abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18080593
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

1) Het was in feite een soort opsomtopic. Zijn wij niet zo dol op
2) Nee. Er zijn veel vaker dat soort topics geweest
3) Dat doet er niet toe
4) Mijn advies was dat het geen ONZ-topic was
5) Ik sta niet op mijn strepen. Zowel Knut, jogy als ik hebben je uiteglegd waarom het geen ONZ-topic is. Jij laat al die argumenten links liggen en blaat dat we alles van jou sluiten zonder het gelezen te hebben, alleen omdat jij de TS bent.
6) Moet ik mijn postgedrag aan jou aanpassen? Dat probleem ligt toch echt bij jou en niet bij mij.
[..]

Anders lees je je even in en open je gewoonb ONZ-waardige topics. Dan heb je van mij ook geen last.
[..]

Dat is alleen maar mooi en positief. Maar blijkbaar heb je ONZ nog niet helemaal door, want je topics zijn niet echt ONZ-stijl.
[..]

Je stelt je aan. Echt waar. Lees die post van Bosbeetle eens goed en alle argumenten die Knut, jogy en ik je hebben gegeven.
[..]

Pardon? Geef ik een grote bek? Ik beargumenteer netjes en uitgebreid waarom ik je topic heb gesloten, jij negeert al die argumenten en zeurt alleen maar door over mijn ego en het feit dat ik het op jou gemunt heb. Wij adviseren vaak genoeg en als er om gevraagd wordt, krijgen users een argumentatie waarom hun topic op slot is gegaan.

Mijn vraag aan jou, wat wil je nu bereiken?
Dat weet je best. Wereldheerschappij!

Nee, even serieus. Ik wil gewoon dat jullie accepteren dat ik nou ook eenmaal 1 van die users ben binnen het onzin forum. Ik krijg alleen het idee dat jullie zo druk een voorbeeld proberen te stellen aan mij dat de rest van de baggeraars niet opgemerkt worden. Ik wil dat de topics die goed lopen en schijnbaar door HET PUBLIEK leuk gevonden worden, met rust gelaten worden. Als jullie dan toch vinden dat er iets aan veranderd moet worden, meld dat dan, dan houden we daar rekening mee.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:56:07 #27
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18080595
Insomaniac, jij bent ook wel tof hoor.
Maar niet zo tof als PR.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:56:17 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18080600
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:50 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

In dat geval:

Boeie.
Okay.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_18080638
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
Pardon? Geef ik een grote bek? Ik beargumenteer netjes en uitgebreid waarom ik je topic heb gesloten, jij negeert al die argumenten en zeurt alleen maar door over mijn ego en het feit dat ik het op jou gemunt heb. Wij adviseren vaak genoeg en als er om gevraagd wordt, krijgen users een argumentatie waarom hun topic op slot is gegaan.
Aha! Dus het is een feit!
quote:
Mijn vraag aan jou, wat wil je nu bereiken?
Bekentenis:
Dat we dat dan maar even bevestigd hebben dat je dus users persoonlijk 'achtervolgt'
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:58:02 #30
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080643
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik wil .... *knip*
Boeie!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:58:16 #31
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18080648
Inso check je fotodinges nou es?
ik ben de jager met de pet.
pi_18080676
quote:

[..]

Nee, even serieus. Ik wil gewoon dat jullie accepteren dat ik nou ook eenmaal 1 van die users ben binnen het onzin forum. Ik krijg alleen het idee dat jullie zo druk een voorbeeld proberen te stellen aan mij dat de rest van de baggeraars niet opgemerkt worden. Ik wil dat de topics die goed lopen en schijnbaar door HET PUBLIEK leuk gevonden worden, met rust gelaten worden. Als jullie dan toch vinden dat er iets aan veranderd moet worden, meld dat dan, dan houden we daar rekening mee.
Ook even serieus, hoe kom jij er in godsnaam bij dat we jou niet accepteren als 1 van de vele users in ONZ? En topics waar ik geen ruk aan vind, maar door HET PUBLIEK met veel plezier in wordt gepost, blijven altijd open, MITS het een ONZ-topic is.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_18080700
jezus htt-thalan wat doe je moeilijk om je gelijk te krijgen wel een aantal pagina's aan jou besteed. doe niet zo moeilijk. en trouwens ik weet niet wat inso heeft maar ze is uitermate lief en geduldig en legt alles 20 keer uit. ben je ziek inso? ach toch lief dat je het hem ff uitlegt. ik had hem allang een ban aangenaait als ik jou was
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 12:00:54 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18080706
quote:

zeik toch niet zo man, zelfs topics van mij (allen uiteraard potentiele TTT-topics) worden gesloten

over een paar maanden blijven topics opeens wel weer open en een paar maanden later gaat alles weer dicht

daarom is dit ook het ONZ-forum
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:00:59 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18080712
quote:
Ik wil dat de topics die goed lopen en schijnbaar door HET PUBLIEK leuk gevonden worden, met rust gelaten worden.
HET PUBLIEK, bestond uit jou en Cyberik, daarna kwamen er nog een paar andere langs, maar HET PUBLIEK liet zich daar gotendeels niet zien, eigenljik dus.

Maar anyway, blijf het proberen, of niet, en wij zullen het open laten, ofniet.

Simpel zat, de meeste mensen kunnen hier in onzin goed uit de voeten komen, maar jij blijkbaar niet. En nu verwacht je blijkbaar dat ONZ zich aanpast aan jou soort humor, en dat gaat niet gebeuren.
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:02:23 #36
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18080748
HTT-Thalan, je kan dit beter met PR bespreken, hij is echt heel tof.
pi_18080794
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:02 schreef DubbelFrisss het volgende:
HTT-Thalan, je kan dit beter met PR bespreken, hij is echt heel tof.
inso beredeneerd best goed hoor,hier heb je pr niet voor nodig.
pi_18080801
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:00 schreef jogy het volgende:

[..]

HET PUBLIEK, bestond uit jou en Cyberik, daarna kwamen er nog een paar andere langs, maar HET PUBLIEK liet zich daar gotendeels niet zien, eigenljik dus.

Maar anyway, blijf het proberen, of niet, en wij zullen het open laten, ofniet.

Simpel zat, de meeste mensen kunnen hier in onzin goed uit de voeten komen, maar jij blijkbaar niet. En nu verwacht je blijkbaar dat ONZ zich aanpast aan jou soort humor, en dat gaat niet gebeuren.
Dat stond ook helemaal niet te lezen in mijn text. Ik las toch echt meer dan 2 users in dat topic. Maar ik denk dat de strekking beider kanten nu wel duidelijk is, het wachten is op de eerste resultaten.

Toch blijf ik het geen verkeerd idee vinden om de mods minder te laten sluiten, en meer te laten leren. Als jullie echt vinden dat er zulke chronische fouten gemaakt worden, help ze dan.
Laptop kopen?
pi_18080823
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:04 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

inso beredeneerd best goed hoor,hier heb je pr niet voor nodig.
Inso redeneert als vrouw. Ik als man. Dat rijmt niet, dat heeft het in het verleden der mensheid nog nooit gedaan, en ik zie het de eerstekomende 5000 jaar ook nog niet gebeuren.
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:06:12 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18080844
even een nuttige tip tussendoor voor m'n collega's stop deze in je favorieten dan gaat het sluiten veel makkelijker
Vrijheid
pi_18080851
is er nog een deel 3 ontstaan gisteravond
Scheren is voor schapen!
pi_18080886
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:06 schreef jogy het volgende:
even een nuttige tip tussendoor voor m'n collega's stop deze in je favorieten dan gaat het sluiten veel makkelijker

Die is dan wel weer grappig
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18080889
Obey hier het meisje op Timbob's Avatar!

Hey, dit was een serieus baggertopic, en nog eens niet leuk ook toen mn vriendin het las hadden we knallende ruzie en het is nog open
Laptop kopen?
pi_18080900
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:05 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Inso redeneert als vrouw. Ik als man. Dat rijmt niet, dat heeft het in het verleden der mensheid nog nooit gedaan, en ik zie het de eerstekomende 5000 jaar ook nog niet gebeuren.
Nee, ik beredeneer volgens logica en de huisregels. Je topic is terecht op slot gegaan. Je hebt van 3 mods argumenten en uitleg gekregen waarom. Dat jij ONZ niet begrijpt is jouw probleem.

Je gedraagt je nu echt als een zielig figuur en dat je bovenstaande 'argumentatie' gebruikt zegt m.i. al genoeg. Je topic is dicht, live with it. Don't blame it on the titties.
Echte liefde!
pi_18080904
quote:

[..]

Daar heeft hij wel een punt natuurlijk ..
pi_18080914
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
is er nog een deel 3 ontstaan gisteravond
Neah, niet echt. Het liep een beetje teleurstellend af.
Echte liefde!
pi_18080917
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Obey hier het meisje op Timbob's Avatar!

Hey, dit was een serieus baggertopic, en nog eens niet leuk ook toen mn vriendin het las hadden we knallende ruzie en het is nog open
eerst zeikt ie dat zijn topic dicht is en nu zeikt ie dat zijn topic nog open is
nou heb je je bewijs dat niet al je topics op slot gaan.
pi_18080928
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nee, ik beredeneer volgens logica en de huisregels. Je topic is terecht op slot gegaan. Je hebt van 3 mods argumenten en uitleg gekregen waarom. Dat jij ONZ niet begrijpt is jouw probleem.

Je gedraagt je nu echt als een zielig figuur en dat je bovenstaande 'argumentatie' gebruikt zegt m.i. al genoeg. Je topic is dicht, live with it. Don't blame it on the titties.
Ook daarover zwijg ik.
Laptop kopen?
pi_18080931
quote:

[..]

wie voelde zich ook al weer gediscrimineerd en bevooroordeeld???
pi_18080940
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:09 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

eerst zeikt ie dat zijn topic dicht is en nu zeikt ie dat zijn topic nog open is
nou heb je je bewijs dat niet al je topics op slot gaan.
Naja dit was niet echt de bedoeling, ik vond het wel grappig wat timbob deed.
Laptop kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')