quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Alleen vind ik nu de houding en de onderbouwing een stuk beter. Dus hier is meer sprake van feedback en ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de reacties van de mods hier op
Je ontwijkt hier nu in zijn geheel een goede argumentatie Jogy.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
[afbeelding] = [afbeelding]..
Anyway, iedereen moet er in principe in mee kunnen, mensen die alleen de Nederlandse taal beheersen ook.
[..]
Daar hebben we V&A voor.
[..]
Goed plan!
[..]
Of IRC
[..]
Daar kan je geen discussie voeren over de berichten.
[..]
Nee, wel het gezeur van een user die er niet tegen kan dat z'n topic dicht is.
[..]
Get over it, wie laat zich hier nou kennen?.
Ben jij het oneens met mijn stelling dat zijn houding en argumentatie 'beter' is dan die van HTT-Thalan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:11 schreef Knut het volgende:
[..]
*oneensch*
ontwijk jij nu ook al een discussie vanwege gebrek aan goede onderbouwing van jouw zijde?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:15 schreef Knut het volgende:
Wat is dit voor dag ?
Zeik door over slotjes ?
Kijk een klacht die gefundeerd is okay.
Maar de 2 discussies van vandaag gaan nergens over.
In ONZ word nederlands gepraat.
PUNT!
Je kan lang ouwehoeren of kort ouwehoeren.
Het is zo.
[/dictator]
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:43 schreef detulp050 het volgende:
Is dit het 'zeg hetPi's ' topic ?
Goed ook uit deze ontwijkende reactie maak ik dus op dat geen van jullie mods de discussie wil aangaan en ik mag hieruit afleiden dat er erg incorrect gemod wordt en dat geen van de achter de username verschuilende personages durft in te zien dat hij of zij ook fouten maakt en deze openlijk durft toe te geven en zijn fouten eventueel wil corrigeren. Er wordt namelijk niet geantwoord op een mijns inziens goede argumentatie. (van meerdere users in deze feedback)quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:33 schreef jogy het volgende:
Ow, en apo, zoek eens een andere hobby?
ohquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:44 schreef apophis4u het volgende:
Ik ga hier dan ook niet verder in op deze discussie
Ik heb de hele middag met iemand gediscusieërd hoor. Dat [betreffende user] een plaat voor zn harses heeft kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:44 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Goed ook uit deze ontwijkende reactie maak ik dus op dat geen van jullie mods de discussie wil aangaan
quote:en ik mag hieruit afleiden dat er erg incorrect gemod wordt
quote:en dat geen van de achter de username verschuilende personages durft in te zien dat hij of zij ook fouten maakt en deze openlijk durft toe te geven en zijn fouten eventueel wil corrigeren.
Welke feedback? Dat we topics waar geen plaats voor is open moeten laten in ONZ? Dat ik niet kan beargumenteren omdat ik tieten heb? Over welke feedback heb je het?quote:Er wordt namelijk niet geantwoord op een mijns inziens goede argumentatie. (van meerdere users in deze feedback)
Je stelt je net zo aan als HTT-Thalan. Als wij echt zulke vreselijke dictators waren zouden we echt niet zoveel moeite doen om users uit te leggen waarom hun kuttopic op slot is getieft. En ik voel helemaal geen overwinning, alleen oprechte verbazing over jouw kromme manier van beredeneren en je onterechte aannames.quote:Ik ga hier dan ook niet verder op deze discussie en jullie kunnen dan nu wel een leuk opgelucht gevoel van 'overwinning' hebben dat die 'baggeruser apophis4u' die alleen loopt (in jullie waarschijnlijke bewoording) 'te zeiken' dan pleite is en jullie in jullie territorium weer lekker de dictator kunnen uithangen.
Volgens mij is iedereen hier vandaag hardstikke objectief geweest.quote:Topwerk modjes!
Ik wil niet zeggen dat jullie 'slecht werk' verrichten, integendeel zelfs, ik heb respect voor jullie functioneren, ik vind echter dat jullie objectiever een discussie moeten aan kunnen gaan
* pleite is
Wacht, je had toch gelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
oh
Dank jequote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wacht, je had toch gelijk..
daarbij komt nog dat nederlands eigelijk gewoon duits is met een heleboel fouten.. als je duits een kuttaal vindt, wat is nederlands dan wel niet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dit het verkeerde moment om op te merken dat ofschoon de voertaal Nederlands is, twee mods van ONZ een Engelse gebruikersnaam hebben en de twee andere ONZ-mods (deels) Engelse signaturen?
In FB stond net dat dat mag, Engels is een wereldtaalquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dit het verkeerde moment om op te merken dat ofschoon de voertaal Nederlands is, twee mods van ONZ een Engelse gebruikersnaam hebben en de twee andere ONZ-mods (deels) Engelse signaturen?
Danke Scho(met puntjes erop)nquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wacht, je had toch gelijk..
Neen, geen verkeerd moment, alleen appel en peer.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nederlands is niet meer dan een dialect van het Germaans; ik eis derhalve dat we ook geen Nederlands meer spreken dan, als we toch zo nodig het duits af aan branden zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |