Dat jij nou pissig bent omdat je geen gelijk krijgt omdat de voertaal hier Nederlands is, is niet mijn probleem hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, heb je deze smiley al gezien? [afbeelding]
kansloos, dat je op zo'n manier alleen maar je gelijk denkt te kunnen halen; in een echte discussie ga je zo onderuit
Alleen als je snel tikt ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:20 schreef Knut het volgende:
[..].
Ik heb moeite met d's en t's als ik snel zit te tikken.
Topics in het Spaans en Italiaans van Uierz liggen me nog vers in het geheugenquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nederlands is de voertaal, Engels wordt soms gedoogd, Duits, frans, Japans, Russisch etc. niet.
In het Engels heb je die d/t handel niet; zullen we met z'n allen overschakelen naar het Engels? Vind het prima hoor, ben zelf half Engels.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:20 schreef Knut het volgende:
[..].
quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat jij nou pissig bent omdat je geen gelijk krijgt omdat de voertaal hier Nederlands is, is niet mijn probleem hoor.
Het antwoord is gegeven ondanks dat je gewoon overkomt als een arrogante lul waardoor het willen discusseren met jou al een stuk minder wordt.
Nederlands is de voertaal, Engels wordt soms gedoogd, Duits, frans, Japans, Russisch etc. niet.
Glashelder lijkt me.
q.e.d.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:24 schreef S03P het volgende:
[..]
Topics in het Spaans en Italiaans van Uierz liggen me nog vers in het geheugen![]()
Ik heb ook een keer een topic gehad waar we met Babblefish spaans gingen praten, en toen sloot PDD dat topicquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:24 schreef S03P het volgende:
[..]
Topics in het Spaans en Italiaans van Uierz liggen me nog vers in het geheugen![]()
Dat gaat jou geen donder aan en is totaal onrelevant voor deze discussie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:22 schreef dr.dunno het volgende:
wat voor werk doe je in het dagelijkse leven knut? kom je daar ook weg met je handelingen niet kunnen verklaren en verantwoording voor kunnen afleggen?
Maar dat was ook gewoon een lul Jogyquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een topic gehad waar we met Babblefish spaans gingen praten, en toen sloot PDD dat topic..
Hji had gewoon gelijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:26 schreef S03P het volgende:
[..]
Maar dat was ook gewoon een lul Jogy![]()
och gut, ik begrijp dat dat een jeugdtrauma voor je geweest moet zijn geweest, maar ik wil je dan toch vragen dat soort beslissingen niet door te zetten naar andere users toe; beslissingen uit "jouw jeugd" kunnen ook op verkeerde judgement zijn gebaseerd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een topic gehad waar we met Babblefish spaans gingen praten, en toen sloot PDD dat topic..
En ondanks dat, mag ik je nog steedsquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:20 schreef Knut het volgende:.
en als je nou geen duits meisje kent?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
Dr.dunno,
Je hoeft niet op de man te gaan spelen.
Een duits topic voegt niks toe aan ONZ. Dit is een nederlandstalig forum. Anglicismen en germanismen worden gedoogd (net als IRL) maar een heel topic in het duits voegt niks toe. Ik mail zelf wel eens met een duitstalig meisje om mijn duits op niveau te houden, daar is ONZ niet voor nodig. Er is een beslissing genomen op terechte gronden (topic past niet in ONZ) live with it and take a chill pill.
Dat neemt niet weg dat het een lul was, of isquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Hji had gewoon gelijk.
Er zijn genoeg duitstalige fora. Daar zit vast een meisje wat dolgraag met jou wil mailen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en als je nou geen duits meisje kent?
irrelevant? ik neem aan dat je je beslissingen, zoals je ze in het echte leven doet, ook doorvoert in je handelen op fok, toch?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat gaat jou geen donder aan en is totaal onrelevant voor deze discussie.
student geneeskunde, bijna mee klaar ; voor de rest zelfstandig ondernemer van een goedlopend computerbedrijf en een ingenieursbedrijf; jij?quote:Hoewel ?
Wat doe jij in het dagelijks leven ?
als het al nodig zou zijn (men heeft daar oren om (objectief) mee te luisteren), dan wel ja, aangezien ik de directeur ben.quote:Kom je daar ook weg met het totaal doordrammen van je mening bij de beslissingnemende ?
al sinds mn 18de... hoezo?quote:Voor mij zou je niet lang werken op die manier namelijk.
Nee, ik reageer mijn trauma's op jou af, dat heb je nou toch wel door, iemand met jouw intellect, inzicht en onfeilbare inschattingsvermogen ziet toch wel dat ik het desbetreffende topic gesloten heb om jou te pesten en omdat ik last heb van de digitale mishandelingen die ik in het verleden te verdragen heb gehad van dat tiranieke blauwe gespuis wat hier rondhangt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
och gut, ik begrijp dat dat een jeugdtrauma voor je geweest moet zijn geweest, maar ik wil je dan toch vragen dat soort beslissingen niet door te zetten naar andere users toe; beslissingen uit "jouw jeugd" kunnen ook op verkeerde judgement zijn gebaseerd.
Je bedoelt "dikken" zeker...quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:20 schreef Knut het volgende:
[..].
Wat de fuck is dat met dat spelling gezeik ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
irrelevant? ik neem aan dat je je beslissingen, zoals je ze in het echte leven doet, ook doorvoert in je handelen op fok, toch?
Ah. Student.quote:student geneeskunde, bijna mee klaar ; voor de rest zelfstandig ondernemer van een goedlopend computerbedrijf en een ingenieursbedrijf; jij?
Je maakt dus zelf de beslissingen.quote:als het al nodig zou zijn (men heeft daar oren om (objectief) mee te luisteren), dan wel ja, aangezien ik de directeur ben.
weet je dat jongetjes die vroeger insecten poten en vleugeltjes uittrokken en later over gaan naar kleine criminaliteit, vaak een jeugdtrauma hebben overgehouden aan grootschalige huwelijkscrises en met name (sexuele) mishandeling door een ouderfiguur of iemand anders binnen 2 graden van de familie?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik reageer mijn trauma's op jou af, dat heb je nou toch wel door, iemand met jouw intellect, inzicht en onfeilbare inschattingsvermogen ziet toch wel dat ik het desbetreffende topic gesloten heb om jou te pesten en omdat ik last heb van de digitale mishandelingen die ik in het verleden te verdragen heb gehad van dat tiranieke blauwe gespuis wat hier rondhangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |