Ja maar wat wil je horen dan? Het is gewoon veilig, en automobilisten zien je echt wel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:51 schreef jessie het volgende:
Het lijkt me heel gaaf en voor de kinderen lijkt het me ook prettiger zitten als een fietsstoeltje. Maar het idee dat het achter je fiets bungelt. Nee ik vind het een onveilig idee. Ben zo bang dat een auto je kindjes niet achter je ziet hangen.
Of kunnen gebruikers mij daar positieve dingen over vertellen. Over de veiligheid van zo'n karretje dus.
Hee, dat klinkt interressant.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:02 schreef livelink het volgende:
Jessie, ik zie bij mij in de buurt tegenwoordig ook vaak een vrouw fietsen met zo'n fietskar voor haar. Je krijgt dan een soort bakfietsidee. Het is volgens mij geen eigen bouwsel, dus het moet te koop zijn. Ik vind dat ook een veiliger idee dan de fietskar achter me. Voor me heb ik er zicht op.
Maar Caronline heeft waarschijnlijk gelijk dat het puur een idee is.
Kijk hier maar eens: http://www.christianiabikes.nl/quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:10 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Hee, dat klinkt interressant.
Dat wil ik wel eens zien......... Hoe het eruit ziet..
Veiligheid is goed, ik heb nog geen onverwachte dingen gehad. En sturen is niets anders dan normaal.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:21 schreef jessie het volgende:
Caronline wat ik wil horen, zijn dus de ervaringen m.b.t. de veiligheid. Hoe stuurt het met zo'n ding.
Nee, nou misschien als ze groter zijn maar dan kunnen ze er alsnog niet uit. Er zit net zo'n sluiting aan als een wandelwagen. Maar er overheen heb je of een hor bij mooi weer of een regenscherm bij koud weer, wat dus vast zit aan de kar. Dus ze vallen er echt niet uit.quote:Kunnen de kids elkaar achterin makkelijk los maken (dat lijkt me namelijk ook zo eng)
En je valt heus wel op hoor! Plus je wordt sneller voorgelaten als je staat te wachten bij een kruispunt ofzoquote:Het zal inderdaad een groot gedeelte mijn eigen verzinsel zijn hoor hahaha die engheid dan. Maar inderdaad een grote gele vlag achterop dan val je al meer op ja.
Ja dat is ook eng maar dat vind ik achterop enger dan in de karquote:O wat grappig Livelink dat je die dingen ook voor voor heb. Ik heb nu Bo achterop zitten en ook al fietst het een stuk beter ik vind het maar niks. Ik ben zo bang dat ze die sluiting los maakt.
Met een beetje passen en meten kom je een eind ... hij is breder dan de deur ... op zijn kant is 'tie dat nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef Dinus het volgende:
...
De verkoper zei verder nog dat de breedte veel mensen tegenhoudt, de kar is 86 cm breed, en een doorsnee schuurdeur maar 80. Ik heb even gemeten en inderdaad, rond de 80 cm.
De plastic kap is inklapbaar, en de wielen kunnen er volgens hem makkelijk af.
Hebben alle mensen met een fietskar dan zoveel ruimte vraag ik me nu af? We hebben een niet al te groot schuurtje waar ook nog fietsen instaan en de ingeklapte duobuggy moet er ook nog bij.
...
of hier:quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens: http://www.christianiabikes.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |