Ja want ze is al hier op bezoek geweestquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:11 schreef Mayhem het volgende:
En je weet zeker dat Jeanette geen 40 jarige oude dikke behaarde Hells Angel is?
En ze behoort niet tot een of andere sekte die onschuldige slachtoffers via het internet recruteert?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja want ze is al hier op bezoek geweest
Nu nog niet, over twee weken....quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:13 schreef MOD het volgende:
en je gaat nu in amerika wonen
Welnee....quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:13 schreef Mayhem het volgende:
[..]
En ze behoort niet tot een of andere sekte die onschuldige slachtoffers via het internet recruteert?
ja, hahahaquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:15 schreef EMW het volgende:
Misschien is t wel een grap met de verborgen camera. Je weet t nooit, die Amerikanen zijn ziek.
dan kan je altijd nog de boel aanklagen en miljoenen eisenquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:15 schreef EMW het volgende:
Misschien is t wel een grap met de verborgen camera. Je weet t nooit, die Amerikanen zijn ziek.
Dat risico is niet geheel uit te sluiten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:11 schreef Mayhem het volgende:
En je weet zeker dat Jeanette geen 40 jarige oude dikke behaarde Hells Angel is?
Dat dacht een neef van mij ook. Die ging ook verhuizen naar de VS, naar zijn lieve vriendinnetje die al meerde malen hier was geweest en........quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Welnee....
Is dit een grap?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:09 schreef Conflict het volgende:
Mensen, ik vind het heel klote allemaal.
Ik vertrek over twee weken naar mijn vriendinnetje in de VS. Al maanden zijn we aan het chatten via msn. Ze heet jeanette, ik ben helemaal hoteldebotel!
We hebben echt zoveel goede gesprekken gehad, ik waag de stap.
Ik ben nu al bezig met het verkopen van mijn spullen, mijn ouders helpen me enorm goed.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen
Vraag maar wat jullie weten willen, ik zal zeker antwoord geven. Helaas kan ik de eerste tijd weinig fokken... Ik moet zo ontzettend veel regelen!
Amerika.... ik kom eraan!!!!
Dat land wat er onder ligt is ook wel aardig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:22 schreef Megumi het volgende:
Veel plezier in de VS Conflict.En bezoek ook eens het land dat er boven licht. Is ook een mooi land. En je zit er in de buurt.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:23 schreef Caesu het volgende:
http://www.castlecliff.school.nz/images/Jeanette.JPG
![]()
of je leest het topic doorquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:23 schreef Caesu het volgende:
http://www.castlecliff.school.nz/images/Jeanette.JPG
![]()
Na het lezen van dit topic [TK] Mazda 323 fastbreak (spotprijs) begin ik dit toch wel te denken eik?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:13 schreef Mayhem het volgende:
[..]
En ze behoort niet tot een of andere sekte die onschuldige slachtoffers via het internet recruteert?
post een foto dan voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
of je leest het topic door
Hij is een dag te vroeg denk ik?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel jarig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:29 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Hij is een dag te vroeg denk ik?
Maart heeft 31 dagen
Mietje,quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:31 schreef Conflict het volgende:
Dit topic mag op slot.
Lolletjes kunnen in onzin
Je bent gewoon echt serieus?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:31 schreef Conflict het volgende:
Dit topic mag op slot.
Lolletjes kunnen in onzin
nee ik post in GC voor mijn plezierquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:31 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt serieus?
Hij is wel vaak jarig btw!quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel jarig.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
post een foto dan voor de beeldvorming.
Ja, maar het klinkt zo ongeloofwaardig eik....quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee ik post in GC voor mijn plezier
nee toch?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:33 schreef Killer_Mom het volgende:
in Amerika hebben zo ook I net, en FOK
yep, we blijven van hem horenquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:34 schreef Caesu het volgende:
[..]
nee toch?
Die vraagprijs is om uit te lokken...quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:33 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt zo ongeloofwaardig eik....
Zeker i.c.m. met die auto die je verkoopt voor die prijs
quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
yep, we blijven van hem horen
Naja mijn bod van ¤5000 staat iigquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die vraagprijs is om uit te lokken...
Auto staat al weken op autotrader maar ik moet er nu zsm vanaf...
Ik ga naar bed.
Zie je mij lachen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:44 schreef Caesu het volgende:
als het een grap is: wat is de grap dan?
of is dat de grap
Misschien wil Vampier hier even reageren, ik zal het hem vragen als ik hem tegenkom.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:43 schreef Panzer het volgende:
Vampier al aangesproken?
glimlach zie ik welquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zie je mij lachen?
Same here!quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:42 schreef bolivian het volgende:
En als blijkt dat dit een simpele en totaal niet-leuke 1 april grap is dan ben jij, Conflict., vanaf nu mijn doelwit van de vreselijkste flames
Helderziend dus,quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:47 schreef Caesu het volgende:
[..]
glimlach zie ik wel
Zullen we dat sowieso realiseren?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:50 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Same here!
Ok whehequote:Op woensdag 31 maart 2004 02:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zullen we dat sowieso realiseren?
Ook al spreekt conflict voor de verandering eens de waarheid?
Ah toe, laten we dat doen.
Deal!quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:52 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ok whehe
Jij doet de grammaticale aanvallen, ik de flames?
Die vraag kan je beantwoorden d.m.v. gezond verstand dudequote:Op woensdag 31 maart 2004 02:54 schreef bolivian het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk, Conflict, is die chick een beetje lekker of wat?
Have faith my friend, have faith.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:57 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Die vraag kan je beantwoorden d.m.v. gezond verstand dude
Je hebt faith en je hebt science fictionquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Have faith my friend, have faith.
En Faith is waarschijnlijk wél lekker,quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:03 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Je hebt faith en er is science fiction
Goedemorgen!quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:04 schreef Megumi het volgende:
Om eerlijk te zijn. Toen ik de titel las. Dacht ik dat Conflict ging trouwen.
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:04 schreef Megumi het volgende:
Om eerlijk te zijn. Toen ik de titel las. Dacht ik dat Conflict ging trouwen.
quote:science fiction
Of een 40 jarige, dikke, behaarde Hells Angel....quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:04 schreef bolivian het volgende:
En Faith is waarschijnlijk wél lekker,.
Mijn wereldbeeld, wat doe je...quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:07 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Of een 40 jarige, dikke, behaarde Hells Angel....
Sorryquote:Op woensdag 31 maart 2004 03:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld, wat doe je....
Wat, zo'n fraaie 'F'?quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:10 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Btw
Mazda kopen?
waarom in R&P?quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:13 schreef Mayhem het volgende:
Waarom zitten we eik in GC?
Hehehehe wat een bullshitquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:09 schreef Conflict het volgende:
Mensen, ik vind het heel klote allemaal.
Ik vertrek over twee weken naar mijn vriendinnetje in de VS. Al maanden zijn we aan het chatten via msn. Ze heet jeanette, ik ben helemaal hoteldebotel!
We hebben echt zoveel goede gesprekken gehad, ik waag de stap.
Ik ben nu al bezig met het verkopen van mijn spullen, mijn ouders helpen me enorm goed.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen
Vraag maar wat jullie weten willen, ik zal zeker antwoord geven. Helaas kan ik de eerste tijd weinig fokken... Ik moet zo ontzettend veel regelen!
Amerika.... ik kom eraan!!!!
Ik gok dat 't dan niet doorgaat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:47 schreef Praag het volgende:
Heb je een strafblad? Dan kom je er niet in.
Nergens voor nodig hierquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:47 schreef PLAE@ het volgende:
maareh mis ik hier nu wat?!
hoe ga je dat met visum doen enz.!?
<grin> en dat vraag jij?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:23 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Als het geen grap is vind ik het bezopen, hoe overhaast kun je zijn?
of ie nou in Nederland fokt. of in de VS.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef yvonne het volgende:
Conflict![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
of ie nou in Nederland fokt. of in de VS.
wat maakt het uit
http://uscis.gov/graphics/howdoi/divlott.htm
succes![]()
schaam je je voor je slechte smaak?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:36 schreef Conflict het volgende:
Ik reageer na nu niet meer op jou.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
schaam je je voor je slechte smaak?
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik reageer na nu niet meer op jou.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:36 schreef Djaser het volgende:
En was het nou een 1 april grap of niet Conflict?
Waarom komt zij eigenlijk niet in NL wonen...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik reageer na nu niet meer op jou.
Cuz it is a Jokequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:01 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Waarom komt zij eigenlijk niet in NL wonen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |