quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb gister niet geneukt.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:28 schreef Knut het volgende:
[..]
DIGmods weer niet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:25 schreef Knut het volgende:
Het gaat dus vanaf nu over het neuken van de onzinmods.
Zoals het hoort in deze topics
Héb je geneukt?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
DIGmods weer niet?
Gister wel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Héb je geneukt?
Ten eerste doet jouw persoonlijke voorkeur hier niet terzake, je hoort objectief te zijn en kunt niet zomaar vanalles sluiten dat niet past bij jouw kortzichtige belevenis van humor. Straks ga je me nog vertellen dat je een heterotopic sluit omdat je zelf homo bent, dat is toch net zo kortzichtig??quote:Jogy wroteTen eerste heb ik een persoonlijke pesthekel aan de Duitse taal, en ten tweede is de voertaal hier Nederlandsch.
Slotje maar doen dus![]()
Dat is een persoonlijke mening van jou... Er word verder toch niemand mee beledigt of pijn gedaan met dit topic? Wie heeft er in hemelsnaam baat bij dat het gesloten word...quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:56 schreef Knut het volgende:
Ik ben het met jogy eens.
Duits is een gruwelijk irritante taal.
Ga maar naar een duits discussie board als je duits wil ouwehoeren.
Niet hier.
Ik!quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:03 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke mening van jou... Er word verder toch niemand mee beledigt of pijn gedaan met dit topic? Wie heeft er in hemelsnaam baat bij dat het gesloten word...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:24 schreef jogy het volgende:
... diegene daarna gaat weer Japans typen, ...
Engels, ban dusquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
gelukkig, werd al een beetje moe van dat slappe Japanse gezeikquote:Knut (Moderator) - woensdag 31 maart 2004 @ 15:35 Loyal Dog![]()
Ik moet "consuquent" blijven![]()
fijn... geen boodschap aan, ik ben omnivoor, dan sla ik ook geen vegetariërs omdat zij niet doen wat ik ook doe, ook al zijn ze vreselijk irritant.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:56 schreef Knut het volgende:
Ik ben het met jogy eens.
Duits is een gruwelijk irritante taal.
ga maar naar marktplaats als je iets wilt verkopenquote:Ga maar naar een duits discussie board als je duits wil ouwehoeren.
Niet hier.
De laatste die hier door bleef drammen over een al dan niet terecht gesloten topic.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:52 schreef dr.dunno het volgende:
-knip-
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
fijn... geen boodschap aan, ik ben omnivoor, dan sla ik ook geen vegetariërs omdat zij niet doen wat ik ook doe, ook al zijn ze vreselijk irritant.
Daar hebben we V&A voor.quote:ga maar naar marktplaats als je iets wilt verkopen
Goed plan!quote:ga maar naar google als je iets wilt zoeken
Of IRCquote:ga maar naar tmf chat als je wilt chatten
Daar kan je geen discussie voeren over de berichtenquote:ga maar naar nu.nl als je de originele berichten wilt lezen waar ze van fok 3/4 van het nieuws vanaf halen
Nee, wel het gezeur van een user die er niet tegen kan dat z'n topic dicht isquote:zie je nou zelf niet de ridiculie in van dit geneuzel?
Get over it, wie laat zich hier nou kennen?quote:doe niet zo flauw en doe dat topic open stelletje xenofoben; jullie laten je wel kennen nu hoor
Alleen vind ik nu de houding en de onderbouwing een stuk beter. Dus hier is meer sprake van feedback en ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de reacties van de mods hier opquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De laatste die hier door bleef drammen over een al dan niet terecht gesloten topic.
Ik mis hem nu al een beetje![]()
Jah, kloterige tagsquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
/ teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |