quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
Don't blame it on the titties.
volgens mij val je in herhalingquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ik beredeneer volgens logica en de huisregels. Je topic is terecht op slot gegaan. Je hebt van 3 mods argumenten en uitleg gekregen waarom. Dat jij ONZ niet begrijpt is jouw probleem.
Je gedraagt je nu echt als een zielig figuur en dat je bovenstaande 'argumentatie' gebruikt zegt m.i. al genoeg. Je topic is dicht, live with it. Don't blame it on the titties.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ook daarover zwijg ik.
maar dit is wel het bewijs dat je niet gediscrimineerd word,en dat je hierdoor ruzie met je vriendin krijgt is je eigen schuld en probleem.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Naja dit was niet echt de bedoeling, ik vond het wel grappig wat timbob deed.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okay, dus je wil dat wij modjes anders gaan modereren, maar je wil geen feedback van een mod met tieten? Is goed joh, als je weer een topic opent wat niet in ONZ thuis hoort, pleur ik hem wel zonder argumentatie op slot. Ik snap het toch niet, want ik heb tieten.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Okay, dus je wil dat wij modjes anders gaan modereren, maar je wil geen feedback van een mod met tieten? Is goed joh, als je weer een topic opent wat niet in ONZ thuis hoort, pleur ik hem wel zonder argumentatie op slot. Ik snap het toch niet, want ik heb tieten.
Ga jij eens touwtjespringen op de A2, wil je. Je loopt te stoken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
maar dit is wel het bewijs dat je niet gediscrimineerd word,en dat je hierdoor ruzie met je vriendin krijgt is je eigen schuld en probleem.
Zeggeh.. waar zeiken wij users genadeloos af? Lees even een paar feedbacktopics en dan zie je dat we users altijd netjes uitleggen wat ze fout doen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]Owja? [afbeelding]
Nee, even serieus: Daar gaat het niet om. Ik zweeg, want ik zwijg altijd als ik een (te) grove opmerking voel opborrelen die naar mijn mening niet op zijn plek is.
Ik zeg niet dat je per definitie anders moet gaan modereren, ik zeg alleen (en denk dat je dat toch met me eens moet zijn) dat het nuttig zou zijn als je de users die in jullie ogen chronisch fout zitten een handje helpen, in plaats van genadeloos afzeiken en/of sluiten.
dude ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ga jij eens touwtjespringen op de A2, wil je. Je loopt te stoken.
tering jij bent echt triest he? van die nutteloze opmerkingen plaatsen als ik een feit plaats. dit is nou precies het probleem,je bent uitgeluld en gaat dan maar een trieste opmerking plaatsenquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
ow shit ik had je reactie nog niet gezien,sorry knutquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:17 schreef Knut het volgende:
[..]
dude ?
Ga nou niet in ons feedbacktopic mensen dood lopen te wensen.
Als ik hier FA zou zijn zou ik je definitief van het forum sodeteringstralen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Eerstvolgende ban, place your bets, #8quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
waar is dat eerstvolgende ban, place your bets topic?
Je bent weer typisch iemand die meelult met de mods, je voegt niets toe.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ow shit ik had je reactie nog niet gezien,sorry knut![]()
2 verkapte doodsverwensingen in een feedbacktopicquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tering jij bent echt triest he? van die nutteloze opmerkingen plaatsen als ik een feit plaats. dit is nou precies het probleem,je bent uitgeluld en gaat dan maar een trieste opmerking plaatsen
Hoe kun je jezelf Pimp noemen, trouwens. Toppunt van zelfverwensing.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:22 schreef apophis4u het volgende:
[..]
2 verkapte doodsverwensingen in een feedbacktopic
*ril* [afbeelding]
Heb hier een plaat voor je harsus (met voorbeeld)quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef Knut het volgende:
Ik word heel erg moe van deze user trouwens.
Je bent een aansteller die spoken ziet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:21 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Je bent weer typisch iemand die meelult met de mods, je voegt niets toe.
En @ Inso, blijkbaar met jij het *chronisch* niet met mij eens.![]()
Jogy en ik hebben je exact hetzelfde uitgelegd. -edit- en Knut heeft ook exact hetzelfde uitgelegd.quote:@ Knut, dude = uit.
@ Jogy, jij bent nog de mod geweest die het meest behulpzaam was!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |