zeikerd!quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals? De kuttopics van je vriendjes open laten?
Onzin was zo verbaggert dat er geen redden meer aan was en daarom hebben ze een van de grootste tyfus bagger n00bs maar mod gemaakt. Dan lijkt het alsof er beleid is.
Kuttopics openen? Ja wanneer je de moeite neemt om meer dan 3 regels samenhangende tekst te tikken wordt het door de smiley generatie toch niet gelezen en binnen de korste keren hangt het onder in de lijst onder 500 teringtopics waar jouw generatie alleen met een wazig kutsmiley op kan reageren.
Interactie is blijkbaar een vies woord.
Maar ge je maar met belangrijke dingen bezig houden huppelkut
Christusquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Onzin was zo verbaggert dat er geen redden meer aan was en daarom hebben ze een van de grootste tyfus bagger n00bs maar mod gemaakt. Dan lijkt het alsof er beleid is.
Kuttopics openen? Ja wanneer je de moeite neemt om meer dan 3 regels samenhangende tekst te tikken wordt het door de smiley generatie toch niet gelezen en binnen de korste keren hangt het onder in de lijst onder 500 teringtopics waar jouw generatie alleen met een wazig kutsmiley op kan reageren.
Jij bent gewoon stomquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij bent de rancuneus geworden opperhomo van dit kutinternet wat het tegenwoordig is.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Jij bent de vlees geworden baggershit van dit kutforum wat het tegenwoordig is.
De laatste post van Dunno is ook verwijdertquote:Op donderdag 1 april 2004 10:38 schreef DubbelFrisss het volgende:
Anders gaan we gewoon even posts van mij in dit topic massaal verwijderen
Lees *hier* waar je topic is gebleven!quote:Op donderdag 1 april 2004 11:03 schreef Steve-O2 het volgende:
Waarom word me hele topic weggehaald
is slotje neit genoeg?
Ok bedankt voor de ophelderingquote:Op donderdag 1 april 2004 11:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees *hier* waar je topic is gebleven!
Gesloten ONZ-topics worden onzichtbaar voor users. Ze verdwijnen uit de AT en MyAT. Alleen als je ze gebookmarked hebt, kan je ze blijven zien.
nah waar slaat dat nou weer op , zeikerdsquote:Op donderdag 1 april 2004 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
Mededeling
Dit is geen reltopic. Het is niet de bedoeling dat je zomaar uit het niets hier andere users gaat afzeiken. Dat soort berichten worden dan ook verwijderd..
Als ik hier schrijf, dat ik je echt ontzettend leuk vind, blijft dat dan wel staanquote:Op donderdag 1 april 2004 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
Mededeling
Dit is geen reltopic. Het is niet de bedoeling dat je zomaar uit het niets hier andere users gaat afzeiken. Dat soort berichten worden dan ook verwijderd..
Ja, want dat gaat over mij. En ik ben een mod. Je mag hier dus de mods afzeiken en/of de hemel in prijzen, maar het is niet de bedoeling det users die hier posten zomaar afgezeken worden. En het is dus ook niet de bedoeling dat elke spelfout hier verbeterd wordt.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als ik hier schrijf, dat ik je echt ontzettend leuk vind, blijft dat dan wel staan
Mag je hier wel zeggen dat je herman heijnsbroek een lul vind ?quote:Op donderdag 1 april 2004 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
Mededeling
Toch vreemd dat mijn posts dan verwijderd zijnquote:Op donderdag 1 april 2004 11:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, want dat gaat over mij. En ik ben een mod. Je mag hier dus de mods afzeiken en/of de hemel in prijzen, maar het is niet de bedoeling det users die hier posten zomaar afgezeken worden. En het is dus ook niet de bedoeling dat elke spelfout hier verbeterd wordt.
Ok bedankt voor de ophelderingquote:Op donderdag 1 april 2004 11:14 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, want dat gaat over mij. En ik ben een mod. Je mag hier dus de mods afzeiken en/of de hemel in prijzen, maar het is niet de bedoeling det users die hier posten zomaar afgezeken worden. En het is dus ook niet de bedoeling dat elke spelfout hier verbeterd wordt.
Ja hoor, pubertjequote:Op donderdag 1 april 2004 11:23 schreef frenzy2003 het volgende:
dus in principe zou ik hier ook kwijt mogen dat ik op inso geil en dat ik haar de tering wil neuken als ik zou willen?
maar ik heb al een fok lover!quote:Op donderdag 1 april 2004 11:26 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Ja hoor, pubertje
quote:Op donderdag 1 april 2004 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
Mededeling
Lijkt me [edit]opnieuw[/edit] een typisch geval van selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij bent gewoon stom :')
Schelden vanaf een afstandje
Ga je moeder pijpen!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:41 schreef Handsome het volgende:
[..]
zeikerd!
[/edit2]quote:Op donderdag 1 april 2004 00:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent de rancuneus geworden opperhomo van dit kutinternet wat het tegenwoordig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |