.
Ik gok dat je het alleen doet.
ja... is het erg als je direct je eigen bedrijf start en je tijd niet verspilt met in loondienst gaan werken? ik snap trouwens niet wat de relevantie is van dit geneuzel knut, noch het persoonlijk worden; mag ik dan ook zeggen dat je argumentatie net zo sterk is als je beheersing van het Nederlands? zou ik normaal niet zeggen, maar als een mod zelf ook zo begint, tjaquote:Voor jezelf ja.
trustenquote:Deze houding krijgt je nergens.
verder trek ik me terug uit deze discussie en ga ik lekker van mijn vrije avond genieten.
Ga lekker terug naar je studiebankje
Echt waar? Maar dan moet ik zo ver treinen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef PrivateRyan het volgende:
Iemand gezien hoe lekker weer het is buiten? Op naar het terras, ik trakteer.
Het is heel simpel, je hebt je antwoord gehad, maar je blijft doorzeuren tot je je zin hebt, net als een verwend nest die naast de trap gaat staan janken als ze naar boven wordt gestuurd omdat ze iets stouts heeft gedaan, sorrie, je hebt je antwoord, daar moet je het mee doen. We gaan hier niet vergaderen en tot een overeenkomst komen die voor beide partijen acceptabel is, het antwoord is nee, geen Duits, en daar doe je het maar mee.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:36 schreef dr.dunno het volgende:
-piep-
Ik moet nog 20 minuten werkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef PrivateRyan het volgende:
Iemand gezien hoe lekker weer het is buiten? Op naar het terras, ik trakteer.
Wie begon daarmee ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:40 schreef dr.dunno het volgende:
noch het persoonlijk worden
jogy; waar blijft de rest van je argumentatie?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:43 schreef Knut het volgende:
[..]
Wie begon daarmee ?
Excuus, ik bedoel aanwezig zijn voor het geval dat er nog gewerkt moet worden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:43 schreef S03P het volgende:
[..]!
werken? proletariėrquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik moet nog 20 minuten werken.
En eerder schreef hij :quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jogy; waar blijft de rest van je argumentatie?
en dan aan mij vragen waarom ik het aan de persoon wil koppelen ?quote:wat voor werk doe je in het dagelijkse leven knut? kom je daar ook weg met je handelingen niet kunnen verklaren en verantwoording voor kunnen afleggen?
Waar jij het mee eens bent, kloptquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
werken? proletariėr
nou. vind je nog steeds een dikke [afbeelding] waard voor het totaal ontbreken van sluitende argumentatie....
Je mag me even toevoegen op je msn als je tijd hebt, dan licht ik e.e.a. graag toe. Eerst even 'n beugeltje halen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:46 schreef Knut het volgende:
[..]
En eerder schreef hij :
[..]
en dan aan mij vragen waarom ik het aan de persoon wil koppelen ?
Auf Wiederschnitzel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:47 schreef Knut het volgende:
Geen duits.
Je mag gewoon in het nederlands gedag zeggen
Ik heb betere dingen te doen dan met jou te msnen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Je mag me even toevoegen op je msn als je tijd hebt, dan licht ik e.e.a. graag toe. Eerst even 'n beugeltje halen.
je bent nog geen ervaringsdeskundige, maar Conflict voegt je vast wel weer een keer toe in onze groepschat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb betere dingen te doen dan met jou te msnen.
Begrijp trouwens dat je Visual Basic Programmeur bent; mocht je ook nog een wat betere programmeertaal als C++ beheersen, heb ik misschien nog wel paar klusjes bij wat lopende projectjes voor je hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb betere dingen te doen dan met jou te msnen.
Dusquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:49 schreef Umbabarauma het volgende:
Ach, een ding is nu duidelijk na deze rel; dr.dunno is een arrogante klootzak..
Nofi ofcourse.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:49 schreef Umbabarauma het volgende:
Dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:50 schreef S03P het volgende:
[..]
Dus
we doen ons best.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:49 schreef Umbabarauma het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
we doen ons best.
mn vrienden en andere mensen die me persoonlijk kennen vinden me helaas alleen veel te aardig
Mij ook.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat jij nou pissig bent omdat je geen gelijk krijgt omdat de voertaal hier Nederlands is, is niet mijn probleem hoor.
Het antwoord is gegeven ondanks dat je gewoon overkomt als een arrogante lul waardoor het willen discusseren met jou al een stuk minder wordt.
Nederlands is de voertaal, Engels wordt soms gedoogd, Duits, frans, Japans, Russisch etc. niet.
Glashelder lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |