Ja want ze is al hier op bezoek geweestquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:11 schreef Mayhem het volgende:
En je weet zeker dat Jeanette geen 40 jarige oude dikke behaarde Hells Angel is?
En ze behoort niet tot een of andere sekte die onschuldige slachtoffers via het internet recruteert?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja want ze is al hier op bezoek geweest
Nu nog niet, over twee weken....quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:13 schreef MOD het volgende:
en je gaat nu in amerika wonen
Welnee....quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:13 schreef Mayhem het volgende:
[..]
En ze behoort niet tot een of andere sekte die onschuldige slachtoffers via het internet recruteert?
ja, hahahaquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:15 schreef EMW het volgende:
Misschien is t wel een grap met de verborgen camera. Je weet t nooit, die Amerikanen zijn ziek.
dan kan je altijd nog de boel aanklagen en miljoenen eisenquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:15 schreef EMW het volgende:
Misschien is t wel een grap met de verborgen camera. Je weet t nooit, die Amerikanen zijn ziek.
Dat risico is niet geheel uit te sluiten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:11 schreef Mayhem het volgende:
En je weet zeker dat Jeanette geen 40 jarige oude dikke behaarde Hells Angel is?
Dat dacht een neef van mij ook. Die ging ook verhuizen naar de VS, naar zijn lieve vriendinnetje die al meerde malen hier was geweest en........quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Welnee....
Is dit een grap?quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:09 schreef Conflict het volgende:
Mensen, ik vind het heel klote allemaal.
Ik vertrek over twee weken naar mijn vriendinnetje in de VS. Al maanden zijn we aan het chatten via msn. Ze heet jeanette, ik ben helemaal hoteldebotel!
We hebben echt zoveel goede gesprekken gehad, ik waag de stap.
Ik ben nu al bezig met het verkopen van mijn spullen, mijn ouders helpen me enorm goed.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen
Vraag maar wat jullie weten willen, ik zal zeker antwoord geven. Helaas kan ik de eerste tijd weinig fokken... Ik moet zo ontzettend veel regelen!
Amerika.... ik kom eraan!!!!
Dat land wat er onder ligt is ook wel aardig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:22 schreef Megumi het volgende:
Veel plezier in de VS Conflict.En bezoek ook eens het land dat er boven licht. Is ook een mooi land. En je zit er in de buurt.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:23 schreef Caesu het volgende:
http://www.castlecliff.school.nz/images/Jeanette.JPG
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |